Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
woensdag 30 juli 2008 om 22:13
woensdag 30 juli 2008 om 22:41
quote:sunshineforever schreef op 30 juli 2008 @ 22:13:
Hier ben ik ook weer! Ga zo ook alweer slapen, maar mag van mezelf nog eventjes hier kijken.
Wat is het rustig nu Geleerd zich hier niet meer laat zien. Heb net nog even in de visvijver gezien, wat maakt ie zich belachelijk, heb mijn portie lachvoer van vanavond zeker gehad!Geleerd komt morgen gewoon weer terug, let maar op. Die heeft een hardstalen bord voor zijn kop
Hier ben ik ook weer! Ga zo ook alweer slapen, maar mag van mezelf nog eventjes hier kijken.
Wat is het rustig nu Geleerd zich hier niet meer laat zien. Heb net nog even in de visvijver gezien, wat maakt ie zich belachelijk, heb mijn portie lachvoer van vanavond zeker gehad!Geleerd komt morgen gewoon weer terug, let maar op. Die heeft een hardstalen bord voor zijn kop
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
woensdag 30 juli 2008 om 23:28
*zwaait naar Miranda*, leuk dat je er weer even bent!
Ik was op de thee bij vriendinnetje, lekker gekletst, was gezellig. Heb weer paar Frankrijkboeken meegekregen, dus kan weer verder met me verdiepen in de vakantiesferen
Misschien hoor ik morgen hoe het ervoor staat met m'n auto...
Ik hoorde namelijk zojuist dat het garagemannetje op m'n voicemail stond, met de vraag om mij terug te bellen... ga ik morgen doen, ben benieuwd....
*gaat ook even gluren in het 'hij smst niet terug'-topic en gaat dan slapen en zal het licht uitdoen*
Ik was op de thee bij vriendinnetje, lekker gekletst, was gezellig. Heb weer paar Frankrijkboeken meegekregen, dus kan weer verder met me verdiepen in de vakantiesferen
Misschien hoor ik morgen hoe het ervoor staat met m'n auto...
Ik hoorde namelijk zojuist dat het garagemannetje op m'n voicemail stond, met de vraag om mij terug te bellen... ga ik morgen doen, ben benieuwd....
*gaat ook even gluren in het 'hij smst niet terug'-topic en gaat dan slapen en zal het licht uitdoen*
Peas on earth!
donderdag 31 juli 2008 om 08:08
Goeie morgen allen,
Ik ben gisteravond lekker even met vrienden en hond naar het strand geweest.
Wat is het toch een luxe als het strand je achtertuin is...
Vleer, is het een lang verhaal om uit tre leggen over wie precies die ene meneer is of zal ik terugzoeken?
Pffff t wordt HOT vandaag...thank god for airco
*vreest dat Geleerd ook wel weer voorbij waait vandaag hier*
Ik ben gisteravond lekker even met vrienden en hond naar het strand geweest.
Wat is het toch een luxe als het strand je achtertuin is...
Vleer, is het een lang verhaal om uit tre leggen over wie precies die ene meneer is of zal ik terugzoeken?
Pffff t wordt HOT vandaag...thank god for airco
*vreest dat Geleerd ook wel weer voorbij waait vandaag hier*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
donderdag 31 juli 2008 om 08:46
Goedemorgen!
Het is NU al bloedjeheet inderdaad! Ik hoef nog maar een half dagje te werken en dan begint mijn weekend! Moet eigenlijk nog even de stad in voor een berg vakantie-aankopen, maar ik wacht eerst maar eens af hoe heet het precies is, want heb een hekel aan smeltend, plakkend en zwetend in de stad lopen.
*weet ook niet wie Ene Meneer is*
*herinnert zich nog wel dat Vleer zei dat ze even niets met mannen wilde *
*zou het bijna grappig vinden als Geleerd langswaait....*
Iemand nog iets leuks te doen vandaag?
Het is NU al bloedjeheet inderdaad! Ik hoef nog maar een half dagje te werken en dan begint mijn weekend! Moet eigenlijk nog even de stad in voor een berg vakantie-aankopen, maar ik wacht eerst maar eens af hoe heet het precies is, want heb een hekel aan smeltend, plakkend en zwetend in de stad lopen.
*weet ook niet wie Ene Meneer is*
*herinnert zich nog wel dat Vleer zei dat ze even niets met mannen wilde *
*zou het bijna grappig vinden als Geleerd langswaait....*
Iemand nog iets leuks te doen vandaag?
Peas on earth!