Tja, en dat was het dan.... deel 2
dinsdag 31 januari 2012 om 14:51
Zullen we hier maar verder gaan met onze verhalen naar aanleiding van de post van allalone.
"Goedenavond,
Hier zit ik dan.... 44 jaar oud, een relatie van 25 jaar waarvan 22 jaar getrouwd achter de rug. Hij hield niet meer voldoende van mij..... Wel van zijn jongere collega waar hij nu is...
God, wat voel ik me alleen en wat een pijn.... En ja, ik weet het, zwaar debiel, maar ik hou nog steeds van hem...
Allalone...".
Hoop dat jullie het allemaal kunnen vinden, want ik kan die steun en schoppen onder mijn kont nog niet missen.
"Goedenavond,
Hier zit ik dan.... 44 jaar oud, een relatie van 25 jaar waarvan 22 jaar getrouwd achter de rug. Hij hield niet meer voldoende van mij..... Wel van zijn jongere collega waar hij nu is...
God, wat voel ik me alleen en wat een pijn.... En ja, ik weet het, zwaar debiel, maar ik hou nog steeds van hem...
Allalone...".
Hoop dat jullie het allemaal kunnen vinden, want ik kan die steun en schoppen onder mijn kont nog niet missen.
maandag 13 februari 2012 om 18:01
Weet je Pumukele, ik heb iets soortgelijks meegemaakt, er was geen ander (zover ik weet) maar 2x was mijn toekomstbeeld/-man naar de maan en een liefdesverdriet, goedemorgen!
Ik heb me een paar maanden opgesloten in huis, kon enkel een paar mensen om me heen velen, en praten, práten totdat ik er tureluurs van werd.
Maar tegelijkertijd ook wel in mezelf geïnvesteerd door eenvoudigweg lief te zijn en niet te hard te oordelen over de mislukking.
Het willen begrijpen is een natuurlijke reactie maar een hele vermoeiende.
(Overigens waren beide mannen al binnen 2 maanden weer aan het scharrelen, ach ja).
Ik heb me een paar maanden opgesloten in huis, kon enkel een paar mensen om me heen velen, en praten, práten totdat ik er tureluurs van werd.
Maar tegelijkertijd ook wel in mezelf geïnvesteerd door eenvoudigweg lief te zijn en niet te hard te oordelen over de mislukking.
Het willen begrijpen is een natuurlijke reactie maar een hele vermoeiende.
(Overigens waren beide mannen al binnen 2 maanden weer aan het scharrelen, ach ja).
maandag 13 februari 2012 om 18:04
ze is idd bij me, ik ben met lood in mijn schoenen met haar een valentijnscadeautje gaan halen voor haar valentijntje, mijn eerste zonder pfff maar heb het gedaan. ze houd zich groot en zegt mamie alles komt goed pfff, dat is iets wat ik tegen haar zou moeten zeggen!
One day I fly away,
Leave your love to yesterday
maandag 13 februari 2012 om 18:08
campari dat doet me pijn om te horen, niemand moet dit eigenlijk meemaken, en dan heb ik het idd niet eens over het verraad van vreemdgaan verschrikkelijk wat mensen elkaar aandoen! bah
hoe gaat het dan nu met je, hoelang is het geleden en heb je ook kinderen?
hoe gaat het dan nu met je, hoelang is het geleden en heb je ook kinderen?
One day I fly away,
maandag 13 februari 2012 om 18:17
Ja, heb ook een dochter die mijn verdriet gezien en gevoeld heeft.
Het heeft ook zijn goede kanten om een kind te hebben, zij houdt jou namelijk er bij, je moet zorgen voor haar en dat is tevens een redding ook al voelt het misschien soms als een last.
Hoe het nu gaat?
Achteraf, en dat kan écht pas na een jaar of 2, kan ik vol overtuiging zeggen dat ik liever alleen ben dan ongelukkig in een relatie.
De mijne was met hoge pieken en diepe dalen en al voelde dat toentertijd niet als vermoeiend, dat is het weldegelijk en nu is het allemaal rustig en overzichtelijk.
Ik ben tevreden.
Hoe oud ben jij? Ik 46.
Het heeft ook zijn goede kanten om een kind te hebben, zij houdt jou namelijk er bij, je moet zorgen voor haar en dat is tevens een redding ook al voelt het misschien soms als een last.
Hoe het nu gaat?
Achteraf, en dat kan écht pas na een jaar of 2, kan ik vol overtuiging zeggen dat ik liever alleen ben dan ongelukkig in een relatie.
De mijne was met hoge pieken en diepe dalen en al voelde dat toentertijd niet als vermoeiend, dat is het weldegelijk en nu is het allemaal rustig en overzichtelijk.
Ik ben tevreden.
Hoe oud ben jij? Ik 46.
maandag 13 februari 2012 om 18:24
ik ben 43 en heb het gevoel dat mijn leven voorbij is. pfff het was idd een hele intense relatie met hoge pieken en diepe dalen.
geloof ook dat ik niet meer in relaties. ben er klaar mee.
ik weet ik moet hierdoor heen maar ja weten en voelen zijn twee verschillende dingen.
weet jou dochter ook niet beter dat haar stiefvader haar vader is? mijne is helemaal verliefd op hem en ja hij was/is een hele goede vader, maar ja geen verplichtingen he waar gaat dat eindigen. hoe is dat bij jou? hoe moet ik dat handelen, kan en wil haar dat niet afnemen.
geloof ook dat ik niet meer in relaties. ben er klaar mee.
ik weet ik moet hierdoor heen maar ja weten en voelen zijn twee verschillende dingen.
weet jou dochter ook niet beter dat haar stiefvader haar vader is? mijne is helemaal verliefd op hem en ja hij was/is een hele goede vader, maar ja geen verplichtingen he waar gaat dat eindigen. hoe is dat bij jou? hoe moet ik dat handelen, kan en wil haar dat niet afnemen.
One day I fly away,
maandag 13 februari 2012 om 18:32
nee hij is niet onbetrouwbaar en zal er ook altijd voor haar zijn. ze gaat nog steeds door de week naar hem toe met huiswerk en proefwerk etc
hij zegt er altijd voor haar te blijven, en houd ook echt verschrikkelijk van haar, daar twijfel ik niet aan, maar ja is nog jong en wat als relatie, kind pfff moet er niet aan denken. al zegt hij voor mij voorlopig geen relatie meer, en weet je dat geloof ik ook nog.
hij zegt er altijd voor haar te blijven, en houd ook echt verschrikkelijk van haar, daar twijfel ik niet aan, maar ja is nog jong en wat als relatie, kind pfff moet er niet aan denken. al zegt hij voor mij voorlopig geen relatie meer, en weet je dat geloof ik ook nog.
One day I fly away,
maandag 13 februari 2012 om 18:35
maandag 13 februari 2012 om 18:53
Dat is inderdaad nog maar heel kort.
Begin met accepteren dat je je verscheurd voelt en dat je verdriet hebt.
Het 'helen' kan beginnen zolang je dicht bij jezelf blijft.
Wat Kunstje heeft en jij ook, de gedachten; 'had ik toen maar', zijn zo goed als zinloos.
Je kunt het verleden niet veranderen en wat je nu leert alleen maar meenemen voor in de toekomst.
Begin met accepteren dat je je verscheurd voelt en dat je verdriet hebt.
Het 'helen' kan beginnen zolang je dicht bij jezelf blijft.
Wat Kunstje heeft en jij ook, de gedachten; 'had ik toen maar', zijn zo goed als zinloos.
Je kunt het verleden niet veranderen en wat je nu leert alleen maar meenemen voor in de toekomst.
maandag 13 februari 2012 om 19:00
maandag 13 februari 2012 om 19:06
maandag 13 februari 2012 om 19:17
misschien zou ik dat idd moeten doen thanx pff moet idd aan mijn mooie baby zo mag ik haar nu nog noemen, uiteraard als er niemand in de buurt is.
alleen denk ik zelf als ik mezelf even de tijd geef, ik er ook wel bovenop kom. ik kan namelijk heel diep zinken, en dan ben ik zo boos dat ook niet pik van mezelf en op krabbel
wat lief dat je ervoor me bent, iedereen trouwens dat is onbetaalbaar, en ik maar zeuren bah gatver jullie zijn allemaal kanjers
alleen denk ik zelf als ik mezelf even de tijd geef, ik er ook wel bovenop kom. ik kan namelijk heel diep zinken, en dan ben ik zo boos dat ook niet pik van mezelf en op krabbel
wat lief dat je ervoor me bent, iedereen trouwens dat is onbetaalbaar, en ik maar zeuren bah gatver jullie zijn allemaal kanjers
One day I fly away,
maandag 13 februari 2012 om 19:34
Hoi Pumukele, ik ben er nog hoor. Is de allerergste wanhoop weer een beetje gezakt? Ik herken het wel en volgens mij een heleboel vrouwen hier. Soms grijpt de situatie je gewoon bij de keel en weet je niet meer hoe je verder moet. Maar je hebt een zoon en een volgens mij ontzettend lieve dochter die bij je woont en nog afhankelijk van je is. Dat geeft je toch de reden om door te gaan. Ik mis die arm om mij heen ook en het gevoel dat er iemand voor je is. Maar wees eens eerlijk, was dat gevoel er altijd? Het maakt verder ook niets meer uit. Als het van een kant over is, moet je het slikken en weer doorgaan. We hebben geen keus.
Maar ook voor jou geldt: je bent sterk, je kan het en je wordt weer gelukkig.
Maar ook voor jou geldt: je bent sterk, je kan het en je wordt weer gelukkig.
maandag 13 februari 2012 om 19:54
Die koorts brandt nog niet echt. Mis ex toch wel heel erg op zulke dagen. Maar heb besloten toch te gaan met vrienden. Voordeel is, dat ik hem niet tegen zal komen. Mevr. Wijdbeens woont ver weg (gelukkig). Ben bezig met een pakje naaien voor mijn dochter, maar vorder maar langzaam (zit teveel hier). Plus dat ik vandaag de kluts kwijt was door mijn auto. Momenteel zit je bij elke tegenslag weer in de put. Maar dat is gelukkig goed afgelopen en ik hoop dat ik me morgen weer wat beter voel. Het gaat nog steeds op en af. Gelukkig zijn er al weer dagen dat het op gaat, daar klamp ik me dan maar aan vast.
maandag 13 februari 2012 om 21:00
hoi dames,ik lees nog steeds mee hoor alleen lees ik dat er vaak het zelfde wordt geschreven en ik heb hier weinig aan toe te voegen.
ik lees hier en daar steeds meer dat iedereen sterker wordt en dat doet mij goed.
ik ga ook redelijk. ook nog steeds ups en downs maar het leukt me .
ik ben ook van boven de rivieren maar zou een mooi feessie nu echt niet afslaan hoor ,campari hahah
en zo komen er straks weer nieuwe dames bij en die kunnen wij weer door de moeilijke fase heen helpen...
is er al uitzicht op werk ,
andere woonruimte?
en kunstje was je auto nu weer stuk???heb ik gemist
ik lees hier en daar steeds meer dat iedereen sterker wordt en dat doet mij goed.
ik ga ook redelijk. ook nog steeds ups en downs maar het leukt me .
ik ben ook van boven de rivieren maar zou een mooi feessie nu echt niet afslaan hoor ,campari hahah
en zo komen er straks weer nieuwe dames bij en die kunnen wij weer door de moeilijke fase heen helpen...
is er al uitzicht op werk ,
andere woonruimte?
en kunstje was je auto nu weer stuk???heb ik gemist
zonder tegenslag is er geen overwinning
maandag 13 februari 2012 om 22:35
Goed hoor; om te lezen dat er zoveel steun is voor elkaar en zoveel groei!
Kunstje; wat betreft je auto en andere dingen: het leven loopt altijd weer anders dan je dacht... Had ik het net nog over met een vriendin die vroeger een booming bedrijf had en nu (na allebei erg ziek geweest te zijn) onder de wet schuldsanering valt en naar de voedselbank zal moeten. Van gouden bergen naar zwarte sneeuw. En je zorgen maken helpt niks; misschien hebje geen huis of toch wel. Piekeren doet daar niks aan af of toe...
Kunstje; wat betreft je auto en andere dingen: het leven loopt altijd weer anders dan je dacht... Had ik het net nog over met een vriendin die vroeger een booming bedrijf had en nu (na allebei erg ziek geweest te zijn) onder de wet schuldsanering valt en naar de voedselbank zal moeten. Van gouden bergen naar zwarte sneeuw. En je zorgen maken helpt niks; misschien hebje geen huis of toch wel. Piekeren doet daar niks aan af of toe...