Tja, en dat was het dan.... deel 2

31-01-2012 14:51 3880 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zullen we hier maar verder gaan met onze verhalen naar aanleiding van de post van allalone.

"Goedenavond,

Hier zit ik dan.... 44 jaar oud, een relatie van 25 jaar waarvan 22 jaar getrouwd achter de rug. Hij hield niet meer voldoende van mij..... Wel van zijn jongere collega waar hij nu is...

God, wat voel ik me alleen en wat een pijn.... En ja, ik weet het, zwaar debiel, maar ik hou nog steeds van hem...

Allalone...".

Hoop dat jullie het allemaal kunnen vinden, want ik kan die steun en schoppen onder mijn kont nog niet missen.
hey ,geinig een man ondr ons,tis ook wel eens leuk om de gedachten en tips van de andere kant te horen.

dus ook mannen worstelen dus met de gedachten dat wanneer kinderen met ex en vriend(in) naar cp gaan ......

hoe oud zijn je kinderen ,Gijs?

pumukele,het is nog zo vers en accepteer je verdriet.en zeker is het heel belangrijk dat je je eigen sociale leven gaat opbouwen en ook blijft houden.

we moeten verder en in de toekomst gaan kijken,het is gebeurd en we kunnen het niet meer anders maken,dat hebben we met alle macht geprobeerd toch, maar je hebt 2 mensen nodig om een relatie te laten slagen.

het enige waar je nu wel invloed op hebt ,is de toekomst....!!!!
zonder tegenslag is er geen overwinning
Dank jullie Kunstje en Allalone.

Kijk het is niet de man waar ze verliefd op werd BINNEN onze relatie maar toch schrok ik even.

Je bent als vader toch altijd bang voor een andere man bij je kinderen.

Maar wat wel weer blijkt is hoe weinig iemands woord waard is, anderhalf jaar "roept" ze er komt geen andere man hier binnen tot de kinderen groot zijn en hups de eerste keer dat ze verliefd wordt gaan de goede bedoelingen de deur uit.

Nu heb ik daar altijd wel rekening mee gehouden hoor.

quote:habithere schreef op 12 februari 2012 @ 12:31:

hey ,geinig een man ondr ons,tis ook wel eens leuk om de gedachten en tips van de andere kant te horen.

dus ook mannen worstelen dus met de gedachten dat wanneer kinderen met ex en vriend(in) naar cp gaan ......

hoe oud zijn je kinderen ,Gijs?

Tuurlijk worstelen mannen daar ook mee, we zijn net mensen hè

Kinds zijn 7 en 11
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
?
One day I fly away,

Leave your love to yesterday
tja hbg ,niets is zo veranderlijk als een mens,het maakt je wel dat je voortaan op je hoede bent,blijft toch?

pumukele,je zult nu echt voor jezelf een leven moeten gaan opbouwen en ik begrijp het wanneer je zegt,ik heb niks en niemand maar DAT is nu iets wat je moet gaan veranderen hoor,anders zit je over een jaar nog zo.

en dat zal niet meevallen hoor,we worstelen er allemaal mee.

een man heeft (meestal) een baan van 9-5 die hem bezig houdt en dus is de meeste tijd al ingevuld voor hem.

laat je niet klein krijgen.....en ga aan de bak

en wanneer kinderen mw wijdbeens niet willen ontmoeten ,nah dan niet,,,zo simpel is het ,al springt ie hoog en laag.kinderen geven het zelf wel aan wanneer zij er klaar voor zijn kunstje
@ habithere, ik weet het, het is meer dat ik niet hoe ik beginnen

? en hoe gaat het nu met je?
One day I fly away,

Allalone, zit er al enige verbetering in je situatie. Leef nog steeds met je mee, hoor.

Habithere, vandaag nieuwe carnavalskleren naaien als het lukt. Want herinneringen aan andere jaren steken steeds de kop op. Ex werd altijd zeer aanhalig als hij wat gedronken had. Dan was ik de liefste, de mooiste en wat je maar kon bedenken. (acheraf allemaal leugens). Maar zou hij dat nu tegen haar zeggen, vast wel. Dat doet zo'n vreselijke pijn. En natuurlijk maak ik me wat wijs, want het waren natuurlijk LEUGENS, ALLEEN MAAR LEUGENS.

Het is niet genoeg dat hij mijn huidige leven kapot maakt, nee hij moest ook het verleden zo nodig kapot maken. Al die verspilde jaren.
dat is precies zoals ik het ook voel

verspilde jaren!!
One day I fly away,

quote:pumukele schreef op 12 februari 2012 @ 12:35:

weet je dat is het hem nu juist, er is gewoon echt niks dat ik voor mezelf zou kunnen gaan doen er is niemand.

Dat is nu juist wat je op weg helpt naar een depressie. Zoek iets kleins, desnoods uitgebreid aan jezelf tuttelen, een wandeling maken en jezelf trakteren op koffie met gebak. Als je maar iets doet, dan voel je jezelf al beter dan dat je in een hoekje wegkruipt (en ik weet dat de verleiding groot is).

Hoe gaat het bij jou financieel? Moet je uit je huis of is dat van jou, en ben je financieel afhankelijk van hem?
,pumukele, de scheiding met exman is nu bijna 5 jaar geleden,had ook een ander(stiekum, al een jaar lang) en de relatie met mn ex vriend is op 29 december jl beeindigd.

we zouden even een paar dagen rust nemen van elkaar maar s'avonds kreeg ik te horen dat ie niet meer terug zou komen.

deze relatie heeft 3,5bjaar geduurd. een hele heftige tijd met heel veel emoties,2 gezinnen die niet samen te voegen waren en het(hij)heeft mij emotioneel helemaal kapto gemaakt,we hebben 2,5 jaar samengewoond.

maar de scheiding van mn ex,die ben ik allang al kwijt hoor,dat gaat echt weer goed komen alleen je moet er voor zorgen dat je er niet in blijft hangen(moeilijk jahhh) en ik weet dus uit ervaring dat dit ook wel weer goed komt.

het gaat nog steeds met ups en downs,vandaag gaat t wel maar kan straks zo maar weer anders zijn hoor.....

ik heb 2 toppers van kinderen, veel vrienden en werk veel,heb uitzicht op een ander huis vrij snel en ga daar lekker even tot mezelf komen.ik weet niet hoelang we daar kunnen blijven maar iig een jaar zeker.

maar ik pak alles aan wat op mn pad komt en maak beslissingen toch wel een beetje op mn gevoel op dit moment.

neem in contact met ex het initiatief( wat hij zeer onplezierig vind )ik doe het nu allemaal op mijn manier,,,,,,en er zijn soms spaarzame momenten dat ik dat leuk ga vinden......

ik weet nogdat ik ,na de scheiding ,een hele leuke tijd heb gehad en best wel genoot,,,dat komt weer,ook voor jou en jullie maar heb geduld en je moet er zelf ook heel wat voor doen
pumukele >>>>>>je hebt niemand?????en je dochterje dan ????
quote:habithere schreef op 12 februari 2012 @ 12:51:

tja hbg ,niets is zo veranderlijk als een mens,het maakt je wel dat je voortaan op je hoede bent,blijft toch?

Dat was ik al hoor, kijk ik draai al een jaar of 25 mee in "relatieland"

dus dit was redelijk voorspelbaar.

Verliefde mensen zijn onvoorspelbaar
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Habithere, dat is vaak de moeilijkheid. Je bent op sommige momenten helemaal lam geslagen en ziet dan ook geen toekomst meer, alleen een groot zwart gat. Je bent dan niet vooruit te branden en voelt je steeds ellendiger omdat je niets doet en dan kom je in die neerwaartse spiraal en geloof me: ik ben er geweest, meerdere malen en dat wil ik niet meer meemaken. Dus ik probeer elke dag te vechten en dingen te doen, dan heb je nog het idee dat je de toekomst zelf in de hand hebt. De pijn blijft voorlopig toch en daar moeten we mee leren leven.
kunstje,wat zit je te naaien? dus je gaat dat wel doen,carnaval?heel goed....wordt het resultaat zoals je wil?

je zult over een tijdje inzien dat hij je leven niet heeft kapot gemaakt en dat hij je bewust heeft gemaakt van veel dingen oa de dingen die jij niet meer wilt....
Het moet iets van een my little pony kostuum worden voor dochter. Voor mezelf heb ik er nog tig liggen.

Ja, ik ga in elk geval proberen carnaval te vieren met vrienden. Als het niet leuk is, kan ik altijd nog naar huis gaan. Niet geschoten is altijd mis!
ook dat is een ding dat vaststaat , hbg....hoelang is het voor jou geleden dat je vrouw,vriendin weg is gegaan?
even een andere vraag: is er een mogelijkheid dat je een melding krijgt wanneer er iemand heeft gereageerd,switch vanmiddag continue heen en weer tussen fb ,msn en forum,heerlijk relaxed hoor maar t zou wel handig zijn ,,,,
quote:habithere schreef op 12 februari 2012 @ 14:09:

ook dat is een ding dat vaststaat , hbg....hoelang is het voor jou geleden dat je vrouw,vriendin weg is gegaan?

Juni 2010 ze werd verliefd op een ander en dat liep een beetje uit de hand.

Vanaf december 2010 tot december 2011 wel weer veel met ex en kinderen gedaan maar ga er vanuit dat nieuwe partner van ex hier niet op zit te wachten, tenminste dat schat ik zo in.

Overigens willen we bijvoorbeeld kinderfeestjes nog wel samen blijven doen maaaaaaar of dit in de praktijk ook gaat lukken betwijfel ik.
hahhaah,nee ik denk datje dat goed inschat,,,,,

ik ben met ex bevriend op fb en zodra ik reageer op een berichtje van hem,slaat zijn vriendin gelijk aan...reageert dan ook direct hahhaha,dus soms doe ik het wel eens om een beetje te plagen....mag toch wel?

kinderfeestjes doe ik lekker met mn eigen vrienden en familie,mss dat het bij jullie wel lukt maar,ik denk wel dat het voor de kinderen wat verwarrend zal zijn ,denk je ook niet?

dus al een tijdje alleen maar toch nog af en toe op dit forum?
...
One day I fly away,

f*ck ja dat weet ik ook allemaal vertel mij maar eens wat er is gebeurd!!!!
One day I fly away,

@ habithere
One day I fly away,

.
One day I fly away,

zwaar he ,pumukele....ik snap je woede ,verdriet,frustratie en alle emoties die los komen..

laat het maar even gaan zodat wanneer je dochter straks er weer is,je weer een beetje bent gekalmeerd....kun je even ergens lekker mee gaan gooien????
thanx habithere,
One day I fly away,

het moment waarop je lang hebt moeten wachten,deze momenten gaan nu vaker komen,een breekpunt,geloof mij.je bent er nog lang niet maar ik herken het wel......

er komen weer terug vallen,mss straks al of mss vanavond maar hou dit even vast,neem je rust x

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven