Tips!!

20-08-2019 11:21 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Sinds een paar maanden heb ik een nieuwe vriend, het gaat best goed op één twijfel puntje van mij na. Mijn vriend heeft 2 jaar geleden een vrouw ontmoet in Zuid-Amerika door reizen, zij hebben toen eenmalig seks gehad en elkaar daarna nooit meer gezien. Wel hebben ze nog steeds wekelijks app-contact. De kans dat ze elkaar ook nooit meer zien is erg groot, ook heeft zij een vriend en woont samen. Dus op zich nergens om mij zorgen over te maken, denk ik? Toch zit het mij af en toe niet lekker, omdat ik zelf niet echt weet of dit normaal is. Stel ik mij aan? Ik heb neutraal advies nodig!
Alle reacties Link kopieren
Aan jou de keus:
je besluit nu, dat je er over ophoudt en dat het goed zit met je vriend (hoera, er zit toekomst in je relatie)
Of, je blijft er over malen, en dan gaat het vanzelf een keer uit

Je vriend is met jou, omdat hij jou heel leuk vindt. Vertrouw hem, geloof hem, en relax

Uit kan het altijd gaan.
Alle reacties Link kopieren
Je stelt je aan.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Het zou mij ook niet lekker zitten...
serieus?

Afbeelding

dump die loser. of zit jij ook causally te appen met exen of anderen mannen met wie je hebt gesekst ?
anoniem_378266 wijzigde dit bericht op 20-08-2019 11:53
39.46% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat zegt je vriend ervan?
Alle reacties Link kopieren
Huh hij heeft 2 jaar geleden een keer seks gehad met een vrouw en jij bent sinds een paar maanden met hem? Ik zie het probleem niet. Hij is toch niet vreemdgegaan? Zolang er geen rare berichtjes over en weer gaan, zou ik me er echt niet druk om maken.
Alle reacties Link kopieren
parbleumondieu schreef:
20-08-2019 11:50
Wat zegt je vriend ervan?
Mijn vriend geeft eerlijk toe dat als het andersom was geweest het hem ook niet super lekker zou zitten, maar we het elkaar niet kunnen verbieden. Ik vertrouw hem wel in de zin dat het contact netjes is, het gaat mij meer om het principe, waarom heb je nog contact met elkaar? Dat begrijp ik soms niet helemaal.
Ligt aan het onderwerp.
Praten ze over het weer, andere koetjes en kalfjes/hun dag/whatever dan zie ik het probleem niet.
Praten ze over seks, hoe erg ze elkaar missen enz enz dan zou ik het daar niet mee eens zijn.
Alle reacties Link kopieren
raindance schreef:
20-08-2019 11:51
Huh hij heeft 2 jaar geleden een keer seks gehad met een vrouw en jij bent sinds een paar maanden met hem? Ik zie het probleem niet. Hij is toch niet vreemdgegaan? Zolang er geen rare berichtjes over en weer gaan, zou ik me er echt niet druk om maken.
Nee, hij is inderdaad niet vreemd gegaan! Bedankt voor je reactie, misschien moet ik het inderdaad loslaten :)
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
20-08-2019 11:24
Aan jou de keus:
je besluit nu, dat je er over ophoudt en dat het goed zit met je vriend (hoera, er zit toekomst in je relatie)
Of, je blijft er over malen, en dan gaat het vanzelf een keer uit

Je vriend is met jou, omdat hij jou heel leuk vindt. Vertrouw hem, geloof hem, en relax

Uit kan het altijd gaan.
Je hebt gelijk! Ik moet het inderdaad loslaten, ik was meer benieuwd naar een neutrale mening van mensen! Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
raindance schreef:
20-08-2019 11:51
Zolang er geen rare berichtjes over en weer gaan, zou ik me er echt niet druk om maken.
In goed vertrouwen kan je dat niet nagaan.
Groningen12 schreef:
20-08-2019 11:52
Mijn vriend geeft eerlijk toe dat als het andersom was geweest het hem ook niet super lekker zou zitten, maar we het elkaar niet kunnen verbieden. Ik vertrouw hem wel in de zin dat het contact netjes is, het gaat mij meer om het principe, waarom heb je nog contact met elkaar? Dat begrijp ik soms niet helemaal.
dus hij geeft toe dat het hem niet lekker zou zitten en hij weet dat het jou niet lekker zit maar gaat er vrolijk mee door omdat je het hem niet kan verbieden?? vreemde manier van denken. ook rare reacties hier maar dat verbaasd me niet
Kukita-Del-Barrio schreef:
20-08-2019 11:55
dus hij geeft toe dat het hem niet lekker zou zitten en hij weet dat het jou niet lekker zit maar gaat er vrolijk mee door omdat je het hem niet kan verbieden?? vreemde manier van denken. ook rare reacties hier maar dat verbaasd me niet
Dus jouw partner mag niet met iemand van het andere geslacht praten?
Alle reacties Link kopieren
stellar schreef:
20-08-2019 11:53
Ligt aan het onderwerp.
Praten ze over het weer, andere koetjes en kalfjes/hun dag/whatever dan zie ik het probleem niet.
Praten ze over seks, hoe erg ze elkaar missen enz enz dan zou ik het daar niet mee eens zijn.
Eens met dit. Gewoon casual geen probleem. Een meer 'oh schatje ik ben zo heet' achtige conversatie...nee.
Alle reacties Link kopieren
Kukita-Del-Barrio schreef:
20-08-2019 11:55
dus hij geeft toe dat het hem niet lekker zou zitten en hij weet dat het jou niet lekker zit maar gaat er vrolijk mee door omdat je het hem niet kan verbieden?? vreemde manier van denken. ook rare reacties hier maar dat verbaasd me niet
Zolang het contact normaal is mag mijn vriend heus wel omgaan en contact hebben met vrouwen, het gaat er mij meer om dat ze seksueel contact hebben gehad en dat ik mij meer afvraag waarom heb je dat contact nog?
Alle reacties Link kopieren
Jufjoke schreef:
20-08-2019 11:59
Eens met dit. Gewoon casual geen probleem. Een meer 'oh schatje ik ben zo heet' achtige conversatie...nee.
Bedankt voor je reactie, ik denk dat ik het ga proberen los te laten. Wil er geen groot probleem van maken.
Alle reacties Link kopieren
ik zou het ook niet leuk vinden en even vragen waar het voor nodig is

zo vaak app ik niet eens met mijn overzeese vriendinnen....
Lorem Ipsum
stellar schreef:
20-08-2019 11:57
Dus jouw partner mag niet met iemand van het andere geslacht praten?
het gaat hier om iemand met wie hij seks heeft gehad in het verleden en waarmee hij wekelijks contact heeft. dat lijkt me toch net ff wat anders dan af en toe appen of praten met 'iemand' van het ander geslacht. en het feit dat het hem zelf onzeker zou maken als de rollen omgedraaid zouden zijn zou al genoeg moeten zijn om zich af te vragen of het contact op deze manier wel oké is.
ik heb sowieso geen wekelijks contact met exen en zeker niet wanneer ik in een relatie zit. elk mens met een halve hersencel kan bedenken dat dit voor misverstanden zou kunnen zorgen. maar zo te lezen aan de reacties ben ik vast HEEL RAAR EN NIET HIP GENOEG.
Alle reacties Link kopieren
Jufjoke schreef:
20-08-2019 11:59
Eens met dit. Gewoon casual geen probleem. Een meer 'oh schatje ik ben zo heet' achtige conversatie...nee.
Gaat vriend uit zichzelf vertellen waar ze over praten of gaat Groningen12 dit vragen of gaat ze stiekem in de telefoon kijken?
Het eerste vereist een wekelijkse update om te weten waar het over gaat, de andere mogelijkheden wantrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het vooral heel flauw dat je vriend zegt dat hij het wel begrijpt en andersom ook niet fijn zou vinden, maar er vervolgens wel mee door gaat. Dat zou ik lastiger vinden dan het contact op zich. Heb je hem gevraagd waarom hij er alsnog mee door gaat?
Alle reacties Link kopieren
madamzonderm schreef:
20-08-2019 12:05
Gaat vriend uit zichzelf vertellen waar ze over praten of gaat Groningen12 dit vragen of gaat ze stiekem in de telefoon kijken?
Het eerste vereist een wekelijkse update om te weten waar het over gaat, de andere mogelijkheden wantrouwen.
Vriend is er open uit zichzelf over, ik kijk absoluut niet in zijn telefoon. Nog nooit gedaan :)
Groningen12 schreef:
20-08-2019 12:00
Zolang het contact normaal is mag mijn vriend heus wel omgaan en contact hebben met vrouwen, het gaat er mij meer om dat ze seksueel contact hebben gehad en dat ik mij meer afvraag waarom heb je dat contact nog?
en gelijk heb je. laat het je niet aanpraten dat je het maar oké moet vinden dat je vriend of man regelmatig contact heeft met exen of de kans nu groot of klein is dat ze elkaar weer gaan zien. de meeste van de vrouwen hier zouden het ook niet pikken maar willen gewoon net doen alsof ze hip zijn.
Alle reacties Link kopieren
Serieus? Hebben zoveel vrouwen er moeite mee dat hun partner contact heeft met iemand waarmee hij 1 keer seks heeft gehad?

Als ze nou een relatie gehad hadden en elkaar stiekem nog missen of hij is met haar vreemd geweest ja dan snap ik het. Maar een ons??????
Alle reacties Link kopieren
Dus alleen maar omdat zij 1x seks hebben gehad, vind jij het vervelend dat ze nog contact hebben?

Stel dat het een man was, of een vrouw waar geen seks hadden gehad, had jij er dan ook moeite mee gehad dat ze nog contact hebben? Ze is waarschijnlijk gewoon nog ene link naar een geweldige tijd, reizen door Zuid-Amerika. Een mooie droom, ervaring, zeker nu je weer gewoon in Nederland bent.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven