Tja, en dat was het dan....

11-09-2011 20:29 3115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond,

Hier zit ik dan.... 44 jaar oud, een relatie van 25 jaar waarvan 22 jaar getrouwd achter de rug. Hij hield niet meer voldoende van mij..... Wel van zijn jongere collega waar hij nu is...

God, wat voel ik me alleen en wat een pijn.... En ja, ik weet het, zwaar debiel, maar ik hou nog steeds van hem...

Allalone....
Heb je mailtje nog niet ontvangen, hoor, hoop dat het goed gegaan is.... (Hovaatje@gmail.com).

Ga nu naar mijn bed, want pammetje begint te werken en anders kom ik de trap niet meer op

Ik check zo boven in bed op mijn mobiel nog wel even of je mailtje binnen is...

Nog een hele dikke !!

Je gaat hier doorheen komen All!!
Heel goed All. Je had je excuus niet hoeven aanbieden. Dat had hij

moeten doen
@ hova..had 'm begin deze week al ergens verstuurd,is dus niet goed gegaan...probeer het morgen wel even weer...heb niet de puf om pc op te starten...slaap lekker

@bacchus..nee, ben te ver gegaan...had dit niet mogen doen...hij was gewoon bang voor mij...had gewoon niet mogen gebeuren maar had mezelf niet meer in de hand...denk mede vanwege het feit dat ik al had besloten hem niet meer te zien en dat het daar echt doordrong..pure machteloosheid...tuurlijk.mag boos zijn..ben ik nu ook maar niet op deze manier.

Pak het hele verhaal nu wel door, morgen telefoontje naar advocaat om te starten met procedure.
Ok All, ik zie hem wel verschijnen. Ik check mijn mail elke dag, dus komt goed. Jij ook lekker slapen.he, ga hier nu.niet over piekeren, gebeurd is gebeurd en die vent van jou heeft ook dingen uitgespookt die niet door de beugel kunnen...

Wel goed van je dat je nu morgen echte actie gaat ondernemen: een belangrijke stap naar een nieuwe toekomst voor jezelf!!!
hava:lekker slapen meid! Welterusten...
bedoel natuurlijk hova...
Lieve Allalone,

Herkenbaar en begrijpelijk.

Probeer wat te slapen, en laat je niet gek maken.

Liefs.
Boos is Boos Alla. er mag wel meer niet. Echtbreken mag ook niet. Hij was bang voor je? Mooi!
lig verdorie nog steeds te stuiteren...
ja natuurlijk adrenalinekick. Dit is wel een mooi punt voor een ommekeer. Als je op de bodem zit kan je alleen nog maar omhoog
Dat bloed onder de nagels vandaan halen gevoel..

Laat 't niet gebeuren All, 't kost je zoveel energie.

Stop die energie, ik weet hoe moeilijk ook, in jezelf.

Hij is al jouw gevoel niet waard, geen enkel gevoel.

Vecht niet tegen hen, vecht vóór jezelf.
Ik ben hier mee aan het lezen. Er schieten constant dingen in mijn hoofd die ik zou willen zeggen tegen jullie.

Ik voel jullie pijn en als ik eerlijk ben denk ik Wow, wat ben ik blij dat ik dit niet meemaak.. Ik zou het niet kunnen namelijk. Wat vind ik jullie sterk! En goed dat jullie elkaar kunnen helpen en begrijpen.

Ondertussen maakt het me soms een beetje bang. Want wat hoor en lees ik het veel de laatste tijd.

Wat ik hiermee wil? (vraag ik mezelf af nadat ik dit geschreven heb) Ik weet het niet. Jullie laten weten dat er een meelezer is die hoopt dat alles op de juiste pootjes terecht komt...
ik weet dat hij het niet meer waard is, weet dat ik het voor mezelf moet doen..dat is precies de reden dat die scheiding nu gaat komen en dat ik hem niet meer wil zien.

Heb daanaast ook andere dingen losgelaten...enkele gezamelijke goedde vrienden bv...

Nu nog even dit gevoel kwijt raken...
Dit gevoel moet je accepteren, laat 't er maar zijn.. 't hoort erbij helaas..

Ik pakte soms ook weleens een grote knuffel van kind, dan had ik iets vast in bed.

Voelde me dan wat beter, misschien stom, niet zo alleen.

(Ssst... weet niemand.. )
zal het aan niemand doorvertellen...

Helaas...hier geen kinderen meer...dus ook geen knuffel...
Hoofdkussen, ander kussen, werkt ook.
huisdier!!! succes gegarandeerd!
quote:spiegelster schreef op 04 november 2011 @ 01:54:

Ik ben hier mee aan het lezen. Er schieten constant dingen in mijn hoofd die ik zou willen zeggen tegen jullie.

Ik voel jullie pijn en als ik eerlijk ben denk ik Wow, wat ben ik blij dat ik dit niet meemaak.. Ik zou het niet kunnen namelijk. Wat vind ik jullie sterk! En goed dat jullie elkaar kunnen helpen en begrijpen.

Ondertussen maakt het me soms een beetje bang. Want wat hoor en lees ik het veel de laatste tijd.

Wat ik hiermee wil? (vraag ik mezelf af nadat ik dit geschreven heb) Ik weet het niet. Jullie laten weten dat er een meelezer is die hoopt dat alles op de juiste pootjes terecht komt...

Dat wat op z'n pootjes terechtkomt?

De relaties hier of jouw eigen relatie?
Ga het proberen met een kussen...moet nog even wat opgekropte tranen kwijt...
quote:eleonora schreef op 04 november 2011 @ 02:27:

[...]

Dat wat op z'n pootjes terechtkomt?

De relaties hier of jouw eigen relatie?Dat alle situaties waarin, in dit geval de dames in dit forum, zich bevinden op hun pootjes terecht komen.
Lief van je.

Ik ben er van overtuigd dat dat gaat lukken.

Bij allemaal.
Schat ik heb niet alles gelezen maar ik geef je een virtuele knuffel!!! Een arm om je heen om de nacht door te komen. Xx
Alles komt goed met je Allalone. Ik zweer het je.
quote:breezerananas schreef op 03 november 2011 @ 14:37:

Verder ga ik het maar niet meer over mezelf hebben hier in dit topic. Voel me dan een beetje schuldig namelijk. Voel echt zo ontzettend met jullie mee, zeker met in m'n hoofd de gedachte dat ik er ook zo voor had kunnen staan. Daarom kan ik me zo goed inleven in jullie machteloosheid, pijn, verdriet, woede en onbegrip.

Wil jullie allemaal een hart onder riem steken en misschien dat het een heeeel klein beetje troost biedt dat er mensen zijn die met jullie meevoelen !!

Ditzelfde gevoel heb ik ook, dat ik niet zo veel durf te zeggen, omdat mijn man en ik proberen er samen uit te komen. Leef wel heel erg met jullie mee, en begrijp jullie tranen, woede en machteloosheidsgevoel.

Lieve All,wens je heel veel sterkte. Dat jij je man en zijn vriendin excuses hebt aangeboden toont aan dat je al een heel eind op de goede weg bent om weer een fiere vrouw te worden. Zo laat je hen zien dat je een hele sterke vrouw bent.
Chrissie: dank je...schaam me wel een beetje...dat ik kwaad ben geworden niet maar wel hoe ik dat heb geuit...

Ben nog nooit, maar dan ook nooit zó door het lint gegaan...

Vind het overigens wel fijn dat je af en toe je "neus"laat zien hier...

Alle andere dames van afgelopen nacht...jullie ook bedankt voor de morele ondersteuning...

Hova: heb je een beetje kunnen slapen? Heb de mail alsnog verstuurd...

Voor iedereen hier: dikke knuffel voor vandaag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven