Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
woensdag 30 juli 2008 om 18:18
quote:sunshineforever schreef op 30 juli 2008 @ 17:55:
[...]
Zelf heb ik ook altijd het idee dat een man die dit zegt, ook alleen maar uit is op één leuk avondje. Nou sorry hoor, maar daar laat ik me niet voor lenen. Zijn ze bij mij aan het verkeerde adres.Kan ik je dan meteen boeken voor een hele week ?
* trekt hoopvol zijn agenda ...
[...]
Zelf heb ik ook altijd het idee dat een man die dit zegt, ook alleen maar uit is op één leuk avondje. Nou sorry hoor, maar daar laat ik me niet voor lenen. Zijn ze bij mij aan het verkeerde adres.Kan ik je dan meteen boeken voor een hele week ?
* trekt hoopvol zijn agenda ...
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
woensdag 30 juli 2008 om 18:18
Ik sluit me aan bij prinses, Sun en Vleer, ik heb echt helemaal NIETS met de vraagstukken die Geleerd hier neerlegt.
WHO CARES wie hoe vaak waar wanneer masturbeert
Ik denk dat je echt veel en veel beter op je plek zit op de sex pijlert
En al roept een bouwvakker hey wat een lekker ding
Geloof dat ik daar nog meer gecharmeerd van zou zijn dan een meneer wiens eerste vraag is, zeg hoe doe jij dat sexueel gezien nu je single bent?
WHO CARES wie hoe vaak waar wanneer masturbeert
Ik denk dat je echt veel en veel beter op je plek zit op de sex pijlert
En al roept een bouwvakker hey wat een lekker ding
Geloof dat ik daar nog meer gecharmeerd van zou zijn dan een meneer wiens eerste vraag is, zeg hoe doe jij dat sexueel gezien nu je single bent?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 30 juli 2008 om 18:19
quote:Donkeyshot schreef op 30 juli 2008 @ 18:13:
Heb je wel eens geprobeer wat er gebeurt als je je BH uitdoet op kantoor ? Ben reuze benieuwd !!
Ik vrees dat dit niet hetzelfde effect geeft (helaas voor de Erwtjes van Prinses )
quote:
Jaja, ik ben er dus weer, werk is klaar voor vandaag.
En die opmerking over mannen die niet kunnen koken omdat ze kant en klaar maaltijden in slaan: foute conclusie.
Ik kan uitmuntend koken maar ik vind het niet zo leuk om alleen voor mezelf te koken. Dus dan wordt het wel eens een gemakshap. Zegt heulemaal nix over mijn culinaire competenties.Erwtje is zich volledig bewust van de denkfout in haar interpretaties, maar blijft die indruk van De Man Met De Kant En Klaar Maaltijden houden... Maar DS... haal jij dan ook ZEVEN kantenklaarmaaltijden tegenlijk?!
Heb je wel eens geprobeer wat er gebeurt als je je BH uitdoet op kantoor ? Ben reuze benieuwd !!
Ik vrees dat dit niet hetzelfde effect geeft (helaas voor de Erwtjes van Prinses )
quote:
Jaja, ik ben er dus weer, werk is klaar voor vandaag.
En die opmerking over mannen die niet kunnen koken omdat ze kant en klaar maaltijden in slaan: foute conclusie.
Ik kan uitmuntend koken maar ik vind het niet zo leuk om alleen voor mezelf te koken. Dus dan wordt het wel eens een gemakshap. Zegt heulemaal nix over mijn culinaire competenties.Erwtje is zich volledig bewust van de denkfout in haar interpretaties, maar blijft die indruk van De Man Met De Kant En Klaar Maaltijden houden... Maar DS... haal jij dan ook ZEVEN kantenklaarmaaltijden tegenlijk?!
Peas on earth!
woensdag 30 juli 2008 om 18:20
woensdag 30 juli 2008 om 18:20
quote:Vleermuis28 schreef op 30 juli 2008 @ 18:13:
Geleerd probeer eens een aantal weken / maanden de vrouw te benaderen via je EQ ipv je IQ !
Ik word een beetje misselijk van je vraagstukken hier.
Er is niets mis met allerlei vragen stellen , maar je vraagt hier dingen waarvan ik denk ... DAT GAAT JE GVD GEEN ENE FLIKKER AAN !! (o.a over masturbatie e.d)
Hoe haal je het in je hoofd om dat aan ons of aan 1 van ons te vragen ?
Masturbatie is prive althans voor mij en hoevaak en met wie ik dat doe (tarzan1 t/m 120 ) gaat niemand wat aan zolang ik single woman ben.Vleer kan in ieder geval niet verweten worden dat ze niet duidelijk is
Geleerd probeer eens een aantal weken / maanden de vrouw te benaderen via je EQ ipv je IQ !
Ik word een beetje misselijk van je vraagstukken hier.
Er is niets mis met allerlei vragen stellen , maar je vraagt hier dingen waarvan ik denk ... DAT GAAT JE GVD GEEN ENE FLIKKER AAN !! (o.a over masturbatie e.d)
Hoe haal je het in je hoofd om dat aan ons of aan 1 van ons te vragen ?
Masturbatie is prive althans voor mij en hoevaak en met wie ik dat doe (tarzan1 t/m 120 ) gaat niemand wat aan zolang ik single woman ben.Vleer kan in ieder geval niet verweten worden dat ze niet duidelijk is
Peas on earth!
woensdag 30 juli 2008 om 18:21
woensdag 30 juli 2008 om 18:23
quote:sunshineforever schreef op 30 juli 2008 @ 18:20:
[...]
Kijk, dan praten we ergens over! Ik heb liever twee jaren. Hebben we een uitgangspunt om over te onderhandelen?
Ik denk dat wij er wel uitkomen Sunshine ! Wat denk je van een jaar met optie op verlenging ? En wou je nog een proeftijd afspreken ?
* wordt nu opeens wel een tikkie zenuwachtig *
[...]
Kijk, dan praten we ergens over! Ik heb liever twee jaren. Hebben we een uitgangspunt om over te onderhandelen?
Ik denk dat wij er wel uitkomen Sunshine ! Wat denk je van een jaar met optie op verlenging ? En wou je nog een proeftijd afspreken ?
* wordt nu opeens wel een tikkie zenuwachtig *
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
woensdag 30 juli 2008 om 18:23
woensdag 30 juli 2008 om 18:27
Kom er ook net vandaan Vleer, de schok was in eerste instantie groot daar onze prinses tegen het groene lijf te lopen
Denk echt dat Geleerd daar meer op zijn plek is, krijg een heel apart gevoel van binnen van deze meneer....en dan niet de lekkere variant!!!
*leuk een setje,wordt helemaal blij van al deze luv in the air*
Denk echt dat Geleerd daar meer op zijn plek is, krijg een heel apart gevoel van binnen van deze meneer....en dan niet de lekkere variant!!!
*leuk een setje,wordt helemaal blij van al deze luv in the air*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 30 juli 2008 om 18:27
quote:Donkeyshot schreef op 30 juli 2008 @ 18:25:
Enne Prinses: ik blijf jou gewoon Prinses noemen hoor. En je ligt OP de erwt (met 5 matrassen er tussen geloof ik) maar je bent geen erwt !
*voelt zich vereerd*
Ik raak soms een beetje in een identiteitscrisis... hier ben ik Prinses, in een ander kletstopic waar ik schrijf, ben ik daarentegen Erwt... ik raak er soms zelf wel eens van in de war en moet mezelf dan even hervinden
Enne Prinses: ik blijf jou gewoon Prinses noemen hoor. En je ligt OP de erwt (met 5 matrassen er tussen geloof ik) maar je bent geen erwt !
*voelt zich vereerd*
Ik raak soms een beetje in een identiteitscrisis... hier ben ik Prinses, in een ander kletstopic waar ik schrijf, ben ik daarentegen Erwt... ik raak er soms zelf wel eens van in de war en moet mezelf dan even hervinden
Peas on earth!