Stalken?

28-05-2011 18:51 462 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wanneer vinden jullie iets stalken?
haha hij krijgt haar aandacht niet, gelukkig krijgt hij nu genoeg aandacht hier
quote:Jules2 schreef op 28 mei 2011 @ 22:10:

[...]

Hier ben ik het mee eens.

En misschien wel handig om er nog even bij te vermelden: al gaf ik aan het wel dapper -en misschien zelfs vlijend- te vinden, de afzender zou bar weinig kans bij me maken. Ik hou er namelijk van als mannen me gewoon aan (durven te) spreken als ze me leuk vinden.

Niets zo onaantrekkelijk als een heel onzekere, verlegen man.

Maar goed, ik spreek voor mezelf nu..

citeer " Niets zo onaantrekkelijk als een heel onzekere, verlegen man.Maar goed, ik spreek voor mezelf nu.

Ik denk dat bijna alle vrouwen dat wel vinden,
Zou bijna dit topic uitdraaien en naar mijn stalker sturen... jammer alleen dat dat weer averechts werkt.

ano00, heb je nu inmiddels antwoord op je vraag?
Een mens lijdt het meest onder het lijden dat hij vreest
Ah, de aap komt uit de mouw. De stalker probeert alle vrouwen (waarvan velen helaas ervaringsdeskundig) duidelijk te maken dat ze het allemaal helemaal verkeerd zien!

Dat doet me een beetje denken aan dat mopje over die 2 gekken die in de auto luisterden naar het bericht over een spookrijder, en uitriepen '1? Ik zie er wel 100!'
Opdringerige mannen zijn ook een afknapper.
quote:tyche schreef op 28 mei 2011 @ 22:14:

[...]

Nou, inderdaad. Die tips zijn hier ook gewoon gegeven dus dat 'ik kan het toch nooit goed doen' is nergens voor nodig. Je kan het best goed doen. Alleen niet zolang je denkt recht te hebben op iemands tijd/aandacht/reactie.Precies, dat je ongevraagd iemands priveleven in stapt betekent op geen enkele manier dat je jezelf allerlei rechten toe kan dichten.
quote:mamalief schreef op 28 mei 2011 @ 22:10:

[...]

Wat hebben ze niet?

Komt het "Het ligt allemaal aan de vrouwen nu al sneller dan Min en mijn planning? Respect voor andermans gevoelens (volgens TO dan he) Volgens mij vind hij dat iedere vrouw zich gevleid zou moeten voelen door een liefdesbrief en respect moet tonen voor zijn gevoelens door een afwijzing voorzichtig aan te pakken, daarbij inhoudelijk ingaand op de reden van de afwijzing.
quote:nummerzoveel schreef op 28 mei 2011 @ 22:18:

Ah, de aap komt uit de mouw. De stalker probeert alle vrouwen (waarvan velen helaas ervaringsdeskundig) duidelijk te maken dat ze het allemaal helemaal verkeerd zien!

Dat doet me een beetje denken aan dat mopje over die 2 gekken die in de auto luisterden naar het bericht over een spookrijder, en uitriepen '1? Ik zie er wel 100!'Nu beschuldig je me al van stalken
quote:borderwalk schreef op 28 mei 2011 @ 22:21:

[...]

Respect hebben voor andermans gevoelens (volgens TO dan he) Volgens mij vind hij dat iedere vrouw zich gevleid zou moeten voelen door een liefdesbrief en respect moet tonen voor zijn gevoelens door een afwijzing voorzichtig aan te pakken, daarbij inhoudelijk ingaand op de reden van de afwijzing.

Ah dankje, ik vatte 'm even niet.

Wel dat TO zo krom denkt maar niet dat ie dit met dat bedoelde.

[...]

Respect voor andermans gevoelens (volgens TO dan he) Volgens mij vind hij dat iedere vrouw zich gevleid zou moeten voelen door een liefdesbrief en respect moet tonen voor zijn gevoelens door een afwijzing voorzichtig aan te pakken, daarbij inhoudelijk ingaand op de reden van de afwijzing.Dat zou wel netjes zijn.
Nee hoor, dat deden anderen die jou beter kennen, dat heb je zelf gezegd.
quote:Purty schreef op 28 mei 2011 @ 22:17:

quote:ano00 schreef op 28 mei 2011 @ 22:21:

[...]

Nu beschuldig je me al van stalkenBlijf je nou op irrelevante dingen reageren of ga je ook nog eens in op de vragen die al lang gelden hier zijn gesteld?
En stel dat ze dan inderdaad contact opneemt om te zeggen dat ze geen contact wil (zucht) dan heb ik zomaar het idee dat je in discussie gaat met dr. Onderbouwing eisend en al.
quote:panter308 schreef op 28 mei 2011 @ 22:15:

haha hij krijgt haar aandacht niet, gelukkig krijgt hij nu genoeg aandacht hier

Iets zegt me dat het (ook) hier niet helemaal gaat zoals hij had gehoopt...

Trouwens, een brief sturen is niet per definitie kansloos. Het kan nog iets onhandigs-romantisch hebben, als het komt van iemand die je leuk vindt maar nog niet zo goed kent (en die zich niet in allerlei bochten wringt om je gegevens te achterhalen).

Maar zomaar, uit het niets? Met zulke verwachtingen en opvattingen over respect en privacy? Nee, dan is er weinig sympathieks meer aan.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
quote:_minny schreef op 28 mei 2011 @ 22:24:

En stel dat ze dan inderdaad contact opneemt om te zeggen dat ze geen contact wil (zucht) dan heb ik zomaar het idee dat je in discussie gaat met dr. Onderbouwing eisend en al.Dan zou ik denk ik zeggen, is goed.
quote:ano00 schreef op 28 mei 2011 @ 22:22:

[...]

Dat zou wel netjes zijn.Het zou ook netjes zijn om hier eens te reageren op vragen en goedbedoelde opmerkingen ipv je als 'n sneue stakker te gedragen en jezelf zielig te vinden omdat al die rotwijven zo gemeen tegen je doen.
quote:Zoey_ schreef op 28 mei 2011 @ 22:19:

Opdringerige mannen zijn ook een afknapper.idd. En in mijn ervaringen waren/zijn de stalkers juist niet verlegen mannen
quote:mamalief schreef op 28 mei 2011 @ 22:23:

[...]

Blijf je nou op irrelevante dingen reageren of ga je ook nog eens in op de vragen die al lang gelden hier zijn gesteld?Ik ben niet graag het middelpunt en probeer mijn anonimiteit te houden.
quote:ano00 schreef op 28 mei 2011 @ 22:27:

[...]

Ik ben niet graag het middelpunt en probeer mijn anonimiteit te houden.

Wat een kutsmoes.

Het is jouw topic dus natuurlijk ben jij het middelpunt.
quote:Purty schreef op 28 mei 2011 @ 22:17:

quote:Purty schreef op 28 mei 2011 @ 22:28:

[...]

Ik moet er even over nadenken.

[...]

Respect voor andermans gevoelens (volgens TO dan he) Volgens mij vind hij dat iedere vrouw zich gevleid zou moeten voelen door een liefdesbrief en respect moet tonen voor zijn gevoelens door een afwijzing voorzichtig aan te pakken, daarbij inhoudelijk ingaand op de reden van de afwijzing.Klopt. In ogen van de stalker tellen enkel zijn gevoelens, respect opbrengen voor andermans gevoel/grenzen kent en begrijpt hij niet.
quote:ano00 schreef op 28 mei 2011 @ 22:25:

[...]

Dan zou ik denk ik zeggen, is goed.Denk je...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven