Terug bellen?
zaterdag 8 mei 2010 om 21:59
zaterdag 8 mei 2010 om 22:00
quote:Nammma schreef op 08 mei 2010 @ 21:58:
Ik bel sowieso niet terug bij een onbekend nummer. dat neem ik ook nooit op, want meestal zijn dat bedrijven. tenzij ik een telefoontje verwacht (bijv. van UPC), dan neem ik wel op.
Dat doe ik wel, veel bedrijven bellen zonder nummer.
Ze bellen niet voor niks ( zo ook UWV, uitzendbureau's, woningbouw)
Ik bel sowieso niet terug bij een onbekend nummer. dat neem ik ook nooit op, want meestal zijn dat bedrijven. tenzij ik een telefoontje verwacht (bijv. van UPC), dan neem ik wel op.
Dat doe ik wel, veel bedrijven bellen zonder nummer.
Ze bellen niet voor niks ( zo ook UWV, uitzendbureau's, woningbouw)
zaterdag 8 mei 2010 om 22:00
zaterdag 8 mei 2010 om 22:02
Een afgeschermd nummer neem ik niet op, uit principe, wat een onzin omdat te doen
Op mijn voicemail staat mijn nummer met verzoek om sms en een emailaccount
Is het een reclamebureau, dan gaan die dat niet doen, is het een ander, dan nemen ze op die andere manier contact op en leren dat ik niet gediend ben van dat afgeschermde gedoe
Op mijn voicemail staat mijn nummer met verzoek om sms en een emailaccount
Is het een reclamebureau, dan gaan die dat niet doen, is het een ander, dan nemen ze op die andere manier contact op en leren dat ik niet gediend ben van dat afgeschermde gedoe
Je bent zelf een theepot
zaterdag 8 mei 2010 om 22:04
zaterdag 8 mei 2010 om 22:05
quote:yoyo2 schreef op 08 mei 2010 @ 21:54:
[...]
Omdat er tussen die miljoenen nummers in Nederland vast wel een paar nummers tussen zitten die je niet kent
Hahaaha ja maar Yo IK hoef het ook niet te kennen... als mijn telefoon het maar herkent...
paar keer gebeld worden door iemand die steeds ophangt... noem je toch gewoon uhmm:"irritantje" ofzo... en als je een beetje het ritme van je beller te pakken hebt.. neem je snel op met je voetbal fluitje... FFIIIIEEEETT... hahaha dan belt 'ie nooooooit weer....
en kan To weer rustig verder forummen....
[...]
Omdat er tussen die miljoenen nummers in Nederland vast wel een paar nummers tussen zitten die je niet kent
Hahaaha ja maar Yo IK hoef het ook niet te kennen... als mijn telefoon het maar herkent...
paar keer gebeld worden door iemand die steeds ophangt... noem je toch gewoon uhmm:"irritantje" ofzo... en als je een beetje het ritme van je beller te pakken hebt.. neem je snel op met je voetbal fluitje... FFIIIIEEEETT... hahaha dan belt 'ie nooooooit weer....
en kan To weer rustig verder forummen....
zaterdag 8 mei 2010 om 22:07