Spijt, verdrietig
zaterdag 20 april 2019 om 14:59
dinsdag 30 april 2019 om 10:30
Wat een situatie zeg en al helemaal tijdens je zwangerschap. Mijn advies is om hard te zijn en hem te confronteren met dat je anders weggaat en duidelijk je grenzen stellen. Ik ben ook zwanger en als ik er achter kwam dat mijn vriend zoiets zou doen zou ik hem wel laten weten dat die bij mij aan het verkeerde adres is.
dinsdag 30 april 2019 om 10:38
Maak een afspraak bij de huisarts voor jezelf.
Wat er wel niet speelt tussen jou en je vriend is lastig te beoordelen. Ik kan alleen jouw kant van het verhaal lezen. (Zwangerschaps)hormonen doen soms rare dingen met een vrouw.
Jij en je vriend kunnen niet meer goed communiceren en praten. Alles wat jij zegt werkt op zijn allergie, en alles wat hij zegt is niet voldoende voor jou. Misschien is relatietherapie iets?
Wat er wel niet speelt tussen jou en je vriend is lastig te beoordelen. Ik kan alleen jouw kant van het verhaal lezen. (Zwangerschaps)hormonen doen soms rare dingen met een vrouw.
Jij en je vriend kunnen niet meer goed communiceren en praten. Alles wat jij zegt werkt op zijn allergie, en alles wat hij zegt is niet voldoende voor jou. Misschien is relatietherapie iets?
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
dinsdag 30 april 2019 om 10:40
Hoe lang ben je zwanger?
En waarom werd je zwanger als jullie relatie niet goed zit?
Als je echt zo hard twijfelt aan jullie relatie dan zou ik eens goed nadenken of het een goed idee is deze zwangerschap door te zetten.
Want niet alleen zou je straks opnieuw moeten beginnen (als de relatie alsnog stuk loopt), ook zul je, door jullie kind, je hele leven met hem verbonden zijn.
Ik wens je veel wijsheid.
En waarom werd je zwanger als jullie relatie niet goed zit?
Als je echt zo hard twijfelt aan jullie relatie dan zou ik eens goed nadenken of het een goed idee is deze zwangerschap door te zetten.
Want niet alleen zou je straks opnieuw moeten beginnen (als de relatie alsnog stuk loopt), ook zul je, door jullie kind, je hele leven met hem verbonden zijn.
Ik wens je veel wijsheid.
dinsdag 30 april 2019 om 10:45
Tsja.. ik zou toch even een goed gesprek met hem gaan voeren. En hem t niet laten weg wuiven maar gewoon doorvragen. Het is idd heel raar wat hij doet. En zeker dat hij gesprekken wist en er zo raar overdoet zou er bij mij niet in gaan. Blijkbaar is er toch iets waarvan hij niet wil dat jij het weet. Maak duidelijk hoe dit is voor jou, en dat als hij niet eerlijk is jij samen met je kind vertrekt. Doe dit dan ook echt. Ik voed mijn dochter ook alleen op en ja, dat is soms heel erg zwaar en eenzaam maar je krijgt er zoveel voor terug. Je hoeft geen genoegen te nemen met iemand die jou bedriegt, alleen omdat je zwanger bent van hem. Hoe triest het ook is, uiteindelijk word een kind niet gelukkig van een ongelukkige moeder. Dat voelt zo’n kleintje echt wel. Dus mijn advies aan jou is: probeer het nog even, kijk hoe hij reageerd, en als hij niet wakker geschud word, vertrek je. Als je wil praten mag je me een pb sturen.
dinsdag 30 april 2019 om 10:54
Dit en ga anders naar een vriendin of iemand anders die je vertrouwt.Lucifer2018 schreef: ↑30-04-2019 10:52Pak je spullen en ga. Naar familie of wat dan ook. Je bent zwanger, niet erg stabiel en hij klinkt als een klojo met zijn geapp naar een ander. Zeker als hij daar niet mee stopt.
Bel je ouders op en vraag of je daar terecht kan. Sterkte.
Sterkte.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dinsdag 30 april 2019 om 11:00
dinsdag 30 april 2019 om 11:11
Hij probeert nu je vertrouwen weer te winnen. Niet in trappen. Zou zij echt uit het niets zomaar iets heel uitgesproken sturen als hij daar geen aanleiding toe heeft gegeven vooraf? Zo'n screenshot is natuurlijk lekker makkelijk, dan kan je niet scrollen en de rest van het gesprek zien.
Echt manipulatie eersteklas!
Klinkt ook een beetje alsof de geschiedenis zich herhaalt. Ouders gaan net zo met jou/elkaar om als jij met jouw vriend? Of zie ik dat verkeerd?
Heb je vriendinnen waar je meer steun bij zou kunnen vinden? Echt, een beetje steun en hulp zou je echt heel goed doen, al is het maar om een beetje perspectief te krijgen.
En mensen zouden met je mee kunnen denken wat slimme stappen zijn.
Klinkt ook een beetje alsof de geschiedenis zich herhaalt. Ouders gaan net zo met jou/elkaar om als jij met jouw vriend? Of zie ik dat verkeerd?
Heb je vriendinnen waar je meer steun bij zou kunnen vinden? Echt, een beetje steun en hulp zou je echt heel goed doen, al is het maar om een beetje perspectief te krijgen.
dinsdag 30 april 2019 om 11:28
Het waren meerdere screenshots vanaf begin gesprek zeg maar.winkje87 schreef: ↑30-04-2019 11:11Hij probeert nu je vertrouwen weer te winnen. Niet in trappen. Zou zij echt uit het niets zomaar iets heel uitgesproken sturen als hij daar geen aanleiding toe heeft gegeven vooraf? Zo'n screenshot is natuurlijk lekker makkelijk, dan kan je niet scrollen en de rest van het gesprek zien.
Mijn ouders gaan wel anders om met mij als mijn vriend hoor, dat wel. Valt eigenlijk niet te vergelijken, gelukkig! ik kan alleen niet echt mijn mijn vader praten maar dat ben ik inmiddels gewend.
Ik heb eigenlijk maar 1 goede vriendin die hier ook vanaf weet. Zij is hier heel uitgesproken over en zegt dat ik eens goed moet nadenken of ik zo wel verder wil, maar dat weet ik. Alleen de praktijk is wat lastiger helaas
Het voelt alsof ik eigenlijk geen keus heb, ik zit vast.
Ik heb ook een ander topic geopend net, best heftig als ik het zo terug lees maar is wel hoe ik me nu voel.
dinsdag 30 april 2019 om 11:46
dinsdag 30 april 2019 om 11:46
Ga inderdaad meteen weg daar! Ik snap dat het super moeilijk is en dat je diep van binnen natuurlijk ook nog veel van hem houdt, maar het lijkt erop alsof hij geen respect heeft voor jou en jullie relatie. Dit zou een geweldige tijd voor jullie moeten zijn.
Ik verwacht dat als je je spullen pakt en gaat, het voor je vriend ook duidelijker wordt dat zijn gedrag nu eenmaal niet kan in een relatie, ook niet als het appcontact écht onschuldig was. Als hij tot deze realisatie komt kan dat ook het voordeel hebben dat hij echt open met je gaat praten.
Heel veel sterkte toegewenst!
Ik verwacht dat als je je spullen pakt en gaat, het voor je vriend ook duidelijker wordt dat zijn gedrag nu eenmaal niet kan in een relatie, ook niet als het appcontact écht onschuldig was. Als hij tot deze realisatie komt kan dat ook het voordeel hebben dat hij echt open met je gaat praten.
Heel veel sterkte toegewenst!
dinsdag 30 april 2019 om 11:53
iemand die je in een relatie nog moet uitleggen dat stiekem appen met andere vrouwen niet word gewaardeerd is geen relatiemateriaal
of gaan we hem straks ook uitleggen dat de baby door elkaar rammelen misschien geen goed idee is en meer van dat soort common-sense.
persoonlijk zit ik liever met mijn zwangere bips op krijgertjes in een kraakpand dan op hete kolen bij een leugenachtige kerel
of gaan we hem straks ook uitleggen dat de baby door elkaar rammelen misschien geen goed idee is en meer van dat soort common-sense.
persoonlijk zit ik liever met mijn zwangere bips op krijgertjes in een kraakpand dan op hete kolen bij een leugenachtige kerel
Lorem Ipsum
dinsdag 30 april 2019 om 12:07
Klopt, maar ze komen wel in een aparte 'map' waardoor ze niet meteen zichtbaar zijn.Lucifer2018 schreef: ↑30-04-2019 12:04Gesprekken archiveren is wat anders dan wissen. Archiveren is opslaan.
dinsdag 30 april 2019 om 12:11
Ten eerste kan jullie ongeboren kind er niks aan doen dus hou op met die rare gedachtes over hartje niet meer kloppen.
Wanneer het niet goed voelt gewoon kappen met die gast, je hebt hem niet nodig om te bevallen dat gebeurt gewoon.
Als je voorlopig bij je ouder(s), familie of vrienden terecht kan zou ik gewoon gaan. Je overleeft het echt wel. Wellicht komt hij tot inkeer als je laat zien dat je geen deurmat bent en hem alleen laat, misschien niet maar dan weet je dat.
Wanneer het niet goed voelt gewoon kappen met die gast, je hebt hem niet nodig om te bevallen dat gebeurt gewoon.
Als je voorlopig bij je ouder(s), familie of vrienden terecht kan zou ik gewoon gaan. Je overleeft het echt wel. Wellicht komt hij tot inkeer als je laat zien dat je geen deurmat bent en hem alleen laat, misschien niet maar dan weet je dat.
dinsdag 30 april 2019 om 12:14
Ze had gedroomd over hem. Waarop hij reageert haha wat dan? met zo'n apen poppetje met handen voor de ogen.Judy_Hopps schreef: ↑30-04-2019 12:02Wat voor soort dingen stuurt ze dan en hoe reageert hij daarop?
Zegt ze, dat we eindelijke weer samen waren maar dat jij een nieuwe vriendin had die je ten huwelijk ging vragen maar dat hij ook met haar wilde zijn. Hij had hier nog niet op gereageerd. Zij stuurt er nog eens achteraan: dus wanneer gaan we samen op pad? Is wel eens tijd denk je niet, ff uitpraten wat er aan de hand is en waarom je geen contact meer wilde. Hij zegt vervolgens maakt me niet uit.
Waarop zij weer zegt: Echt? wil je mij ook zien
Houd even in je achterhoofd dat zij 2 jaar een relatie heeft en pas getrouwd is.
Ik vind dit niet echt een normale manier van praten als je zelf getrouwd bent.
dinsdag 30 april 2019 om 12:18
Het ligt er wel aan hoe je dingen opvat, maar als ze niets met die droom wilde doen zou ze het ook niet tegen jouw vriend gezegd hebben en het gewoon gelaten hebben voor wat het is. Ze zegt dit niet voor niets tegen hem. Ik vraag me af of er niet al ooit iets tussen die twee gebeurd is. Je weet dus gelijk wat voor gesprekken jij dus niet mocht zien en dan is dit misschien nog de milde versie.idktentop schreef: ↑30-04-2019 12:14Ze had gedroomd over hem. Waarop hij reageert haha wat dan? met zo'n apen poppetje met handen voor de ogen.
Zegt ze, dat we eindelijke weer samen waren maar dat jij een nieuwe vriendin had die je ten huwelijk ging vragen maar dat hij ook met haar wilde zijn. Hij had hier nog niet op gereageerd. Zij stuurt er nog eens achteraan: dus wanneer gaan we samen op pad? Is wel eens tijd denk je niet, ff uitpraten wat er aan de hand is en waarom je geen contact meer wilde. Hij zegt vervolgens maakt me niet uit.
Waarop zij weer zegt: Echt? wil je mij ook zien. Hij zegt tuurlijk. Zij stuurt vervolgens een hartje en de tekst snel afspraken dan. Hij heeft nog niks gestuurd.
Houd even in je achterhoofd dat zij 2 jaar een relatie heeft en pas getrouwd is.
dinsdag 30 april 2019 om 12:21
idktentop schreef: ↑30-04-2019 12:14Ze had gedroomd over hem. Waarop hij reageert haha wat dan? met zo'n apen poppetje met handen voor de ogen.
Waarop zij weer zegt: Echt? wil je mij ook zien. Hij zegt tuurlijk. Zij stuurt vervolgens een hartje en de tekst snel afspraken dan. Hij heeft nog niks gestuurd.
Ik vind de reacties van hem veel belangrijker. Met hem heb je een relatie. Echt maak je niet druk om haar. Maar om hem.
En hij heeft blijkbaar poep aan jou. Die reactie van hem zegt toch genoeg? En ja daar is al veel meer gebeurt, zij zegt dat zelf.
dinsdag 30 april 2019 om 12:22
Ik wens je veel sterkte en wijsheid toe ik de komende tijd!idktentop schreef: ↑30-04-2019 10:23Ik had niet verwacht dat ik dit ooit ging zeggen of voelen maar begin langzaamaan spijt te krijgen dat ik zwanger ben van hem en heb er ook totaal geen zin meer in (op dit moment). Soms denk ik zelf als het hartje nu niet meer zou kloppen zou dat alleen maar een verlichting zijn
Toch vond ik dit stukje erg moeilijk om te lezen...slik...