Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
jeeeeemig, ik dacht pas afgelopen weekend!! Woehoeee

maar je moet meer vertellen lelie, of NU op msn komen

ghegheghe, ik word er gewoon een beetje kriebel van
Haha, nou ik spreek je wel op MSN dan Nemo
Oohhhhhhh.. wel XBM... vaag...

zou niet gelijk blijven slapen , ook al heb je er een halve wereldreis voor moeten maken.. Zou de stoerheid in mij zelf hebben en gewoon terug gereden hebben..

Snap ook echt wel dat blijven slapen niet gelijk neuken betekent , maar zou mijn lichaam (als ik iemand echt leuk vind) niet gelijk bloot geven ook niet met alleen een stringetje en t shirtje aan ..

Maar goed ik ben ik en jij bent jij ..
Ik heb volgens mij ook niet geschreven hier wat ik wel en niet bloot heb gegeven toch? Laat ik het zo zeggen: ik voelde me er, buiten het praktisch oogpunt, fijn bij om daar te blijven. Ik ben niet zo van de tactische spelletjes Dess, ik volg mijn gevoel.
uhh des...misschien heel dom van mij maar volgens mij ben jij meerdere malen bij een eerste date blijven slapen?? niet zo stoer doen jij
Nemo dat klopt ..
Middag dames!

Jéé zeg....wat een theekrans hiero....over het wel en wee van het slapen bij een date! Lelie, als je dat een goed gevoel geeft, en het komt zo uit door je halve wereldreis...lekker doen hoor! (ooo..eehhmm...je hebt het al gedaan ) Geef je groot gelijk. Nemo en Vleer....niet zo zeuren hoor

Gaan we nu weer lief doen tegen elkaar hier?
Alleen Dess was het er niet mee eens hè Xander, maar dank je voor je empathie!
Ik weet toch 100% zeker dat ik onderaan mijn tekst dat ik daar een knipoog smiley neer heb gezet.. Mijn stukje tekst moet je dus met een grote knipoog lezen.. Deed dat om reacties uit te lokken..

Ik snap namelijk heel goed dat t praktisch is om er te blijven slapen , weet zelf ook dat ik dat doe als t goed aanvoelt.. ZM ging ik met de trein heen en tja na 1uur reden er geen treinen meer naar mijn dorp.. Ben daar toen ook blijven slapen . En als t goed voelt moet je t gewoon lekker doen..
Ben erg nieuwsgierig hoe het gaan zal tussen Lelie en XBM..

Al een vervolgdate afspraak Lelie ?
Ah, je bericht kwam wel serieus bedoeld over Dess. En die knipoog kan ik nergens vinden?

En vanwaar je wil om reactie uit te lokken dan?
Lelie.. ik kan die knipoog ook nergens vinden ..

Ik lokte die reactie uit omdat ik wist dat er een reactie zou komen zoals die van Nemo.. van Desss je hebt t zelf ook gedaan..

Ik weet dus heel goed hoe het is als je iemand leuk vind en graag bij hem wil blijven slapen .. al is het alleen maar om hem vast te houden en te knuffelen !
Ik snap nog steeds niet waarom je dan opzettelijk reactie zou willen uitlokken.

Volgens mij zit het zo: je dacht niet na voordat je je reactie gaf en besefte na andermans reacties dat het niet helemaal reëel was wat je had gezegd. Toch?
Ik was je aan t pesten .. meer niet..
t zou toch wel heel raar wezen dat ik zou zeggen : joh lelie das gek of stom wat je doet met XBM>. terwijl ik zelf dat ook doe of heb gedaan...
Ah, oké, dan weet ik dat.

Xander, je kwam even voorbij? Hoe is het vandaag met je, lekker aan 't werk? En hoe is het met Noa?
Ik ben der vandoor..

@ work ..
Duss...

Xander, vertel eens, je had laatst leuk chatcontact met een vrouw , vertel eens iets meer over haar

hmm ik ga even lekker koken
Zo, huis schoon, boodschappen gedaan, even langs de bouwmarkt geweest om grondverf enzo te kopen. Het begin is er, grondverf staat trouwens nog keurig op de gang in een tasje haah.
Cum non tum age
quote:Lelie1 schreef op 09 oktober 2007 @ 14:33:

Ah, oké, dan weet ik dat.

Xander, je kwam even voorbij? Hoe is het vandaag met je, lekker aan 't werk? En hoe is het met Noa?

Kwam inderdaad even voorbij zoeven.....Het gaat vandaag goed met me, druk aan het werk, maar was even pauzeren en dacht....heeel even kijken! Verhaaltje van het slapen bij exBM is me duidelijk, maar ook ik begreep Vleermuis even niet...uitlokken van een reactie of niet?

Nemo: Het lijkt mij dat ik niks meer uit hoef te leggen over het chatgebeuren....
quote:Xander68 schreef op 09 oktober 2007 @ 18:56:

[...]

Nemo: Het lijkt mij dat ik niks meer uit hoef te leggen over het chatgebeuren....

Nou, ik vind eigenlijk van wel. Ik wil ook wel eens weten wat er nou gaande is.

Lelie, je moet even op t fototopic posten, heb t net ontdekt, ik kan nu niet wachten om te posten. Leuk leuk.
Cum non tum age
quote:Xander68 schreef op 09 oktober 2007 @ 18:56:

Nemo: Het lijkt mij dat ik niks meer uit hoef te leggen over het chatgebeuren.... quote:noa schreef op 09 oktober 2007 @ 20:29:

Nou, ik vind eigenlijk van wel. Ik wil ook wel eens weten wat er nou gaande is.

Het lijkt me dat ik daar al duidelijk over ben geweest, m.a.w. lees mijn postings terug, en u weet het....
En Nemo, wat heb je voor lekkers gekookt?
quote:noa schreef op 09 oktober 2007 @ 20:29:

Lelie, je moet even op t fototopic posten, heb t net ontdekt, ik kan nu niet wachten om te posten. Leuk leuk.Ja leuk hè Noa! Ik doe dat wel vaak, is echt een héérlijk vermaak!
'Mogge. Wat een stilte hier, even onze topic omhoog krikken hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven