Terug bellen?
zaterdag 8 mei 2010 om 22:11
quote:yoyo2 schreef op 08 mei 2010 @ 22:09:
[...]
En hoe ze van een man die ze 5 min. heeft gesproken een zeer wanhopige aanbidder weet te maken
Als ik Sellena was zou ik de KvK bellen. Hier moet ze iets mee doen.
[...]
En hoe ze van een man die ze 5 min. heeft gesproken een zeer wanhopige aanbidder weet te maken
Als ik Sellena was zou ik de KvK bellen. Hier moet ze iets mee doen.
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
zaterdag 8 mei 2010 om 22:11
quote:kaetje schreef op 08 mei 2010 @ 22:10:
Als ik niet thuis ben laat de nummermelder ook niet zien hoe vaak de telefoon over ging bij een telefoontje van een bepaald nummer. En dan bel ik ook terug. Wie weet bel ik dan ook wel iemand die de telefoon maar 1 keer over heeft laten gaan. Oei....
Je hebt gelijk, stel dat ik niet in de buurt van de telefoon zat, had ik het ook niet geweten.
Maar ja, die ander weet het wel.
Dus dan moet ik doen alsof mijn neus bloed.
Als ik niet thuis ben laat de nummermelder ook niet zien hoe vaak de telefoon over ging bij een telefoontje van een bepaald nummer. En dan bel ik ook terug. Wie weet bel ik dan ook wel iemand die de telefoon maar 1 keer over heeft laten gaan. Oei....
Je hebt gelijk, stel dat ik niet in de buurt van de telefoon zat, had ik het ook niet geweten.
zaterdag 8 mei 2010 om 22:12
zaterdag 8 mei 2010 om 22:13
zaterdag 8 mei 2010 om 22:14
quote:Sellena schreef op 08 mei 2010 @ 22:11:
[...]
Dus dan moet ik doen alsof mijn neus bloed.Als je neus bloedt, zou ik niet bellen, maar dat is mijn bescheiden mening
[...]
Dus dan moet ik doen alsof mijn neus bloed.Als je neus bloedt, zou ik niet bellen, maar dat is mijn bescheiden mening
Kijk me na, waar ik ga, ik ga mijn toekomst achterna
quote:yoyo2 schreef op 08 mei 2010 @ 22:12:
[...]
Ik moet heel eerlijk toe geven dat ze wel gelijk heeft...
Ja kom op zeg, geef toe! Haar topics zijn best amusant...!
Ik moet zeggen dat ik sowieso op het moment weer ff de tijd van mijn leven heb hier op het forum hoor...
Wat een heeeeeeerlijk leven moet je toch hebben trouwens als gebeld worden door iemand die hem maar 1 keertje over laat gaan toch echt je aller grootste probleem is....
Wel een beetje raar van TO dat ze dan toch nog gefrustreerd reageerd ...
[...]
Ik moet heel eerlijk toe geven dat ze wel gelijk heeft...
Ja kom op zeg, geef toe! Haar topics zijn best amusant...!
Ik moet zeggen dat ik sowieso op het moment weer ff de tijd van mijn leven heb hier op het forum hoor...
Wat een heeeeeeerlijk leven moet je toch hebben trouwens als gebeld worden door iemand die hem maar 1 keertje over laat gaan toch echt je aller grootste probleem is....
Wel een beetje raar van TO dat ze dan toch nog gefrustreerd reageerd ...
quote:Sellena schreef op 08 mei 2010 @ 22:11:
[...]
Mijn god zeg. Je zorgt er nog voor dat ik naar de drank grijp terwijl ik zwanger ben en medicatie gebruik waarbij je geen alcohol mag nuttigen.
Wat wil je nou eigenlijk? Bel of bel niet. Wat maakt het uit???
[...]
Mijn god zeg. Je zorgt er nog voor dat ik naar de drank grijp terwijl ik zwanger ben en medicatie gebruik waarbij je geen alcohol mag nuttigen.
zaterdag 8 mei 2010 om 22:15
quote:kaetje schreef op 08 mei 2010 @ 22:14:
[...]
Ik stimuleer zeker geen drankgedrag!
Maar je hebt gelijk, het maakt niet zoveel uit.
[...]
Ik stimuleer zeker geen drankgedrag!
Maar je hebt gelijk, het maakt niet zoveel uit.
zaterdag 8 mei 2010 om 22:16