Trouwen in 2010

07-11-2009 23:48 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het topic voor iedereen die bij wil praten over alle voorbereiding rondom hun (bijna) geplande huwelijk in 2010 (of 2011). Wie doet er mee?

Nickname // Trouwdatum of periode // Budget

Spinnetje // 27 februari 2010 // ¤ 500 (Kaapstad)

theelepeltje // 5 maart 2010 // ¤ 5000 - 8000

Visje66 // 5 maart 2010 //

Bridges6 // 10 maart 2010 //

goudkever // 29 april 2010 //

MvdK // 12 mei 2010 // ¤ 7.500

Choco // 10 juni 2010 // ¤ 10.000

dribbel // 11 juni 2010 // ¤ 3.500

Boom_87 // 5 juli 2010 // ¤ 2.500

Mevrouw75 // 14-15 of 16 juli 2010 // ¤

Yverne // 17 juli 2010 // ¤ 6000

fancy83 // zomer 2010 // ¤ 8.000

Kastanjez // 21 augustus 2010 // ¤ 10.000

abcdefg2009 // 21 augustus 2010 // ¤ 12.000

legpuzzel // 27 augustus 2010 // ¤ 7.500

ilske79 // nazomer 2010

regen // september 2010 // ¤11.000

Nazife // sept / okt 2010 // ¤ 4.000 max

miss dubbelfris // najaar 2010 // ¤ 8.000

Frahim // 15 oktober 2010 // ¤ 10.000

Vreemde Vogel // 15 oktober 2010 // ¤ 10.000

sterretje // ??? 2010 //

joos80 // ??? 2010 //

Sarafin // ??? 2010 //

DarkEnchantress // ??? 2011 //

Tuut // to be proposed //

Ti_Ta_Tuttebelle // to be proposed //

pipo79 // to be proposed //

Bonny82 // to be proposed //
Ooh das wel schattig zeg.

Ik kreeg een kettinkje uit m'n geboorteland. Dat had hij van m'n ouders gekregen om aan mij te geven, de ring was nog niet klaar.
Ik heb dus nog geen verlovingsring, maar hoop er wel 1 te krijgen. Donny weet wel precies wat ik mooi vind en heeft dat laatst nog heel 'subtiel' gecontroleerd, dus ik hoop het!

Heb vanmiddag dus zitten googlen op trouwen voor de kerk. Ik ben gelovig, Donny niet. Ik ben opgevoed met een Katholieke achtergrond en ik geloof in de kernwaarden van het geloof (die in mijn ogen in elke religie hetzelfde zijn), maar niet in het instituut kerk. Dat vind ik een heel erg achterhaald instituut. Maar een zegen wil ik toch graag over ons huwelijk. Ik heb een site gevonden waar heel veel wordt uitgelegd aangaande het kerkelijk huwelijk, ook dat het dus mogelijk is een soort van ceremonie te doen die niet kerkelijk erkend wordt, maar wel geestelijk is. Weet niet zo goed hoe ik dat uit moet leggen. Maar dat is dus precies wat ik zou willen, ben er blij mee!
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
Kastanjez; er staat weinig op hun site, maar wat er staat is wel veelbelovend: http://www.edelsmederijworkshop.nl/collectie.html

Veel bijzondere dingen te zien! : http://www.trouwringenweek.nl/ (maar in flash dus niet te plakken)
Hai!

Jee, loop alweer erg op achter! Gelukkig zijn jurk en ringen hier rond, dat scheelt! (voordeel als je als eerste aan de beurt bent!)

Wij hebben trouwringen met onze vingerafdrukken erin. Dus hij mijn afdruk, ik de zijne. Was niet eens belachelijk duur, geloof dat we bij elkaar nog geen 800 euro kwijt waren. (precieze bedrag kan ik ng nazoeken...) Vonden wij wel uniek. En in elke kleur/vorm etc. te krijgen.

Bonny, welke site is dat? Ben ik wel benieuwd naar! Ik ga dus niet vaak naar de kerk. Wel elke maand met zoon naar de kleuterkerk, maar dat is toch anders. En inderdaad, de kernwaarden van het geloof hebben veel overeenkomsten. denk ook dat heel veel mensen zich daarin herkennen. Voor mij hangt het geloof ook niet per definitie af van hoevaak je in de kerk komt.
http://www.theperfectwedding.nl/trouwen_kerk.html

Heb de hele tekst gelezen uit interesse. Van de uitleg over het katholieke en protestantse huwelijk kreeg ik een beetje de kriebels, maar het laatste stuk maakte me erg blij.
Jaaa, ik ga ook trouwen dit jaar, 21 mei!

Waar kopen jullie je schoenen?

Ik heb wel mooie gezien via internet Elsa Rainbow, staat natuurlijk geen prijs bij.. ja vanaf.. ¤117..
Welkom Fleurflirt! Aangezien ik in het paars trouw ga ik w.s. voor zwarte schoenen. Of limoengroene als ik die kan vinden. Persoonlijk zou ik me niet zozeer op trouwschoenen richten maar op leuke schoenen, waar vandaan dan ook. In de kleur van je jurk is leuk, maar een contrasterende kleur zoals die van je boeket, nagellak, stropdas van je man, je lievelingskleur, oorbellen of bril kan natuurlijk ook heel goed.

Kijk hoe cool!

Wat vind jij weer prachtige plaatjes MdK!

Maar allemaal weer met hoge hak, ik vind het altijd zo lastig om mooie platte schoenen te vinden, elegant, bedoel ik.

Gisteren heel voorzichtig met Donny besproken wat ik op die site had gelezen over trouwen in de kerk, hij weet namelijk dat ik dat graag wil, maar is er zelf op tegen. Maar hij was het eens met hoe ik het zie en wil nu dus ook in de kerk met me trouwen!

Dat wilde ik even delen

Welkom Fleur!
Moet ik een rondje doen? Moeten het echte flatjes zijn of mag een klein hakje ook?
Liefst zo plat mogelijk, ik ben een centimeter groter dan Donny. Normaal gesproken draag ik best een mini hakje of laarzen met een wat dikkere hak zeg maar, maar op de bruiloft vind ik dat zo raar, zeker op foto's. Dus als je je talent er op los wilt laten...
Ik kom steeds bij model Bryony uit, dat is de enige

Zou me er niet teveel zorgen om maken Bonny

Overigens zou ik niet op zulke hoge hakken als op de vorige plaatjes kunnen lopen hoor, dan haal ik de avond niet. Maar die groene, zo'n kleurtje wil ik!
Jeetje, ik ben echt diep van jou onder de indruk!

Vooral de eerste twee vind ik echt prachtig, afhankelijk van het weer. Waar heb je ze gevonden? Of wat was je google-term?
Ik heb gezocht op wedding flats. Van daaruit kun je wel weer naar webshops of merken komen om ze uiteindelijk te kopen. Maar ja, eerst vinden he? Ik vind zelf die met het vlindertje lieieieieief!
Ja, die vind ik ook lief, maar ik heb al schoenen die daarop lijken. Roomwit, en dan met bloemetjes en puntjes en krulletjes eruit gestansd. Als ze nieuw waren (of er op zn minst niet helemaal afgetrapt uitzagen ) had ik die denk ik gewoon aangetrokken.
Leuk allemaal, die gekleurde ook! Ik ga sowieso voor een hak, want ik loop altijd op hakken. En ik wil een bandje om de enkel, zoals die groene hierboven.
In nl, zou ik gewoon zoeken op/ naar ballerina's Bonny en dan daarbinnen de witte/ zilveren gaan zoeken.

Ik wil het allerallerliefst pumps met een t-strap bandje, in de kleur van die groene pumps hierboven met een hak van 5 tot 7 cm en dan een kegelvormige hak. Wie me die bezorgd kom ik persoonlijk bruidstaart brengen

Bij deze moest ik echt mijn best doen om niet hardop Ooh te roepen!

Ik verklaar MdK bij dezen tot FvdM.
Zijn die ook in NL. te koop Bonny?

Dit te open denk ik he? Wat bedoel je met kegelvormige hak?

Ik ga voor die taart
Neen Had ik nog niet naar gekeken

Deze vind ik persoonlijk een beetje lelijk, maar is dit wat je bedoelt qua hak?
Haai Bonny!

Wij hebben hetzelfde hihi, ik wil ook platte schoenen.

Maar vind mn houding altijd wel mooier met hakken en dan voel ik me vrouwelijker, dus het liefst wil ik wel een klein hakje,.

Wel moeilijk te vinden, maar ik heb nog ff.

Wij moeten binnenkort gaan nadenken wat wij wel en niet in een kerkelijke dienst willen.

Heb je misschien suggesties van wat mogelijk is? Aangezien ik het nog nooit eerder heb gedaan weet ik niet echt wat gebruikelijk is en waar je voor kan kiezen.

Snap je me nog.

Ben nog niet op zo heel veel kerkelijke bruiloften geweest.

Wel een, waarbij de bruid een nummer zong. MAar dat durf ik echt niet hoor.
Modelletje dat ik wil:

Ik wil een hak zoals op de tweede foto, elegant, maar veel comfortabeler dan een naaldhak.
schoenen kun je gelukkig overal krijgen!! in alle soorten, maten, kleuren en prijzen!!! ik vind persoonlijk bijna geen "trouwschoenen" echt mooi, en ik vind ze duur. ik ga ze dus gewoon ergens anders kopen. bij de v&d verkopen ze een hele mooie lijn schoenen duurder dan de gemiddelde v&d schoen maar nog steeds betaalbaar. in het voorjaar zal daar vast wel mijn trouwschoen te vinden zijn! als ik thuis ben post ik nog wel fotos van schoenen die ik mooi vind

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven