Trouwen in 2010

07-11-2009 23:48 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het topic voor iedereen die bij wil praten over alle voorbereiding rondom hun (bijna) geplande huwelijk in 2010 (of 2011). Wie doet er mee?

Nickname // Trouwdatum of periode // Budget

Spinnetje // 27 februari 2010 // ¤ 500 (Kaapstad)

theelepeltje // 5 maart 2010 // ¤ 5000 - 8000

Visje66 // 5 maart 2010 //

Bridges6 // 10 maart 2010 //

goudkever // 29 april 2010 //

MvdK // 12 mei 2010 // ¤ 7.500

Choco // 10 juni 2010 // ¤ 10.000

dribbel // 11 juni 2010 // ¤ 3.500

Boom_87 // 5 juli 2010 // ¤ 2.500

Mevrouw75 // 14-15 of 16 juli 2010 // ¤

Yverne // 17 juli 2010 // ¤ 6000

fancy83 // zomer 2010 // ¤ 8.000

Kastanjez // 21 augustus 2010 // ¤ 10.000

abcdefg2009 // 21 augustus 2010 // ¤ 12.000

legpuzzel // 27 augustus 2010 // ¤ 7.500

ilske79 // nazomer 2010

regen // september 2010 // ¤11.000

Nazife // sept / okt 2010 // ¤ 4.000 max

miss dubbelfris // najaar 2010 // ¤ 8.000

Frahim // 15 oktober 2010 // ¤ 10.000

Vreemde Vogel // 15 oktober 2010 // ¤ 10.000

sterretje // ??? 2010 //

joos80 // ??? 2010 //

Sarafin // ??? 2010 //

DarkEnchantress // ??? 2011 //

Tuut // to be proposed //

Ti_Ta_Tuttebelle // to be proposed //

pipo79 // to be proposed //

Bonny82 // to be proposed //
Zwart-gele? Ik ga effe zoeken hoor...
pagina 4, maar dan een iets korte petticoat? t gaat om t idee
Aha, de zwart-gele!

ben ik ook gek op, is een engels ontwerp en ook verkrijgbaar in veel kleuren, dus het kan wel! Het merk is Lou Lou siteen dit zijn daar ook jurken van:

oh en de wapperende jurken:

tis wel een echte trouwjurk (en natuurlijk in t wit)

zoiets:

aahh,

ga lou lou even snel bekijken, t ziet er erg leuk uit nl.
Dit lijkt me dan 'jouw' jurk, is in heel veel kleurcombi's te krijgen (ik ben zelf niet zo weg van deze kleuren bij elkaar, maar goed)

Ook leuk!
mwa,

toch niet helemaal.

Wat een zeur ben ik.

misschien zoals de demi (weet miet hoe je daar vandaan plaatjes moet plakken) zonder dat gekreukte en in een andere kleur. Ik vind dat heldere blauw wel leuk, maar staat me niet.

Denk dat ik toch voor een lange wapper ga.

(en dan sta ik ooit in de winkel en kies iets heel anders, maar goed, dat zien we dan wel weer)
die vind ik ook leuk, in de goede kleuren ook nog.
de lp220, maar dan minder gothic ofzo (die roze bloemen op de kleuren vind ik oerlelijk, maar goed, de stijl vind ik wel wat hebben) en de jurk is te recht.
die geel zwarte maar dan in andere kleuren of helemaal rood ofzo. Rood/oranje? die hebben ze niet, maar laten maken kan natuurlijk.
Haha, zo snel kan ik niet nazoeken hoor! Ik kan ook niet plakken van die site, ik zoek een jurk uit en google dan afbeeldingen Lou Lou+ naam van de jurk. Krijg het met die Demi niet voor elkaar, dan krijg ik alleen maar Madame Moore. Maar nu ik weet welke stijl je leuk vind zoek ik wel eens voor je door. Rood- oranje is niet mijn kleur, maar wel veel verkrijgbaar, dus dat is makkelijker. Bedenk je ook dat veel jurken te vermaken zijn, de mijne gaat ook behoorlijk in de revisie!
hoewel een beetje een zijige kleur, dit wappert wel lekker.

Ben blij dat dit nu een beetje mode is, lekker veel keus.

En zoiets met een oranje petticoat?

mwa
de maxi dress dus...

wist ik veel hoe die dingen heetten.

zo vind ik m ook wel leuk

t is allemaal wel heel anders dan jij nu aan het zoeken bent denk ik, maar ik hang er een beetje tussenin.
Maakt het uit? Zo weet je wat beter wat je wil toch?

Al denk ik dat je met rockabilly, psyckobilly en fifties dresses ook nog een hoop kan vinden dat in je 'kortere jurken-straatje' past.

Hé Kastanjez, leuk dat je meedoet. Gefeliciteerd! Lekker in de zomer. Klinkt erg leuk, dat kampvuurgevoel en zo!

Verder mooie gekleurde jurken. Leuk hoor! Ziet er lekker vrolijk uit! Voe me zowat een buitenstaander met mijn ivoor en redelijk standaard bruiloft

Toot: ik ben geweest bij bruidsmode change. (ff googlen) Jurken tot 999 inclusief vermaken en een sluier of andere haaraccesoire. Ik ging niet speciaal voor pronovias hoor, ging passen en bij De jurk zei ze later dat het van dat merk was. Zie je namelijk niet, hangt geen merkje aan of zo. Je moet dus net mazzel hebben.

Net de fotograaf maar besteld en straks torselet en schoenen bestellen. kan maar gebeurd zijn. ben er helemaal aan toe om knopen te hakken, haha.

Mis wel beetje overzicht, kunnen we niet even opnieuw beginnen met tabelletje of zo? (ja sorry ben nogal neurotisch en gek op lijstjes en tabelletjes )

gave maxidress: http://cgi.ebay.nl/WHITE- ... thing?hash=item439c4d6861
ja die komt wel iets in de buurt, hoewel ik niet heel erg fan ben van 50s style, want maakt mij vaak wat tuttigjes. Kan zo'n jurk natuurlijk ook met ander haar enzo dragen.
Ja, dat ben ik wel met je eens, een goeie punky haarstijl en dito make-up zijn hier wel bij nodig. Gekke schoenen helpt ook. Moet je geen standaard bruidsmake-upje bij doen want dat is ubertuttig.

Kwam nog iets in maxi-stijl tegen dat je misschien aanspreekt:

die vind ik wel vet ja, waar komt ie vandaan?

Dat is echt wel heel erg in de buurt van wat ik wil trouwens.
Mijn eigen jurk lijkt hier wel wat op in het paars.

Ik laat de spagetti-bandjes die erbij zitten kruiselings maken voor een schuine lijn aan de voorkant (mooier bij brede schouders) en de onderkant schuin 'afknippen', beetje zoals de zwart-gele. Dan komt er zwart tule onder (zit er al 1 laagje, moet dan meer bij gezet worden. Verder innemen in de taille.

Hier: http://www.unique-vintage.com/

Veel leuks, betaalbaar ook wel.
Van diezelfde site, cadeautje voor vent onder de jurk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven