Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)

Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)

maandag 8 oktober 2007 om 14:02
Leuk Lelie.. uitnodiging van XBM,, Spannend ..zoals Xan al zegt.. Lekker op je af laten komen.. Al is dat best lastig door de engheid, ergens heb je diep in je zelf toch een kleine verwachting misschien..
Heb onwijs lang in bed gelegen, half 2 kwam ik eruit.. Zodadelijk avonddienst.. Veul zin in woensdag.. Al weet ik nog niet wat we gaan doen ..
Ook maar gewoon op mij af laten komen..
Heb onwijs lang in bed gelegen, half 2 kwam ik eruit.. Zodadelijk avonddienst.. Veul zin in woensdag.. Al weet ik nog niet wat we gaan doen ..
Ook maar gewoon op mij af laten komen..
maandag 8 oktober 2007 om 14:31

maandag 8 oktober 2007 om 14:36
Hey Dess, inderdaad zeg...ónwijs lang in je nest gelegen ....lekker uitgerust dus...dus je kan weer met volle moed je nachtdienst in!
Weet je nog steeds niet wat je woensdag gaat doen? Uit eten gaan doet het in ieder geval altiijd goed....ok, een beetje afgezaagd....maar als je écht niks meer weet...
Weet je nog steeds niet wat je woensdag gaat doen? Uit eten gaan doet het in ieder geval altiijd goed....ok, een beetje afgezaagd....maar als je écht niks meer weet...

maandag 8 oktober 2007 om 14:41
quote:nemovisje schreef op 08 oktober 2007 @ 14:31:
Oh Xqan, wat voor gezellig chatgezelschap had jij??? Laat me raden....
ik heb Ing hier ook niet zien posten was zij de gelukkige??? of zat die toen bij hair? Naja, kom maar eens op Xan
Lelie, thanks! Vandaag gaat het alweer een stuk beter gelukkig duurt het altijd maar even...Goed geraden Nemo
Oh Xqan, wat voor gezellig chatgezelschap had jij??? Laat me raden....
ik heb Ing hier ook niet zien posten was zij de gelukkige??? of zat die toen bij hair? Naja, kom maar eens op Xan
Lelie, thanks! Vandaag gaat het alweer een stuk beter gelukkig duurt het altijd maar even...Goed geraden Nemo
maandag 8 oktober 2007 om 18:46
Wij wensen wel graag op ge hoogte gehouden te worden van wélke relationele verandering dan ook Xan en Ing, dusse als jullie gaan daten wordt er natuurlijk wel van jullie verwacht dat je dat hoe dan ook meedeelt op het forum
Dat zou je in andere situaties namelijk ook doen. Ook andere inside-information dient hier gemeld te worden!!! (ja, hij is wel leuk maar.....en dan alle smeuïge details graag! )
Miran, hoe is het??? Nog gedate
Dat zou je in andere situaties namelijk ook doen. Ook andere inside-information dient hier gemeld te worden!!! (ja, hij is wel leuk maar.....en dan alle smeuïge details graag! )
Miran, hoe is het??? Nog gedate

maandag 8 oktober 2007 om 19:49
quote:nemovisje schreef op 08 oktober 2007 @ 18:46:
Wij wensen wel graag op ge hoogte gehouden te worden van wélke relationele verandering dan ook Xan en Ing, dusse als jullie gaan daten wordt er natuurlijk wel van jullie verwacht dat je dat hoe dan ook meedeelt op het forum
Ja hoor Neempje.....geen geheimen , moet wel even met de dame in kwestie overleggen wat wél of niet op dit topic te lezen valt straks...hahahaha!
Ja hoor Neempje.....geen geheimen , moet wel even met de dame in kwestie overleggen wat wél of niet op dit topic te lezen valt straks...hahahaha!

maandag 8 oktober 2007 om 20:01
quote:Ing33 schreef op 08 oktober 2007 @ 16:53:
Hi iedereen,
Ben ik weer....lekker weekend gehad!
De musical was helemaal top! Ga dat zien...ga dat zien...als je van peace, love and happines (en naakte mannen) houdt!
Ik ga gauw weer aan het werk...druuuuk!Over taal gesproken....happines???? HAPPINESS
Hi iedereen,
Ben ik weer....lekker weekend gehad!
De musical was helemaal top! Ga dat zien...ga dat zien...als je van peace, love and happines (en naakte mannen) houdt!
Ik ga gauw weer aan het werk...druuuuk!Over taal gesproken....happines???? HAPPINESS

dinsdag 9 oktober 2007 om 11:26
quote:Xander68 schreef op 08 oktober 2007 @ 20:59:
Goh, wat een rust hier....forum-moe?
Uh nee ik had een date
Net weer thuis
En tja, vul maar in, was héél leuk, maar verder laat ik het daar maar even bij
Miran zit in het buitenland voor haar werk Nemo!
En leuk Inge en Xander, dat jullie elkaar zo goed liggen
Goh, wat een rust hier....forum-moe?
Uh nee ik had een date
Net weer thuis
En tja, vul maar in, was héél leuk, maar verder laat ik het daar maar even bij
Miran zit in het buitenland voor haar werk Nemo!
En leuk Inge en Xander, dat jullie elkaar zo goed liggen
dinsdag 9 oktober 2007 om 12:16
jemig das ook wat...hoe kwam je aan die date lelie? Ik neem aan dat het gewoon leuk was en verder niets, zeker doordat exBm in je hoofdje zit? Kan het me goed voorstellen hoor, eerst die maar eens ontmoeten
komend weekend toch?? oeh spannend...
En miran, oja suf van mij
Noa wat leuk dat het wil lukken met de keuken. Van wat voor stijl hou jij? Dus weet je al wat voor soort keuken het gaat worden?

En miran, oja suf van mij
Noa wat leuk dat het wil lukken met de keuken. Van wat voor stijl hou jij? Dus weet je al wat voor soort keuken het gaat worden?
dinsdag 9 oktober 2007 om 12:20
dinsdag 9 oktober 2007 om 12:30
Hahaha, wat een tamtam hier!
Het wás exBM Nemo!
En Dess, heeft weinig te maken met intelligentie hoor, dat ik daar ben gebleven. Ik heb er een halve wereldreis voor moeten maken om er te komen, dus eigenlijk was het het meest praktische. Bij iemand slapen hoeft niet meteen neuken te betekenen natuurlijk hè? Zoals ik al zei: het was vooral erg fijn
Het wás exBM Nemo!
En Dess, heeft weinig te maken met intelligentie hoor, dat ik daar ben gebleven. Ik heb er een halve wereldreis voor moeten maken om er te komen, dus eigenlijk was het het meest praktische. Bij iemand slapen hoeft niet meteen neuken te betekenen natuurlijk hè? Zoals ik al zei: het was vooral erg fijn