Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
woensdag 12 december 2007 om 22:10
Logisch dat ze als eigen gezinnetje afscheid willen nemen....maar is het niet zo dat familieleden altijd afscheid mogen nemen? Of is er maar 1 moment dat dat kan? Eigenlijk kan ik me wel indenken dat de broer van je moeder wel afscheid wil nemen van zijn broer, ook al wilde hij niet...en nu opeens wel....bedenk dat het voor hem ook moeilijk is. Erg jammer dat daar ruzie van moet komen nu je oom op sterven ligt. De broer van je moeder zal ook enigzins begrip voor jullie op moeten brengen vind ik, het lijkt me dan ook een kleine moeite om dat zelf even te regelen....al is het maar om je moeder te ontlasten.
woensdag 12 december 2007 om 22:19
ik ga zo naar t werk ..
De familie van mijn moeder is een beetje hoe moet ik dat t handigst zeggen ..
Niemand regelt iets en als er 1 iemand opstaat om t te regelen dan gaan ze zeggen : Ja dat hadden wij ook wel willen doen.. maar vervolgens doen ze niks .. Maar wel tetteren en klagen als de ander t heeft geregeld .. snappie ?
De familie van mijn moeder is een beetje hoe moet ik dat t handigst zeggen ..
Niemand regelt iets en als er 1 iemand opstaat om t te regelen dan gaan ze zeggen : Ja dat hadden wij ook wel willen doen.. maar vervolgens doen ze niks .. Maar wel tetteren en klagen als de ander t heeft geregeld .. snappie ?
woensdag 12 december 2007 om 23:46
Vleer sterkte met je oom
Hai Xan !
En de rest, ik moet nog ff wennen aan alle verhalen voordat ik op iedereen kan reageren. Jullie schrijven veel zeg....Ik ga iets minder hier schrijven dan ik vroeger deed (verslavend als je niet uitkijkt....
, dus hopelijk kan ik het bijhouden )
Date en ik hadden vanavond toch geen afspraak, kwam mij ook wel beter uit qua programma vandaag, maar we smsten vandaag weer leuk en hij zegt, tot gauw dat beloof ik ! Wanneer, nog geen idee....hij houdt het spannend..pff
Hai Xan !
En de rest, ik moet nog ff wennen aan alle verhalen voordat ik op iedereen kan reageren. Jullie schrijven veel zeg....Ik ga iets minder hier schrijven dan ik vroeger deed (verslavend als je niet uitkijkt....
Date en ik hadden vanavond toch geen afspraak, kwam mij ook wel beter uit qua programma vandaag, maar we smsten vandaag weer leuk en hij zegt, tot gauw dat beloof ik ! Wanneer, nog geen idee....hij houdt het spannend..pff
woensdag 12 december 2007 om 23:54
donderdag 13 december 2007 om 00:47
Gelukkig ben ik gerustgesteld wat betreft mijn roze dekbed. Komt precies op het goede moment, vanavond namelijk afgesproken dat leuke jongen hier zondag komt slapen
En Vleer; een blauw dekbed vind ik niet zo erg, een dekbed van Ajax daarintegen... Ik was dan ook vanavond bij de wedstrijd van PSV! (Haha niet dat ik daar vrolijk van werd overigens...)
Pfff leuke jongen heeft wel veel invloed op mijn nachtrust, natuurlijk na de wedstrijd nog even samen bankgehangen en alle overige CL-wedstrijden gekeken. Moet morgen vroeg op voor een hele intensieve vergadering, waar ik geen zin in heb. Wat weer resulteert in dat halvemaan ook geen zin heeft om naar bed te gaan, want dan is het sneller morgen wat ik niet wil!
Maar goed, duik er toch maar in, heb een heel druk én leuk weekend voor de boeg dus kan eigenlijk mijn slaap hard genoeg gebruiken... Truste allemaal!
En Vleer; een blauw dekbed vind ik niet zo erg, een dekbed van Ajax daarintegen... Ik was dan ook vanavond bij de wedstrijd van PSV! (Haha niet dat ik daar vrolijk van werd overigens...)
Pfff leuke jongen heeft wel veel invloed op mijn nachtrust, natuurlijk na de wedstrijd nog even samen bankgehangen en alle overige CL-wedstrijden gekeken. Moet morgen vroeg op voor een hele intensieve vergadering, waar ik geen zin in heb. Wat weer resulteert in dat halvemaan ook geen zin heeft om naar bed te gaan, want dan is het sneller morgen wat ik niet wil!
Maar goed, duik er toch maar in, heb een heel druk én leuk weekend voor de boeg dus kan eigenlijk mijn slaap hard genoeg gebruiken... Truste allemaal!
donderdag 13 december 2007 om 07:46
Goedemorgen allemaal .. t was een heftig nachtje... gelijk bij binnenkomst is een bewoner overleden. Dus behoorlijk hectisch allemaal .. tot 4uur alleen maar gerend gevlogen en gerend.. Om 4uur eindelijk ff mijn 1e bak koffie kunnen nemen. tussendoor rond half 1 kreeg ik een berichtje dat mijn oom is overleden.
Rond half 5 ging ik bij een andere bewoner kijken die stervende is en terwijl ik daar sta en met de familie sta te praten ademt deze bewoner ook net zijn laatste adem uit.
Daar tot half 7 mee bezig geweest .. En ik ben kapot ! heb 10min pauze gehad 1 bak koffie en 1/2 sigaret..
NZV net smsje gestuurd om hem een fijne werkdag te wensen , kreeg leuk lief smsje terug met dat ie mij welterusten wenste enne met de vraag of hij er naast mocht komen liggen want hij had weinig zin in werken vandaag.
Rond half 5 ging ik bij een andere bewoner kijken die stervende is en terwijl ik daar sta en met de familie sta te praten ademt deze bewoner ook net zijn laatste adem uit.
Daar tot half 7 mee bezig geweest .. En ik ben kapot ! heb 10min pauze gehad 1 bak koffie en 1/2 sigaret..
NZV net smsje gestuurd om hem een fijne werkdag te wensen , kreeg leuk lief smsje terug met dat ie mij welterusten wenste enne met de vraag of hij er naast mocht komen liggen want hij had weinig zin in werken vandaag.
donderdag 13 december 2007 om 07:50
En nu .. lekkerrrrrr sigaretje roken , bakkie thee en dan lekkerrrrr mijn bedje opzoeken..
Was toen ik naar huis reed ff langs mijn opa en oma gereden , zag er licht branden ,, ik naar binnen. Maar ze waren zo cool dat ik heel sterk t vermoeden had dat zij nog van niets wisten. Heb dus mijn mond maar gehouden over dat mijn oom is overleden.. Maar goed ook want ze weten idd nog van niets.. Ze wilden vannacht rond 1uur die oude mensjes niet wakker maken , t veranderd er niets aan en die oudjes slapen de hele nacht niet weer. Ze gaan zodadelijk heen om t te vertellen.
Was toen ik naar huis reed ff langs mijn opa en oma gereden , zag er licht branden ,, ik naar binnen. Maar ze waren zo cool dat ik heel sterk t vermoeden had dat zij nog van niets wisten. Heb dus mijn mond maar gehouden over dat mijn oom is overleden.. Maar goed ook want ze weten idd nog van niets.. Ze wilden vannacht rond 1uur die oude mensjes niet wakker maken , t veranderd er niets aan en die oudjes slapen de hele nacht niet weer. Ze gaan zodadelijk heen om t te vertellen.
donderdag 13 december 2007 om 08:03
Wat een nacht Vleer! Denk je dat het voor oa je moeder nu iig wat rustiger wordt? En hoe is het voor jou? Die arme opa en oma van je...
Maar je tipt me wel zo op de vroege morgen, ik zal ook eens mijn horoscoop kijken
Ik rook ook nog even een sigaretje en dan ga ik richting werk. Ben jaloers dat jij je bedje in mag, maar natuurlijk niet jaloers op de nacht die je achter de rug hebt!
Maar je tipt me wel zo op de vroege morgen, ik zal ook eens mijn horoscoop kijken
Ik rook ook nog even een sigaretje en dan ga ik richting werk. Ben jaloers dat jij je bedje in mag, maar natuurlijk niet jaloers op de nacht die je achter de rug hebt!
donderdag 13 december 2007 om 08:06
"Op het werk gaat het niet helemaal zoals jij je het voorstelt. Probeer je daar echter niet al te druk om te maken, jij moet gewoon je eigen ritme vinden. Wanneer je je eigen maniertjes hebt ontwikkeld, gaat alles ineens een stuk sneller en zit je weer wat beter in je vel. Je weet dat je het kunt en dat zal je zelfvertrouwen ook goed doen. Wanneer je je te veel zorgen gaat maken over jouw positie in het bedrijf, ga je je alleen maar veel te krampachtig opstellen."
Zo dit is saai, alleen maar over mijn werk! Leuke jongen is trouwens hetzelfde sterrenbeeld, en volgens de astrologie is dat niet iets wat heel gemakkelijk werkt samen... (Allebei waterman). Maar goed, daar trekken we ons niets van aan!
Slaap lekker Vleer!!!
Zo dit is saai, alleen maar over mijn werk! Leuke jongen is trouwens hetzelfde sterrenbeeld, en volgens de astrologie is dat niet iets wat heel gemakkelijk werkt samen... (Allebei waterman). Maar goed, daar trekken we ons niets van aan!
Slaap lekker Vleer!!!
donderdag 13 december 2007 om 08:15
Thanks Halvemaan, werk ze vandaag..
Tja deze oom had sinds een jaartje kanker. T leek heel goed te gaan maar kreeg een terugslag en ging t alleen maar bergafwaarts.. Veel pijn e.d.
Ben blij dat hij nu uit zijn lijden verlost is , maar ja weeeeer een oom weggevallen. Raar.. Vooral erg sneu voor mijn opa en oma . .zelf 67jr getrouwd , beide in de 90 .. en dan al 3 kinderen overleven.. Zo hoort het gewoon niet te zijn. Oudjes eerst daarna de rest..
Tja deze oom had sinds een jaartje kanker. T leek heel goed te gaan maar kreeg een terugslag en ging t alleen maar bergafwaarts.. Veel pijn e.d.
Ben blij dat hij nu uit zijn lijden verlost is , maar ja weeeeer een oom weggevallen. Raar.. Vooral erg sneu voor mijn opa en oma . .zelf 67jr getrouwd , beide in de 90 .. en dan al 3 kinderen overleven.. Zo hoort het gewoon niet te zijn. Oudjes eerst daarna de rest..
donderdag 13 december 2007 om 11:10
Vleer, gecondoleerd met je oom en sterkte ! idd wat een heftige nacht voor je !
Halvemaan, dat gaat dus goed met deze date ! Hoeveel dates heb je nu met hem gehad?
Ik ben lekker vrij vandaag en morgen. Gisteravond leuk gesmst met date.
Hij reageert gelukkig snel op smsjes, dus geen stress daarover haha......
Maar nieuwe date voorstellen laat ik nu aan hem over......geduld......
Halvemaan, dat gaat dus goed met deze date ! Hoeveel dates heb je nu met hem gehad?
Ik ben lekker vrij vandaag en morgen. Gisteravond leuk gesmst met date.
Hij reageert gelukkig snel op smsjes, dus geen stress daarover haha......
Maar nieuwe date voorstellen laat ik nu aan hem over......geduld......
donderdag 13 december 2007 om 11:14
Zo Vleer, dat was een heftige nacht zeg! Heel veel sterkte!
HM en Vleer, wat de mannen betreft doen jullie het goed! Spannend dat hij zondag komt slapen HM! En dat smsje dat ie wel naast je wil liggen, zegt wel genoeg Vleer!
Ik ga alvast mijn kerstkaarten schrijven. Heb de eerste kerstkaart net binnen en dat brengt mij op een idee. Vind het trouwens altijd een helse klus en wil het liever overslaan, maar denk dat dat toch niet heel erg gewaardeerd wordt... Zucht...
HM en Vleer, wat de mannen betreft doen jullie het goed! Spannend dat hij zondag komt slapen HM! En dat smsje dat ie wel naast je wil liggen, zegt wel genoeg Vleer!
Ik ga alvast mijn kerstkaarten schrijven. Heb de eerste kerstkaart net binnen en dat brengt mij op een idee. Vind het trouwens altijd een helse klus en wil het liever overslaan, maar denk dat dat toch niet heel erg gewaardeerd wordt... Zucht...
donderdag 13 december 2007 om 11:25