Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
woensdag 30 juli 2008 om 16:41
enige mate van humor en zelfspot?
Doet u mij maar een overmaat humor en zelfspot.
Word een beetje eng van die tiepetjes die zo gortdroog zijn en zichzelf helemaal het einde vinden.
(en op 1 of andere manier kom ik ze steeds tegen op RP, waardoor ik nu ook heb besloten de RPmeneren te laten voor wat het is en de heren maar gewoon in het wild tegen te komen)
Doet u mij maar een overmaat humor en zelfspot.
Word een beetje eng van die tiepetjes die zo gortdroog zijn en zichzelf helemaal het einde vinden.
(en op 1 of andere manier kom ik ze steeds tegen op RP, waardoor ik nu ook heb besloten de RPmeneren te laten voor wat het is en de heren maar gewoon in het wild tegen te komen)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 30 juli 2008 om 16:43
woensdag 30 juli 2008 om 16:47
Ach welnee...ben niet zo van die sites
Kreeg een paar dagen gratis aangeboden dus ik dacht waarom niet
Na 3 dagen wist ik het...daarom dus niet
Geef mij maar gewoon een ouderwetse versierpoging in de kroeg/strand/stad/ijsboer/supermarkt and so on, and so on...
Kreeg een paar dagen gratis aangeboden dus ik dacht waarom niet
Na 3 dagen wist ik het...daarom dus niet
Geef mij maar gewoon een ouderwetse versierpoging in de kroeg/strand/stad/ijsboer/supermarkt and so on, and so on...
woensdag 30 juli 2008 om 16:57
Zo de internetstekker zit er weer in (die trek ik er namelijk uit als ik te veel afgeleid wordt door het forum
) Moet weer eventjes flink teruglezen zie ik!
Heb net ook al een heerlijk ijsje gehad. Maar wisten jullie echt niet wie John Gray is? Die is zooooo bekend! Dat is de dr. Spock op relatiegebied! Ik ben dan ook erg benieuwd naar het liefdesleven van dr. Gray, want dr. Spock kon heel goed vertellen over hoe je kinderen moet opvoeden, maar hij kon zijn eigen kindertjes niet echt opvoeden...
Heb net ook al een heerlijk ijsje gehad. Maar wisten jullie echt niet wie John Gray is? Die is zooooo bekend! Dat is de dr. Spock op relatiegebied! Ik ben dan ook erg benieuwd naar het liefdesleven van dr. Gray, want dr. Spock kon heel goed vertellen over hoe je kinderen moet opvoeden, maar hij kon zijn eigen kindertjes niet echt opvoeden...
woensdag 30 juli 2008 om 17:17
Flirten in de supermarkt kan heel goed! Ik zorg altijd dat ik goed verzorgd naar de winkel ga!
Ik ben trouwens weleens mee uit gevraagd door een jongen in een winkel (nee niet in de supermarkt). Ook ben ik weleens door een winkelmedewerker uitenodigd wat met hem te gaan drinken. Dus mensen, het kan!
Ik ben trouwens weleens mee uit gevraagd door een jongen in een winkel (nee niet in de supermarkt). Ook ben ik weleens door een winkelmedewerker uitenodigd wat met hem te gaan drinken. Dus mensen, het kan!
woensdag 30 juli 2008 om 17:22
Nee, in de winkel, dat zou ik nooit durven.... ik ben niet iemand die out of the blue versiert...
Er moet toch eerst iets van een soort inhoudelijke klik zijn, een interessant gesprek oi.d.....Wanneer er eenmaal een beginnetje is, ben ik trouwens (tegenwoordig) niet verlegen, en kan ik best doortastend zijn (de stap van 'gezellig' naar 'daadwerkelijk aanraken en zoenen' zetten).
Er moet toch eerst iets van een soort inhoudelijke klik zijn, een interessant gesprek oi.d.....Wanneer er eenmaal een beginnetje is, ben ik trouwens (tegenwoordig) niet verlegen, en kan ik best doortastend zijn (de stap van 'gezellig' naar 'daadwerkelijk aanraken en zoenen' zetten).
woensdag 30 juli 2008 om 17:29
Hihi, Sun heb ik ook hoor, nooit onverzorgt de deur uit
Maar ook dat heeft vrij weinig te maken met single zijn of niet
Beetje van huis uit meegekregen
Flirten kan dus ook gewoon OVERAL! (das het leuke eraan)
Jola, dat durfde ik toen echt niet hoor (ik was net 17)
dus ja in een grijs verleden gaan daten omdat we zo'n leuk gesprek hadden in de eeuwig durende rij bij de kassa,en zo leerde ik hem kennen (lief he)
Hmm.....Geleerd, versieren doe je toch altijd out of the blue?
Eerste stap zet je toch meestal VOOR je een woord met de ander gewisseld hebt?
Hey...das een leukerd, daar ga ik eens oogcontact mee maken?
En Sun, ik voel me nu helemaal een sufferd dat ik niet weet wie Gray is, echt iedereen kent hem blijkbaar?!?!
Komt waarschijnlijk omdat ik dat soort boeken altijd een beetje links laat liggen in de boekenwinkel
MAAR ga hem zo ff googelen
Maar ook dat heeft vrij weinig te maken met single zijn of niet
Beetje van huis uit meegekregen
Flirten kan dus ook gewoon OVERAL! (das het leuke eraan)
Jola, dat durfde ik toen echt niet hoor (ik was net 17)
dus ja in een grijs verleden gaan daten omdat we zo'n leuk gesprek hadden in de eeuwig durende rij bij de kassa,en zo leerde ik hem kennen (lief he)
Hmm.....Geleerd, versieren doe je toch altijd out of the blue?
Eerste stap zet je toch meestal VOOR je een woord met de ander gewisseld hebt?
Hey...das een leukerd, daar ga ik eens oogcontact mee maken?
En Sun, ik voel me nu helemaal een sufferd dat ik niet weet wie Gray is, echt iedereen kent hem blijkbaar?!?!
Komt waarschijnlijk omdat ik dat soort boeken altijd een beetje links laat liggen in de boekenwinkel
MAAR ga hem zo ff googelen
woensdag 30 juli 2008 om 17:30
Haaaa supermarkt, in een ver grijs single-verleden hadden we het daar toch al eens over? Dat er supermarkten zijn waar je een kleur mandje kan kiezen die je relationele status symboliseert?
Ik zou trouwens wel afknappen op mannen die dan allemaal kantenklaar-maaltijden in hun mandje hebben liggen (die je maandag zeven maaltijden ziet inslaan). Dan denk ik, brrrr die kan dus écht niet koken
Misschien kan SD even melden in wélke supermarkt ze haar ex-echtgenoot leerde kennen, dan kunnen de Singletjes die het willen proberen die supermarkt eens opzoeken? Hoewel... het is wel EX... misschien toch maar niet?
*voelt zich weer een stuk minder slim nu Sun het zo vanzelfsprekend vindt dat je Gray kent *
Ik zou trouwens wel afknappen op mannen die dan allemaal kantenklaar-maaltijden in hun mandje hebben liggen (die je maandag zeven maaltijden ziet inslaan). Dan denk ik, brrrr die kan dus écht niet koken
Misschien kan SD even melden in wélke supermarkt ze haar ex-echtgenoot leerde kennen, dan kunnen de Singletjes die het willen proberen die supermarkt eens opzoeken? Hoewel... het is wel EX... misschien toch maar niet?
*voelt zich weer een stuk minder slim nu Sun het zo vanzelfsprekend vindt dat je Gray kent *
Peas on earth!
woensdag 30 juli 2008 om 17:32
Ik hou er wel van als mannen iets van initiatief tonen en een leuk gesprek beginnen ook al is het in de supermarkt. Zolang het maar op een leuke manier is en niet in de trant van "wat ben jij een lekker ding zeg". Dat vind ik ZO FOUT !!! Daar knap ik onmiddelijk op af. Als ik merk dat een man ietwat zenuwachtig is en hij mij gewoon serieus geïnteresseerd aanspreekt, dan zal ik altijd het gesprek aangaan, ook al ben ik zelf niet geïnteresseerd. En als ik niet geïnteresseerd ben, zal ik dat zeker op een nette manier laten merken of zeggen. Ik vind het jammer dat sommige mannen bang zijn om een blauwtje te lopen. Ik denk namelijk wel dat ze daardoor dingen mislopen. Vrouwen zijn echt niet zo bruut dat je je met de grond gelijkmaken en als ze dat wel doen, dan is het gewoon een kutwijf en dan is ze je niet waard.
Het zal wel ouderwets klinken, maar ik ben een vrouw die niet uit zichzelf op een man afstapt. Mannen moeten altijd op mij afstappen. Maar ik kan het wel een beetje uitlokken door oogcontact en glimlachen en zo. Soms kan ik er per ongeluk tegenaan lopen. (Ik weet het, maar het werkt wel) Maar de man moet het gevoel hebben dat hij de eerste stap heeft gezet en de échte eerste stap tot een gesprek zal hij bij mij ook echt moeten nemen.
Het zal wel ouderwets klinken, maar ik ben een vrouw die niet uit zichzelf op een man afstapt. Mannen moeten altijd op mij afstappen. Maar ik kan het wel een beetje uitlokken door oogcontact en glimlachen en zo. Soms kan ik er per ongeluk tegenaan lopen. (Ik weet het, maar het werkt wel) Maar de man moet het gevoel hebben dat hij de eerste stap heeft gezet en de échte eerste stap tot een gesprek zal hij bij mij ook echt moeten nemen.
woensdag 30 juli 2008 om 17:35
quote:Summerdance schreef op 30 juli 2008 @ 17:29:
MAAR ga hem zo ff googelen Sorry, niet dom voelen hoor! Dat is echt niet mijn bedoeling! Ik heb ook geen enkel boek van hem gelezen. Maar er wordt vaak naar hem verwezen in tijdschriften en zo. Ook heeft hij hele dikke boeken geschreven voor psychologiestudenten (mijn huisgenootje heeft er een paar), en dat zijn niet die Mars en Venus-boekjes die idd ook van hem in de boekhandel liggen, dus zo ken ik hem.
MAAR ga hem zo ff googelen Sorry, niet dom voelen hoor! Dat is echt niet mijn bedoeling! Ik heb ook geen enkel boek van hem gelezen. Maar er wordt vaak naar hem verwezen in tijdschriften en zo. Ook heeft hij hele dikke boeken geschreven voor psychologiestudenten (mijn huisgenootje heeft er een paar), en dat zijn niet die Mars en Venus-boekjes die idd ook van hem in de boekhandel liggen, dus zo ken ik hem.
woensdag 30 juli 2008 om 17:37