Stomme onzekerheid...
zondag 15 januari 2012 om 21:58
Het is misschien allemaal geneuzel maar omdat ik dit een heerlijk forum vind met leuke bijdehandte dames, hoor ik graag jullie commentaar op het volgende.
Ergens begin december heb ik een leuke man ontmoet. We kennen elkaar nu een week of zes, doen rustig aan en praten heel veel. Ik wil hem graag echt leren kennen voor ik een relatie aanga. We kunnen heel goed met elkaar opschieten, uren en uren praten over alles, zowel over serieuze dingen als ook gewoon heel veel lol hebben samen. Hij is lief voor mij, open en eerlijk en dat ben ik ook.
Alleen er knaagt 1 ding...zijn ex..niet zozeer dat ex nog een grote rol speelt in zijn leven maar ze is heel aantrekkelijk, super slim en volgens mij ook een super leuke vrouw. Nu ben ik ook niet dom of onaantrekkelijk en heb zeker ook mijn kwaliteiten maar heb het idee dat ik echt niet aan haar kan tippen. En dan denk ik weleens, wat moet je met mij?
Ben ik nu gewoon onnodig ah zeuren? Herkent iemand dit?
Ergens begin december heb ik een leuke man ontmoet. We kennen elkaar nu een week of zes, doen rustig aan en praten heel veel. Ik wil hem graag echt leren kennen voor ik een relatie aanga. We kunnen heel goed met elkaar opschieten, uren en uren praten over alles, zowel over serieuze dingen als ook gewoon heel veel lol hebben samen. Hij is lief voor mij, open en eerlijk en dat ben ik ook.
Alleen er knaagt 1 ding...zijn ex..niet zozeer dat ex nog een grote rol speelt in zijn leven maar ze is heel aantrekkelijk, super slim en volgens mij ook een super leuke vrouw. Nu ben ik ook niet dom of onaantrekkelijk en heb zeker ook mijn kwaliteiten maar heb het idee dat ik echt niet aan haar kan tippen. En dan denk ik weleens, wat moet je met mij?
Ben ik nu gewoon onnodig ah zeuren? Herkent iemand dit?
zondag 15 januari 2012 om 22:25
Dit is echt jouw onzekerheid. Lastig! Maar een signaal dat je aan je zelfvertrouwen moet werken.
Btw, ik snap het wel een beetje hoor, als zijn ex echt zo'n schoonheid is. Heb ik ook bij de ex van mijn man. En hij komt haar nog vaak tegen ook. Gelukkig kan ik het ook zo weer van mij af zetten. Hij is nu bij mij!
Btw, ik snap het wel een beetje hoor, als zijn ex echt zo'n schoonheid is. Heb ik ook bij de ex van mijn man. En hij komt haar nog vaak tegen ook. Gelukkig kan ik het ook zo weer van mij af zetten. Hij is nu bij mij!
zondag 15 januari 2012 om 22:47
Het is ongeveer een jaar geleden uitgegaan tussen hun. Dus al best even geleden.. Ze hebben nog wel contact maar niet veel, soms een smsje en dat vind ik ook normaal. Het is ook niet zo dat ik bang ben dat hij haar terug wil..
Hij praat over haar in de zin van dingen die hij met haar heeft meegemaakt, over haar capaciteiten altijd alleen maar heel positief, wat ik eigenlijk juist waardeer hou er persoonlijk niet van om negatief over exen te praten, maar ze lijkt wel super women
Hij praat over haar in de zin van dingen die hij met haar heeft meegemaakt, over haar capaciteiten altijd alleen maar heel positief, wat ik eigenlijk juist waardeer hou er persoonlijk niet van om negatief over exen te praten, maar ze lijkt wel super women
zondag 15 januari 2012 om 23:08
Wel apart om zoveel over iemand te praten als je nog zo weinig contact hebt.
Vraag gewoon eens aan hem waarom hij het heeft uitgemaakt... (Niet op een beschuldigende manier natuurlijk, maar gewoon terloops.) Iets als "omdat zijn gevoel voor haar was verdwenen" is wel érrug vaag.
Het kan natuurlijk ook zomaar zijn dat hijzelf een beetje jaloers is op haar capaciteiten. Daarvoor hoef je niet verliefd op iemand te zijn.
Vraag gewoon eens aan hem waarom hij het heeft uitgemaakt... (Niet op een beschuldigende manier natuurlijk, maar gewoon terloops.) Iets als "omdat zijn gevoel voor haar was verdwenen" is wel érrug vaag.
Het kan natuurlijk ook zomaar zijn dat hijzelf een beetje jaloers is op haar capaciteiten. Daarvoor hoef je niet verliefd op iemand te zijn.
zondag 15 januari 2012 om 23:25
zondag 15 januari 2012 om 23:34
Hebben ze een lange relatie gehad? Dan heeft hij natuurlijk wel het e.e.a. met haar mee gemaakt. Misschien zegt hij al die positieve dingen over haar een beetje om jou te prikkelen, zodat je meer je 'best' naar hem toe gaat doen. Klinkt misschien een beetje vreemd, maar die ervaring heb ik met de vriend van een vriendin. Zijn ex was een vreselijk mens, volgens hem, aan het begin van zijn nieuwe relatie. Maar nu een paar jaar later wordt ze helemaal opgehemeld t.o.v. zijn vriendin. Ze deed dit zo goed en dat kon ze goed. Hij zegt dat zodat zijn vriendin precies de dingen gaat doen die hij wil en op de manier die hij wil.
maandag 16 januari 2012 om 00:20
Ze hebben idd een lange relatie gehad, dus snap wel dat als hij verteld over dingen die hij heeft gedaan dat zijn ex daarin voorkomt. Dat van dat prikkelen klinkt eigenlijk best wel logisch moet ik zeggen. Heb zelf een leuk leven leuke vrienden en familie en altijd een agenda vol met afspraken en veel mannelijke vrienden waar ik ontzettend close mee ben. Misschien dat hij zich hierdoor wat geïntimideerd voelt soms..