tja

20-03-2009 20:55 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend werkt op kantoor en nou had tie het laatst over een secretaresse dat ze nieuw bij hun is en dat ze heel erg irritant is en vervelend echt een muts...Nu is het een maand verder en zat in zijn telefoon zijn mail te lezen want die hoorde ik telkens piepen en zie ik er een berichtje tussen staan van je kan je aanmelden voor secretaresse van het jaar! Waar slaat dat op tegen mij zegt dat niet terwijl ik ook secretaresse ben ...Ik vind hem nu echt een eikel en echt vertrouwen doe ik het ook niet
quote:Digitalis schreef op 21 maart 2009 @ 09:09:

Is toch een geintje van Fleur, kom nou.11 dagen lid, Digi, laat maar.
Wie zegt dat jij meer op de hoogte bent?

En ik ben niet van een Servische akomst afgegaan, van jouw joego's?

Ik wist niet dat je die kon kopen, trouwens.

Misschien goed voor je om te weten dat joegos's, zoals jij ze noemt Serven zijn.Ik weet niet wat daar mis mee is in jou ogen.

Nou ja, doet er verder ook niet toe, aangezien ik maar 11 dagen lid ben.

Ik weet ook wel dat het een geintje is, maar ik vind niet dat je overal grappen over moet maken.

Maar lekker makkelijk hiero.

Dat was mijn punt, verder geen discussie gevraagd.
Ik zie ook dat je grappen maakt over Natalee, een meisje dat vermoord is.

Ja, zeker ook weer een geintje.

Ik vind je reacties een beetje eng, eigenlijk.

Ik denk dat je zelf veel problemen hebt en het daarom op die manier uit.

Maar grappen maak over andermans ellende is echt laag en gevaarlijk. Als ik jou was zou ik maar een beetje dimmen, straks gebeurt er ook wat met jou.
Ooooh, das een dreigement BE en dat mag hier niet.

En nee, ik heb niet veel problemen en al zou ik die wel hebben, maakt dat wat uit?

Maar goed, ik ga niet in discussie met iemand die elf dagen lid is. Zonde van mijn tijd. Misschien als je er over een tijdje nog bent.
Brown_Eyes, nu niet persoonlijk worden. Dat kun je niet maken. Dat je Fleurs reacties niet op prijs stelt kun je ook gewoon zeggen, zonder dat er gedreigd hoeft te worden. Mag niet.

Het 'joego' verhaal van Fleur is op dit forum al stokoud. Iedereen weet dat het een grapje is, het is namelijk niet anders bedoeld dan dat.
Is dat laatste nu een dreigement, Brown_Eyes?

Ik raad Albanezen aan. Ok, iets minder goed dan Serven, maar ze zijn wel goedkoop. Toch ook belangrijk in deze tijden.
Nog een dingetje, want je leest kennelijk niet goed. Ik schreef niet dat ik méér op de hoogte ben, ik schreef dat ik meer dan op de hoogte ben.
Nou ja, als je joego's voor je hebt werken, zou je daar niet van moeten schrikken?

Maar wat ik bedoel te zeggen (wat jij ook wel weet), is dat je andermans ellende niet moet gebruiken voor je eigen plezier.

Jij respecteert mensen blijkbaar aan het aantal dagen dat ze lid zijn, dat zegt ook genoeg.
Tjees BE, het was een GRAPJE!
*slotje komt steeds meer in zicht*
Nee, BE, maar ik heb geen zin om tijd te steken in mensen die over een week weer weg zijn. Niet irl, en niet hier.
O ja, dus jij bepaalt wie wanneer weg gaan?

Is dat een dreigement?
Wtf, dit gaat echt helemaal nergens meer over. Jammer hoor, was juist zo'n leuk topic.

Je hebt trouwens echt grote moeite met lezen wat iemand schrijft he?
quote:Flomy81 schreef op 21 maart 2009 @ 09:40:

Je hebt trouwens echt grote moeite met lezen wat iemand schrijft he?

Dat dus.

Maar goed, Cyntjuh...
Ik vind het vreselijk zielig voor Cyntjuh. Wat een rotvent.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
quote:Brown_Eyes schreef op 21 maart 2009 @ 09:38:

O ja, dus jij bepaalt wie wanneer weg gaan?

Is dat een dreigement?loopt dat nou lastig, van die lange tenen?
Brown_Eyes chill een beetje joh. Je laat je echt opnaaien en dan niet door de dames die op jou reageren maar door jezelf.

Neem jezelf niet zo serieus
Maak je geen zorgen Cynt, ze wordt het toch niet. De titel gaat dit jaar zekers te weten naar mij!!

En tja het komt vaker voor dat mensen zich negatief uitlaten over mensen die ze eigenlijk erg aantrekkelijk vinden. Vooral als ze die aantrekkingskracht proberen te verbergen.

De vraag is of je vriend meer te verbergen heeft dan alleen dat ie haar leuk vind. (Mag hij dat eigenlijk van jou, iemand anders leuk vinden?)
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Ohoh, ik heb enige tijd geleden de computerman op mijn werk die mijn programma's weer terug hielp te vinden mijn "held van de dag" genoemd.... en dat heb ik niet aan zijn vrouw uitgelegd!

~koopt een kogelvrij vest, voor het geval dat computermanvrouw ook Cynthjuh heet~
Wat wilde ik nou toch typen?
Hahaha Mims. Die computerman die ken ik. Die was inderdaad briljant!
quote:Brown_Eyes schreef op 21 maart 2009 @ 09:17:

Misschien goed voor je om te weten dat joegos's, zoals jij ze noemt Serven zijn.Het zijn jaren tachtig Joego's.
quote:Cyntjuh schreef op 20 maart 2009 @ 21:07:

Haha daar gaat het toch helemaal niet om, maar het is toch vreemd dat je eerst zo slecht over iemand praat en dan ineens zoiets.

Als kerels zich zo negatief uitlaten over een vrouw, moet je inderdaad uitkijken.

Soms.
Jaaaaaa popcorn tijd!

*klapt stoeltje uit*

Oh en BE, goed van je, want die Fleur heeft het hier al jaren over haar Joego's!!
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
quote:fleurtje schreef op 21 maart 2009 @ 15:05:

[...]

Het zijn jaren tachtig Joego's.

Aha, en toen waren de Serven er nog niet, hahaha.

Ik ga echt geen les geschiedenis aan je geven, je staat toch er toch buiten en hebt geen benul en klets maar wat.

Dat heb je als Fleurtje ook niet nodig, maar ga dan alsjeblieft niet wijs lopen doen.

Zeker niet tegen een "80-jaren" joego (zoals je zelf verzint)

Einde discussie voor mij!

Prijatan vikend ti zelim!
BE als je nu eens gewoon had gezegd dat je het niet leuk vond wat Fleurtje gepost had was er niets aan de hand. Jij blaast iets op wat gewoon een algemeen geintje is hier op het forum. En dat al jaren zelfs! Jammer dat jij dat niet begrijpt maar dat ligt niet aan Fleur maar eerder aan jou. En enge dingen gebeuren alleen met echt enge mensen. Ik reken Fleur niet onder dit soort mensen!

Ben wel benieuwd wat Cyn nu verder gaat doen. Joego's, einde relatie, zijn mobiel niet meer teruggeven, het huisraad aan gort of gewoon normaal een vraag stellen aan dr vriendje. Want dat berichtje in zijn mobiel zal vast wel vrij onschuldig zijn. En als je elkaar vertrouwt dan heb je al niet eens de behoefte de ander te controleren laat staan uit je vel te springen als je iets leest wat simpel te verklaren kan zijn en wellicht onschuldig is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven