Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)

Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)

zaterdag 20 oktober 2007 om 13:15
4,5 uur...ehmm...ja, en dat te bedenken dat we elke dag bellen, zo'n 3 uur per keer....en dan hou ik het nog krapjes qua tijd Erg he?...en dát voor een man...sta er zelf ook versteld van
Vleer: Gewoon afzeggen hoor, er ligt niks vast en je hebt nou eenmaal een verjaardag....dat moet ie maar accepteren...punt....klaar....over en uit....basta!
Vleer: Gewoon afzeggen hoor, er ligt niks vast en je hebt nou eenmaal een verjaardag....dat moet ie maar accepteren...punt....klaar....over en uit....basta!
zaterdag 20 oktober 2007 om 14:34
Naja en zelf begon ie ook al wat lastig te doen van de week , dat ie vond dat ie dan wel mijn kant op moest komen.. En als we dan de kroeg hier in gingen om te stappen dat ie dan niemand kende... (lul smoezen ben nl ook niet gek hehe)
Dusse ga lekker naar de verjaardag..
AUto is gewassen en heb een nieuwe telefoon .. de N73.. alleen snap er nog niks van dus ga nu ff mijn telefoon onderzoeken en observeren
En een nieuw telnr..
Dusse ga lekker naar de verjaardag..
AUto is gewassen en heb een nieuwe telefoon .. de N73.. alleen snap er nog niks van dus ga nu ff mijn telefoon onderzoeken en observeren
En een nieuw telnr..

zaterdag 20 oktober 2007 om 15:24

zaterdag 20 oktober 2007 om 16:02
quote:Lelie1 schreef op 20 oktober 2007 @ 15:24:
Hey hoi,
alles goed hier?
Xander; ga je niet in dezelfde valkuil lopen als ik deed..ofwel; ga je binnenkort wel een date plannen met je belvriendin? Een illusie is snel gemaakt hè
Met mij goed.
Heb weer geaccepteerd single te zijn en blijven, dus ga me nu maar weer storten op hobbies en reizen.
Thanx voor de tip Lelie, maar ik ben al aardig ervaren dat ik niet meer in een valkuil loop...volgende week is het zovér!
Hey hoi,
alles goed hier?
Xander; ga je niet in dezelfde valkuil lopen als ik deed..ofwel; ga je binnenkort wel een date plannen met je belvriendin? Een illusie is snel gemaakt hè
Met mij goed.
Heb weer geaccepteerd single te zijn en blijven, dus ga me nu maar weer storten op hobbies en reizen.
Thanx voor de tip Lelie, maar ik ben al aardig ervaren dat ik niet meer in een valkuil loop...volgende week is het zovér!
zaterdag 20 oktober 2007 om 16:28

zaterdag 20 oktober 2007 om 18:53
quote:nemovisje schreef op 20 oktober 2007 @ 18:19:
hihi ik vind het leuk hoor, en ook spannend ishet niet raar dat je niet echt openlijk (geldt voor allebei natuurlijk) op het forum kunt schrijven?Kan best hoor, maar daar hebben we beiden geen behoefte aan om dat te doen....geeft het meerwaarde? Alles is jullie bekend...wie het is enzo
hihi ik vind het leuk hoor, en ook spannend ishet niet raar dat je niet echt openlijk (geldt voor allebei natuurlijk) op het forum kunt schrijven?Kan best hoor, maar daar hebben we beiden geen behoefte aan om dat te doen....geeft het meerwaarde? Alles is jullie bekend...wie het is enzo
zaterdag 20 oktober 2007 om 19:14
Ben sowieso nieuw hier op het forum, dus zal ook mezelf introduceren..
- Leeftijd? 22
- Hoe lang al single? Ruim 3,5 jaar zonder alle scharrels, dates en vakantieliefdes
- Langste relatie ? 13 maanden
- Kortste relatie? Ik reken mn scharrels maar niet tot relatie
- Regio? Brabant
- Aan het daten? Nee
- Cijfer relatie wens 6
- Sterrenbeeld ? Stier
- Kinderen of kinderwens ? Nee, vooralsnog niet
- Hobby's ? Dance-feesten (waar je trouwens onwijs leuke mannen tegenkomt, maar helaas zijn de meeste zo ver weg van de wereld dat een fatsoenlijk gesprek niet aan te knopen valt.. Verder dan een dansje samen doen en een knipoog komt het nooit), terras / kroeg hangen, shoppen, je kent het wel..
Ik ben zelf nog hartstikke jong, heb ook totaal geen behoefte op dit moment aan een relatie, wat overigens niet wil zeggen dat ik niet aan het kijken ben. Ons mam is zo'n lekkere tuttebel "Toen ik 21 jaar was, was ik al getrouwd".. Thnx 4 information dear mummy.. Met andere woorden; ze vindt dat er weer een man over de vloer mag komen. En dat laat ze ook nadrukkelijk merken, tot aan ergernis toe.
Maar ik heb zoiets van "Ik zie allemaal wel" en als het komt dan is het leuk, als het niet komt, dan maar niet. Het moet meer een aanvulling van mijn, toch al zo leuke, leventje zijn.
- Leeftijd? 22
- Hoe lang al single? Ruim 3,5 jaar zonder alle scharrels, dates en vakantieliefdes
- Langste relatie ? 13 maanden
- Kortste relatie? Ik reken mn scharrels maar niet tot relatie
- Regio? Brabant
- Aan het daten? Nee
- Cijfer relatie wens 6
- Sterrenbeeld ? Stier
- Kinderen of kinderwens ? Nee, vooralsnog niet
- Hobby's ? Dance-feesten (waar je trouwens onwijs leuke mannen tegenkomt, maar helaas zijn de meeste zo ver weg van de wereld dat een fatsoenlijk gesprek niet aan te knopen valt.. Verder dan een dansje samen doen en een knipoog komt het nooit), terras / kroeg hangen, shoppen, je kent het wel..
Ik ben zelf nog hartstikke jong, heb ook totaal geen behoefte op dit moment aan een relatie, wat overigens niet wil zeggen dat ik niet aan het kijken ben. Ons mam is zo'n lekkere tuttebel "Toen ik 21 jaar was, was ik al getrouwd".. Thnx 4 information dear mummy.. Met andere woorden; ze vindt dat er weer een man over de vloer mag komen. En dat laat ze ook nadrukkelijk merken, tot aan ergernis toe.
Maar ik heb zoiets van "Ik zie allemaal wel" en als het komt dan is het leuk, als het niet komt, dan maar niet. Het moet meer een aanvulling van mijn, toch al zo leuke, leventje zijn.

zaterdag 20 oktober 2007 om 19:38

zaterdag 20 oktober 2007 om 19:42
quote:Vleermuis28 schreef op 20 oktober 2007 @ 19:06:
MrDate stuurde hey op msn.. maar niks terug gestuurd.. Hij moet mij mar bellen vind ik.
Ben al lekker gedouched en als hij voor 20uur niet heeft gebeld.. jammer dan .. dan ben ik op weg naar de verjaardag..
Vind het stoer van je dat je het op deze manier aanpakt Vleer!
cin_dancing: W E L K O M ! ! ! ! !
MrDate stuurde hey op msn.. maar niks terug gestuurd.. Hij moet mij mar bellen vind ik.
Ben al lekker gedouched en als hij voor 20uur niet heeft gebeld.. jammer dan .. dan ben ik op weg naar de verjaardag..
Vind het stoer van je dat je het op deze manier aanpakt Vleer!
cin_dancing: W E L K O M ! ! ! ! !
zaterdag 20 oktober 2007 om 20:10
Hem uiteindelijk gesproken op msn ..
ik heb gezegd dat ik naar de verjaardag ging en kwam hij uiteindelijk er mee dat we maar niet meer moesten afspreken.. Hij mist een stukje gevoel..
Joh . nah ik ben er ook klaar mee inmiddels.. aan een wispelturig geval heb ik niets ..
Tadaaaaa ga naar de verjaardag
ik heb gezegd dat ik naar de verjaardag ging en kwam hij uiteindelijk er mee dat we maar niet meer moesten afspreken.. Hij mist een stukje gevoel..
Joh . nah ik ben er ook klaar mee inmiddels.. aan een wispelturig geval heb ik niets ..

zaterdag 20 oktober 2007 om 20:15
quote:Vleermuis28 schreef op 20 oktober 2007 @ 20:10:
Beter toch zo Vleer? Geen onzekerheden meer en nu is het allemaal duidelijk voor jullie allebei .
Fijne verjaardag!
Beter toch zo Vleer? Geen onzekerheden meer en nu is het allemaal duidelijk voor jullie allebei .
Fijne verjaardag!