Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
AHA............dan komt het daarom!!!

Bedankt voor de verklaring Prinses

*vraagt zich af wat nu te doen, pc uitzetten of de vliegjes voor lief te nemen*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Iiiieeeehhhh!!!

Ik wilde mijn lenzen uitdoen en ik zag een VIES BEEST op mijn muur! Ik weet niet wat het is en ik heb het doodgemaakt, maar zo'n zelfde beest had ik vanochtend ook al op een muur zitten. Hij valt bijna niet op omdat de muur wit is en het beest ook wittig. Het is een insect, maar ik heb echt geen enkel idee wat het is. Hij is ongeveer 2 cm groot en erg smal. Ik zit nu erg scannend te kijken of ik meer van die beesten zie, maar volgens mij was dit echt de enige.
*besluit het laatste*

is wel zo gezellig wat extra huisdiertjes

Foto maken en opsturen naar National Geografic Sun

Misschien heb je een nieuw eng beest ontdekt.

(of het zijn TOCH de pijnstillers)
Ohhhhhh... ik heb net op NU gelezen dat er nu hooiwagens zijn die een spanwijdte hebben van ACHTTIEN CENTIMETER!
Peas on earth!
wassut zoiets??

*geeft Sun De Ultieme Tip voor Enge Beestjes*

Benodigdheden:

- kalmerende middelen

- Wehkampgids (liefste die van het nieuwe seizoen, niet die tussentijds komen, want die zijn minder dik)

Oorspronkelijk heb ik deze methode ontwikkeld voor Enge Spinnen op de vloer. Men neme de Dikke WehkampGids en laat deze horizontaal op Het Enge Beest vallen...

Voor de zekerheid laat men deze Wehkampgids minstens 7 dagen liggen, om er zeker van te zijn dat Het Enge Beest overleden en vermorzeld is. Na een week kan voorzichtig gekeken worden of dit het geval is...
Peas on earth!
quote:Summerdance schreef op 03 augustus 2008 @ 22:17:

wassut zoiets??

[afbeelding]

Gatttttttttttttttttttttttver

*kan nu vast niet meer slapen vanacht*
Peas on earth!
HOEVEEL Prinses???

*sluit direct alle deuren en ramen want is als de dood voor beestjes*
Anyway... ik denk dat Sun ook een alternatieve uitvoering kan doen, dat wil zeggen: met de dikke Wehkampgids TEGEN de muur slaan! Witte beesten zouden tenslotte ook WITTE vlekken moeten maken...

Kom op Sun... je KUNT het! Tsjakka...
Peas on earth!
Ja dat van die hooiwagens las ik ook al op NU! Bah! Dat vind ik echt eng hoor!

Ik zat met dat beest net in dubio of ik een foto zou maken en hier plaatsen of dat ik hem dood zou maken. Heb voor het eerste gekozen. Misschien bij de volgende toch maar een foto maken.

* Hoop toch stiekem dat er geen volgende komt *

Ik heb echt een hekel aan beestjes. Niet dat ik ervoor wegren of zo, (behalve grote, snelle harige spinnen,) maar ik heb bijna smetvrees, dus kan er gewoon niet goed tegen dat er beestjes rondlopen in mijn stulpje.
Zoekt even linkje:

Reuzenhooiwagens....
Peas on earth!
Had je me maar niet moeten leren hoe ik plaatjes moet plakken Prinses

vind de Whekamp beestjes vermorzel techniek wel een hele goeie

*zou het ook met de Otto werken?*
Xander is er getuige van dat de WehkampVermorzelTechniek uitstekend werkt! Het enige nadeel ervan is dat men, na het verwijderen van de Gids, waarschijnlijk een prutterige substantie aantreft, met de ingewanden van de spin, door Prinses ook wel genoemd: SpinnePrut!
Peas on earth!
Toch grappig dat mijn GoogleAdds nu zeggen: paardeliefhebber opgelet!
Peas on earth!
*denkt dat Duitse technieken mogelijk nog effectiever zijn en denkt dat de Otto ook een uitstekende mogelijkheid is*
Peas on earth!
quote:Summerdance schreef op 03 augustus 2008 @ 22:17:

wassut zoiets??

[afbeelding]

Neee, hij was wit / zilerachtig en had volgens mij vleugels, maar ik moet toegeven dat ik niet de moeite heb genomen om op 5 cm afstand uitgebreid dat beest te gaan bestuderen.

Heb hem met een stukje keukenpapier doodgeknepen. Vind mezelf nu toch wel een held.

* Mis toch echt een De Hulk-smiley *
quote:Summerdance schreef op 03 augustus 2008 @ 22:06:

Ben bang dat ik m'n Logitech Harmony 525 (afstandsbediening) weer opnieuw moet inregelen óf softwarematig moet checken.....

Wabblief Xan??

*vraagt zich af of Xander soms bij de NASA werkt en druk bezig is met het in elkaar zetten van de nieuwe Challenger*

*werkt niet bij de NASA (blij toe), maar praat hier over een universele drukdoos op afstand die je geheel naar wens kan aanpassen voor het bedienen van alle ingewikkelde apparatuur in huize prinses/xan

Nou is Summerhond dol op vliegenvangen

Ik heb hier met regelmaat van de klok een soort circus aan huis waarbij hond salto's maakt in de lucht om toch die vlieg te kunnen vangen,

en denkt dus dat die het prakkie spinne-Prut ook errug lekker zal vinden

Een soort kant en klaar maaltijd voor honden zeg maar....
Ik durf dat echt niet met zo'n gids. Ik durf namelijk niet die prut op te ruimen die er dan onder ligt. Vind ik veeel te vies! Ik ben toch meer voor de stofzuiger die achter de spin of het andere rare ondefinieerbare beest aangaat. Vervolgens een prop in de stofzuiger en klaar!
*ziet hier LIVE het verschil tussen MAN en VROUW in deze discussie verschijnen en denkt dat Geleerd dit een waardevol studiemoment vindt*
Peas on earth!
quote:sunshineforever schreef op 03 augustus 2008 @ 22:23:

Ik durf dat echt niet met zo'n gids. Ik durf namelijk niet die prut op te ruimen die er dan onder ligt. Vind ik veeel te vies! Ik ben toch meer voor de stofzuiger die achter de spin of het andere rare ondefinieerbare beest aangaat. Vervolgens een prop in de stofzuiger en klaar!

Jamaar, dan weet je niet zeker of ie wel DOOD is... Want dan blijft ie daar een beetje chillen en loopt ie er vast weer uit als jij die prop eruit haalt... en dán issie ook nog eens boos natuurlijk...

*snapt zelf ook wel een beetje waarom Xan soms vindt dat Prinses' fantasie te ver gaat*
Peas on earth!
Was het geen mot?
Peas on earth!
quote:Xander68 schreef op 03 augustus 2008 @ 22:23:

[...]

*werkt niet bij de NASA (blij toe), maar praat hier over een universele drukdoos op afstand die je geheel naar wens kan aanpassen voor het bedienen van alle ingewikkelde apparatuur in huize prinses/xan

[afbeelding]Ik signaleer onmiddelijk een groot probleem; te veel knopjes op de drukdozen!
Een afstandsbediening met lichtjusssss....

Wat stoer!

Wil Summer ook hebben

*bedenkt zich dat dat niet het meest slimme besluit is daar SD geen Xan in hyus heeft om AB weer aan de praat te krijgen*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven