tja

20-03-2009 20:55 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend werkt op kantoor en nou had tie het laatst over een secretaresse dat ze nieuw bij hun is en dat ze heel erg irritant is en vervelend echt een muts...Nu is het een maand verder en zat in zijn telefoon zijn mail te lezen want die hoorde ik telkens piepen en zie ik er een berichtje tussen staan van je kan je aanmelden voor secretaresse van het jaar! Waar slaat dat op tegen mij zegt dat niet terwijl ik ook secretaresse ben ...Ik vind hem nu echt een eikel en echt vertrouwen doe ik het ook niet
Je vertrouwt het niet en dat blijkt, want ipv je vriend te vragen waarom dat ding steeds piept ga jij kijken (of doen jullie dat vaker?).

Wil jij met wantrouwen in een relatie zitten? Ja, dan zo doorgaan.

Nee? Dan besluiten wat je wilt, een gesprek of de relatie stoppen.
quote:Cyntjuh schreef op 20 maart 2009 @ 20:55:

Mijn vriend werkt op kantoor en nou had tie het laatst over een secretaresse dat ze nieuw bij hun is en dat ze heel erg irritant is en vervelend echt een muts...Nu is het een maand verder en zat in zijn telefoon zijn mail te lezen want die hoorde ik telkens piepen en zie ik er een berichtje tussen staan van je kan je aanmelden voor secretaresse van het jaar! Waar slaat dat op tegen mij zegt dat niet terwijl ik ook secretaresse ben ...Ik vind hem nu echt een eikel en echt vertrouwen doe ik het ook nietLijkt me lastig hoor, de secretaresse zijn van je partner.
quote:Cyntjuh schreef op 20 maart 2009 @ 20:55:

Mijn vriend werkt op kantoor en nou had tie het laatst over een secretaresse dat ze nieuw bij hun is en dat ze heel erg irritant is en vervelend echt een muts...Nu is het een maand verder en zat in zijn telefoon zijn mail te lezen want die hoorde ik telkens piepen en zie ik er een berichtje tussen staan van je kan je aanmelden voor secretaresse van het jaar! Waar slaat dat op tegen mij zegt dat niet terwijl ik ook secretaresse ben ...Ik vind hem nu echt een eikel en echt vertrouwen doe ik het ook nietNou, daar was weinig voor nodig zeg om zo over hem te denken....Is er al meer voorgevallen of ben jij ontzettend jaloers?
quote:wuiles schreef op 20 maart 2009 @ 20:59:

[...]

Lijkt me lastig hoor, de secretaresse zijn van je partner.Helemaal als tie je dan ook nie secretaresse van het jaar wilt maken.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Wat flauw zeg dat je vriend "werk"mail binnen krijgt op zijn mobiel. Het is weekend! Djeezzz wat denkt ie wel niet. Nou het huis is vast te klein nu of niet?
anoniem_773 wijzigde dit bericht op 20-03-2009 21:03
Reden: Vermoed dat het werkmail is tenminste...
% gewijzigd
Misschien wil hij jou wel aanmelden voor secretaresse van het jaar....wat een drama meteen zeg, vraag het hem eerst eens.
Met zon schrijfstijl zul je die titel ook nooit krijgen hoor
Haha daar gaat het toch helemaal niet om, maar het is toch vreemd dat je eerst zo slecht over iemand praat en dan ineens zoiets.
Je weet toch wat bazen het liefst met secretaresses doen?
tja.....
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Dit moet een grap zijn.

Secretaresse met die schrijstijl? Jemig.
ik zou het uitmaken en hem verketteren...
wacht ff, je bent zelf secretaresse? Dat meen je niet??

waar dan, met die schrijfstijl?? dat maak je mij niet wijs!
Misschien kun je hem een mail sturen met 'je kunt je nu nomineren voor de eikel van het jaar'?

Of onbedaarlijk gaan janken, zijn foto's verscheuren en een peleton Joego's op hem afsturen.
oh alleen je baas kan je opgeven als sectretaresse van het jaar? Ik dacht misschien geeft hij jou op als verrassing...maar helaas.
Kan het niet zijn dat je vriend het sarcastisch/ironisch heeft bedoeld? Want als 'zij' net zon mutserige secretaresse is als jij, zit dat er wel in, lijkt mij..

Tjemig, open je hiervoor een topic? Plaatsvervangende schaamte zeg!
Secretaresse is een heeeeeeeeeeeeeeeeeel ruim begrip dames

Meid, waar maak je je precies druk om? Ah wacht...je voelt natuurlijk al aan dat als hij haar irritant en stom vindt, hij eigenlijk stiekem een beetje verliefd op haar is. Soort volwassen 'meisjes plagen, kusjes vragen'. Kan zijn dat zij zo'n effect op hem heeft dat hij jou er mee gaat lastig vallen.

Vraag 'm lekker op de man af of hij misschien een oogje op haar heeft en blijf voortaan met je vingers van zijn spullen af (niet per se in die volgorde)
quote:Digitalis schreef op 20 maart 2009 @ 21:12:

Misschien kun je hem een mail sturen met 'je kunt je nu nomineren voor de eikel van het jaar'?

Of onbedaarlijk gaan janken, zijn foto's verscheuren en een peleton Joego's op hem afsturen.Ja, ik ben dol op creatieve oplossingen en dit is er absoluut eentje van
Nee echt?
Tja.....
ik ben te oud voor het viva forum
*gaat naast maansa op de schommestoel zitten*
Zoutloos oudbakken koekje anyone?
quote:Digitalis schreef op 20 maart 2009 @ 21:12:

en een peleton Joego's op hem afsturen.Enige oplossing voor dit probleem is het bovenstaande! Is het in een keer afgelopen met het gezeik! Met je relatie dan trouwens ook. Maar dat is bijzaak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven