Trouwen in 2010

07-11-2009 23:48 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het topic voor iedereen die bij wil praten over alle voorbereiding rondom hun (bijna) geplande huwelijk in 2010 (of 2011). Wie doet er mee?

Nickname // Trouwdatum of periode // Budget

Spinnetje // 27 februari 2010 // ¤ 500 (Kaapstad)

theelepeltje // 5 maart 2010 // ¤ 5000 - 8000

Visje66 // 5 maart 2010 //

Bridges6 // 10 maart 2010 //

goudkever // 29 april 2010 //

MvdK // 12 mei 2010 // ¤ 7.500

Choco // 10 juni 2010 // ¤ 10.000

dribbel // 11 juni 2010 // ¤ 3.500

Boom_87 // 5 juli 2010 // ¤ 2.500

Mevrouw75 // 14-15 of 16 juli 2010 // ¤

Yverne // 17 juli 2010 // ¤ 6000

fancy83 // zomer 2010 // ¤ 8.000

Kastanjez // 21 augustus 2010 // ¤ 10.000

abcdefg2009 // 21 augustus 2010 // ¤ 12.000

legpuzzel // 27 augustus 2010 // ¤ 7.500

ilske79 // nazomer 2010

regen // september 2010 // ¤11.000

Nazife // sept / okt 2010 // ¤ 4.000 max

miss dubbelfris // najaar 2010 // ¤ 8.000

Frahim // 15 oktober 2010 // ¤ 10.000

Vreemde Vogel // 15 oktober 2010 // ¤ 10.000

sterretje // ??? 2010 //

joos80 // ??? 2010 //

Sarafin // ??? 2010 //

DarkEnchantress // ??? 2011 //

Tuut // to be proposed //

Ti_Ta_Tuttebelle // to be proposed //

pipo79 // to be proposed //

Bonny82 // to be proposed //
En zoiets in geelgoud?

Of zoiets met een geelgouden buitenkant voor jou en een witgouden voor hem

haram is de arabische term voor iets wat verboden is.

mevrouwdekees...ik weet alleen dat goud voor mannen haram is voor vrouwen niet. hoe het met witgoud zit heb ik werkelijk geen idee eigenlijk. maar, ookal was het niet haram, hij vindt t gewoon niet mooi haha.

(beetje dom van mij...ik vergeet soms dat niet iedereen weet wat haram inhoudt)
anoniem_93767 wijzigde dit bericht op 02-01-2010 23:58
Reden: toevoeguh
% gewijzigd
Voor de budgetmaisjes: 325 euro

http://www.dora-trouwring ... p?productID=1731&catID=94
Maar wat zou zijn trouwring moeten zijn dan? Staal ofzo?
geen idee dus of witgoud mag of niet..(maar hij wil het wel witgoud...dus dat moet hij zelf weten wat hij doet) anders ehm, elke andere metaalvorm is toegestaan haha.
Deze voor je man en voor jou omgekeerd?

tja desnoods neemt hij lekker een witgouden en ik een gouden...en dan met details erin dat ze toch bij elkaar passen. mij maakt t allemaal weinig uit.
what about metal art??

ik vind ze wel spannend
Mooi! En duur!!
quote:Mevrouwdekees schreef op 02 januari 2010 @ 23:57:

Voor de budgetmaisjes: 325 euro

[afbeelding]

http://www.dora-trouwring ... p?productID=1731&catID=94

Zoiets wil ik. Ze hebben deze ringen bij een winkel waar ik toch al wilde kijken . Echt Mevrouwdekees je bent fantastisch in het vinden van dingen!

Lekker simpel. Ik wil alleen iets glimmends in de ring. Geen bicollor ofzo. En ik had 500 gereserveerd, maar het kan dus echt voor veel minder
Jaha is een onderdeel googlen (echt!) in je opleiding toch nog ergens goed voor. Nee hoor, vind ik leuk. Leuk ook dat het aansluit bij je wensen! En.. 't zal wel vloeken in de kerk zijn... als je over tien jaar beter in de centen zit kun je altijd nog een chiquer exemplaar kopen.
Ook nog wel leuk misschien, deze is 140 euro p.s.

Niramira, dit past ook in twee materialen wel bij elkaar. Wel een prijzige!

http://www.bijzonderetrou ... uwringen-met-briljant.php
Jullie zijn inmiddels naar ringen overgstapt, maar ik heb nog een linkje dat ik graag met jullie wilde delen, voor hen die op zoek zijn naar niet-standaard trouwjurken (deze jurken zijn vast ook alleen in de VS te verkrijgen en waarschijnlijk duur, maar ter inspiratie ende vermaeck). Wat betreft ringen, een plaatje van een ring die ik mooi vind (maar helaas ook duur):

MdK, die ringen voor de budgetmaisjes vind ik eerlijk gezegd prachtig! Ik spiek af en toe in etalages van juweliers om te bedenken wat ik zou willen, ooit, maar deze vind ik wel heel sjeun.

Ik denk dat ik maar eens een stiekem mapje ga aanleggen met links en zo, haha, tegen de tijd dat Donny dan op zijn knieën gaat, heb ik de bruiloft binnen 2 weken rond

Ik ga zo eens googlen op wat trouwen voor de BS en in de kerk eigenlijk kost. Donny dacht dat het voor de kerk inkomensafhankelijk zou zijn, is dat zo?

Die vergeelde foto's vind ik overigens ook prachtig!
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
Jawel hoor, zit ik een beetje rond te klikken op die site van de Dora ringen, kost het paar dat ik het mooist vind weer bijna 6000,-. *zucht*
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
Om exact die reden ben ik niet bij allerlei dure trouwjurken winkels gaan kijken, die mogenlijkheid zag ik namelijk ook al van mijlenver aankomen. En dan altijd met een zuur gevoel blijven zitten als je toch de verstandige optie kiest.
Ja, bij dat probleem heb ik me qua jurk al neergelegd...

Maar qua ringen wil ik het toch graag proberen binnen de perken te houden. De Metalart winkel biedt veel perspectief maar is voor ons een beetje ver. Iemand enig idee voor de omgeving Arnhem??

Moet nu eigenlijk studeren en vriendlief houdt me vanaf de andere kant van de tafel in de gaten dusss....

[roept zachtjes 'doei' naar de andere forummers]
Metalart zit toch in A'foort? Da's toch niet ver. Maar volgens mij ben je bij Metalart rustig 1500 euro kwijt. Voor een iets subtieler bedrag wil ik best voor je meedenken, maar het helpt wel als je verteld wat je wil.

Steen of niet, breed of smal, 1 of meerdere materialen, wat voor materiaal (-kleur) uberhaubt, recht of rond, klassiek of modern, strak of versierd... Snap je?
Wij gaan geen geld uitgeven aan ringen. We hebben al jaren mooie zilveren ringen die we in ons eerste jubileumjaar aan elkaar hebben gegeven. Onze namen staan erin gegraveerd en de datum dat we verkering kregen ook. We willen misschien wel de trouwdatum er nog bij laten graveren als het past, maar verder dus geen geld uitgeven aan de ringen.

Ik draag zelf geen goud omdat ik het niet zo mooi vind, en deze ringen hebben voor ons ook wel echt sentimentele waarde.

Wel heb ik nu een mooie diamanten verlovingsring om m'n vinger, want die wilde ik dan weer wel :D

Hebben jullie ook een verlovingsring gekregen of uitgekozen?
DA, die hoefde ik dan weer niet. Ik heb wel een zilveren ring van Kees, draag ik al een jaar of 5. Maar die blijft dus niet zo mooi (zitten echt al veel krassen en deuken in) Bovendien draagt hij geen ring van mij. Dat wil ik toch wel graag (en hij gelukkig ook wel)
quote:Mevrouwdekees schreef op 03 januari 2010 @ 17:57:

Metalart zit toch in A'foort? Da's toch niet ver. Maar volgens mij ben je bij Metalart rustig 1500 euro kwijt. Voor een iets subtieler bedrag wil ik best voor je meedenken, maar het helpt wel als je verteld wat je wil.

Steen of niet, breed of smal, 1 of meerdere materialen, wat voor materiaal (-kleur) uberhaubt, recht of rond, klassiek of modern, strak of versierd... Snap je?

Ehm... de winkel die ik bij metal art zie staan zit in Alkmaar (érg ver dus! :-) ) En ik zie op de site erg veel ringen van 200-400 euro en dat vind ik weinig (aangezien we al op 1200 per paar hadden gerekend).

Wat ik mooi vind... ik hoef geen diamantje, maar een ander steentje zou leuk kunnen zijn (hoeft niet dus). Graag in twee of meer kleuren en absoluut geen geel goud (staat ons allebei heel lelijk). Ik ben meer van het witgoud of zilver (maar ben bang dat zilver niet een heel leven lang mooi blijft, daarom liever eena ander materiaal). Rozegoud vinden we ook heel mooi.

Even een losse greep, de linker van dit plaatje:

Of deze:

Maar deze ook (alleen niet in geelgoud dan eigenlijk):
Ok, zat A'foort verkeerd in het brein! Ik zoek eens even voor je.
kastanjez die laatste vind ik mooi!
Ja ik heb een verlovingsring, zo'n klassieke met een diamantje erin. Deze was ter vervanging van het fietssleutelringetje waarmee ik gevraagd ben. Een fietssleutelringetje is natuurlijk ook wel schattig om mee rond te lopen, maar is niet echt op maat gemaakt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven