Terug bellen?
zaterdag 8 mei 2010 om 21:48
quote:yoyo2 schreef op 08 mei 2010 @ 21:47:
[...]
Ik denk dat dit hem was!
Ik weet het wel zeker trouwens!
Laten we het andere topic nieuw leven inblazen en bellen dus! goed plan! Misschien heeft hij nu ook wel een andere voicemail.
[...]
Ik denk dat dit hem was!
Ik weet het wel zeker trouwens!
Laten we het andere topic nieuw leven inblazen en bellen dus! goed plan! Misschien heeft hij nu ook wel een andere voicemail.
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
zaterdag 8 mei 2010 om 21:48
zaterdag 8 mei 2010 om 21:50
zaterdag 8 mei 2010 om 21:52
Hoe kan ik nou terugbellen als het nummer onbekend is?
Ben je zelf aan het stalken ofzo... en heeft die persoon jou gebeld om te vragen of je nou eens wil stoppen met deze onzin???
En nu ben je benieuwd of je dit snel weer zal gebeuren?
(heeeerlijk dat lezen..... je fantasie wordt er zó door geprikkeld... )
Ben je zelf aan het stalken ofzo... en heeft die persoon jou gebeld om te vragen of je nou eens wil stoppen met deze onzin???
(heeeerlijk dat lezen..... je fantasie wordt er zó door geprikkeld... )
zaterdag 8 mei 2010 om 21:53
quote:Mazou schreef op 08 mei 2010 @ 21:50:
Ik bedoel, soms laat je hem maar 1 keer overgaan en als je merkt dat iemand niet opneemt dan leg je weer neer.
Nee joh, haar lover durfde eigenlijk niet!
Na een week durft hij eindelijk te bellen en na 1x over gaan, drukte hij gauw weg.
(of een collega was met hem aan het dollen en ging dat monster uit zijn telefoon wel eens bellen, maar toen trok hij gauw de telefoon uit zijn handen en ging hij maar 1 keer over)
Ik bedoel, soms laat je hem maar 1 keer overgaan en als je merkt dat iemand niet opneemt dan leg je weer neer.
Nee joh, haar lover durfde eigenlijk niet!
Na een week durft hij eindelijk te bellen en na 1x over gaan, drukte hij gauw weg.
(of een collega was met hem aan het dollen en ging dat monster uit zijn telefoon wel eens bellen, maar toen trok hij gauw de telefoon uit zijn handen en ging hij maar 1 keer over)
zaterdag 8 mei 2010 om 21:54
quote:whatever78 schreef op 08 mei 2010 @ 21:52:
(heeeerlijk dat lezen..... je fantasie wordt er zó door geprikkeld... )Begin jij eerst eens met lezen, dan beantwoord ik straks je gekke vragen.
(heeeerlijk dat lezen..... je fantasie wordt er zó door geprikkeld... )Begin jij eerst eens met lezen, dan beantwoord ik straks je gekke vragen.