Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Ohhhh, nu komt mijn bijna (af) date op paiq online en wil praten....
Haha, goeie BE! Als 'ie zelfs naar jou ook zo reageert is het wel de ultieme player! Doe maar!

En vleer en pop ook! Zullen wij hem eens playen

Ik maak mijn katten trouwens helemaal gek met mijn kerrrrrrmisprijs van afgelopen vrijdag: Laserpen. Ze rennen de hele kamer door achter het lichtje aan, springen tegen de muren op en vooral als ik op het plafond schijn worden ze helemaal gek 'rrrrrrrrrrrrraaaauwauw' Ik lig echt in een deuk!
Ja heb er ook 1, echt leuk. Daar worden ze helemaal gek van. En als ik stop zitten ze nog een uur het lichtje te zoeken!!
Goedenavond,

Even zwaaien, want ik ga ook sporten.

Leuk WM !! Wat een lief verhaal !

Leuk verhaal ook van Aspoes en Geleerd weer terug, hoe is het met daten Geleerd?

Hmm, niet helemaal mij ingehouden Xen, gister sms gestuurd en wel gelijk 1 teruggekregen. Ohwww wilde dat hij hierheen kwam rijden, mij knuffel gaf en zeggen dat het allemaal goed komt....pffff.....zeker met dat donkere weer en die mooie verhalen hier.

Knufff
Xander, waarom lees je mee en zeg je verder niks.

Heb al 3x gevraagd hoe het met je herstel gaat. Grrrr.....
Hoi!

Moz, mijn date wilde ook al meteen afsrpeken, en ik was daar ook niet zo happig op, heb hem een mailtje gestuurd, en na een aantal mailtjes over en weer toch maar afgesproken. Vond het vreselijk eng, maar ben nu wel heel erg blij dat ik het gedaan heb.

En wat kan het je eigenlijk schelen? Als het niet gezellig ben je zo weer thuis!

Wil ook best een hartje sturen om te kijken of hij reageert, maar dan moet ik wel even zn rpnaam hebben!

Kreeg vanavond een smsje van mn date, had zelf nog niks gestuurd, hij is vanmorgen pas weggegaan. Ik vind het wel positief dat hij me nu al weer smst!

WM, wat een lekker verhaal! Fijn dat het zo gezellig was!

Wat een blij mensjes hier over het algemeen!

Miran, als hij je niet komt knuffelen, dan krijg je er een van mij :hug:!http://forum.viva.nl/www/smileys/1_hug.gif

quote:Miranda01 schreef op 06 oktober 2008 @ 19:58:

Xander, waarom lees je mee en zeg je verder niks.

Heb al 3x gevraagd hoe het met je herstel gaat. Grrrr.....

Hey Miran,

Zo af en toe lees ik hier nog eens mee, sorry....maar je vraag over m'n herstel heb ik niet gelezen

Het gaat prima hoor.....elke dag gaat beter! Ben er nog lang niet, slapen gaat nog moeizaam, kan niet te lang liggen of omdraaien op mijn rechterzij. Verder kan ik niks zwaars tillen. Klinkt allemaal nog dramatisch, maar het gaat gestaag beter!
Jouw date dus ook meteen met de deur in huis?

Hm, ik kan je zijn rp naam wel even mailen (heb je vriendenverzoek gestuurd, dan kan het ff achter het forum om), kun je 'm ff hartje sturen, kijken wat 'ie doet.

Fout shirtje heeft 'ie aan trouwens... ach wat. Ff de hartjestest :-)
ohoh heb even eetpauze van mn paiqmatch gekregen...hij is leuk!

ben voor nix achterdochtig geweest. even eten en dan weer aan de chat hoop ik (hij moest ff bellen)
Hihi......hartjestest...die man weet niet wat hem overkomt

Ik heb net even lekker gesport!

Ow Xenia wat leuk....klikt het leuk op de chat....details details
Ok wat vinden de dames hier eigenlijk van een man met een tepelpiercing?

Zit er zelf al even over na te denken, maar ben er nog niet geheel overuit....
Ik moet er niet aan denken om iets door mn tepel te laten steken, brrrr!!!

Maar als het een niet te opzichtig ding is vind ik het best mooi. Ik prefereer echter een tepel zonder piercing

Mozz, ik heb jou even een berichtje gestuurd, mocht dat ook niet overkomen, dan vraag ik Vleer even om zijn rp-nummer. Zij had hem toch opgespoord?
als ie ook op oude vrouwen valt, kan ik ook wel hartje sturen (even een kwestie van RP activeren).

Nou details heb ik nog niet echt hoor...hij vroeg me meteen ten date op 1e chat afgelopen zaterdag, gisteren beetje wazig berichtje 'het komt wel goed' en nu alweer bijna 2 uur aan de praat geweest. Hij maakt me beetje nerveus, gebeurt niet zo gauw bij mij. Heel veel (dezelfde) humor, zelfde niveau, dringt zich niet op nu, gewoon: leuk! En een zeer aantrekkelijk exemplaar...word daar wel beetje onzeker van (nu al!) En pop (en wie nog meer? hij woont in jouw stad!
Ik hou er persoonlijk totaal niet van
Een exvriend van mij had een tepelpiercing en bij hem vond ik t heel mooi. Moet gewoon bij je passen. Heb je een gespierde borstkas, BE?

Ik heb geen piercings, de gaatjes in mn oren waren al een compleet drama vroeger (flauwvallen en zo), maar wel sinds 5 jaar een tattoo...wie nog meer hier?
Vleer heeft nieuwe leuke man op RP ontdekt en is druk aan de chat met hem.. WHOEHOEEE

Eh naar wie moet ik een hartje sturen ?
Xenia.....klinkt leuk!! Nou keep us posted!!

Enne er heeft hier nog iemand op het forum een date....heb ik zomaar vernomen
Krijg net smsje van vriendin (van overleden moeder) dat ze t heel fijn vond dat ik er was.

Het is mn beste vriendin, al 22 jaar, maar we hebben vorig jaar wat mot gekregen en 10 maanden geen contact gehad. Zijn nu sinds eind juni onze vriendschap weer aan het opbouwen, omdat we elkaar toch wel misten. Het zal niet meer worden als vanouds, we zijn elkaar wat ontgroeid (dat was ook reden van onze mot), vanwege mn tijd in het buitenland. Vanmiddag voelden we een verbondenheid, omdat zij mij steunde toen mn vader overleed. Dus even een heel goed moment voor onze wederopbouw (al is de aanleiding dan niet fijn natuurlijk).
quote:winkelmandje schreef op 06 oktober 2008 @ 21:52:

Enne er heeft hier nog iemand op het forum een date....heb ik zomaar vernomen Vleer?
quote:winkelmandje schreef op 06 oktober 2008 @ 21:52:

Enne er heeft hier nog iemand op het forum een date....heb ik zomaar vernomen Ja wie dan? Geen geheimen he WM!!!
Tepelpiercings... ligt inderdaad een beetje aan wat je erdoorheen steekt zeg maar, en hoe het staat in verhouding tot je lijf. Maar ik zou zeker niet meteen gillend wegrennen ofzo ;) Het heeft wel iets stoers. Moet er namelijk zelf ook niet aan denken om te ondergaan!

Heb zelf geen tattoos, soms denk ik eraan of ik er een zou willen... op mijn enkel ofzo... Geen piercings ook behalve oorgaatjes, 2 in elk oor.

Xenia, leuk! En nog een goed uitziend exemplaar ook nog! Denk je dat je hem alsnog binnenkort gaat ontmoeten? Of vind je het wel even lekker zo, dat 'ie niet aandringt?

Vleer ook al zo leuk bezig op RP dus! Heb Pop nu het nummer van het 'slachtoffer van de hartjestest' gestuurd, wil jij het ook hebben Vleer?

WM wie dan, wie dan? Heb ik iets gemist?
quote:Xenia66 schreef op 06 oktober 2008 @ 21:56:

Krijg net smsje van vriendin (van overleden moeder) dat ze t heel fijn vond dat ik er was.

Het is mn beste vriendin, al 22 jaar, maar we hebben vorig jaar wat mot gekregen en 10 maanden geen contact gehad. Zijn nu sinds eind juni onze vriendschap weer aan het opbouwen, omdat we elkaar toch wel misten. Het zal niet meer worden als vanouds, we zijn elkaar wat ontgroeid (dat was ook reden van onze mot), vanwege mn tijd in het buitenland. Vanmiddag voelden we een verbondenheid, omdat zij mij steunde toen mn vader overleed. Dus even een heel goed moment voor onze wederopbouw (al is de aanleiding dan niet fijn natuurlijk).

Fijn dat ze je laat weten dat ze het fijn vond! Hopen dat jullie vanuit hier verder kunnen opbouwen. De reden is idd niet leuk! Maar ja that's life, met leuke en minder leuke dingen.

Ik denk toch dat vriendschappen zich met een golfbeweging ontwikkelen....
quote:Blue_Eyes schreef op 06 oktober 2008 @ 21:58:

[...]

Ja wie dan? Geen geheimen he WM!!!

Haahaaa

Wie heeft er nu geheimen! JIJ MENEER!!!!!
Wat lees ik? BE aan de date? En dat zegt 'ie niet eens? Vertel vertel!
Huh wie ik!?

Ik heb toch geen geheimen voor je WM.......

Ok, ik heb vrijdag een date met iemand die ik via RP heb ontmoet, daar gisteren en vandaag mee gemsned. Leuk mee gepraat en toen maar wat afgesproken. Ze komt hier uit de buurt dus dat is ook weer meegenomen.

Dus....... Wie weet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven