Trouwen 2021

20-10-2020 10:55 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!

Volgend jaar ga ik trouwen! Dat is natuurlijk superleuk nieuws, maar door de corona lopen dingen toch anders dan verwacht. Je kan er nu natuurlijk ook minder fijn op verheugen omdat je in onzekerheid zit of het uberhaupt wel door kan gaan. Daarom lijkt het me leuk om dit topic te beginnen met andere bruiden/bruidegommen die volgend jaar gaan trouwen. Om het er met elkaar over te hebben. Over de coronastress, maar ook over de leuke dingen!

Zelf ga ik in juli trouwen, dus dat duurt nog wel even. Maar toch vind ik het lastig om de stress van me af te schuiven. Hebben jullie hier ook last van? Het lijkt me ook heel vervelend als je dit jaar eigenlijk zou trouwen, maar dat het nu doorgeschoven is naar volgend jaar. En hebben jullie leuke dingen over jullie bruiloft die jullie zouden willen delen? Ik hoor ze graag!
Alle reacties Link kopieren
Met de huidige maatregelen maar je bij de locatie geen feest geven, geen entertainment, vaste zitplekken en alleen maar achtergrond muziek. Wij gaan dus waarschijnlijk de ceremonie, diner en toost met taart bij de locatie doen. Daarna gaan we naar een prachtige tuin van iemand voor het feest. Dat is namelijk wel toegestaan. Dan hoeven we ook niet meer te werken met testen voor toegang, dit hadden we namelijk eerst wel.
Alle reacties Link kopieren
Dag allen,
Wij zijn gisteren getrouwd en hebben een geweldige dag gehad. We hadden een klein feestje zelfs nog ‘s avonds, waarbij we volop hebben gedanst. Eigenlijk mocht je niet dansen zonder testen voor toegang. Gelukkig deed het personeel daar niet moeilijk over, ze dansten zelf ook mee!
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn Appelientjex, gefeliciteerd!

De nieuwste vooruitzichten zijn met testen. Als wij 1 jaar zijn getrouwd, willen we alsnog een groot feest geven. Dat is al over een paar maanden... Benieuwd hoe het dan is. Een feest zonder dansen is geen feest voor ons. Juist een gave band daarvoor ingehuurd!
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn 3 september getrouwd. Locatie valt ook onder evenementen en buitensport, dus we mochten met testen voor toegang vrijwel alles, zolang het maar buiten was. Gelukkig hadden we prachtig weer!! (24 graden).
Buiten zaten we savonds laat wel met de geluidsregels, maar daarom hebben we een silent disco gegeven ipv gewone disco, was erg leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven