Ten huwelijk gevraagd maar...

01-04-2021 22:25 168 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben door mijn vriend ten huwelijk gevraagd en zou blij moeten zijn.
Hij heeft me op tweede kerstdag bij de kerstboom gevraagd. We zijn nu vijf jaar samen. Hij had het hele huis versierd en ons dochtertje lag in de box. Hij heeft me in de ochtend wakker gemaakt met thee en me even laten wakker worden.

Nu komt het, zijn Ex vrouw is leuker ten huwelijk gevraagd. Voor zijn kind had hij oppas geregeld, haar meegenomen romantisch een heel weekend weg, haar in een andere omgeving gevraagd.

Nu voel ik me ondankbaar maar ik ben teleurgesteld. Ik voel me minder bijzonder?
Hij had me gevraagd en nog geen half uur later kwam ons dochtertje al voor de voeding en heeft natuurlijk alle aandacht nodig

Nu wil ik weten of ik me aanstel. Ik heb er last van en wil echt heel graag met hem trouwen.
Westerpaviljoen schreef:
02-04-2021 08:47
Nou alle vrouwen zijn het met je eens.

Maar als we de rollen om zouden draaien dan zou het forum weer op zijn kop staan hoor.

Je man is een lul.

Hij had minstens een week naar de Malediven met au pair kunnen regelen ja toch.
Leesbril is nodig.
Westerpaviljoen schreef:
02-04-2021 08:47
Nou alle vrouwen zijn het met je eens.

Maar als we de rollen om zouden draaien dan zou het forum weer op zijn kop staan hoor.

Je man is een lul.

Hij had minstens een week naar de Malediven met au pair kunnen regelen ja toch.
Volgens mij is niemand hier het tot op heden nog met haar eens. Ze moet zich niet zo aanstellen.
Ik zou hem dumpen. Wat een lamstraal zeg. Hoe haalt hij het in zijn hoofd.

Mijn man heeft mij ten huwelijk gevraagd tijdens een parachutesprong vanaf het empire state building, terwijl het New York Philharmonic beneden Vivaldi's vier jaargetijden speelde.
Voor minder had ik echt geen ja gezegd.
Ik vind het wel opvallend dat je na vijf jaar nog zo bezig bent met zijn ex. Dat is toch allang verleden tijd? Ga je nu in de voorbereiding op de bruiloft ook alles vergelijken met zijn vorige bruiloft? Dat is toch niet te doen? Probeer het los te laten. Hij is nu met jou, heeft jou ten huwelijk gevraagd. Daar heeft zijn verleden niks mee te maken.
BuzzieBee schreef:
02-04-2021 08:50
Volgens mij is niemand hier het tot op heden nog met haar eens. Ze moet zich niet zo aanstellen.
Hij denkt dat hij met zo'n post de dametjes lekker opjuint.
Dwaler schreef:

Mijn man heeft mij ten huwelijk gevraagd tijdens een parachutesprong vanaf het empire state building, terwijl het New York Philharmonic beneden Vivaldi's vier jaargetijden speelde.
Daarom zeg ik dus steeds nee, naast dat het een achterhaald instituut is, maar vooral omdat mijne hoogtevrees heeft. Watje.
BuzzieBee schreef:
Sarcasme
Ik vind een weekendje ‘zogenaamd’ romantisch in een hotel eigenlijk echt een 13 in een dozijn verzoek. Vind de setting met de kerstboom echt zo veel romantischer en intiemer.
(never mind)
Eerste post van to? Ok.
Dwaler schreef:

:HA:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
gizzmo-returns schreef:
02-04-2021 08:54
Eerste post van to? Ok.
1 april, nog veel leuker.
Is dit het moment om te zeggen : "1 april?"
grenada schreef:
02-04-2021 08:55
Is dit het moment om te zeggen : "1 april?"
Nee.

Te laat. :-D
Ja je stelt je aan. Ik wens je vriend veel succes (of eigenlijk sterkte) in het huwelijk.
Zijn ex is leuker ten huwelijk gevraagd?

Really? Dat is je probleem?

Het gaat jou echt om de verbintenis die je aan gaat dat is duidelijk.... :sarcastic:
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
En stel hij had je meegenomen op weekend en een oppas voor de baby geregeld...
Dan was de topictitel; Ten huwelijk gevraagd op precies dezelfde wijze als zijn ex, dus...
.
Tweede keer is nooit hetzelfde als de eerste keer.
En bij zijn derde vrouw vraagt hij het gewoon terwijl zij de keuken aan het poetsen is en hij bezweet van zijn werk thuiskomt.

:rofl: :rofl: :rofl:

Mag ik de conclusie trekken dat je daar een showtje hebt opgevoerd toen je blij leek te zijn, een traantje wegpinkte, maar intussen het tafereel van zijn 1ste keer constant in je geest aan het afspelen was?

Wat zijn er ondankbare schepsels!!!!

:facepalm: :facepalm: :facepalm:
Niet met hem trouwen. Hij is overduidelijk niet de ware voor jou, wanneer zo een kleinigheid als hoe je ten huwelijk bent gevraagd een belemmering is om te trouwen.
Hij verdient een vrouw die stapelgek op hem is en dolgraag met hem wil trouwen!
Ook al vraagt hij het via een whatsappje...

Is het kind in kwestie van jullie samen? Dan ben ik wel benieuwd wat voor halsbrekende toeren hij uitgehaald heeft toen hij zei dat hij samen met jou een kind wilde....
https://www.youtube.com/watch?v=Zl6R3cTFe94
Such fun!1
mandylion schreef:
02-04-2021 09:17
En stel hij had je meegenomen op weekend en een oppas voor de baby geregeld...
Dan was de topictitel; Ten huwelijk gevraagd op precies dezelfde wijze als zijn ex, dus...
Nee Mandy. Dat had natuurlijk ook niet goed geweest. Hij had er in wielertermen ‘er op en er over’ moeten gaan. Veel aparter, meer, beter! Arme man
Ach ja, hij is gewoon op herhaling.
Hij had al een vrouw, had al een kind, was al getrouwd geweest.
Alles al eens gedaan, je bent zijn second best.

Ik zou het uitmaken en een jongen van 16 zoeken. Ben jij tenminste (hoop ik voor je) de eerste voor alles.
Serieus???is dit echt serieus?...ik hoop maar dat U niets van uw teleurstelling hebt laten blijken....zoveel om dankbaar voor te zijn..
U maakt het voor uzelf en uw vriend heel erg moeilijk op deze manier..dat is zo jammer..
Jullie hebben me wakker gemaakt. Het gevoel dat ik heb is niet reëel maar het zit er. Ik schaam me ook enorm!
Stefanie6646 schreef:
02-04-2021 09:30
Jullie hebben me wakker gemaakt. Het gevoel dat ik heb is niet reëel maar het zit er. Ik schaam me ook enorm!
Bekijk het anders. Hij is al een keer getrouwd geweest. Die verbintenis die je toch ook aan gaat met bepaalde verwachtingen is mislukt. Hij is gescheiden.
Dit heeft vast veel verdriet veroorzaakt. Tenslotte waren er verwachtingen met trouwen en is er een kind bij betrokken.
Ondanks alles durft en wil hij nog een keer zo’n verbintenis aan.. met jou!

Hoe bijzonder. Gefeliciteerd! Maak er iets van van jullie. Niet vergelijken dat is toch mislukt
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven