Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
donderdag 11 september 2008 om 18:14
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 11 september 2008 @ 18:12:
Lieve SD, je kunt ook gewoon eerst de zegeltjes van de verpakking knippen hoor
(moet je niet, net als ik door de verpakking van die kleine pakjes heenknippen, want dan worden de sultana's een beetje zacht )Owwwww...maar dat had je er niet bijgezegd.....
Lieve SD, je kunt ook gewoon eerst de zegeltjes van de verpakking knippen hoor
(moet je niet, net als ik door de verpakking van die kleine pakjes heenknippen, want dan worden de sultana's een beetje zacht )Owwwww...maar dat had je er niet bijgezegd.....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
donderdag 11 september 2008 om 18:51
quote:SuperWijf schreef op 11 september 2008 @ 06:19:
Rp party = Relatieplanet party .. zij organiseren elke maand een soort van Single feest in Hoofddorp..
Ah ok! thnx SW
ik zit zelf niet op relatieplanet, vandaar dat het me niets zei (maar sowieso ... soms al die afkortingen, hihi!)
Vandaag weer een druk dagje gehad, ga zo even koken & vanaaf bij me buuf op bezoek (heb haar gister soort van gekoppeld aan een leukje daar ben ik goed in, als het voor anderen is!!)
Mozza, ontwerp jij dat "reclame-knuffels" à la mr. Jummy?
gaaf zeg!! ik wil ook nog mr. Jummy, gelukkig is Sultana lekker, dus makkelijk sparen!!!
Trouwens, die kunstenaar & ik hebben op dezelfde middelbare school gezeten maar met paar jaartjes verschil er tussen, wel toevallig ... maar goed Zeeland is ook niet echt groot!
A.s. zaterdag weer eens lekker op stap, en heb op zich wel iemand op het oog ... alleen zoooo irritant: ik heb altijd een grote mond, maar durf hem er niks van te laten merken *zucht*
Fijne avond meiden! (& heren!!)
Ik ben hier vanavond nog wel even!!
Rp party = Relatieplanet party .. zij organiseren elke maand een soort van Single feest in Hoofddorp..
Ah ok! thnx SW
ik zit zelf niet op relatieplanet, vandaar dat het me niets zei (maar sowieso ... soms al die afkortingen, hihi!)
Vandaag weer een druk dagje gehad, ga zo even koken & vanaaf bij me buuf op bezoek (heb haar gister soort van gekoppeld aan een leukje daar ben ik goed in, als het voor anderen is!!)
Mozza, ontwerp jij dat "reclame-knuffels" à la mr. Jummy?
gaaf zeg!! ik wil ook nog mr. Jummy, gelukkig is Sultana lekker, dus makkelijk sparen!!!
Trouwens, die kunstenaar & ik hebben op dezelfde middelbare school gezeten maar met paar jaartjes verschil er tussen, wel toevallig ... maar goed Zeeland is ook niet echt groot!
A.s. zaterdag weer eens lekker op stap, en heb op zich wel iemand op het oog ... alleen zoooo irritant: ik heb altijd een grote mond, maar durf hem er niks van te laten merken *zucht*
Fijne avond meiden! (& heren!!)
Ik ben hier vanavond nog wel even!!
donderdag 11 september 2008 om 18:57
quote:salo31 schreef op 11 september 2008 @ 11:23:
[...]
Ach meeste mannen houden wel van winkelen maar hebben vaak een andere prioriteit/smaak/interesse, kijk maar eens bij MediaMarkt hoeveel mannen daar rondlopen
Dat is ook geen winkelen!
Ik wil ook een Mr Jummy. Hoe kom je daar aan?
Vandaag was best te doen. Al 1 puber geschorst, dus dat scheelde weer aan drukte in de klas
Zo, nu de volgende pagina's lezen.
[...]
Ach meeste mannen houden wel van winkelen maar hebben vaak een andere prioriteit/smaak/interesse, kijk maar eens bij MediaMarkt hoeveel mannen daar rondlopen
Dat is ook geen winkelen!
Ik wil ook een Mr Jummy. Hoe kom je daar aan?
Vandaag was best te doen. Al 1 puber geschorst, dus dat scheelde weer aan drukte in de klas
Zo, nu de volgende pagina's lezen.
donderdag 11 september 2008 om 19:10
[...]
Ik zal mijn mannelijkheid zeker de komende periode tentoonstellen maak je daar maar geen zorgen over!
dat moet ik je toch echt afraden Salo. De Angels tolereren veel maar potloodventen op het forum is verboden
[...]
Maar ik hou ook van kleren en leuke spulletjes in huis te kopen en rondneuzen (niet voor de koopjes, te druk dan).
Zie je nou wel dat je eigenlijk een vrouw bent ? I rest my case ...
Uit onderzoeken is gebleken dat winkelen voor vrouwen stressverlagend werkt maar voor mannen juist stressverhogend
(voor èchte mannen dan ...). En voor praten binnen een relatie geldt trouwens hetzelfde. Is ook onderzocht en aangetoond.
Dus Dames: wees zuinig op je vent (als je er een hebt): niet te vaak met hem uit winkelen en niet te veel praten. Daar slijten mannen maar van
[...]
Ik zal mijn mannelijkheid zeker de komende periode tentoonstellen maak je daar maar geen zorgen over!
dat moet ik je toch echt afraden Salo. De Angels tolereren veel maar potloodventen op het forum is verboden
[...]
Maar ik hou ook van kleren en leuke spulletjes in huis te kopen en rondneuzen (niet voor de koopjes, te druk dan).
Zie je nou wel dat je eigenlijk een vrouw bent ? I rest my case ...
Uit onderzoeken is gebleken dat winkelen voor vrouwen stressverlagend werkt maar voor mannen juist stressverhogend
(voor èchte mannen dan ...). En voor praten binnen een relatie geldt trouwens hetzelfde. Is ook onderzocht en aangetoond.
Dus Dames: wees zuinig op je vent (als je er een hebt): niet te vaak met hem uit winkelen en niet te veel praten. Daar slijten mannen maar van
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
donderdag 11 september 2008 om 19:15
quote:Summerdance schreef op 11 september 2008 @ 14:53:
[...]
Xan is gewoon de Uberman hier op het Viva Forum!
(tis dat tie al bezet is en ik sinds gister heftige verkering heb met DS maar anders......)* begrijpt opeens dattie tweede keus is en schiet acuut in een relatiedip *
[...]
Xan is gewoon de Uberman hier op het Viva Forum!
(tis dat tie al bezet is en ik sinds gister heftige verkering heb met DS maar anders......)* begrijpt opeens dattie tweede keus is en schiet acuut in een relatiedip *
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
donderdag 11 september 2008 om 20:05
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 11 september 2008 @ 19:49:
*is alleen maar met Xan omdat ze DS toen nog niet kende*
*hoopt dat ze DS zo opgevrolijkt heeft*
Stelt gewoon een weekendje partnerruil voor....
Soort jouw man, mijn man....
*Geeft DS een heeeeeeeeeeeeele dikke zoen*
liefje je hoeft je tpch geen zorgen te maken...
" You're the one that I want...whoe, whoe,whoe"
*danst als olijfje uit Grease rond DS*
Ivy geen punt, ik eet nog wel 4 verpakkingen Sultana, krijg je die Mr Jummy van mij
WM, niet bellen hoor...hij kan ook bellen!!!
Je hebt je best gedaan, nu is hij aan zet!
ZO nu ff douchen...ik ruik een beetje na het
*is alleen maar met Xan omdat ze DS toen nog niet kende*
*hoopt dat ze DS zo opgevrolijkt heeft*
Stelt gewoon een weekendje partnerruil voor....
Soort jouw man, mijn man....
*Geeft DS een heeeeeeeeeeeeele dikke zoen*
liefje je hoeft je tpch geen zorgen te maken...
" You're the one that I want...whoe, whoe,whoe"
*danst als olijfje uit Grease rond DS*
Ivy geen punt, ik eet nog wel 4 verpakkingen Sultana, krijg je die Mr Jummy van mij
WM, niet bellen hoor...hij kan ook bellen!!!
Je hebt je best gedaan, nu is hij aan zet!
ZO nu ff douchen...ik ruik een beetje na het
donderdag 11 september 2008 om 20:14
donderdag 11 september 2008 om 20:35
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 11 september 2008 @ 20:22:
Jaaaajaaaaa
Blijft stiekum toch het liefste bij Xan, want die heeft heel lekkere pannenkoeken gebakken
Aaaaaaahhhhh....*zucht*
Das nou echte liefde...
voor Xan&Prinses
Summerhond is zojuist naar de Suup gelopen om pakken Sultana voor Ivy te kopen
Jaaaajaaaaa
Blijft stiekum toch het liefste bij Xan, want die heeft heel lekkere pannenkoeken gebakken
Aaaaaaahhhhh....*zucht*
Das nou echte liefde...
voor Xan&Prinses
Summerhond is zojuist naar de Suup gelopen om pakken Sultana voor Ivy te kopen
donderdag 11 september 2008 om 20:49
LM, hoe is het met je?
Er kwam best wel een hoop info over je heen eergister...
Morgen nachtje uit met de meisjes
Heel grappig dat we al de hele avond aan het heen en weer smssen zijn what to wear
Hoe ouwer hoe gekker zeggen ze wel eens, en dat gaat voor ons wel op vrees ik morgen
Er kwam best wel een hoop info over je heen eergister...
Morgen nachtje uit met de meisjes
Heel grappig dat we al de hele avond aan het heen en weer smssen zijn what to wear
Hoe ouwer hoe gekker zeggen ze wel eens, en dat gaat voor ons wel op vrees ik morgen