Stank lucht vriend
donderdag 24 september 2020 om 01:30
Ik heb een goede vriend die een intense stank om zich heen heeft hangen op de een of andere manier zit het ook in zijn kleding. Nu is het probleem dat als hij bij mij op bezoek is geweest en op de bank of een stoel heeft gezeten die stank in de stof blijft zitten en ik het blijf ruiken. Heb al alles geprobeerd azijn, spray van hg tegen stank. Kan mijn bank en stoelen helaas niet wassen. Het tegen hem zeggen doe ik niet vind ik heel kwetsend over komen. Maar ik zit wel met het probleem was zo blij met mijn bank en zit nu in de stank van een ander. Wil hem liever niet meer thuis ontvangen word er een beetje boos van dat ik dan weer moet boenen en alles en in zijn stank zit terwijl hij er natuurlijk ook niets aan kan doen. Hij zorgt goed voor zich zelf doucht gewoon alleen heeft een zeer onaangename penetrante lucht om zich heen hangen. Bij hem afspreken doe ik nooit vanwege vervoer en buiten zitten altijd heeft ook geen zin. Wil de vriendschap ook niet kwijt maar nu de geur niet meer uit mijn bank gaat ben ik er wel een beetje klaar mee. Wat zouden jullie adviseren kwa schoon maken en afspreken met vriend?
zaterdag 20 maart 2021 om 18:47
Nogmaals, dingen die té lang onverzorgd zijn en daardoor vies ruiken, vind ik ook smerig. Maar net zo goed vind ik het smerig als ik ergens een woonkamer binnen stap en er hangt zo'n chemische bloemetjesgeur.TjeetjeMina schreef: ↑20-03-2021 18:38Ik vind het niet zo raar, we zijn nu eenmaal gewend geraakt aan kunstmatigheid. Iedereen heeft een douche en wasmachine dus we zijn lichaamsgeur niet meer gewend. Ik vind een net verschoond bed dat ruikt naar bloemetjes ook heerlijk. En als mijn bed naar zweet en slaapgeur ruikt vind ik het vies en gaat het de wasmachine in.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
zaterdag 20 maart 2021 om 18:59
Ik heb dat ook hoor, vooral bij overmatig parfum als iemand langsloopt. Dat je stikt in de chanel en het idee hebt dat er een waas over je heen hangt nadat die persoon allang uit beeld is.
Mijn huis ruikt meestal naar hond, en soms naar hond met bloemetjes. Vind ook niet iedereen prettig