Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:Mozzarella schreef op 08 september 2008 @ 13:57:

Mel, klopt! Mocht hij over zijn kronkeltjes heen komen kan ik hem wel aanbevelen, maar dat duurt misschien nog even

Iemand nog een juist iets kleinere man in de aanbieding voor mij? Onder 1.80?

Liefst donker haar /ogen

Moet van katten houden

Knuffelig en lief, maar ook wel een beetje mannelijk, dus geen zacht eitje graag

Zonder bindingsangst

Niet rokend.

hahaa, heb ik dat toch goed geraden!

ik heb nog een man in de aanbieding ... die voldoet aan al die dingen Mozzarella, en hij rookt niet ... maar blowt wel

zo gaat dat hier met al die mannen (of beter: singles) in zeeland, zit geen fatsoenlijke bij *zucht*
Xan haha .. tis een schatje maar werden beide niet verliefd op elkaar..
*zwaait even naar iedereen, maar is te druk om uitgebreid te forummen en heeft het even aan de stok met leidinggevende *
Peas on earth!
hmm, Vleer, die wijnimporteurdj klinkt érg goed.

maar nu moet ik echt weer verder met mijn te lezen hoofdstukken, anders kom ik er nooit doorheen. jullie schrijven TE VEEL!! niet bij te houden voor een nieuweling....
Als ik jullie nou ook uitnodig voor a.s zondag dan kunnen jullie ze gewoon in real life ontmoeten en zijn dinnetje en ik ook niet zo alleen met al die single mannen
Vleer gaat zo tandenpoetsen .. nee hoef pas de 17e naar de tandarts , maar moet werken..
Mel,

Jammer van dat blowen... een jointje op een feestje zou ik nog mee kunnen leven (blow zelf nooit), maar regelmatig in een groene walm zitten... neu.

Ik ken nog wel een leuke in Zeeland trouwens... wat is jouw wensenlijstje? Kijken of 'ie daaraan voldoet

Vleer, spijkerbroek gevonden! Ziet er niet onaardig uit! Maar tis toch wel een beetje ver uit de buurt.... hmmm... En die lekkere Dj... met zo'n donders mooie auto is afstand natuurlijk wel overbrugbaar...

En waar woont die buurman van HM? Ik heb nog wel een keukentrapje ivm de 1.80>
Man2 crosst zo heel nederland deur heur althans dat moet ie dan gewoon van mij haha

Vleer is off.. richting haar werk
Wow, de mannen vliegen me hier om de oren.

Vraag me af of jullie toevallig geen leuke jongere broertjes hebben. Al de mannen hier zijn 30+, en ik ben 25-. Ik wacht.....
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
ja mijn eigen broertje 22 jaar .. Lekker ding (lijkt op zijn zus )

Drinkt bier , leuke auto , veel leuke vrienden.

Neemt een vrouw mee uit eten (heeft goede tips van zijn 2 zussen gekregen)

Is ook erg lief voor zijn zussen , komt geregeld ff langs voor een biertrje of bak koffie
Broertje heeft ook nog veeeeel single vrienden dusse wie weet haha

Maar na 23.30 meer ik ga nu naar mijn werk ciao all
Mijn lieve leuke broertje is helaas al erg bezet Ingel... *denkt na of hij geen leuke vrienden heeft*

Werkze Vleer!
[quote]pop1980 schreef op 08 september 2008 @ 13:46:

We moeten maar eens een 'saaie verjaardag' organiseren waarbij wij alle mannen uitnosdigen die in ons bestand staan.quote]

SCHAT, dat was nou net de hele opzet van al het rondstrooien van de vrijgezelle mannen hier

Nu alleen nog de saaie mensen voor op de verjaardag!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Vleer Vleer, mag ik intekenen op man6?

Hou van sportievelingen...
quote:Vleermuis28 schreef op 08 september 2008 @ 14:19:

Als ik jullie nou ook uitnodig voor a.s zondag dan kunnen jullie ze gewoon in real life ontmoeten en zijn dinnetje en ik ook niet zo alleen met al die single mannen

Haha, mooi plan!

Verjaardag cq. dating-middag/avondje

Maarre ... moeten wij tuurlijk ook paar mannen voor VM meenemen onder het mom van verjaardagscadeautje

quote:Mozzarella schreef op 08 september 2008 @ 14:26:

Mel,

Jammer van dat blowen... een jointje op een feestje zou ik nog mee kunnen leven (blow zelf nooit), maar regelmatig in een groene walm zitten... neu.

Ik ken nog wel een leuke in Zeeland trouwens... wat is jouw wensenlijstje? Kijken of 'ie daaraan voldoet

Vleer, spijkerbroek gevonden! Ziet er niet onaardig uit! Maar tis toch wel een beetje ver uit de buurt.... hmmm... En die lekkere Dj... met zo'n donders mooie auto is afstand natuurlijk wel overbrugbaar...

Ja, zeker jammer!

Want verder echt wel lekker hapje ... maar ja, door dat constant blowen zit je en in de stank & wordt hij steeds warriger in zijn koppie!

Oh ... altijd interessant, iemand uit Zeeland (keertje dichtbij is ook wel weer eens fijn!). Mijn wensenlijstje:

- 1.80 - 1.90 lang

- donker haar & donkere ogen *kwijl*

- niet mager, ook niet dik ... btje sportief lijf

- iemand die interesse toont!

- dierenvriend

- btje macho, maar ook z'n gevoel durft te laten zien

- idd geen bindingsangst

- ondernemend

- gezellig karakter

- niet aan de drugs of overmatig aan de drank zit!

- geen schulden, psych. problemen of lastige exen

zoiets was het wel ... en? en? is die zeeuw van jou zoiets?

enne ... heb jij al foto's gezien, dus de échte mannenetalage? jammie!!
quote:Xander68 schreef op 08 september 2008 @ 13:50:

[...]Hahaha! Gôh, wat is je vertrouwen in mij weer groot.....

Is toch ook niet vreemd Xan, jij ben de man die handig is met apparaatjes en elektronica, dus een paar beeldjes van SD op een videobandje kanb zo uitmondden in een vage soft erotische fillum op You-Tube

Zal het ff uitleggen, SD heeft daar tijdens het interview gezegd dat ze voor een man wel zou willen paaldansen.

Nou stond daar een paal dus het leek het panel wel leuk als ik daar ff in ging hangen

Let wel, dit was jaren VOOR mijn paaldanscursus dus heel charming zag het er niet uit
Vleeeeeeeeeeeeer, werk ze, enne,ogen openhouden he onderweg!!!!
werkse VM!

ik heb wel een broertje van 24 jr, maar die is nu meer in de sloerie-fase

meiden, wanneer zijn jullie voor 't laatst echt écht verliefd geweest? en word je makkelijk verliefd, of juist niet?

ik ben benieuwd!!

voor mij is het verliefd-zijn aardig lang geleden (was in laatste jaar van mijn relatie al niet meer zo ... ), en ik ben sws niet zo snel verliefd (meer).

maar ik bouw volgens mij een aardig muurtje op in het kader van bescherming, en dit dan weer door slechte ervaringen met mannen ... grrr!
Ik ben altijd verliefd gebleven op ex. Al wordt het na een tijdje vooral een verliefdheids/houden van gevoel. Maar nog altijd krijg ik vlinderrupsen in mijn buik als ik dat leuke gezicht zie. Helaas voelde ik ook veel andere, verdrietige dingen, naast de verliefdheid en vond het tijd om er een eind aan te breien.

Echt verliefd wordt ik niet zo heel snel. Ben wel snel gecharmeerd van iemand, zeker als deze persoon mij ook een beetje aandacht geeft. In de praktijk ben ik dan best wel veel met degene bezig in mijn hoofd, maar tis niet zo dat ik verliefd ben.

Ingel gaat zo de was opruimen en in de zon liggen !

Vleer; broertje klinkt goed, kan je hem wat naar het zuiden laten verhuizen?
Ing...ZON???

Waar?

Hie miezert het de hele dag al...
Pffff...het is niet meer bij te houden hier Jullie schrijven veels te veel!

De mannen vliegen ook om mijn oren....maar moet er straks thuis maar eens rustig voor zitten

Jullie mogen ook koppelen hoor....als jullie zien dat er een match is!
Meisjes......even duimen voor Ivy allemaal...

Even allemaal positieve "ze heeft geen gaatjes"vibes die kant op sturen.

(dit ben ik die in gedachte handje van Ivy vasthoudt)
quote:Summerdance schreef op 08 september 2008 @ 14:54:

[...]

Is toch ook niet vreemd Xan, jij ben de man die handig is met apparaatjes en elektronica, dus een paar beeldjes van SD op een videobandje kanb zo uitmondden in een vage soft erotische fillum op You-Tube

En jij ziet me daar voor aan, om zoiets te doen? Hahaha!....zo ben ik niet heurrrr! (ask Prinses....)
Eens kijken.....heb ik nog een vrijgezelle vriend of kennis voor jullie? ff kijken in mijn Hyve...
quote:Summerdance schreef op 08 september 2008 @ 15:09:

Ing...ZON???

Waar?

...

Vanaf 12 uur schijnt hier, int zonnig zuiden, enorm de zon >>> ole !!!

*stuurt een positieve vibe richting Ivy*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven