Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:IvyRosa schreef op 08 september 2008 @ 22:10:

Herst is gewoon een mislukte zomer

ha, dat vind ik een goeie benaming ja!

en we hebben dit jaar volop herst gehad

lekker dat je morgen dagje vrij bent ... ben je ook helemaal vrij in je kledingkeuze!
SD.....Spinazie en vissticks? Leg eens uit

WM...is net thuis....en wat SD zegt.....me ouders zijn ook zo lief voor me! Ga altijd met meer het huis uit dan dat ik erin kom. Toch heb ik een net als HM een haat-liefde verhouding met mijn ouders. Nou ja met moeders....lijken teveel op elkaar

Hoe zit het met de Viva's Single Party?

Ik zit trouwens 9/11 te kijken op sbs6! Het blijft heftig om te zien..... ik weet echt nog precies waar ik was op die dag en wat ik deed......
Ben je soms ook een tweeling Ivy?

Complex liefdesleven is zo'n beetje het understatement van het jaar als het op mijn liefdesleven aankomt.

Roep al jaren dat ik met looplichtjes en stickers op mijn voorhoofd heb staan

"debielen hier!!"
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ivy's 2 beste vriendinnetjes willen elkaar nooit meer zien

Hoe moet dat nou als we uitgaan?
Ik denk dat iedereen dat nog wel weet WM

Dat is echt 1 van de weinige wereldgebeurtenissen die me mijn hele leven bij zal blijven.

Is dat zo raar, spinazie met vissticks?

Ik ken echt heul veul mensen die dat altijd samen eten.

En echt lekker een echte aanrader!!!
quote:IvyRosa schreef op 08 september 2008 @ 22:18:

Ivy's 2 beste vriendinnetjes willen elkaar nooit meer zien

Hoe moet dat nou als we uitgaan?

Shit, zijn dat DE vriendinnetjes met wie je komend weekend uit zou gaan?

Das balen zeg, want nu zit jij ertussen in.

Euhmm, is het echt een onoverkomelijk iets of zijn het gewoon ff tijdelijk 2 koppige mutsen?
nou ik merk 't al ... geen Uggs-liefhebbers! maar mocht 1 van jullie ze toch onder de kerstboom krijgen, weet je ook gelijk waar je ze weer kwijt kan

ik vind ze waanzinnig ... ideaal voor mijn altijd-o-zo-koude-voetjes!!

blegh, tv-programma vind ik niet zo deze keer ... of het is gewoon te verslavend op de pc? maar goed ... zit ik dan, met pc & tv aan (en kan de tv vanaf hier niet eens zien), haha!
quote:Summerdance schreef op 08 september 2008 @ 22:17:

Ben je soms ook een tweeling Ivy?

Complex liefdesleven is zo'n beetje het understatement van het jaar als het op mijn liefdesleven aankomt.

Nee ben Vissen. En echt, ik heb complexiteit mbt liefdesleven uitgevonden volgens mij. Ik weet het iig altijd gruwelijk ingewikkeld te maken

Soms denk ik wel eens dat ik dat expres doe, omdat ik het anders te saai vind worden ofzo.
24 graden? Was ik net gewend aan het idee dat ik vanaf nu warme chocolademelk moest drinken ipv roseetjes op terrasjes.... Pfff, tis ook nooit goed he, met het weer hier

Als ik nou nu nog even doorwerk, kan ik er morgen wel ff tussenuit voor een straaltje zon... maar met wie? *denk denk*

Mel, even uitpuzzelen hoe ik je pbtje kan sturen voor mijn hyves... of weet jij al hoe dat moet? Kan hij je trouwens mooi tekenles geven, je moet ergens beginnen he

Ik betrap mezelf ook op dat ik het vreemd vind als iemand niet op hyves staat... stom he... Zo hebben 3 van de 6 mannen uit mijn etalage geen hyve... echt debiel hoe zoiets erin sluipt. Net als mobieltjes. Waar is de tijd gebleven dat ik me niet 'geamputeerd' voelde als ik geen foontje bij me had?!
ikke ook tweeling........
is saai dan echt zo slecht zit ik me nu ineens af te vragen?

en...is saai hetzelfde als burgerlijk?
quote:Summerdance schreef op 08 september 2008 @ 22:20:

[...]

Shit, zijn dat DE vriendinnetjes met wie je komend weekend uit zou gaan?

Das balen zeg, want nu zit jij ertussen in.

Euhmm, is het echt een onoverkomelijk iets of zijn het gewoon ff tijdelijk 2 koppige mutsen?

Ja, die 2 We gaan al jaren met elkaar uit. Het is onoverkomelijk. Ene vriendinnetje is met soort van vriendje van de ander naar bed geweest.

Dus wil dat vriendinnetje niet meer met die ander in 1 ruimte zijn. En ook niets uitpraten.

Ivy begrijpt het een beetje wel en een beetje niet, want het is een soort van vriendje. En soort van vriendje wil ze wel nog gewoon zien.
Ik ben ook een tweeling....zal het daarmee te maken hebben
quote:Summerdance schreef op 08 september 2008 @ 22:21:

is saai dan echt zo slecht zit ik me nu ineens af te vragen?

en...is saai hetzelfde als burgerlijk?

Dat zat ik me dus ook af te vragen...

Eigenlijk heb ik het afgelopen jaar heeeeeel saai geleefd, itt vorig jaar. Aan de ene kant vind ik het wel lekker rustig en overzichtelijk zo. Aan de andere kant mis ik het soms echt om zo los te gaan
@ SD: ik eet spinazie ook altijd in combi met ei & vissticks! toevallig gister nog gegeten!

@ Ivy: dat is echt balen ja! mannen ... !!!!!!

waren die 2 ook al lang vrienden/beste vriendinnen? dan is het toch zonde dat er een man tussen komt ...
quote:IvyRosa schreef op 08 september 2008 @ 22:22:

[...]

Ja, die 2 We gaan al jaren met elkaar uit. Het is onoverkomelijk. Ene vriendinnetje is met soort van vriendje van de ander naar bed geweest.

Dus wil dat vriendinnetje niet meer met die ander in 1 ruimte zijn. En ook niets uitpraten.

Ivy begrijpt het een beetje wel en een beetje niet, want het is een soort van vriendje. En soort van vriendje wil ze wel nog gewoon zien.

Hmm, ik begrijp het ook wel eigenlijk

Tis bij mij in de vriendenkring ook echt een ongeschreven regel, je duikt niet met exen,scharrels,neukertjes van de ander de koffer in

Het is wel eens gebeurd maar toen heeft het vriendinnetje eerst met de ander overlegd of ze het goed vond...

Ik zou ook pissed zijn denk ik

Maar goed, hoe moet dat nu komend weekend?
Positief aspect: zij heeft een emotioneel, krachtig en rijk sexleven. Zij leeft de liefdesverhoudingen gepassioneerd uit

Welk seksleven?
quote:IvyRosa schreef op 08 september 2008 @ 22:20:

[...]

Nee ben Vissen. En echt, ik heb complexiteit mbt liefdesleven uitgevonden volgens mij. Ik weet het iig altijd gruwelijk ingewikkeld te maken

Soms denk ik wel eens dat ik dat expres doe, omdat ik het anders te saai vind worden ofzo.Ookal ben ik een tweeling...maar het lijkt net of ik mezelf hoor praten
Ik heb gezegd dat ze samen maar uit gaan vechten wie er komt. Ik ga het iig niet voor ze oplossen!

Ze kennen elkaar al 2 jaar ofzo... En ik ben het eens met die ongeschreven regel hoor.

Spinazie en vissticks horen bij elkaar
Ik denk eigenlijk dat er niets mis is met saai, denk alleen wel dat er af en toe idd de ruimte moet zijn om goed uit de band te springen....

WM, bij mij klopt het ook wel hoor

Een echte tweeling weet nooit precies wat ze wil, is wispelturig en altijd op zoek naar een nieuwe uitdaging..verveeld zich snel en zoekt haar grenzen op

Zal ongetwijfeld niet de meest makkelijke zijn om een relatie mee te hebben

Mel, lekker he, spinazie en goedkopen vissticks!!!!
quote:IvyRosa schreef op 08 september 2008 @ 22:28:

Spinazie en vissticks horen bij elkaar TADAAAA...zie je wel WM...een hele normale combi!
Maar Ivy, nou staat jou stapavondje op het spel..das dan wel weer jammer
quote:Summerdance schreef op 08 september 2008 @ 22:30:

Maar Ivy, nou staat jou stapavondje op het spel..das dan wel weer jammerJa Mijn eerste avondje echt stappen sinds april! Maar zouden nog 2 dinnen komen, waarvan 1 het nog niet zeker weet. Desnoods ga ik alleen, maar ik ga hoe dan ook niet thuis zitten dat weekend!
Zeker weten SD!

En het is makkelijk klaar te maken, ben nog niet zo'n keukenprinses *bloos*

Idd, zelf zou ik nooit te never met de man (los, vast, whatever) van een vriendin/kennis het bed in duiken! Heb wel zo'n buurvrouw cq. vriendin die dat wel doet, dus als ik een man heb hou ik dat altijd even voor mezelf voor ik haar inlicht ... best sneu!
SD.....wil je mij niet zo beschrijven Ik weet wel dat ik niet de meest makkelijke ben om een relatie mee te hebben....en die grensen tsja....die zoek ik al op zelfs als ik single ben

Ivy....Balen zeg! Groot gelijk dat je het niet voor ze gaat uitzoeken...maar is toch een domper op je stapavond!

Toch ben ik idd ook eens met die ongeschreven regel....mits er overlegd is.

Ik ga morgen met een vriend van een ex uit Welliswaar een korte ex maar toch! Begon als een geintje zondag maar...... Begeef ik me op glad ijs?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven