Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Zo WM is thuis van werk.....al afwasje gedaan! Ik probeer me huisje netjes te houden....het gaat al beter dan ik gewend was... We zien wel hoe het loopt.

Vanavond bij moeders en vaders eten...heerlijk even zelf niet te koken en krijg ik lekkere hollandse kost voorgeschoteld. WM eet dat zelf weinig, heeft een pleuris hekel aan aardappelen schillen!

Jullie hebben weer allemaal goed je best gedaan om meer pagina's te kweken! De mannen vliegen je om de oren....ze moesten eens weten allemaal!

Ik heb wel mannen in de aanbieding....alleen zijn allemaal rond mijn leeftijd....25.... Is er interesse voor??

WM gaat ook aardig uit der dipje klimmen...alleen nog wat nodig en dan komt het vast wel goed.... Tsja gister Sex and te City gekeken....wat een film....GE-WEL-DIG!!

I'm ready for some love......
Jaaaaa, een VivaSingles partijtje :-)

Count me in!

Hoewel ik de draad ook absoluut kwijt aan het raken ben hier, met al die aanbiedingen. Moeten we maar een gedegen lijst gaan opstellen, kun je intekenen op je favorieten

*wordt ook benieuwd naar de mannelijke visie op de single vrienden van Xan*

Oja, de zeeuw met de blonde haren voor Mel:

Tekenleraar, rookt niet, houdt van katten, denk dat 'ie net onder de 1,80 is? Normaal postuur. 29 jaar. Vegetariër.

Geen raar gedoe met exen (heeft er wel een paar, maar gaat 'ie gewoon leuk mee om)

Hij staat op m'n hyves

Spannend HM, met verhuizen... gaat allemaal goedkomen joh.

Blijft gewoon spannend, zo'n stap nemen!

Ik was het die vroeg naar de buurjongen... Zuiden he... hm... Ach beetje afstand kan best als 'ie echt heel leuk is

Ik weet ook niet wat ik wil eten vanavond, SD. Iemand ideeën?
Iemand vroeg nog wanneer we voor het laatst verliefd waren...

Ik pas nog. Op mijn internetdate waar ik 1,5 maand mee gedate heb. Ooow, hij was zo leuk! Zijn enige minpunt was dat hij liever van kick naar kick leefde, en dus ondanks zijn eerdere intenties toch liever verder wou blijven ronddaten. Datingsite dus verslavender dan met mij zijn. Tsss, hij weet niet wat 'ie mist!

En ik mis hem dus stiekem eigenlijk om eerlijk te zijn toch nog steeds, ondanks dat ik verstandelijk gezien best weet dat ik niks aan zo'n man heb. Verder was ie zooooo leuk... en hij zoende zoooo lekker... enn.... STOP! Klaar! Af! Koest!

Oja, de ultieme oplossing voor non-inspiratie qua koken: heb vriendin gebeld en we gaan uit eten!
Ik ga bij paps en mams spinazie eten met gekookt eitje en stukje vlees....Ik ga genieten!

Net slaapkamer ook nog even gestoft! Ik ben zo blij met mezelf

Nou eet smakelijk allemaal voor strakkies....en tot vanavond!
Vleer heeft nieuws wat betreft ApotheekMan

Hij is vandaag vrij , maar collegaatje van hem zal hem morgen de groeten doen van Vleer uit het verzorgingshuis. \\:-)//

Vleer gaat morgen vragen aan haar of ze de groeten heeft gedaan

Vleer heeft ballen vandaag, mijn collega ligt nog in een stuip van t lachen en roept aldoor : Vleer does normaal je kent hem niet eens.. Nee maar daar komt verandering in na vandaag
Vleer nu snel weer aan het werk gaat ...

Pop --> moet je morgen wel ff checken he bij Apotheekman of hij groetjes van onbekende meid heeft gekregen haha
Strakke aktie Vleer!
Hahaha, wat zal die apotheekmeneer raar opkijken morgen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Whahahahaa geweldig Vleer!

Natuurlijk heb ik Hyves SD, anders kan ik toch geen ILHM hebben! Alleen niet onder mijn nick, maar onder mijn eigen naam.

Moz, dat heb je erg goed opgelost! Hier was het rijstmacaroni met quorn, courgettes uit eigen tuin, knoflook, tomaat, tomatenpuree en wat kruiden. Makkie en zo'n beetje het enige wat Zoon zonder te zaniken eet
quote:IvyRosa schreef op 08 september 2008 @ 18:16:

Whahahahaa geweldig Vleer!

Natuurlijk heb ik Hyves SD, anders kan ik toch geen ILHM hebben! Alleen niet onder mijn nick, maar onder mijn eigen naam.*SD voelt schaamrood naar kaakjes stijgen*

Ok schaar dat dan maar onder de noemer

"SD's niet zo snuggere uitspraken"

Hoe is het trouwens met ILHM?

Al wat gehoord?

Enne...waar kan ik Ivy vinden op hyves?
Zo wat is er veel geschreven vandaag...niet bij te houden dit topic!

En allerlei mannen in de aanbieding....joehoeeeeee! SD is er al een optie op jouw vrijgezelle vriend? Zijn leeftijd matcht aardig met die van mij :-)

Ik heb wel aantal vrijgezelle jongens voor jullie in de aanbieding..voor de jonge meiden onder ons. Een paar collega's van mij zijn nog vrij....leeftijd varieert van 21-26. Ze kunnen erg goed de knoppen beroeren van hun toetsenbord (ict-ers nl.)...of ze die ook bij een vrouw kunnen vinden??

Ik ben er weer vandoor!

Fijne avond iedereen!
@ WM...spinazie met een eitje snap ik helemaal

Wat ik dan weer niet snap is het stukje vlees.

Wij aten (en eten nog steeds)thuis spinazie met een eitje en...

en dan heb ik nog stapels collega's in de aanbieding die single zijn over het hele land (meta werkt in een mannenwereld) die een aantal dingen gemeen hebben:

1. ik ben hun collega

2. ze werken meestal in het hele land

3. ook op onregelmatige tijden

:lol:
Meta

Alles onder de 35 valt af hoor

SD, ik pb je wel ff.
Ik zag ut Ivy

Meta is helemaal los aan het gaan op het zoeken naar PP (perfecte partners) voor al ons zielige eenzame vrijgezelle dames.

Ik vind wel dat we wat kerels deze kant op moeten gaan trekken

Of zullen alleen dames Single zijn?

We hadden Ram, maar die is weer gevlogen

DS, Xan(als niet meer vrijgezel, maar onmisbaar voor allerhande technische snuffeltjes en gezelligheid) en dat was het wel geloof ik...
35+ is ook mijn motto ware het niet dat ik de relatie met een collega heb afgezworen.....been there done that

Je mag mij ook PB' en kan ik morgen ff checken hoe de interesse is bij de single collega's

*Ivy lijkt mij bijzonder gezellig*
PB't Meta ook even.

SD, je vergeet Geleerd

Die zijn ban loopt eerdaags af denk ik?
Ik zag net op rtl 4 een stukje over symphonica in rosso *ik ga woensdag*, en denk dat ik morgen toch nog ff moet shoppen voor een rood shirtje....

Daar had ik dus niet aan gedacht!

Roze heb ik weer wel veel..

T zag er overigens bijzonder leuk uit met Lionel Richie
Mozzarella; ik zal eens op hyves zoeken of mijn buurjongen hyves heeft, dan speel ik dat ff naar je door

Heb maar besloten om bank inderdaad te verkopen en leen in die tussentijd een oude stoel van LJ om (extra) op te zitten... Ook boekenkast had ik al een bieding op, en ander kastje... Het wordt echt leeg in mijn huis. En ik moet zeggen... T lijkt me wel lekker overzichtelijk (en steeds minder om te poetsen!)

Ik ga even rondspeuren op Hyves!
quote:Halvemaan schreef op 08 september 2008 @ 19:57:

(en steeds minder om te poetsen!)

En dat is nou eens een argument!

Wel lekker dat je dat soort grote dingen al kwijt bent HM. Dat scheelt een hoop werk met de verhuizing,
Sjee... Ik kan het niet vinden... Zouden er echt nog mensen zijn tussen de 20 en 40 die géén Hyves hebben (haha en hoe erg is het dan ik me daar over verbaas!!)
Ivy, vond dat argument zelf ook wel goed gevonden!

Ben op mijn werk en verveel me nogal, het is echt te rustig hier! Maar dan heb ik wel een keer tijd om gewoon heel de avond mee te kletsen!

(Iemand trouwens nog interesse in een gasfornuis met oven? En dan die wel pas vanaf eind november Weet niet zo goed wanneer ik dat ding op Marktplaats moet zetten, niet dat ik zo'n kookliefhebber ben, maar 2 maanden helemaal geen gasfornuis/oven wordt wel erg extreem!)
Mozzarella, wat is je hyves dan? Ik ben nl. wel nieuwsgierig! Leuk dat ie tekenleraar is joh ... al moet ik dan wel toegeven dat ik dus echt totaal niet kan tekenen
Meiden, dit gaan jullie me niet aandoen he... Het loopt hier al weken storm, de hele dag door en net nu ik me doodverveel op het werk (en ontzettende afkickverschijnselen heb van het niet roken op verveelmomenten) is het rustig!!!
@Meta is aan de studie en kijkt ook beetje memories

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven