Terug bellen?
zaterdag 8 mei 2010 om 22:19
quote:kaetje schreef op 08 mei 2010 @ 22:14:
[...]
Mijn god zeg. Je zorgt er nog voor dat ik naar de drank grijp terwijl ik zwanger ben en medicatie gebruik waarbij je geen alcohol mag nuttigen.
Wat wil je nou eigenlijk? Bel of bel niet. Wat maakt het uit??? Kaetje, neem groene thee. Dat schijnt ook te kalmeren.
[...]
Mijn god zeg. Je zorgt er nog voor dat ik naar de drank grijp terwijl ik zwanger ben en medicatie gebruik waarbij je geen alcohol mag nuttigen.
Wat wil je nou eigenlijk? Bel of bel niet. Wat maakt het uit??? Kaetje, neem groene thee. Dat schijnt ook te kalmeren.
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
zaterdag 8 mei 2010 om 22:22
quote:mamalelie schreef op 08 mei 2010 @ 22:20:
Eh... als iemand je belt, je kent het nummer niet en je foon gaat 1x over...
Ik zou denken dat die iemand zich vergist heeft in het nummer.Ik ook, maar TO denkt dat iemand of 'ze' dat bewust doen.... Spannend verhaal he? Ik wacht echt af tot TO wel belt. Ben wel nieuwsgierig
Eh... als iemand je belt, je kent het nummer niet en je foon gaat 1x over...
Ik zou denken dat die iemand zich vergist heeft in het nummer.Ik ook, maar TO denkt dat iemand of 'ze' dat bewust doen.... Spannend verhaal he? Ik wacht echt af tot TO wel belt. Ben wel nieuwsgierig
Kijk me na, waar ik ga, ik ga mijn toekomst achterna
zaterdag 8 mei 2010 om 22:22
quote:mamalelie schreef op 08 mei 2010 @ 22:20:
Ik zou denken dat die iemand zich vergist heeft in het nummer.
Dat zou wel heeel heeeel heeeeeeel erg toevallig zijn hoor!
2 weken geleden heeft ze 5 min. met een leuke man gesproken waar ze al 2 sms'jes naar gestuurd heeft en een keer gebeld heeft en die nu dus met een ander nummer haar eindelijk durfde te bellen, maar na 3 seconden toch niet meer durfde.
dus... wrong scenario!
Ik zou denken dat die iemand zich vergist heeft in het nummer.
Dat zou wel heeel heeeel heeeeeeel erg toevallig zijn hoor!
2 weken geleden heeft ze 5 min. met een leuke man gesproken waar ze al 2 sms'jes naar gestuurd heeft en een keer gebeld heeft en die nu dus met een ander nummer haar eindelijk durfde te bellen, maar na 3 seconden toch niet meer durfde.
dus... wrong scenario!
zaterdag 8 mei 2010 om 22:23
Ik bel ook niet terug als het een bekende is en diegene geen voicemail inspreekt of SMS stuurt.
Het hangt er een beetje vanaf natuurlijk, maar als diegene belde om iets te vragen en mogelijk na mij iemand anders geprobeerd heeft, heeft het niet zoveel zin dat ik me er dan ook nog tegenaan bemoei.
En anders bellen ze nog maar een keer of laten ze iets achter.
Het hangt er een beetje vanaf natuurlijk, maar als diegene belde om iets te vragen en mogelijk na mij iemand anders geprobeerd heeft, heeft het niet zoveel zin dat ik me er dan ook nog tegenaan bemoei.
En anders bellen ze nog maar een keer of laten ze iets achter.
zaterdag 8 mei 2010 om 22:25
quote:Moonlight82 schreef op 08 mei 2010 @ 22:23:
Ja, maar jij hebt dan ook geen horden mannen achter je aan lopen...
Ja, maar jij hebt dan ook geen horden mannen achter je aan lopen...