Ten huwelijk gevraagd maar...
donderdag 1 april 2021 om 22:25
Ik ben door mijn vriend ten huwelijk gevraagd en zou blij moeten zijn.
Hij heeft me op tweede kerstdag bij de kerstboom gevraagd. We zijn nu vijf jaar samen. Hij had het hele huis versierd en ons dochtertje lag in de box. Hij heeft me in de ochtend wakker gemaakt met thee en me even laten wakker worden.
Nu komt het, zijn Ex vrouw is leuker ten huwelijk gevraagd. Voor zijn kind had hij oppas geregeld, haar meegenomen romantisch een heel weekend weg, haar in een andere omgeving gevraagd.
Nu voel ik me ondankbaar maar ik ben teleurgesteld. Ik voel me minder bijzonder?
Hij had me gevraagd en nog geen half uur later kwam ons dochtertje al voor de voeding en heeft natuurlijk alle aandacht nodig
Nu wil ik weten of ik me aanstel. Ik heb er last van en wil echt heel graag met hem trouwen.
Hij heeft me op tweede kerstdag bij de kerstboom gevraagd. We zijn nu vijf jaar samen. Hij had het hele huis versierd en ons dochtertje lag in de box. Hij heeft me in de ochtend wakker gemaakt met thee en me even laten wakker worden.
Nu komt het, zijn Ex vrouw is leuker ten huwelijk gevraagd. Voor zijn kind had hij oppas geregeld, haar meegenomen romantisch een heel weekend weg, haar in een andere omgeving gevraagd.
Nu voel ik me ondankbaar maar ik ben teleurgesteld. Ik voel me minder bijzonder?
Hij had me gevraagd en nog geen half uur later kwam ons dochtertje al voor de voeding en heeft natuurlijk alle aandacht nodig
Nu wil ik weten of ik me aanstel. Ik heb er last van en wil echt heel graag met hem trouwen.
vrijdag 2 april 2021 om 08:24

vrijdag 2 april 2021 om 08:29
Ik zou niet met hem trouwen. Niet omdat er iets mis is met hoe hij je gevraagd heeft, maar omdat je vriend iemand verdient die oprecht blij is met hem en niet twijfelt en vergelijkt.
Dus werk aan jezelf en trouw dan, als je graag met hem wil trouwen. Maar doe het niet zo, als het je eigenlijk te min is.
Dus werk aan jezelf en trouw dan, als je graag met hem wil trouwen. Maar doe het niet zo, als het je eigenlijk te min is.

vrijdag 2 april 2021 om 08:29

Get a grip woman. Je gedraagt je alsof hij een paperclip om je vingers heeft geschoven. Ben je altijd zo van het vergelijken?
vrijdag 2 april 2021 om 08:31
Oeh, wat zegt dat over mijn man? Wij zaten op 1 Jan gaar op de bank te wezen. En keken elkaar aan, wat zullen we dit jaar eens gaan doen? Zullen we gaan trouwen?
En we keken in onze agenda’s en prikten een datum...
Super romantisch haha...
maar zo geschiedde, hadden een prachtige bruiloft in de zomer en zijn nu alweer 12 jaar getrouwd.
Moet wel een beetje lachen om jouw ‘probleem’
En we keken in onze agenda’s en prikten een datum...
Super romantisch haha...
maar zo geschiedde, hadden een prachtige bruiloft in de zomer en zijn nu alweer 12 jaar getrouwd.
Moet wel een beetje lachen om jouw ‘probleem’
Schuin spaan en Zee gras planten potjes