Trouwen in 2010

07-11-2009 23:48 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het topic voor iedereen die bij wil praten over alle voorbereiding rondom hun (bijna) geplande huwelijk in 2010 (of 2011). Wie doet er mee?

Nickname // Trouwdatum of periode // Budget

Spinnetje // 27 februari 2010 // ¤ 500 (Kaapstad)

theelepeltje // 5 maart 2010 // ¤ 5000 - 8000

Visje66 // 5 maart 2010 //

Bridges6 // 10 maart 2010 //

goudkever // 29 april 2010 //

MvdK // 12 mei 2010 // ¤ 7.500

Choco // 10 juni 2010 // ¤ 10.000

dribbel // 11 juni 2010 // ¤ 3.500

Boom_87 // 5 juli 2010 // ¤ 2.500

Mevrouw75 // 14-15 of 16 juli 2010 // ¤

Yverne // 17 juli 2010 // ¤ 6000

fancy83 // zomer 2010 // ¤ 8.000

Kastanjez // 21 augustus 2010 // ¤ 10.000

abcdefg2009 // 21 augustus 2010 // ¤ 12.000

legpuzzel // 27 augustus 2010 // ¤ 7.500

ilske79 // nazomer 2010

regen // september 2010 // ¤11.000

Nazife // sept / okt 2010 // ¤ 4.000 max

miss dubbelfris // najaar 2010 // ¤ 8.000

Frahim // 15 oktober 2010 // ¤ 10.000

Vreemde Vogel // 15 oktober 2010 // ¤ 10.000

sterretje // ??? 2010 //

joos80 // ??? 2010 //

Sarafin // ??? 2010 //

DarkEnchantress // ??? 2011 //

Tuut // to be proposed //

Ti_Ta_Tuttebelle // to be proposed //

pipo79 // to be proposed //

Bonny82 // to be proposed //
*laatste, dan moet ik weer eens naar mijn IRL *

Bonny houdt als ik het goed heb onthouden van mooi bewerkte lijfjes, dus daarvoor deze:

haha, ja die had ik gezien (edit: de kousen dus) vind ze ook erg leuk.

Zit er trouwens ook nog over na te denken om mijn moeder te vragen of ik haar jurk mag laten verknippen bij dezelfde couture dame die m gemaakt heeft, maar durf het nog niet zo goed, straks durft zíj geen nee te zeggen (want wel vereerd, maar toch zonde van de jurk ofzo) T is een wijde 70s soepjurk.

een andere jurk laten vermaken kan natuurlijk ook, zoals jij doet.
Met zulk haar en tattoo maakt het natuurlijk niet uit hoe tuttig je jurk is

Niramira, ik kwam ook nog een selectie islamitische jurken tegen. Wat mij betreft wel erg gesloten, maar als dit aangepast werd met iets meer halslijn en een driekwartsmouw zou het denk ik heel leuk kunnen zijn (en nog steeds bescheiden genoeg)

Site: http://www.sweetflavoursb ... ategory&categoryID=513987

Veel exacte prijzen op die site trouwens, dat is wel fijn!
Coo-hoo-hooool!!!

Bedenk ook hoe je de boel wenst te regelen voor het geval je weer uit elkaar gaat. Huwelijkse voorwaarden enzo. En lees ook even alle rechten en plichten in het Burgerlijk Wetboek.
aah tnx voor de link, had al een aantal amerikaanse websites gevonden maar was allemaal te truttig vond ik. Misschien dat dit wel wat wordt...anders neem ik gewoon een andere jurk met een jasje erbij, kan ook! die wapperjurken (noem het maar even zo) zijn ook erg mooi!!

bride meets stripper.
Ik ga er keihard overheen met een topless bruid Niramira

ik noem dat een not so hot-mess
die blijft grappig, wat een afschuwelijke jurk is het toch.
echt he...hoe haal je het in je hoofd haha.
Hoe 'bedekt' moet je jurk zijn Niramira? Zou dit kunnen?
ja dat zou nog net kunnen..
qua wat ie bedekt is ie prima, alleen moeten de mouwen niet doorzichtiger dan dat worden als je snapt wattik bedul.
Dan weet ik een beetje waarop ik moet zoeken Wel komisch, heel christelijke aanbieders in Amerika hebben dus ook dat soort dingen kom ik nu achter (gezocht op modest wedding dress)
Ook wel mooi:

Misschien net te bloot, maar wel mooi.

240 dollar deze:

mevrouw de Kees, echt goed bezig! Is wel heel inspirerend, al die verschillende stijlen jurken. Ik vind die wapperjurk met rode bloemen ook erg mooi en waar heb je die 'tea-length' jurk met die petticoats en stippen vandaan? Die vind ik ook super!
O, en MdK, die jurk waar bij staat 'net iets te bloot', waar komt die vandaan?
Wow, wat gaat het hier snel! (nou was ik ook snel weg na mijn post, maar goed )

Gaaf hoor, al die plaatjes hier. Maarre... het gaat toch niet alleen over jurken??? Haha, zelf ga ik over drie weken kijken en ik begin in Arnhem, in ieder geval bij Assepoester. Ben wel bang dat ik daar uiteindelijk tóch een te dure jurk ga kopen... Bijvoorbeeld deze:

Ik ben gek op die jurken met een korte rok, en dan zo'n bos tule eronderuit en ik weet zeker dat ik geen strapless jurk wil. Maar ik kan voor het meekijken ook erg genieten van de traditionele witte jurken hoor!! :-)

Kennen jullie trouwens de off beat bride al? Staan leuke dingen tussen.

Als er iemand trouwens nog tips heeft om ónder de 7500 euro te blijven... gisteravond zaten vriend en ik er even saggerijnig van te worden (nou ja, bijna dan... en dat was ook voor het eerst sinds we met het plannen maken begonnen zijn én na een week van verhuizen dat ik bij hem ben ingetrokken, dus het mocht ook best een keer, haha!) omdat we op dit moment met onze plannen tegen de 10 000 aan komen.... (waarvan we dan een aantal dingen nog niet zeker weten hoe en wat en ruim begroot hebben).

Ik lees mee en zal mijn best doen nog eea van en over jullie te leren kennen zodat ik ook mee kan denken voor jullie!
@Kastanjez

Gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk (zo hoort het geloof ik )! Ik ben absoluut geen revaringsdeskundige, maar volgens mij kun je veel besparen als je een aantal 'standaard' dingen achterwege laat:

- trouwvervoer (persoonlijk zou ik net zo lief in ons 15 jr oude rammelbakje naar het gemeetehuis rijden)

- de uitnodigingen: in plaats van ze echt te laten drukken kun je zelf iets creëren en naar de copyshop gaan

- jurk & pak: je kunt ook hele mooie dingen krijgen voor <1000 euro, zie wat MdK heeft gegoogled

- onderhandelen met de feestlokatie over drankprijs

eh... wat wil je persé wel op je dag? dan kunnen wij misschien een beetje meedenken over hoe je dat in een goedkopere variant kan doen.
kastanjez...zet even neer hoeveel je aan wat denkt uit te geven. dan kunnen we helpen met waar je op kunt besparen als lief en ik het voor 3000 max 4000 gaan doen, kunnen jullie het ook voor 7500

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven