Toeval, zo sterk?

04-09-2019 15:36 476 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand ooit al eens "unfinished business" op relatiegebied gehad? Je weet wel. Iemand die je toch niet zo 1,2,3 kunt vergeten.
Dat na jaren elkaar niet gezien en gesproken te hebben, die vonk toch weer overslaat wanneer je elkaar weer ergens tegenkomt.
En dat zelfs mensen (oude vriendenkring) in de omgeving hier zenuwachtig van worden.

Je twijfelt of je er iets mee moet doen. Of dat je het onbeantwoord laat.
Zijn er mensen die geloven in "het lot" om weer bij iemand terecht te komen?
lolly-pop schreef:
05-09-2019 16:43
Wat een vals en laag stelletje ‘vrienden’ zeg. Bah, ik zit hier met plaatsvervangende schaamte te lezen. Maar zo te zien, passen ze precies bij jouw persoonlijkheid. Jullie verdienen elkaar.
Inderdaad!
Rosalind schreef:
05-09-2019 16:46
En je ex liet dat gewoon gebeuren?
Eigenlijk is hij dus een watje dat onder de plak zit. - Klopt helemaal!
:sarcastic:

Ik heb vooral medelijden met zijn vriendin.
en zo te lezen is het terecht dat ze jou niet vertrouwd.

(het is trouwens hen, niet hun)
Rosalind schreef:
Eigenlijk is hij dus een watje dat onder de plak zit.

Ik heb vooral medelijden met zijn vriendin.
Misschien is zij een onwijs leuke meid en past ze daarom niet bij deze hyena's. Terwijl TS het volgens mij een geweldig compliment vindt dat ze haar liever hebben.
socialgoodwoman schreef:
05-09-2019 16:51
Ik snap dat dat idd is wat jij graag zo ziet, dat hij onder de plak zit.
Beter dat, dan het besef dat hij misschien wel vrijwillig met zn vriendin mee ging.
vivautrecht85 schreef:
05-09-2019 16:54
Misschien is zij een onwijs leuke meid en past ze daarom niet bij deze hyena's. Terwijl TS het volgens mij een geweldig compliment vindt dat ze haar liever hebben.
Nou idd. Je zegt dat t je niet boeit als hij bij zn vriendin blijft, maar wil er maar wat graag alles aan doen om uit te zoeken of hij haar zou kunnen verlaten voor jou. Wat heb jij een hoge pet op van jezelf zeg. Als hij jou zó graag terug wilde dan had hij dat allang gedaan. Hij voelt zich natuurlijk ook gevleid dat jij zo hongerig naar ‘m keek en hebt laten blijken dat jij m nog wel zou willen. Hoe oud zijn jullie TO? Klinkt echt heel puberaal dit. Pak gewoon je verlies en move on with your life. Nu wil je nog even kijken wat er voor jou in zit en dat klinkt heel vals. Vraag me af of als jij nu in een relatie had gezeten hem ook nog zo graag terug zou willen als je ‘m zag.
Je hebt nog nergens je leeftijd gezegd maar ik ga een gokje doen: rond de 26, de helft van die fantastische groep studeert nog, daar “ken” je ook zijn vriendin van. Je zegt dat je verschillende lange relaties hebt gehad sinds hem, dus dat maakt van de relatie met “hem” gewoon een puberverkering. Het is met veel drama uitgegaan omdat jullie beide besloten dat jullie geen individu waren (lees: hoe groen is het gras van de buren)
En nou weet je eindelijk wie je bent (lees: uitgeneukt) en wil je je verkering weer terug.
Weet je, doe vooral wat je wil hoor, vergeet alleen niet dat hoe die vriendin nu behandelt wordt, veel zegt over hoe hij is, die vrienden zijn en hoe jij bent. Ik hoop dat karma niet bestaat voor je
Laat het lekker op zn beloop. Als hij ook nog steeds of alweer 'into you is' dan komt dat vanzelf zeer binnenkort lijkt me...
Nu lijken er allerlei reageerders allerlei aannames te doen....
Zelf actie ondernemen zou ik niet doen, laat gaan. Je hebt mey het oogcontact volgens mij genoeg laten weten, hij is aan zet.... als hij echt wilt.
socialgoodwoman schreef:
05-09-2019 15:20
Nogmaals. Omdat we geen eigen individu waren. We wisten niet wie wij zelf als persoon waren, apart van elkaar.
Omdat je nog zo jong bent, wil je zoiets eerst uitvogelen. Dan kun je nog zo veel van iemand houden.
maar hij heeft het dus uitgemaakt
S-Meds schreef:
05-09-2019 17:25
maar hij heeft het dus uitgemaakt
Nope ;)
Heb ik al op geantwoord als je even terug leest.
Ok. Laat maar. Veel plezier nog met van alles suggereren. Hier valt niet te praten.
socialgoodwoman schreef:
05-09-2019 17:37
Nope ;)
Heb ik al op geantwoord als je even terug leest.
nee hoor dat heb je niet, je blijft zeggen: we deden het samen
Nou dat zegt mij genoeg. hij heeft jou gedumpt en jij bent daar nooit overheen gekomen
S-Meds schreef:
05-09-2019 17:41
Nou dat zegt mij genoeg. hij heeft jou gedumpt en jij bent daar nooit overheen gekomen
Lekker geslapen S-Meds?
S-Meds schreef:
Dan lees nog maar eens goed op pagina 10. Staat niet dik gedrukt, dus even zoeken.
socialgoodwoman schreef:
Ok. Laat maar. Veel plezier nog met van alles suggereren. Hier valt niet te praten.
Jammer, maar kan het ergens wel begrijpen. Waarschijnlijk hoopte je vooral op succesverhalen en aanmoedigingen.
Laat je nog wel weten hoe t morgen gaat en hoe het überhaupt verder gaat?
terug gelezen op pagina 10. staat nog steeds dat jullie op dat moment niet bij elkaar pasten en dus uit elkaar gingen.

tja, valt natuurlijk tegen he als we het niet met je eens zijn en roepen dat je er bovenop moet duiken.
VGM1980 schreef:
05-09-2019 17:54
terug gelezen op pagina 10. staat nog steeds dat jullie op dat moment niet bij elkaar pasten en dus uit elkaar gingen.

tja, valt natuurlijk tegen he als we het niet met je eens zijn en roepen dat je er bovenop moet duiken.
Er staat ook dat zij diegene is die erover is begonnen.
S-Meds schreef: ↑05-09-2019 15:10
het was dus heel pijnlijk en verdrietig voor jou, de breuk
als het pijnlijk en verdrietig is en jullie zogenaamd zoveeeeel van elkaar zouden houden waarom zou je het dan uitmaken? het “samen” uitmaken bestaat niet, iemand is erover begonnen en de ander heeft zich daar snel bij aangesloten omdat zij niet gedumpt wilde worden

hij heeft het dus uitgemaakt
jij hebt het nooit verwerkt
en nu projecteer je dit op hem

Nee, ik ben erover begonnen. Uiteindelijk hebben we het samen besloten.
Nogmaals. Omdat we geen eigen individu waren. We wisten niet wie wij zelf als persoon waren, apart van elkaar.
Omdat je nog zo jong bent, wil je zoiets eerst uitvogelen. Dan kun je nog zo veel van iemand houden.

Nou, heb mijn antwoord maar even gekopieerd.
Rosalind schreef:
Eigenlijk is hij dus een watje dat onder de plak zit.
Klopt helemaal! riep TO toen enthousiast.

En dat is precies wat men van begin af aan probeert duidelijk te maken. Hij is helemaal niet zo leuk. Jij bent sinds het uit ging "enorm gegroeid en weet nu precies wat je wilt", hij is blijkbaar blijven steken, kan nog steeds niet alleen zijn en durft een vervelende relatie niet uit te maken (tenzij hij zo het volgende bedje in kan rollen).

Als je die vrienden zo hebt gemist, focus je daar dan gezellig op. Over een tijdje zie je vanzelf wat een knuppel die goser eigenlijk is en heb je geen interesse meer.
Moezewoes schreef:
05-09-2019 17:59
Klopt helemaal! riep TO toen enthousiast.

En dat is precies wat men van begin af aan probeert duidelijk te maken. Hij is helemaal niet zo leuk. Jij bent sinds het uit ging "enorm gegroeid en weet nu precies wat je wilt", hij is blijkbaar blijven steken, kan nog steeds niet alleen zijn en durft een vervelende relatie niet uit te maken (tenzij hij zo het volgende bedje in kan rollen).

Als je die vrienden zo hebt gemist, focus je daar dan gezellig op. Over een tijdje zie je vanzelf wat een knuppel die goser eigenlijk is en heb je geen interesse meer.
Daar heb je misschien wel gelijk in!
Het kan zeker zo zijn, dat hij zich nog niet echt verder ontwikkeld heeft.

Ik ga me absoluut focussen op deze vriendschappen. Dat sowieso. Als we niet bij elkaar horen, komen we daar vanzelf wel achter.
vivautrecht85 schreef:
05-09-2019 17:42
Lekker geslapen S-Meds?
ik ga er weer in, de vermoeiheid slaat weer enorm toe
socialgoodwoman schreef:
05-09-2019 18:04
Als we niet bij elkaar horen, komen we daar vanzelf wel achter.
Kom er dan eerst maar eens achter of hij onderhand al een individu is of nog steeds niet :)
iemand die niet alleen kan zijn is geen individu. dus jullie zijn beide nog niet 'uitgeleerd' op dat gebied wat mij betreft. mooie reden om hem met rust te laten lijkt me, zoals je vroeger ook al zelf hebt geconcludeerd.
socialgoodwoman schreef:
05-09-2019 14:48
Dat heb je mooi verwoordt!
Je bent intelligent, pretendeer je. Schrijf dan ajb het voltooid deelwoord van verwoorden met een d, niet met dt.

En verder. In elk rusthuis zitten minstens 5 vrouwen die hun dagen vullen met ingebeelde liefdesverhalen, die bol staan van veronderstellingen, overdrijvingen of eufemismen. Waarom die ene knapperd zijn hele leven lang haar achternagehold is, maar ja: het mocht niet wezen. :popcorn:
Leuk topic dit!

TO zegt dat ex de liefde van haar leven is maar 'het boeit niet' dat ex in een relatie zit waarin hij zogenaamd niet gelukkig is. (Als je van iemand houdt gun je hem/haar toch het beste of is dat alleen in mijn romantische hoofd?)
Is ze jaaaaaren bij ex geweest en heeft ze meerdere lange relaties gehad. Wat is lang en hoe oud is TO?
Verder lijkt TO wat doorgeslagen in haar assertiviteitstraining dat het vervelend begint te worden. Ze is een combinatie van Doutzen Kroes, Majoor Boszhard, Marie Curie, Pippi Langkous en Willeke Alberti, noemt zichzelf 'socialgoodwoman' maar blijft kwijlen over een poepvanger uit haar jeugd die nog geen beweging heeft gemaakt richting haar.
Laat me raden: je vriendengroep bestaat uit 3 mannen en 3 vrouwen en daar zit 1 koppel bij en jullie ontmoeten elkaar in een koffiehuis dat Central Perk heet!

Ik geniet van alle reacties! Dank allen! :popcorn:
anoniem_386021 wijzigde dit bericht op 05-09-2019 22:12
Reden: Typ-o
2.01% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven