Ten huwelijk gevraagd maar...

01-04-2021 22:25 168 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben door mijn vriend ten huwelijk gevraagd en zou blij moeten zijn.
Hij heeft me op tweede kerstdag bij de kerstboom gevraagd. We zijn nu vijf jaar samen. Hij had het hele huis versierd en ons dochtertje lag in de box. Hij heeft me in de ochtend wakker gemaakt met thee en me even laten wakker worden.

Nu komt het, zijn Ex vrouw is leuker ten huwelijk gevraagd. Voor zijn kind had hij oppas geregeld, haar meegenomen romantisch een heel weekend weg, haar in een andere omgeving gevraagd.

Nu voel ik me ondankbaar maar ik ben teleurgesteld. Ik voel me minder bijzonder?
Hij had me gevraagd en nog geen half uur later kwam ons dochtertje al voor de voeding en heeft natuurlijk alle aandacht nodig

Nu wil ik weten of ik me aanstel. Ik heb er last van en wil echt heel graag met hem trouwen.
Alle reacties Link kopieren
Je zeurt. Heel erg. Je liefde vraagt of je met hem wil trouwen. In een prachtig versierde kamer, met een mooie kerstboom en je kindje vlakbij (die er ook bij hoort). Dat is toch prachtig?

Laat die ex los. Je bent jaloers. Laat. Het. Los.
Alle reacties Link kopieren
Ja, je stelt je echt intens aan. Doe even normaal.
Alle reacties Link kopieren
Wow ik dacht dat je wou zeggen dat je twijfels had , maar dit vind ik bizar.

Je zeurt.

Kan ook een praktische insteek hebben; waarschijnlijk wil hij je al een tijd ten huwelijk vragen, en in december was het hele land net op slot gegaan, wat had je dan verwacht? Hij kon toch ook niet veel anders?
Alle reacties Link kopieren
Alsjeblieft zeg, wat een misplaatste jaloezie.

Zijn ex-vrouw is leuker gevraagd, maar alsnog zijn ex-vrouw, dus wat is ermee gewonnen?

Dit kan bijna niet echt zijn.
Jee..
Alle reacties Link kopieren
Perfect( volgens alle romantische boekjes) ten huwelijk gevraagd maar uiteindelijk is het huwelijk gestrand.

Nu op een meest fijne, ontspannen manier ten huwelijk gevraagd... thuis, bij de kerstboom met jullie kindje erbij... dit wens ik je in jullie huwelijk ook toe!
Alle reacties Link kopieren
Ga je nou alles op de bruiloft ook vergelijken met zijn eerste huwelijk? Moet de jurk en de taart op per se groter zijn? En minimaal één persoon meer uitnodigen?
Dat gaat nog vermoeiend worden...
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk is de hele setting anders. Nu is romantisch weg gaan lastig he ivm Corona. Wellicht wilde hij je zo graag vragen dat hij er op deze manier toch een mooi moment van heeft gemaakt. Koester het moment en vergelijk niet, dat komt jaloers over.
En straks had ex ook nog een mooiere bruiloft.
Alle reacties Link kopieren
Misschien is dit topic wel een 1 april grap?
En hun huwelijk is mislukt, en die van jullie zal hopelijk voor altijd zijn. Verpest dat moment nou niet met je eigen onzekerheid.
Dit gaat nooit wat worden TO.

Niet om de wijze waarop hij je ten huwelijk gevraagd heeft, maar omdat hij het in zijn hoofd heeft gehaald om jou, een moeder van een baby die nog in de box past, op tweede kerstdag heeft wakker gemaakt.

Jemig, dat dóe je toch niet?
En het gek vinden dat mannen soms niks begrijpen van vrouwen... meine gute
Alle reacties Link kopieren
Ik zou niet met hem trouwen. Niet omdat er iets mis is met hoe hij je gevraagd heeft, maar omdat je vriend iemand verdient die oprecht blij is met hem en niet twijfelt en vergelijkt.
Dus werk aan jezelf en trouw dan, als je graag met hem wil trouwen. Maar doe het niet zo, als het je eigenlijk te min is.
bia-pia schreef:
02-04-2021 08:26
Dit gaat nooit wat worden TO.

Niet om de wijze waarop hij je ten huwelijk gevraagd heeft, maar omdat hij het in zijn hoofd heeft gehaald om jou, een moeder van een baby die nog in de box past, op tweede kerstdag heeft wakker gemaakt.

Jemig, dat dóe je toch niet?
:rofl:!!


Get a grip woman. Je gedraagt je alsof hij een paperclip om je vingers heeft geschoven. Ben je altijd zo van het vergelijken?
Alle reacties Link kopieren
Oeh, wat zegt dat over mijn man? Wij zaten op 1 Jan gaar op de bank te wezen. En keken elkaar aan, wat zullen we dit jaar eens gaan doen? Zullen we gaan trouwen?

En we keken in onze agenda’s en prikten een datum...

Super romantisch haha...
maar zo geschiedde, hadden een prachtige bruiloft in de zomer en zijn nu alweer 12 jaar getrouwd.

Moet wel een beetje lachen om jouw ‘probleem’
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
Ik zou het juist hartstikke lief vinden hoe hij het bij jou gedaan heeft. Veel intiemer juist dan een weekend weg. Maargoed, dat is natuurlijk persoonlijk.
Alle reacties Link kopieren
En nu word je vast een bridezilla.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Goh, wat gek dat hij je afgelopen kerst niet een weekend ergens mee naar toe heeft genomen. Toen was er immers speciaal voor jullie geen lockdown, nietwaar?

Ik hoop echt dat je iemand in je omgeving hebt die jou weer met de beentje op aarde kan zetten.
kikker in je bil.
Alle reacties Link kopieren
Stel je niet aan mijn vriend vroeg het, terwijl we aan het eten waren of ik het goed vond om op een maandag een papiertje te gaan halen .

Trouwen is zakelijk het feest er om heen is voor je eigen plezier.
Alle reacties Link kopieren
Nou alle vrouwen zijn het met je eens.

Maar als we de rollen om zouden draaien dan zou het forum weer op zijn kop staan hoor.

Je man is een lul.

Hij had minstens een week naar de Malediven met au pair kunnen regelen ja toch.
Alle reacties Link kopieren
Waarom heb je hem niet gevraagd als het op jouw manier moest?
Alle reacties Link kopieren
Mag ik ‘bij de kerstboom’ en zo samen met jullie kindje intiem een stuk romantischer vinden dan het enorm standaard ‘romantisch’ weekendje weg in een hotel?

Dus doe even normaal TO.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven