Tja, en dat was het dan.... deel 2

31-01-2012 14:51 3880 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zullen we hier maar verder gaan met onze verhalen naar aanleiding van de post van allalone.

"Goedenavond,

Hier zit ik dan.... 44 jaar oud, een relatie van 25 jaar waarvan 22 jaar getrouwd achter de rug. Hij hield niet meer voldoende van mij..... Wel van zijn jongere collega waar hij nu is...

God, wat voel ik me alleen en wat een pijn.... En ja, ik weet het, zwaar debiel, maar ik hou nog steeds van hem...

Allalone...".

Hoop dat jullie het allemaal kunnen vinden, want ik kan die steun en schoppen onder mijn kont nog niet missen.
quote:campari schreef op 13 februari 2012 @ 20:00:

Maar natuurlijk, wat is doorgaans eigenlijk leuk aan carnaval?

Ben van boven de rivieren.

Het dansen op die hoempapa muziek lijkt me, zo niet leuk?Ik zit in het echte zuiden waar ze eigen muziek hebben en dat is lang niet altijd hoempapa. Ik kan niet echt uitleggen wat er leuk aan is. Je moet het misschien in je bloed hebben.
jezus wat erg. en ik maar denken dat ik zielig ben.

laat hem lekker in de stront zakken met zijn geriatrofiele lieffie.
quote:frivolia schreef op 14 februari 2012 @ 00:02:

laat hem lekker in de stront zakken met zijn geriatrofiele lieffie.
Wish I could be home, with my head in a toilet, like all normal people...
quote:kunstje schreef op 13 februari 2012 @ 19:34:

Hoi Pumukele, ik ben er nog hoor. Is de allerergste wanhoop weer een beetje gezakt? Ik herken het wel en volgens mij een heleboel vrouwen hier. Soms grijpt de situatie je gewoon bij de keel en weet je niet meer hoe je verder moet. Maar je hebt een zoon en een volgens mij ontzettend lieve dochter die bij je woont en nog afhankelijk van je is. Dat geeft je toch de reden om door te gaan. Ik mis die arm om mij heen ook en het gevoel dat er iemand voor je is. Maar wees eens eerlijk, was dat gevoel er altijd? Het maakt verder ook niets meer uit. Als het van een kant over is, moet je het slikken en weer doorgaan. We hebben geen keus.

Maar ook voor jou geldt: je bent sterk, je kan het en je wordt weer gelukkig.

Hallo, ja de ergste wanhoop is even iets minder, en maakt plaats voor gelatenheid, of da zo goed is weet ik niet.

ik heb een verschrikkelijk lieve zoon en dochter, mijn zoon is overigens weer bij mij. Het is alleen zo dat ik de afgelopen 3 wkn geen volwassenen om me heen heb gehad, en erg eenzaam ben, geen afleiding niks alleen thuis met de ellende. mis zeker die arm om me heen, die was er fysiek wel altijd. maar twijfel nu in hoeverre die er ook echt is geweest. dat doet pijn! ik zal zeker doorgaan voor mijn kinderen, ze hebben alleen maar mij! daarom ben ik ook zo bang ik kom niet vooruit en weet niet waar ik moet beginnen. ik ben zo verschrikkelijk boos op hem.
One day I fly away,

Leave your love to yesterday
quote:kunstje schreef op 14 februari 2012 @ 00:01:

[...]

Ik zit in het echte zuiden waar ze eigen muziek hebben en dat is lang niet altijd hoempapa. Ik kan niet echt uitleggen wat er leuk aan is. Je moet het misschien in je bloed hebben. Ik zit ook in het echte zuiden, maar ben ook nooit echt gek geweest op carnaval maar zou er nu idd toch wat voor geven om eens lkkr alles te vergeten en mijn dochter te laten stralen en lachen en feesten en mensen zien
One day I fly away,

Hallo kanjers

voor iedereen een Valentijns bloemetje gewoon omdat je bent wie je bent!
One day I fly away,

Goedemorgen meiden!

Blijkbaar zoeken we elkaar op, kom ook uit het zuiden, maar carnaval is niet aan mij besteed ben jaloers op mensen die zich dan helemaal laten gaan. (niet qua drank dan he)

Pumukele je kan je dochter toch meenemen om naar een optocht te kijken? Hoe gaat het met je verdriet nu? Het moet er allemaal uit, maar kijk uit want ik lees te vaak dat jij jezelf omlaag haalt. Niet doen!! Zo zink je nog meer naar beneden. Het brengt je uiteindelijk niets.

Die pijn zal nog wel ff blijven maar het gaat over.

Kijk maar naar Newwoman en Gianna, dat zijn voorbeelden voor jullie en straks zijn jullie weer voorbeelden voor anderen dat het goed komt ook na zo'n heftige scheiding.

Wat bedoel je met ik weet niet waar ik moet beginnen?

Kunstje hoe gaat het met jou vandaag? Zorg wel dat dat pakje voor je dochter afkomt he hi hi.
quote:ochtendmens schreef op 14 februari 2012 @ 07:41:

Goedemorgen meiden!

Blijkbaar zoeken we elkaar op, kom ook uit het zuiden, maar carnaval is niet aan mij besteed ben jaloers op mensen die zich dan helemaal laten gaan. (niet qua drank dan he)

Pumukele je kan je dochter toch meenemen om naar een optocht te kijken? Hoe gaat het met je verdriet nu? Het moet er allemaal uit, maar kijk uit want ik lees te vaak dat jij jezelf omlaag haalt. Niet doen!! Zo zink je nog meer naar beneden. Het brengt je uiteindelijk niets.

Die pijn zal nog wel ff blijven maar het gaat over.

Kijk maar naar Newwoman en Gianna, dat zijn voorbeelden voor jullie en straks zijn jullie weer voorbeelden voor anderen dat het goed komt ook na zo'n heftige scheiding.

Wat bedoel je met ik weet niet waar ik moet beginnen?

Kunstje hoe gaat het met jou vandaag? Zorg wel dat dat pakje voor je dochter afkomt he hi hi.

Goedemorgen ochtendmens, je hebt gelijk ik heb op dit moment geen enkele eigenwaarde meer, moet ik zeggen dat hij gedurende de relatie al ver beneden pijl geraakt is.

Ik weet niet waar ik beginnen moet omdat ik geen contacten meer heb en geen familie, dus waar en hoe moet ik in godsnaam beginnen en nieuwe contacten maken, zodat mijn leven kan beginnen. geen telefoontjes, smsjes of mailtjes het lijkt net of ik niet meer besta en dat realiseer ik me nu, wij zijn helemaal op gegaan in elkaar, teveel.Wat betreft mijn verdriet die kan ik zelf niet helemaal peilen, want ik weet dat het beter is zo, sterker nog heb zelf een aantal keren erop aangedrongen. het was gewoon op tussen ons. Maar toch? het bekende gevoel /verstand.
One day I fly away,

Stop er mee om jezelf naar beneden te halen, dat is punt een, wil het niet meer horen dat je niet bestaat!! Wat een onzinnige uitspraak (sorry hoor moest ik ff kwijt) Je wordt in ieder geval hier gehoord, en jouw dochtertje ziet jou toch echt als haar moeder!!

Ga bij jezelf na of er niet iemand is (oude kennis, oude vriendin) die je miss zou kunnen bellen om iets af te spreken. Contacten leggen gaat vaak via werk, sportschool, hobby, kinderen. Maar ook internet kan uitkomst bieden, er is een site (las ik laatst hier) nieuwemensenlerenkennen.nl die organiseren allerlei activiteiten en wat ik begreep waarschijnlijk ook in jouw regio.

Je hebt jezelf helemaal verloren in deze relatie, zelfs alle contacten opgegeven. Daar heb je nu spijt van, ook dit is weer een (harde) les voor je.

Het verdriet dat je voelt mag er zijn, je hebt tenslotte om die man gegeven, heel erg veel zelfs. Gevoel en verstand zullen nog vaker botsen bij je........zorg dat je ze wel weet te onderscheiden.
hallo dames/meiden;

ik lees al even met dit topic mee...

zie ook veel herkenning, kom uit het zuiden...en ben mijn eigenwaarde helemaal kwijt, net zoals vrienden om me heen.

Dit doordat ik in een relatie heb gezeten die nogal wat spanning met zich meebracht, en mensen om me heen niet meer konden "zien"hoe ik nog verder kon in die relatie...

De eenzaamheid af en toe vind ik het allerergst, want in de relatie voelde ik me ook al eenzaam, heb het idee dat ik / we weer helemaal van voren af aan moeten beginnen..

en dat is moeilijk, eenzaamheid is nog erger dan veel roken zegt men......

maar we moeten door he.....

liefs en toi toi
quote:ochtendmens schreef op 14 februari 2012 @ 09:19:

Stop er mee om jezelf naar beneden te halen, dat is punt een, wil het niet meer horen dat je niet bestaat!! Wat een onzinnige uitspraak (sorry hoor moest ik ff kwijt) Je wordt in ieder geval hier gehoord, en jouw dochtertje ziet jou toch echt als haar moeder!!

Ga bij jezelf na of er niet iemand is (oude kennis, oude vriendin) die je miss zou kunnen bellen om iets af te spreken. Contacten leggen gaat vaak via werk, sportschool, hobby, kinderen. Maar ook internet kan uitkomst bieden, er is een site (las ik laatst hier) nieuwemensenlerenkennen.nl die organiseren allerlei activiteiten en wat ik begreep waarschijnlijk ook in jouw regio.

Je hebt jezelf helemaal verloren in deze relatie, zelfs alle contacten opgegeven. Daar heb je nu spijt van, ook dit is weer een (harde) les voor je.

Het verdriet dat je voelt mag er zijn, je hebt tenslotte om die man gegeven, heel erg veel zelfs. Gevoel en verstand zullen nog vaker botsen bij je........zorg dat je ze wel weet te onderscheiden.

Dank je ik wil ook graag , ik heb me inderdaad helemaal verloren in de relatie, en ik heb verschrikkelijk veel van hem gehouden, dank je sorry voor de late reactie, ik ben naar de kapper gegaan en heb me regoreus laten restylen pff nu de rest nog, het is fijn dat jullie er

voor me zijn en met af en toe een schop, zou dat goed moeten komen ooit, dank je voor de tips ga toch eens kijken op een sportschool , is alleen wel eng he? zo alleen. ik ga mijn best doen
One day I fly away,

[quote]hoopvol73 schreef op 14 februari 2012 @ 10:31:

hallo dames/meiden;
One day I fly away,

Hmmmm laatste berichtje is iets fout gegaan!
One day I fly away,

hoe stom kan iemand zijn eigenlijk, vraag ik me dan weer af???

ben aan het snuffelen en wil hem daadwerkelijk een valentijnskaart sturen??? welliswaar met aangepaste tekst maar toch. ik ben geloof ik een stomme boer.
One day I fly away,

Juist Pumukele, hoe stom kan je zijn?????????????????

Blijkbaar doen de woorden je niet veel, je doet het weer!!
quote:ochtendmens schreef op 14 februari 2012 @ 14:37:

Juist Pumukele, hoe stom kan je zijn?????????????????

Blijkbaar doen de woorden je niet veel, je doet het weer!!

oh jawel ik heb het niet gedaan!!

die woorden doen me echt wel veel moet alleen herinnerd worden .

weet je ze zeggen altijd jij bent veel te lief, poeh heb ik niks mee verdiend he?
One day I fly away,

Dat klopt denk ik wel wat anderen over je zeggen, zie dat hier bij meer meiden. Grenzen stellen is zo belangrijk,ook in relaties. Lief zijn is een prachtige eigenschap alleen niet als je hierin doorslaat (wat jij doet). Denk dat hier wel een verklaring voor is bij jou, waarom je dat gedrag vertoont.

Alle goede eigenschappen kun je in doorslaan en dan is het opeens geen goede eigenschap meer. Kijk Pumukele, je kan dienstbaar zijn voor een ander tot een bepaald punt, daarna houdt het op. Je verdient geen liefde van een ander door alleen maar te geven aan die ander. Die ander moet er ook iets voor terug doen!

Ik bedoelde te zeggen dat je jezelf weer omlaag haalt met het zeggen dat je een stomme boer bent.
punt EEN: er worden geen valentijnskaarten gestuurd naar exen,,,,,hoe verzin je het pumukele......

en ik vind het zo bijzonder dat je niemand hebt,.,,,ik begrijp het wel hoor ,ik herken het maar je MOET nu werken aan vriendschappen en aan het zoeken van werk en je MOET je nu ergens overheen gana zetten anders zit je over een half jaar nog in deze ellende en dan nog verder ,huppekee,voort!!!!!!

mensen vinden het niet raar wanneer je probeerd vriendschappen te herstellen,je kunt het ze uitleggen en de meeste hebben er begrip voor.

@ochtendmens idd die grenzen stellen ,dat leer ik nu ook maar voel me slecht als ik die aangeef maar ik doe het wel

@iedereen.volgens mij heb ik dit al een keer gemeld maar we kunnen allemaal bij maatschappelijk werk terecht met de problemen en het kost helemaal NIKS,best belangrijk toch??

we moeten allemaal ons leven opnieuw inrichten en dat zal met vallen op staan gaan,beslissingen nemen die je normaal samen deed of aan een ander overliet, kinderen opvoeden in je eentje,ook zo iets wat niet altijd mee valt,alleen er op uit gaan,het valt allemaal niet mee maar wij komen er wel,echt

wel een lieve valentijnsgroet aan jullie allemaal,kanjers
zonder tegenslag is er geen overwinning
if you're lost,hurt tiered and lonely

something beautiful will come your way

R Williams
zonder tegenslag is er geen overwinning
Anyway thanx everyone
One day I fly away,

Blijf toch nog met een vraag in mijn hoofd spoken Pum, hoe komt het dat je niet werkt?

Als je geen antwoord wil geven begrijp ik dat hoor.

Werken geeft zo allemaggies veel afleiding en contacten en geld, nou ja, grote voordelen.
Stoer! trouwens van je om een nieuw/oud kapsel te nemen, verandering doet goed
[quote]campari schreef op 14 februari 2012 @ 16:06:
One day I fly away,

Hee meiden, daar ben ik weer. Ben vandaag weer naar mijn schilderschool geweest. Hele dag druk bezig geweest met lastige opdrachten. Ik houd er echter wel altijd een goed gevoel aan over, dus ik ben vandaag redelijk opgewekt.

Ik ga vanavond (als ik niet te moe ben) en anders morgen de hele dag naaien. Ik heb het nu ong. in mijn hoofd zitten en dan is de uitvoering meestal snel gedaan.

Ben blij te zien dat iedereen (zelfs Pumukele met haar nieuwe kapsel) vandaag wat opgewekter is.

We komen er wel, met vallen en opstaan, maar we komen er!!
quote:habithere schreef op 14 februari 2012 @ 15:32:

if you're lost,hurt tiered and lonely

something beautiful will come your way

R WilliamsMooi en hoopgevend?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven