Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
zaterdag 2 augustus 2008 om 13:13
[quote]PrinsesOpDeErwt schreef op 02 augustus 2008 @ 12:23:
Leuk, een date!
En in welk opzicht moet je geduld hebben?quote]
had ik al eens uitgelegd hier, maar niemand was het met me eens ......het komt erop neer dat hij nogal wat heeft meegemaakt het afgelopen jaar, eigenlijk niet toe is aan een relatie.....maar mij wel heel erg leuk vindt, dus wel steeds weer terugkomt en leuk contact houdt.. Bij een ander zou ik alarmbellen hebben en denken, laat maar, ik loop door, maar bij hem heb ik een ander gevoel, dus ik geef het een kans....
Leuk, een date!
En in welk opzicht moet je geduld hebben?quote]
had ik al eens uitgelegd hier, maar niemand was het met me eens ......het komt erop neer dat hij nogal wat heeft meegemaakt het afgelopen jaar, eigenlijk niet toe is aan een relatie.....maar mij wel heel erg leuk vindt, dus wel steeds weer terugkomt en leuk contact houdt.. Bij een ander zou ik alarmbellen hebben en denken, laat maar, ik loop door, maar bij hem heb ik een ander gevoel, dus ik geef het een kans....
zaterdag 2 augustus 2008 om 14:40
Ach Miranda, als het voor jou zo goed is, dan is dat toch ook goed?!
Na nog wat surfen en bijna een uur via de telefoon kletsen met dinnetje toch maar gaan hardlopen. Pffff en nu heb ik het warm en zit met een rood hoofd achter de computer. Maar wel tevreden. Dus zo maar eens lekker douchen en dan alsnog boodschapjes doen. Denk dat ik het poetsen maar (wéér) een dagje opschuif
Prinses; gewoon een keer heel diep zuchten... Ik heb ook zo'n rare vent. Die bijna nooit complimentjes geeft, maar gister ineens bij binnenkomst zei: wat zie jij er mooi uit! Tja en hoe zag ik eruit? Haren vlug met clip naar achteren gestoken na het douchen, joggingbroek, oud shirtje... En toen ik me laatst een keer een beetje mooi voor hem had aangekleed om naar het terras te gaan zei hij: jee wat heb jij nou, we gaan alleen maar ff naar het terras! (en nee, ik liep niet in een galajurk rond). Dus de conclusie is dat mijn vent me blijkbaar leuker vindt in joggingbroek dan in rokje... Lekker is dat!
Na nog wat surfen en bijna een uur via de telefoon kletsen met dinnetje toch maar gaan hardlopen. Pffff en nu heb ik het warm en zit met een rood hoofd achter de computer. Maar wel tevreden. Dus zo maar eens lekker douchen en dan alsnog boodschapjes doen. Denk dat ik het poetsen maar (wéér) een dagje opschuif
Prinses; gewoon een keer heel diep zuchten... Ik heb ook zo'n rare vent. Die bijna nooit complimentjes geeft, maar gister ineens bij binnenkomst zei: wat zie jij er mooi uit! Tja en hoe zag ik eruit? Haren vlug met clip naar achteren gestoken na het douchen, joggingbroek, oud shirtje... En toen ik me laatst een keer een beetje mooi voor hem had aangekleed om naar het terras te gaan zei hij: jee wat heb jij nou, we gaan alleen maar ff naar het terras! (en nee, ik liep niet in een galajurk rond). Dus de conclusie is dat mijn vent me blijkbaar leuker vindt in joggingbroek dan in rokje... Lekker is dat!
zaterdag 2 augustus 2008 om 17:05
Tsssssssssss..........Xan, DAAR scoor je natuurlijk heen punten mee.
Beter is:
Djeez Prinses, je was al fantastisch maar deze met deze coupe spreken je ogen zo veel meer (of zoiets)....
Maat lafjoe heeft wel gelijk, ook leuk om te horen dat tie net zoveel van je houdt als je net uit bed komt hihi...
Ieks....tsja, het flirten gaat nu nog errug onschuldig, beetje van zijn kant uit
Maar heb hem net heel brutaal maar mee naar de bios gevraagd
de aanleiding was een opmerking van hem dat er van een huwelijk een ander huwelijk kwam, waarop mijn antwoord was, dat het dan wel leuk zou zijn als ik eerst een vent had om mee te trouwen...
Hij was dus nu manieren aan het opnoemen om aan de man te geraken en 1 oplossing was een leuke man mee te vragen naar de film...
*CD nu ernstig in de stress want ze houdt er niet zo van een blauwtje te lopen,en wachten op een antwoord is OOK haar sterkste kant niet*
IK stem voor voor FM meneer, of AM, van Audi meneer, nou heb ik weinig met auto's maar toen ik van de week met hem meereed dacht ik wel...pieuw he, daar zou ik wel eens een blokje in willen scheuren....
Miran wel spannend hoor, hoe lang was het geleden dat jullie begonnen met daten, is er nu alweer wat tijd overheen gegaan?
Best kans dat hij er nu anders over denkt toch?
Beter is:
Djeez Prinses, je was al fantastisch maar deze met deze coupe spreken je ogen zo veel meer (of zoiets)....
Maat lafjoe heeft wel gelijk, ook leuk om te horen dat tie net zoveel van je houdt als je net uit bed komt hihi...
Ieks....tsja, het flirten gaat nu nog errug onschuldig, beetje van zijn kant uit
Maar heb hem net heel brutaal maar mee naar de bios gevraagd
de aanleiding was een opmerking van hem dat er van een huwelijk een ander huwelijk kwam, waarop mijn antwoord was, dat het dan wel leuk zou zijn als ik eerst een vent had om mee te trouwen...
Hij was dus nu manieren aan het opnoemen om aan de man te geraken en 1 oplossing was een leuke man mee te vragen naar de film...
*CD nu ernstig in de stress want ze houdt er niet zo van een blauwtje te lopen,en wachten op een antwoord is OOK haar sterkste kant niet*
IK stem voor voor FM meneer, of AM, van Audi meneer, nou heb ik weinig met auto's maar toen ik van de week met hem meereed dacht ik wel...pieuw he, daar zou ik wel eens een blokje in willen scheuren....
Miran wel spannend hoor, hoe lang was het geleden dat jullie begonnen met daten, is er nu alweer wat tijd overheen gegaan?
Best kans dat hij er nu anders over denkt toch?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zaterdag 2 augustus 2008 om 18:22
Vanavond groot feest in het dorp. De vraag is of ik me uverhaupt wel moet douchen ed want na 10 minuten in de feesttent gutst het zweet al overal en is ja kapsel niet wat het wezen moet...... maja; first impression zegt veel dus dan ga ik daar maar voor in de eerste 10 minuten
Veel plezier iedereen
Veel plezier iedereen
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
zaterdag 2 augustus 2008 om 18:56
*paniek,paniek,paniek,paniek*
Hij wil met me mee naar de bioscoop.
Shitterdeshit, hoe pak ik dat nou verder aan?
Ingel, hier red mijn haarcoupe de eerste 10 minuten niet eens...het hoost!
Vleer,ik mag dus aannemen dat het gezellig was
*rent nu als kip zonder kop door huis,vraag ik het voor vanavond,morgen,volgende week....ohwww hellup*
Hij wil met me mee naar de bioscoop.
Shitterdeshit, hoe pak ik dat nou verder aan?
Ingel, hier red mijn haarcoupe de eerste 10 minuten niet eens...het hoost!
Vleer,ik mag dus aannemen dat het gezellig was
*rent nu als kip zonder kop door huis,vraag ik het voor vanavond,morgen,volgende week....ohwww hellup*
zaterdag 2 augustus 2008 om 19:09
haaai dames!
Ingelke, fijne avond in de feesttent!
SD, rustig. Adem in - adem uit - adem in - adem uit (en herhaal dit de rest van je leven). Het is natuurlijk fantastische dat hij met je naar de bios wil! Dat wilde jij toch ook? Je had hem toch zelluf gevraagd Wanneer gaan jullie? Naar welke film?
Vleer heeft voor een luidspreker gestaan?
Miranda, zolang het voor jou goed voelt, lekker van deze man genieten. Rustig aan werkt vaak het best.
Pfff ik heb de hele dag in mn bed gelegen. Heb enorme buikpijn. De afgelopen weken heb ik er vaker last van, maar nu is het zo erg dat ik bijna niet kan lopen. Heb al meerdere Ibuprofen gehad, maar dat helpt helemaal niet. Voel me erg zielig nu.
Ingelke, fijne avond in de feesttent!
SD, rustig. Adem in - adem uit - adem in - adem uit (en herhaal dit de rest van je leven). Het is natuurlijk fantastische dat hij met je naar de bios wil! Dat wilde jij toch ook? Je had hem toch zelluf gevraagd Wanneer gaan jullie? Naar welke film?
Vleer heeft voor een luidspreker gestaan?
Miranda, zolang het voor jou goed voelt, lekker van deze man genieten. Rustig aan werkt vaak het best.
Pfff ik heb de hele dag in mn bed gelegen. Heb enorme buikpijn. De afgelopen weken heb ik er vaker last van, maar nu is het zo erg dat ik bijna niet kan lopen. Heb al meerdere Ibuprofen gehad, maar dat helpt helemaal niet. Voel me erg zielig nu.
zaterdag 2 augustus 2008 om 19:13
Prinsesje, mannen zien soms echt helemaal niets! Ook al trek je een kikkerpak aan, dan nog zal hij het niet zien. Heel herkenbaar je verhaal! Ben je zelf tevreden? Fijn he, zo'n kapster die je direct al als een bekende ziet.
En je had je nagels ook al gelakt las ik (volgens mij heb ik het halve topic aangestoken, haha), heeft Xan dat al bewonderd?
HM ook weer terug van vakantie. Mooi dat het zo goed ging. 't Is toch een hele periode samen op elkaars lip zitten. Nu maar lekker van je dinnetjes genieten!
En je had je nagels ook al gelakt las ik (volgens mij heb ik het halve topic aangestoken, haha), heeft Xan dat al bewonderd?
HM ook weer terug van vakantie. Mooi dat het zo goed ging. 't Is toch een hele periode samen op elkaars lip zitten. Nu maar lekker van je dinnetjes genieten!
zaterdag 2 augustus 2008 om 19:15
Sun dat weet ik allemaal wel (vooral die tip over in en uit ademen was ZEER nuttig hihi)
Maar het waren allemaal van die "we flirten op en neer,maar we zeggen eigenlijk net niets" mailtjes en nu moet ik ineens actie ondernemen.
Heb ook net niets van de beste meneer, geen telefoonnummer niets
Ik denk dat ik hem maar een mailtje stuur met mijn nummer en de bal maar even terug kaats
*voelt zich beetje lafbekje nu*
Hoe komt het dat je zo'n buikpijn hebt meis?
Die tijd van de maand of toch de zenuwen van de date?
Maar het waren allemaal van die "we flirten op en neer,maar we zeggen eigenlijk net niets" mailtjes en nu moet ik ineens actie ondernemen.
Heb ook net niets van de beste meneer, geen telefoonnummer niets
Ik denk dat ik hem maar een mailtje stuur met mijn nummer en de bal maar even terug kaats
*voelt zich beetje lafbekje nu*
Hoe komt het dat je zo'n buikpijn hebt meis?
Die tijd van de maand of toch de zenuwen van de date?
zaterdag 2 augustus 2008 om 19:26
Lijkt me wel een goed plan om je telefoonnummer te mailen. Dan zet jij idd een stap en dan zal hij de volgende stap moeten zetten. Erg slim van je SD! Vind ik zeker geen lafbekke-actie! Je bent een held!
Ik heb geen enkel idee waar die buikpijn vandaan komt. Mijn menstruatie verwacht ik pas het volgende weekend, dus dat is nu toch wel wat te vroeg. En het is een andere pijn dan zenuwen. Het voelt wel eerder als extreme menstruatiepijn. Ik kan niet eens rechtop staan. Heb al met een kruik tegen mijn buik aan gelegen. Ook helpt paracetamol of ibuprofen wel tegen menstruatiepijn en dat helpt mij nu ook niet.. Snap er echt niets van. Als het echt aanhoudt, maandag maar even naar de huisarts denk ik.
Ik heb geen enkel idee waar die buikpijn vandaan komt. Mijn menstruatie verwacht ik pas het volgende weekend, dus dat is nu toch wel wat te vroeg. En het is een andere pijn dan zenuwen. Het voelt wel eerder als extreme menstruatiepijn. Ik kan niet eens rechtop staan. Heb al met een kruik tegen mijn buik aan gelegen. Ook helpt paracetamol of ibuprofen wel tegen menstruatiepijn en dat helpt mij nu ook niet.. Snap er echt niets van. Als het echt aanhoudt, maandag maar even naar de huisarts denk ik.
zaterdag 2 augustus 2008 om 21:16
update over AM.....we gaan zaterdag naar de film
Nachtfilm zie ik zelf niet zo zitten vanavond
moet morgen errug vroeg fris en fruitig voor de klas huppeltjes staan....
*CD heeft zeel voldaan gevoel over de date die volgende week gaat plaatsvinden en drukt de gierende zenuwen gewoon ff weg*
Nachtfilm zie ik zelf niet zo zitten vanavond
moet morgen errug vroeg fris en fruitig voor de klas huppeltjes staan....
*CD heeft zeel voldaan gevoel over de date die volgende week gaat plaatsvinden en drukt de gierende zenuwen gewoon ff weg*
zaterdag 2 augustus 2008 om 21:21
Ohhh spannende nieuwe ontwikkelingen allemaal!
Een deet met AM dus volgende week
*vraagt zich wel af waarom SD zichzelf soms hardnekking CD noemt...? *
Sun krijgt een vanwege de buikpijn. Das niet goed hoor Sun... heeft het te maken met eerdere klachten die je had (je was toch al voor onderzoeken naar het ziekenhuis?). Hoop dat je je snel beter voelt!
Wij zijn ook net weer thuis. Even boodschapjes gedaan, broodje gegeten, nog meer boodschapjes en even naar XanZus toe, die net in een nieuw huisje woont. Zijn blijven eten, was erg gezellig. Nu lekker weer thuis.
Gaan nu allebei even muziekjes op onze mp3-spelerTs zetten voor de vakantie!
Daaag meisjes en heer ( DS )
Een deet met AM dus volgende week
*vraagt zich wel af waarom SD zichzelf soms hardnekking CD noemt...? *
Sun krijgt een vanwege de buikpijn. Das niet goed hoor Sun... heeft het te maken met eerdere klachten die je had (je was toch al voor onderzoeken naar het ziekenhuis?). Hoop dat je je snel beter voelt!
Wij zijn ook net weer thuis. Even boodschapjes gedaan, broodje gegeten, nog meer boodschapjes en even naar XanZus toe, die net in een nieuw huisje woont. Zijn blijven eten, was erg gezellig. Nu lekker weer thuis.
Gaan nu allebei even muziekjes op onze mp3-spelerTs zetten voor de vakantie!
Daaag meisjes en heer ( DS )
Peas on earth!
zaterdag 2 augustus 2008 om 21:39
Das omdat ik mijn eigen naam OOK niet kan onthouden Prinses
en had mijn eigen naam nog niet genotuleerd
*SD vreest dat ze misschien ook wel last heeft van een dubbele persoonlijkheid, kan de heldhaftige bel actie net met AM namelijk niet rijmen met normale acties van zichzelf*
en had mijn eigen naam nog niet genotuleerd
*SD vreest dat ze misschien ook wel last heeft van een dubbele persoonlijkheid, kan de heldhaftige bel actie net met AM namelijk niet rijmen met normale acties van zichzelf*
zaterdag 2 augustus 2008 om 22:30
Oh wat spannend SD! SD heeft een deet, woehah!!
Heb net weer even gelegen. 't Is echt niet normaal. Heb zeker weten niets gegeten, had deze pijn afgelopen week al een paar keer eerder, maar het is nu echt al de hele dag. Echt proberen morgen nog vol te houden tot maandag. Wil namelijk niet naar een huisartsenpost.
Volgens mij heeft het niet te maken met de andere dingen waarvoor ik naar het ziekenhuis moest. Voel me nu wel een beetje zielig want mijn ouders zijn nu op vakantie in het buitenland, dus die kunnen me nu ook niet ophalen en vertroetelen. En beste vriendinnetjes zijn nu ook niet in de buurt of op vakantie of iets anders.
Heb net weer even gelegen. 't Is echt niet normaal. Heb zeker weten niets gegeten, had deze pijn afgelopen week al een paar keer eerder, maar het is nu echt al de hele dag. Echt proberen morgen nog vol te houden tot maandag. Wil namelijk niet naar een huisartsenpost.
Volgens mij heeft het niet te maken met de andere dingen waarvoor ik naar het ziekenhuis moest. Voel me nu wel een beetje zielig want mijn ouders zijn nu op vakantie in het buitenland, dus die kunnen me nu ook niet ophalen en vertroetelen. En beste vriendinnetjes zijn nu ook niet in de buurt of op vakantie of iets anders.
zaterdag 2 augustus 2008 om 23:54
Lieve Sun, wil je mij een plezier doen/
Als je morgen nig zo'n pijn hebt wil je dan WEL even langs de huisartsenpost gaan...
Dit is namelijk echt niet normaal.
En als je niet alleen wilt dan kom ik je desnoods even brengen en halen want dit ism echt niet goed...
Hoop dat je een beetje kan slapen vanacht...
Als je morgen nig zo'n pijn hebt wil je dan WEL even langs de huisartsenpost gaan...
Dit is namelijk echt niet normaal.
En als je niet alleen wilt dan kom ik je desnoods even brengen en halen want dit ism echt niet goed...
Hoop dat je een beetje kan slapen vanacht...
zondag 3 augustus 2008 om 01:48
Vleer komt ff wat korte mededelingen doen :
1. Heeft Miranda gespot in de halve maansteeg.. Erg grappig
2. Vleer was toen dead
3. Vleer heeft superrrrrrrrrrr dag gehad
4. Mega verbrand
5. onwijs veel gezopen
6. naar de 1e hulp geweest van t ziekenhuis
7. samen met beste vriendje
8. gehoorbeschadiging
9. geen stem meer
10 een maag die leeft op rennies vannacht en morgen
11. een onwijs lekkere schipper aan boord had
12. zijn telefoonnr niet heeft maar hij heeft hyves maar god hoe heet ie nou toch ook alweer ???
13. Nu naar bed gaat en hoopt dat ze morgen wat gehoor terug heeft en ook haar stem
14.. DEADDDDDDDDDDDDDDDDD OP VERSLETEN KAPOT SUPER GEWELDIG FEEST ,
15 onwijs mooie gave boot onwijs leuke mensen
16 fotos volgen morgen
1. Heeft Miranda gespot in de halve maansteeg.. Erg grappig
2. Vleer was toen dead
3. Vleer heeft superrrrrrrrrrr dag gehad
4. Mega verbrand
5. onwijs veel gezopen
6. naar de 1e hulp geweest van t ziekenhuis
7. samen met beste vriendje
8. gehoorbeschadiging
9. geen stem meer
10 een maag die leeft op rennies vannacht en morgen
11. een onwijs lekkere schipper aan boord had
12. zijn telefoonnr niet heeft maar hij heeft hyves maar god hoe heet ie nou toch ook alweer ???
13. Nu naar bed gaat en hoopt dat ze morgen wat gehoor terug heeft en ook haar stem
14.. DEADDDDDDDDDDDDDDDDD OP VERSLETEN KAPOT SUPER GEWELDIG FEEST ,
15 onwijs mooie gave boot onwijs leuke mensen
16 fotos volgen morgen