Trouwen in 2010

07-11-2009 23:48 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het topic voor iedereen die bij wil praten over alle voorbereiding rondom hun (bijna) geplande huwelijk in 2010 (of 2011). Wie doet er mee?

Nickname // Trouwdatum of periode // Budget

Spinnetje // 27 februari 2010 // ¤ 500 (Kaapstad)

theelepeltje // 5 maart 2010 // ¤ 5000 - 8000

Visje66 // 5 maart 2010 //

Bridges6 // 10 maart 2010 //

goudkever // 29 april 2010 //

MvdK // 12 mei 2010 // ¤ 7.500

Choco // 10 juni 2010 // ¤ 10.000

dribbel // 11 juni 2010 // ¤ 3.500

Boom_87 // 5 juli 2010 // ¤ 2.500

Mevrouw75 // 14-15 of 16 juli 2010 // ¤

Yverne // 17 juli 2010 // ¤ 6000

fancy83 // zomer 2010 // ¤ 8.000

Kastanjez // 21 augustus 2010 // ¤ 10.000

abcdefg2009 // 21 augustus 2010 // ¤ 12.000

legpuzzel // 27 augustus 2010 // ¤ 7.500

ilske79 // nazomer 2010

regen // september 2010 // ¤11.000

Nazife // sept / okt 2010 // ¤ 4.000 max

miss dubbelfris // najaar 2010 // ¤ 8.000

Frahim // 15 oktober 2010 // ¤ 10.000

Vreemde Vogel // 15 oktober 2010 // ¤ 10.000

sterretje // ??? 2010 //

joos80 // ??? 2010 //

Sarafin // ??? 2010 //

DarkEnchantress // ??? 2011 //

Tuut // to be proposed //

Ti_Ta_Tuttebelle // to be proposed //

pipo79 // to be proposed //

Bonny82 // to be proposed //
Owja mooi mevrouw de kees!

Zo'n hak zou ik ook t liefst willen.. maar ja dan ben ik echt te lang.
Ik ben een kleine smurf, dus geen idee hoor, maar waarom zou je ' te lang' zijn? Kerel te kort toch hooguit?
Ik schat Sterretjee in voor witte:

+

Heeft mijn moeder gedaan met haar trouwschoenen, was een mooi model maar wel donkerblauw, heeft ze cremekleurig geverfd.

@Sterretjee: Ik voel me ook vrouwelijker en mooier met een hakje, maar ik vind het er stom uitzien naast Donny. Maar met zulke poppige ballerina's en een droomjurk moet het met het vrouwelijke gevoel wel goedkomen! Is jouw vriend ook kleiner dan jij?
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
O, haha, hebben we dezelfde gevonden!
Ze zijn niet heel duur, maar of je dat mooi krijgt op lakleer? Zou dan eerst de schoenmaker maar eens lastig vallen.
Even Off-topic maar deze wilde ik jullie niet onthouden, wat een absurditeit!

Bij mijn moeder zag het er mooi uit. Misschien eens navragen, kun je altijd nog als laatste optie houden. (Grappige typefout, ik typte misschoen )

Ik google me gek. Deze zijn niet fel genoeg of wel? En hak te hoog?

Deze te ordinair? Ze heten in ieder geval Bordello
Die bovenste vind ik wel heel mooi! (de onderste ook wel, maar niet onder mijn trouwjurk) Ik vrees dat de hak inderdaad te hoog en te smal is maar ..oooooh
Deze van meneer Louboutin vind ik ook niet verkeerd

Pfff, ik ben volledig door mn inspiratie heen. Er is een website waar allerlei bruidjes met elkaar overleggen over bijvoorbeeld de schoenen voor hun bruidsmeisjes, daar heb ik die bovenste vandaan.

http://boards.weddingbee.com/topic/appl ... atin-shoes
Nee ik ben niet te lang MdK maar mijn vriend is anders kleiner.

En dat vind ik niet zo mooi.
das wel fijn bij miraman...hij is ruim een kop groter, kan elke schoenen aan die ik wil(hij is 1.80, ik ben gewoon heel klein)
Haha, ja, dat was mijn eis nr 1, iemand die groter is dan ik. (En geen roker, geen militair, geen Limburger, allemaal jammerlijk gefaald. Inmiddels overigens gelukkig alleen nog Limburger, maar dat vind ik eigenlijk wel heul gezellig)

O ja, Sterretjee, je vroeg nog naar de mogelijkheden voor het kerkelijk huwelijk, heb je mijn link gezien? Daar staat het, voor mij althans, heel duidelijk uitgelegd.
als een man kleiner is dan 1.58...danneh, weetikniet of een goed karakter nog helpt(eerlijk is eerlijk, het uiterlijk is ook belangrijk)
Ja maar ik bedoel precies in de dienst zelf.

Waar je dan voor kiest enzo.
altijd als ik op tv een huwelijk in de kerk zie heb ik het idee dat het in het echt helemaal niet zo gaat. zal binnenkort eens kijken op die site...ben wel benieuwd hoe een christelijke huwelijksvoltrekking gaat.
Hey dames!

Gave schoenen komen hier voorbij hoor, vooral die gekleurde. Aangezien ik eerst echt nog even een jurk uit moet gaan zoeken, zijn schoenen nog even een stapje te ver!

Wij zijn ook niet kerkelijk, (al komt daar misschien verandering in) maar willen absoluut een kerkdienst. De afgelopen weken zijn we dus bij verschillende voorgangers wezen kijken, om te zien welke ons aansprak.

Overigens was dit wel steeds bij een gemeente van de vrijzinnigen. Zij leggen op hun website uit hoe ze een huwelijksviering voor niet-kerkelijken vormgeven.

Ik heb (ooit, in een grijs verleden) ook wel eens bij het humanistisch verbond gekeken, misschien dat dat voor sommigen van jullie nog iets is?
Ben niet op aan het letten, mezelf gequote.
quote:niramira schreef op 04 januari 2010 @ 19:56:

als een man kleiner is dan 1.58...danneh, weetikniet of een goed karakter nog helpt(eerlijk is eerlijk, het uiterlijk is ook belangrijk)tja iets onder de 1.85 was er hier niet in gekomen hoor. En met mijn 1.63 maakt het echt niet uit hoeveel hak ik draag naast mijn reus van 1.90 *maakt lange neus*
pardon, mezelf gekwoot.
quote:Mevrouwdekees schreef op 04 januari 2010 @ 20:21:

[...]

tja iets onder de 1.85 was er hier niet in gekomen hoor. En met mijn 1.63 maakt het echt niet uit hoeveel hak ik draag naast mijn reus van 1.90 *maakt lange neus* Dat dacht ik ook. Tot ik Donny ontmoette.
Ik heb dus belachelijk dure Rainbow schoenen gekocht... 117 euro. Ai... Maar ze zaten zooo lekker, en de hak was goed, dus ach... Als we dan toch al geld aan het uitgeven zijn...

Bij ons in de kerk hebben ze een soort werkboek met allerlei teksten en zo die je kunt gebruiken voor je viering. Erg handig vond ik, ook met tips erin en zo. Wij willen het niet te zwaar, zodat het voor iedereen goed te volgen is, en iedereen "snapt" waarom we dit doen. Maar goed, dat is dus nog best lastig, moeten we nog even goed op puzzelen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven