Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
maandag 8 september 2008 om 21:29
quote:IvyRosa schreef op 08 september 2008 @ 19:41:
SD, je vergeet Geleerd
Die zijn ban loopt eerdaags af denk ik?
Och hemel...hoe kon ik dat nou vergeten!
Dames STOP de zoektocht naar de ideale man!
Vanaf donderdag (denk ik) kunnen we hem weer in ons midden verwachten..
*SD denkt voor een dag of 2*
HM, ikkom je ook wel even entertainen hoor!
Was net ff bij paps en mams, ze gaan morgen voor 3 weken pp vakantie (is het trouwens raar dat ik ze ga missen met mijn 35 jaar?)
En ff heel leuk zitten kletsen.
Ze zijn trots op me. (slik,schoot gelijk vol, emo-muts die ik ben)
Trots op het feit dat ik het toch allemaal maar zo doe in mijn uppie
Ze hadden zich een beetje zorgen gemaakt de afgelopen week,omdat ik in een dipje zat en ze niet precies weten wat ze dan moeten doen om me te helpen.
Maar dat ze er gewoon altijd voor me zullen zijn...
*SD is blij met zulke ouders*
SD, je vergeet Geleerd
Die zijn ban loopt eerdaags af denk ik?
Och hemel...hoe kon ik dat nou vergeten!
Dames STOP de zoektocht naar de ideale man!
Vanaf donderdag (denk ik) kunnen we hem weer in ons midden verwachten..
*SD denkt voor een dag of 2*
HM, ikkom je ook wel even entertainen hoor!
Was net ff bij paps en mams, ze gaan morgen voor 3 weken pp vakantie (is het trouwens raar dat ik ze ga missen met mijn 35 jaar?)
En ff heel leuk zitten kletsen.
Ze zijn trots op me. (slik,schoot gelijk vol, emo-muts die ik ben)
Trots op het feit dat ik het toch allemaal maar zo doe in mijn uppie
Ze hadden zich een beetje zorgen gemaakt de afgelopen week,omdat ik in een dipje zat en ze niet precies weten wat ze dan moeten doen om me te helpen.
Maar dat ze er gewoon altijd voor me zullen zijn...
*SD is blij met zulke ouders*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 8 september 2008 om 21:30
Jeuj entertainment!!! Alhoewel als Ivy liever tv kijkt moet ze dat doen he! Want dan moet HM zich het laatste half uurtje zelf maar vermaken op het werk...
Ja hoor, komt er net eentje binnen vallen hier op kantoor... 'Hoeveel is 8000 dollar in euro's?" Ja uhh.. weet ik veel, kan me amper voorstellen hoeveel 8000 euro is (Heb maar gegokt op een 6000 euro en daar was ie tevreden mee)
Ja hoor, komt er net eentje binnen vallen hier op kantoor... 'Hoeveel is 8000 dollar in euro's?" Ja uhh.. weet ik veel, kan me amper voorstellen hoeveel 8000 euro is (Heb maar gegokt op een 6000 euro en daar was ie tevreden mee)
maandag 8 september 2008 om 21:33
Erg he SD, hoe ouders je altijd weer zo kunnen raken!
Ik heb een beetje een haat/liefde verhouding met ze, maar als ze zulke dingen zeggen schiet ik ook altijd meteen vol!
(grrr ik zag net het weerbericht, het wordt 24 graden morgen! Wie verwacht dat nou? HM iig niet, want heb geen andere kleren meegenomen dan degene die ik nu aanheb: donkere spijkerbroek en wintervest... En nee, ik slaap vannacht niet thuis!)
Lief dat iedereen me komt vermaken trouwens! Voel me helemaal happy daardoor!
Ik heb een beetje een haat/liefde verhouding met ze, maar als ze zulke dingen zeggen schiet ik ook altijd meteen vol!
(grrr ik zag net het weerbericht, het wordt 24 graden morgen! Wie verwacht dat nou? HM iig niet, want heb geen andere kleren meegenomen dan degene die ik nu aanheb: donkere spijkerbroek en wintervest... En nee, ik slaap vannacht niet thuis!)
Lief dat iedereen me komt vermaken trouwens! Voel me helemaal happy daardoor!
maandag 8 september 2008 om 21:39
Gek wordt ik van die tranentrek gesprekken met mijn ouders
En toch zou ik ze ook niet willen missen...
Ja belachelijk he dat weer morgen!
Ik wil zon vrij (het ijsvrij hebben ze ons jaren geleden ook al ontnomen bij gebrek aan vorst) dus ik vind dat ik daar wel recht op heb...
En toch zou ik ze ook niet willen missen...
Ja belachelijk he dat weer morgen!
Ik wil zon vrij (het ijsvrij hebben ze ons jaren geleden ook al ontnomen bij gebrek aan vorst) dus ik vind dat ik daar wel recht op heb...
maandag 8 september 2008 om 21:40
Morgen 24 graden? Daar heb ik helemaal geen zin meer in!
Heerlijk dta je zo'n band hebt met je ouders SD. Ik heb mijn ouders vorige week voor het eerst sinds een jaar weer gezien. Het voelt nog raar en onwennig.
IvyKitten ligt nu megalui half over mij en half over de laptop heen. Typt niet echt makkelijk
HM, wat voor werk doe je?
Heerlijk dta je zo'n band hebt met je ouders SD. Ik heb mijn ouders vorige week voor het eerst sinds een jaar weer gezien. Het voelt nog raar en onwennig.
IvyKitten ligt nu megalui half over mij en half over de laptop heen. Typt niet echt makkelijk
HM, wat voor werk doe je?
maandag 8 september 2008 om 21:45
Kom net ook van de tv vandaan! Om 22uur komt er weer iets dat ik volg, dus nu even forummen!
HM, moet je wel tot laat werken
Enne ... hebben jullie airco op 't werk? zet je die lekker hard aan morgen, haha!
SD, zo'n gesprek heb ik ook pasgeleden met mijn moeder & haar vriend gehad ... bij mij mag je dan ook gelijk aanrukken met tissues ... dus schaam je maar niet!
HM, moet je wel tot laat werken
Enne ... hebben jullie airco op 't werk? zet je die lekker hard aan morgen, haha!
SD, zo'n gesprek heb ik ook pasgeleden met mijn moeder & haar vriend gehad ... bij mij mag je dan ook gelijk aanrukken met tissues ... dus schaam je maar niet!
maandag 8 september 2008 om 21:56
Ik moet nog 10 minuutjes! Ben nu aan het werk in een huis voor begeleid wonen, er wonen een aantal jongens met autisme/adhd. Die vanavond dus allemaal errug rustig en lief waren haha.
Mhh en dat ik geen airco op mijn werk heb is niet zo erg, eerder dat ik geen airco in de auto heb haha.
Maar goed, mijn dag zit erop, morgen om 9.00 uur moet ik weer van de partij zijn!
Bedankt voor het opvrolijken van mijn avond'!!!
Mhh en dat ik geen airco op mijn werk heb is niet zo erg, eerder dat ik geen airco in de auto heb haha.
Maar goed, mijn dag zit erop, morgen om 9.00 uur moet ik weer van de partij zijn!
Bedankt voor het opvrolijken van mijn avond'!!!
maandag 8 september 2008 om 21:57
Euhmmm...25 graden toch?
Ik zeg, blote benen,zwart basic jurkje opgeleukt met ziveren ketting en kekke hakjes.
Indien toch wolkvorming boven woonplaats plaatsvind dan extra panty erbij...
Kijk das dan wel weer een voordeel van mijn werk
Ik loop gewoon standaard in wit broekkie met witte polo...
*SD vind poezebeesten eigenlijk geen ecxuus maar vind Herst eigenlijk wel een mooie benaming voor de periode tussen herfst en kerst*
Ik zeg, blote benen,zwart basic jurkje opgeleukt met ziveren ketting en kekke hakjes.
Indien toch wolkvorming boven woonplaats plaatsvind dan extra panty erbij...
Kijk das dan wel weer een voordeel van mijn werk
Ik loop gewoon standaard in wit broekkie met witte polo...
*SD vind poezebeesten eigenlijk geen ecxuus maar vind Herst eigenlijk wel een mooie benaming voor de periode tussen herfst en kerst*
maandag 8 september 2008 om 21:59
maandag 8 september 2008 om 22:09
maandag 8 september 2008 om 22:12
Ugs ook niet aan mijn poezelige voetjes....
Meta zag dat memories op kijkduin was opgenomen, ze gaat daar (als het strandweer is en 1dinnetje ook vrij heeft) wel eens naar t strand.
Snifsnif wat romantisch was t programma vandaag
Morgen heb ik een bbq, dus perfect weer!
Herfst hoeft van mij ook nog niet, ik ga volgende week heerlijk naar Turkije
Meta zag dat memories op kijkduin was opgenomen, ze gaat daar (als het strandweer is en 1dinnetje ook vrij heeft) wel eens naar t strand.
Snifsnif wat romantisch was t programma vandaag
Morgen heb ik een bbq, dus perfect weer!
Herfst hoeft van mij ook nog niet, ik ga volgende week heerlijk naar Turkije