Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Bedankt Prinses ! Ik ga ze gelijk inschenken !

* rukt allebei de flessen Cava open en schenkt glazen vol *

Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Okay, maar nou ga ik toch even lezen waar die sex oppep shampoo nou precies voor is

CHOCOLA is altijd goed! melluk,puur, zelf de witte met crispy dingetjes erin gaan hier niet per stuk maar gewoon per reep..

Na mijn liefdesverdriet ben ik nog maanden blijven volhouden dat ik toch nog wel een beetje last had van luddevedu...want hey, als je DAAR last van hebt mag je ongelimiteerd chocola eten

*vandaar dan ik nu zo hard moet sporten hihi*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Jaaa, waar is dat voor, seks oppep shampoo? Misschien heeft Geleerd er namelijk nog wat aan?

*gaat ook eens googlen*

Kadootje is ingepakt.

Ik zag trouwens maar één fles Cava... zou DS dubbel zien?!
Peas on earth!
*heeft de neiging Cavia in plaats van Cava te lezen*
Peas on earth!
Cava en chocola gaan trouwens prima samen !

Polygamie = intensieve vrouwhouderij
De sex-oppep wondershampoo wenskaart is dan bij uitstek hiervoor geschikt. In de wenskaart is bijgesloten een sachet met gewone echte shampoo. In de binnenkant van de wenskaart staat de volgende tekst:

WAAROM DEZE SHAMPOO?

Prof. P. Lacebo: "Wetenschappelijk onderzoek van het 'Bruno Breitling Institute' in Geneve heeft het onomstotelijk bewijs geleverd. Vele problemen zitten tussen de oren! Na publicaties in 'The Lancet' gingen wetenschappers van het 'Cambridge Institute' wereldwijd aan de slag. Daar kwam vervolgens een nog veel grotere verassing uit: tussen de oren groeit haar! De conclusie is daarom: als je haar maar goed zit, dan lukt alles!
Peas on earth!
Peas on earth!
SD heeft hetzelfde leesmissertje Prinses, ik denk echt de hele tijd, wat moeten ze nou met een Cavia?

En de shampoo was eigenlijk een beetje een dompertje, had er hele wilde theorieen over maar was gewoon een grapje....jammer
*googelt chocolade cavia*

Peas on earth!
Ik hou helemaaallll niet van dat soort ordinaire grapjes, brrrr....

Xander kreeg voor z'n verjaardag zo'n af-schu-we-lijk tegeltje voor in de wc met een of andere ranzige tekst... hij heeft dat tegeltje onvindbaar laten verdwijnen. Vreselijk, zulke kadootjes...

Dat is misschien ook wel een tip voor Geleerd: niet DAT soort kadootjes geven!
Peas on earth!
Maar vooruit... ik wil ook wel wat van die Cavia!

Peas on earth!
Oeps Geleerd... ik zie net op de VisVijver dat het daar ook niet echt lukt om contact te maken... en uit Uitgebreide Analyse (heb de laatste drie pagina's daar gelezen) maak ik op dat je daar hetzelfde probleem hebt als hier....

Ik raad je echt aan om het op een andere manier aan te pakken...

- Als je gewoon iemand wilt om mee te seksen (en dan denkt dat je daardoor De Vrouw en De Seks beter leert begrijpen), zou ik gewoon ergens een contactadvertentie plaatsen (althans... ik denk dat dat zo werkt? Ik weet het eigenlijk niet... volgens mij is het ook een topic over hoe je een SV'tje opduikelt).

- Als je gewoon gezellig wilt kletsen, informatie opdoen, raad ik je aan mijn vorige post over de schrijfstijl en -inhoud terug te lezen...

Ik meen dit echt serieus hoor, want je slaat nu de plank helemaal mis, en dat is eigenlijk zonde...

*biedt ter troost dan maar een glas Cavia aan*
Peas on earth!
Mag ik nog heeeeeeeeeeeeeel even roddelen?

Pleaseeeeee....

Ben net ff gaan spieken in de Visvijver (omdat ik wel een donkerbruin vermoedden had wie ik daar tegen zou komen)

Je moet er ff 5 pagina's voor lezen maar ik beloof je kramp in je onderbuik van het lachen...

*SD denkt dat Geleerd zijn naam niet echt heul veul eer aandoet, maar grappig is ie wel*

Wat een snoezig chocolade caviaatje is dat dan zeg!!!
hahahaha dubbele post met Prinses
Whahaha... SD en Prinses hebben dezelfde trekjes!

Hmm... ik ben geloof ik maar drie pagina's voor 't einde begonnen (gaat toch even kijken).

Ik meende mijn laatste post hier aan Geleerde toch wel serieus trouwens... maar denk dat het niet meer uitmaakt, want het ziet ernaar uit dat hij verdwenen. is...
Peas on earth!
Mijn scrolldingetje doet het niet meer
Peas on earth!
Dank voor de tip om twee pagina's eerder te beginnen
Peas on earth!
Ik bedoel maar, de humor ligt anno 2008 NIET meer op straat maar gewoon op het viva forum!

Prinses, mag ik even een ontzettende digibeet vraag aan je stellen?

Mijn eigen foto's krijg ik hier wel geplaatst, maar wat nou als ik ff snel een google plaatje wil plakken, hoe doet deze blonde doos dat?

Ik kopieerde de URL, dan naar het schilderijte in je antwoordvenster maar hij doet ut steeds niet

Ik wil ook cavia's plakken
Je moet de url van alleen het plaatje (ik doe rechtsklikken op het plaatje en dan 'afbeeldingslocatie kopieren') kopieren, en dan plakken in het schilderijtje. Wel oppassen dat ie de http// niet dubbel doet, want die staat al in dat schilderijtje... snap je het nog?
Peas on earth!
Dus zo... ik heb een plaatje van een Geleerde gezocht, de link daarvan is:

http://tbn0.google.com/im...aal/16MartensGeleerde.jpg

Dan doe ik

[ img ] http://tbn0.google.com/im...aal/16MartensGeleerde.jpg [ /img ]

Maar dan dat alles zonder spaties, en dan krijg je

Peas on earth!
Vind deze geleerde eigenlijk leuker

*en gelijk een tetsje of zelf ik een plaatje kan plakken*

WHIEHOEOEOEOEOEOEOE.....ik kan het ook!

Thanks Prinses (kan ik eindelijk na 2 jaar forummen echt meedoen met de grote mensen)
Applaus!

Peas on earth!
*maakt diepe buiging....dank dank...*

Prinses, wanneer hoor je eigenlijk of te auto total los is verklaard?

Bedenk me eigenlijk dat ik echt nog 1000 dingen te doen heb, maar goed morgen 1001 kan ook toch?
Wat een lol hier?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven