Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
maandag 8 september 2008 om 15:21
quote:Xander68 schreef op 08 september 2008 @ 15:16:
Eens kijken.....heb ik nog een vrijgezelle vriend of kennis voor jullie? ff kijken in mijn Hyve...
Ja leuk Xan, maar dan ook wel even de mannelijke visie van jou op de desbetreffende heren
Enne...gaat vanavond even met Prinses in overleg over de dvd
Eens kijken.....heb ik nog een vrijgezelle vriend of kennis voor jullie? ff kijken in mijn Hyve...
Ja leuk Xan, maar dan ook wel even de mannelijke visie van jou op de desbetreffende heren
Enne...gaat vanavond even met Prinses in overleg over de dvd
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 8 september 2008 om 15:21
maandag 8 september 2008 om 15:38
Ik heb die man2 van vleer even opgezocht op RP, verder nog geen foto's gezien van andere aangeboden heerschappen...
Krijg wel zin in zo'n verjaardagsfeestje. Nu inderdaad die SAAIE mensen nog... want het moet wel een saai feestje blijven he, anders werkt het niet.
Hm, mijn Zeeuw is blond (staartje) en blauwe ogen, geen zwoele donkerharige man dus (vond ik zelf ook wel jammer namelijk, haha)
Valt 'ie nu meteen af? Of moet ik nog wat meer over hem vertellen?
SD aan het paaldansen, ben benieuwd, haha!
Zon Ingel?! Hier schijnt 'ie af en toe een straaltje achter een wolk vandaan, maar veel te koud om in te gaan liggen!
Krijg wel zin in zo'n verjaardagsfeestje. Nu inderdaad die SAAIE mensen nog... want het moet wel een saai feestje blijven he, anders werkt het niet.
Hm, mijn Zeeuw is blond (staartje) en blauwe ogen, geen zwoele donkerharige man dus (vond ik zelf ook wel jammer namelijk, haha)
SD aan het paaldansen, ben benieuwd, haha!
Zon Ingel?! Hier schijnt 'ie af en toe een straaltje achter een wolk vandaan, maar veel te koud om in te gaan liggen!
maandag 8 september 2008 om 15:39
Bedankt voor alle lieve vibes, heeft vast geholpen.
Wat een hoop mannen in de aanbieding zeg... Ik zie alleen nu door de bomen het bos niet meer hoor. Denk dat ik dan toch maar wacht tot leuke man ineens over mijn levenspad wandelt.
Ramirez is flink geschrokken hier denk ik. Ik lees iig niets meer van hem
Wat een hoop mannen in de aanbieding zeg... Ik zie alleen nu door de bomen het bos niet meer hoor. Denk dat ik dan toch maar wacht tot leuke man ineens over mijn levenspad wandelt.
Ramirez is flink geschrokken hier denk ik. Ik lees iig niets meer van hem
maandag 8 september 2008 om 15:51
Meta heeft in de aanbieding:
Man 1 regio Zuid Holland (SD let op jouw omgeving)
Lang ruim 1.85m (denk ik want ik ben een ukkie)
Haar kort tussen bruin en blond in (donkerblond dus ofzow)
Status: bijna single (bijna gescheiden), is nog niet helemaal relatieproof zeg maar
Kinderen 2
Werk doet van alles en nog wat
lichaam: slank en sterk
hoog knuffelgehalte, sex kan hij lekker, heeft een hele goede vriendin (ik dus)
Houdt van muziek
Staat op mijn hyves en begint met de letter R
Man 1 regio Zuid Holland (SD let op jouw omgeving)
Lang ruim 1.85m (denk ik want ik ben een ukkie)
Haar kort tussen bruin en blond in (donkerblond dus ofzow)
Status: bijna single (bijna gescheiden), is nog niet helemaal relatieproof zeg maar
Kinderen 2
Werk doet van alles en nog wat
lichaam: slank en sterk
hoog knuffelgehalte, sex kan hij lekker, heeft een hele goede vriendin (ik dus)
Houdt van muziek
Staat op mijn hyves en begint met de letter R
maandag 8 september 2008 om 15:54
Jeetje Meta, jij ook al zoveel mannen op je Hyves
Ga vanmiddag ff kijken.\
Maar het zijn me er nu ook een beetje te veel...ik ben het overzicht ook een beetje kwijt!
IVYYYY....wat goehoed!!!
geen gaatjes.
*SD vind dat ze heul goed vibes kan sturen*
En idd, ik merkte gister al op dat Ramirex errug stil was maar blijkbaar zijn al die voorbijvliegende mannen hen te veel geworden....
Ga vanmiddag ff kijken.\
Maar het zijn me er nu ook een beetje te veel...ik ben het overzicht ook een beetje kwijt!
IVYYYY....wat goehoed!!!
geen gaatjes.
*SD vind dat ze heul goed vibes kan sturen*
En idd, ik merkte gister al op dat Ramirex errug stil was maar blijkbaar zijn al die voorbijvliegende mannen hen te veel geworden....
maandag 8 september 2008 om 15:56
Het gaat me vandaag weer allemaal te snel hier! Vroeg er nou iemand waar mijn buurjongen woont? Naast mij! Hehe, nee ik woon in het Zuiden, in een gezellige stad met een hele goede voetbalclub (zo herkenbaar genoeg ?)
Ik heb ondertussen een kastje ge-restyled, alweer 2 dozen ingepakt en ben naar de bouwmarkt geweest voor verf. Had alvast meubels op marktplaats gezet, maar het gaat iets sneller dan ik dacht... Kan ik nou mijn bank en boekenkast al verkopen? Terwijl ik nog ruim 2 maanden hier moet wonen? Aan de ene kant denk ik: ik kan er maar vanaf zijn (is nogal oude troep haha en nu krijg ik er nog een paar euro's voor). Aan de andere kant wil ik me ook nog wel een beetje thuis blijven voelen hier..
(Owh en ergens ook die duiveltjes in mijn hoofd... Stel dat het allemaal toch niet doorgaat, dan heb ik een leeg huis!) (Mhh voor de nieuwelingen... LJ (mijn vriendje) krijgt over 2 mnd de sleutel van zijn (onee ons!) huis...)
Ik heb ondertussen een kastje ge-restyled, alweer 2 dozen ingepakt en ben naar de bouwmarkt geweest voor verf. Had alvast meubels op marktplaats gezet, maar het gaat iets sneller dan ik dacht... Kan ik nou mijn bank en boekenkast al verkopen? Terwijl ik nog ruim 2 maanden hier moet wonen? Aan de ene kant denk ik: ik kan er maar vanaf zijn (is nogal oude troep haha en nu krijg ik er nog een paar euro's voor). Aan de andere kant wil ik me ook nog wel een beetje thuis blijven voelen hier..
(Owh en ergens ook die duiveltjes in mijn hoofd... Stel dat het allemaal toch niet doorgaat, dan heb ik een leeg huis!) (Mhh voor de nieuwelingen... LJ (mijn vriendje) krijgt over 2 mnd de sleutel van zijn (onee ons!) huis...)
maandag 8 september 2008 om 16:06
maandag 8 september 2008 om 16:07
quote:Halvemaan schreef op 08 september 2008 @ 15:56:
..Owh en ergens ook die duiveltjes in mijn hoofd... Stel dat het allemaal toch niet doorgaat, dan heb ik een leeg huis!)
Helemaal niet gek hoor dat soort duiveltjes.
Maar wel ff goed toespreken die vervelende mannetjes
TUURLIJK gaat het goed, jullie zijn hartstikke happy samen!
..Owh en ergens ook die duiveltjes in mijn hoofd... Stel dat het allemaal toch niet doorgaat, dan heb ik een leeg huis!)
Helemaal niet gek hoor dat soort duiveltjes.
Maar wel ff goed toespreken die vervelende mannetjes
TUURLIJK gaat het goed, jullie zijn hartstikke happy samen!
maandag 8 september 2008 om 16:15
quote:winkelmandje schreef op 08 september 2008 @ 15:37:
The Viva's Single Party!!
goed plan!!!
quote:Mozzarella schreef op 08 september 2008 @ 15:38:
nou, je mag wel meer vertellen hoor (stiekem toch nieuwsgierig!) ... bedoel: geef ik die man gewoon kleurlenzen & een haarverfje
quote:IvyRosa schreef op 08 september 2008 @ 15:59:
Leuk zeg, al dat doorverwijs aar Hyves
heb jij geen hyves Ivy?
ik wel! maar geen idee waar ik de singles van hier daar moet vinden ... help me out!
The Viva's Single Party!!
goed plan!!!
quote:Mozzarella schreef op 08 september 2008 @ 15:38:
nou, je mag wel meer vertellen hoor (stiekem toch nieuwsgierig!) ... bedoel: geef ik die man gewoon kleurlenzen & een haarverfje
quote:IvyRosa schreef op 08 september 2008 @ 15:59:
Leuk zeg, al dat doorverwijs aar Hyves
heb jij geen hyves Ivy?
ik wel! maar geen idee waar ik de singles van hier daar moet vinden ... help me out!
maandag 8 september 2008 om 16:21
maandag 8 september 2008 om 16:36