smoesjes

24-12-2010 10:53 161 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik snap er niets van, word er verdrietig van en ben teleurgesteld.

mijn man heeft erg veel moeite met uit bed komen. Als zijn wekker gaat hoort hij m niet, ik wel en zeg dan dat zijn wekker gaat. Hij is niet fatsoenlijk aanspreekbaar....

door de week laat ik m, als hij te laat op zijn werk komt is dat zijn eigen schuld. Maar hij heeft flexibele tijden en red het altijd net. Wel is het gevolg dat hij laat thuis is en het gezin maar eventjes mee maakt voordat de kleinste naar bed gaat.

Mijn grootste zorg is het volgende: Onze kleine kom smorgens om half 8 bij ons in bed en kwebbelt er op los. Hij reageert nergens op of altijd met ja en doet vervolgens niets. Ze vraagt om wat en hij zegt ja. Vervolgens gebeurt er niets en kind gaat drammen, huilen of word boos. Logisch vind ik.

Man word dan ook boos en zegt dat hij niets heeft gezegd terwijl hij dat wel deed!

Als ik hem dat dan zeg is hij opeens wel helder wakker en maakt ruzie met mij omdat ik "aan haar kant sta"

IDIOOT vind ik dat.

Vanmorgen zei hij: je mag papa niets vragen in de ochtend omdat papa niet weet wat hij zegt... Met andere woorden (voor mij) hij trekt zich terug van zijn verantwoordelijkheid als vader in de ochtend. Hij is wel altijd helder genoeg om er ruzie over te maken!

Ik vind het een mentaliteits probleem, hij zegt dat hij het niet kan.

Kind teleurgesteld, hij boos en ik ga er dan maar uit met dochter. Als hij dan beneden komt maakt hij er nog ruzie over en zegt dat ik dochter indoctrineer omdat zij er ook wat van zegt als hij niet reageert of dingen belooft die hij dan "niet meer weet"

graag jullie kijk hierop.

Ik vind het niet erg om te kletsen of er op tijd uit te gaan maar wel dat hij zich zo gedraagt in de ochtend, niet aanwezig lijkt te zijn dat niet lijkt te willen.
quote:zusenzoo schreef op 24 december 2010 @ 13:36:

En yvta komt zich zo maar opeens aanmelden vandaag op dit topic, toeval?

.

Lieve zusenzoo,

Ik lees vanmorgen al vanaf uurtje of 11.30 mee hoor!! En lees al maanden lang mee op diverse topics. Nu vond ik het nodig me aan te melden omdat ik me verbaas over de reacties.

Maaruh..... waar moet ik examen doen om te mogen reageren?? Want volgens mij staat het een ieder vrij om op ieder topic te reageren.
quote:yvta schreef op 24 december 2010 @ 13:49:

[...]

Lieve zusenzoo,

Ik lees vanmorgen al vanaf uurtje of 11.30 mee hoor!! En lees al maanden lang mee op diverse topics. Nu vond ik het nodig me aan te melden omdat ik me verbaas over de reacties.

Maaruh..... waar moet ik examen doen om te mogen reageren?? Want volgens mij staat het een ieder vrij om op ieder topic te reageren.

Voor een ieder geldt dat je bij voorbaat geslaagd bent om te mogen reageren. Maar pas beginnen met reageren nadat je al maanden alleen maar meegelezen hebt levert volgens mij wel een paar minpunten op.

Maar geef niet op, je kunt altijd nog een herkansing krijgen.
quote:Ikbenanoniem schreef op 24 december 2010 @ 13:34:

[...]

Mijn moeder was nooit voor 9 uur aanspreekbaar. Mijn vader ontbeet met ons. Mams lag lekker op bed. Dat was echt een nachtuil en dat is ze tot haar dood gebleven. Paps zat het liefst in de zomer al om 6 uur op de fiets. En ging rond half 11 naar bed. Een ochtendmens.

En daarin respecteerden ze elkaar en zochten ze naar oplossingen waar ze beiden mee konden leven. En dat is het allerbeste voorbeeld dat je je kinderen mee kunt geven. En dat vind ik nou een waarheid als een koe. Mensen, geef elkaar toch een beetje ruimte. Mimootje, hij zal jou toch ook wel eens tegemoet komen?
Voor alles is een eerste keer..... jammer dat er dan altijd mensen zijn die gelijk met minpunten willen strooien!

Dit is dus precies de reden waarom ik vaker mee lees dan reageer omdat je mening er dus simpelweg niet gewoon mag zijn en je moet voldoen aan andermans ideeën, gedachten en/of wensen.
quote:yvta schreef op 24 december 2010 @ 14:01:

Voor alles is een eerste keer..... jammer dat er dan altijd mensen zijn die gelijk met minpunten willen strooien!

Dit is dus precies de reden waarom ik vaker mee lees dan reageer omdat je mening er dus simpelweg niet gewoon mag zijn en je moet voldoen aan andermans ideeën, gedachten en/of wensen.

Neem dat niet zo letterlijk, die minpunten.

Je bent vrij om hier te reageren maar dat was je maanden geleden ook al zo. En morgen nog steeds.

Neem die vrijheid en ga daar mee om, als je wilt.

Alleen the-power-of-the-angels kan je tegen houden. En je eigen gemoed.
quote:yvta schreef op 24 december 2010 @ 14:01:

Oh, en daar heb jij zelf geen last van? Jij respecteert andermans mening?

quote:yvta schreef op 24 december 2010 @ 13:23:

Al die stomme opmerkingen over: ach gutteguttegut toon wat meer begrip!!!! naast je neerleggen. Die vent van jou moet gewoon een peper in zijn hol drukken en zijn nest uit komen!!

Ja, jij gaat uiterst respectvol met meningen die van je eigen afwijken om!

Practice what you preach, zou ik zeggen...
Nou jij hbet indd geen reden nodig alleen een aanleiding...

Wat ik op het forum hebt gezet is mijn eigen mening

Maar jemig zeg..... het lijkt wel terreur.

Zo is alle ellende mbt terreur op msn met al die basischoolmeiden ook begonnen.
quote:yvta schreef op 24 december 2010 @ 14:14:

Vind je dit al terreur? Als je al maanden meeleest zou je toch inmiddels wel wat gewent zijn?

En welke terreur op MSN met al die basisschoolmeiden? Heb ik iets gemist?
quote:yvta schreef op 24 december 2010 @ 14:14:

Nou jij hbet indd geen reden nodig alleen een aanleiding...

Wat ik op het forum hebt gezet is mijn eigen mening

Leg je eigen uitspraken naast elkaar en beweer dan nog eens met droge ogen dat jij andermans mening respecteert. En waar gaat dit verder allemaal over? Terreur? MSM?

Het niveau hier holt daadwerkelijk achteruit...
Tjee zeg,

dit is echt zo zielig!! Nu al spijt van een keer ongezouten mijn mening geven. Je wordt direct aangevallen.

Tjonge jonge wat een niveau....

Maar mimo'tje, ik blijf bij mij mening:

Die vent van jou moet gewoon een peper in zijn hol en zijn verantwoording nemen wanneer het gaat om op tijd zijn bed uit te komen.

En een ieder die komt met ach gutteguttegut bla bla bla....

Succes!!!!
Laat maar zitten.

Jij ook fijne feestdagen Yvta.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven