Trouwen in 2010
zaterdag 7 november 2009 om 23:48
Het topic voor iedereen die bij wil praten over alle voorbereiding rondom hun (bijna) geplande huwelijk in 2010 (of 2011). Wie doet er mee?
Nickname // Trouwdatum of periode // Budget
Spinnetje // 27 februari 2010 // ¤ 500 (Kaapstad)
theelepeltje // 5 maart 2010 // ¤ 5000 - 8000
Visje66 // 5 maart 2010 //
Bridges6 // 10 maart 2010 //
goudkever // 29 april 2010 //
MvdK // 12 mei 2010 // ¤ 7.500
Choco // 10 juni 2010 // ¤ 10.000
dribbel // 11 juni 2010 // ¤ 3.500
Boom_87 // 5 juli 2010 // ¤ 2.500
Mevrouw75 // 14-15 of 16 juli 2010 // ¤
Yverne // 17 juli 2010 // ¤ 6000
fancy83 // zomer 2010 // ¤ 8.000
Kastanjez // 21 augustus 2010 // ¤ 10.000
abcdefg2009 // 21 augustus 2010 // ¤ 12.000
legpuzzel // 27 augustus 2010 // ¤ 7.500
ilske79 // nazomer 2010
regen // september 2010 // ¤11.000
Nazife // sept / okt 2010 // ¤ 4.000 max
miss dubbelfris // najaar 2010 // ¤ 8.000
Frahim // 15 oktober 2010 // ¤ 10.000
Vreemde Vogel // 15 oktober 2010 // ¤ 10.000
sterretje // ??? 2010 //
joos80 // ??? 2010 //
Sarafin // ??? 2010 //
DarkEnchantress // ??? 2011 //
Tuut // to be proposed //
Ti_Ta_Tuttebelle // to be proposed //
pipo79 // to be proposed //
Bonny82 // to be proposed //
Nickname // Trouwdatum of periode // Budget
Spinnetje // 27 februari 2010 // ¤ 500 (Kaapstad)
theelepeltje // 5 maart 2010 // ¤ 5000 - 8000
Visje66 // 5 maart 2010 //
Bridges6 // 10 maart 2010 //
goudkever // 29 april 2010 //
MvdK // 12 mei 2010 // ¤ 7.500
Choco // 10 juni 2010 // ¤ 10.000
dribbel // 11 juni 2010 // ¤ 3.500
Boom_87 // 5 juli 2010 // ¤ 2.500
Mevrouw75 // 14-15 of 16 juli 2010 // ¤
Yverne // 17 juli 2010 // ¤ 6000
fancy83 // zomer 2010 // ¤ 8.000
Kastanjez // 21 augustus 2010 // ¤ 10.000
abcdefg2009 // 21 augustus 2010 // ¤ 12.000
legpuzzel // 27 augustus 2010 // ¤ 7.500
ilske79 // nazomer 2010
regen // september 2010 // ¤11.000
Nazife // sept / okt 2010 // ¤ 4.000 max
miss dubbelfris // najaar 2010 // ¤ 8.000
Frahim // 15 oktober 2010 // ¤ 10.000
Vreemde Vogel // 15 oktober 2010 // ¤ 10.000
sterretje // ??? 2010 //
joos80 // ??? 2010 //
Sarafin // ??? 2010 //
DarkEnchantress // ??? 2011 //
Tuut // to be proposed //
Ti_Ta_Tuttebelle // to be proposed //
pipo79 // to be proposed //
Bonny82 // to be proposed //
zondag 3 januari 2010 om 20:43
Ik heb dus nog geen verlovingsring, maar hoop er wel 1 te krijgen. Donny weet wel precies wat ik mooi vind en heeft dat laatst nog heel 'subtiel' gecontroleerd, dus ik hoop het!
Heb vanmiddag dus zitten googlen op trouwen voor de kerk. Ik ben gelovig, Donny niet. Ik ben opgevoed met een Katholieke achtergrond en ik geloof in de kernwaarden van het geloof (die in mijn ogen in elke religie hetzelfde zijn), maar niet in het instituut kerk. Dat vind ik een heel erg achterhaald instituut. Maar een zegen wil ik toch graag over ons huwelijk. Ik heb een site gevonden waar heel veel wordt uitgelegd aangaande het kerkelijk huwelijk, ook dat het dus mogelijk is een soort van ceremonie te doen die niet kerkelijk erkend wordt, maar wel geestelijk is. Weet niet zo goed hoe ik dat uit moet leggen. Maar dat is dus precies wat ik zou willen, ben er blij mee!
Heb vanmiddag dus zitten googlen op trouwen voor de kerk. Ik ben gelovig, Donny niet. Ik ben opgevoed met een Katholieke achtergrond en ik geloof in de kernwaarden van het geloof (die in mijn ogen in elke religie hetzelfde zijn), maar niet in het instituut kerk. Dat vind ik een heel erg achterhaald instituut. Maar een zegen wil ik toch graag over ons huwelijk. Ik heb een site gevonden waar heel veel wordt uitgelegd aangaande het kerkelijk huwelijk, ook dat het dus mogelijk is een soort van ceremonie te doen die niet kerkelijk erkend wordt, maar wel geestelijk is. Weet niet zo goed hoe ik dat uit moet leggen. Maar dat is dus precies wat ik zou willen, ben er blij mee!
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
zondag 3 januari 2010 om 20:46
Kastanjez; er staat weinig op hun site, maar wat er staat is wel veelbelovend: http://www.edelsmederijworkshop.nl/collectie.html
Veel bijzondere dingen te zien! : http://www.trouwringenweek.nl/ (maar in flash dus niet te plakken)
Veel bijzondere dingen te zien! : http://www.trouwringenweek.nl/ (maar in flash dus niet te plakken)
zondag 3 januari 2010 om 21:50
Hai!
Jee, loop alweer erg op achter! Gelukkig zijn jurk en ringen hier rond, dat scheelt! (voordeel als je als eerste aan de beurt bent!)
Wij hebben trouwringen met onze vingerafdrukken erin. Dus hij mijn afdruk, ik de zijne. Was niet eens belachelijk duur, geloof dat we bij elkaar nog geen 800 euro kwijt waren. (precieze bedrag kan ik ng nazoeken...) Vonden wij wel uniek. En in elke kleur/vorm etc. te krijgen.
Bonny, welke site is dat? Ben ik wel benieuwd naar! Ik ga dus niet vaak naar de kerk. Wel elke maand met zoon naar de kleuterkerk, maar dat is toch anders. En inderdaad, de kernwaarden van het geloof hebben veel overeenkomsten. denk ook dat heel veel mensen zich daarin herkennen. Voor mij hangt het geloof ook niet per definitie af van hoevaak je in de kerk komt.
Jee, loop alweer erg op achter! Gelukkig zijn jurk en ringen hier rond, dat scheelt! (voordeel als je als eerste aan de beurt bent!)
Wij hebben trouwringen met onze vingerafdrukken erin. Dus hij mijn afdruk, ik de zijne. Was niet eens belachelijk duur, geloof dat we bij elkaar nog geen 800 euro kwijt waren. (precieze bedrag kan ik ng nazoeken...) Vonden wij wel uniek. En in elke kleur/vorm etc. te krijgen.
Bonny, welke site is dat? Ben ik wel benieuwd naar! Ik ga dus niet vaak naar de kerk. Wel elke maand met zoon naar de kleuterkerk, maar dat is toch anders. En inderdaad, de kernwaarden van het geloof hebben veel overeenkomsten. denk ook dat heel veel mensen zich daarin herkennen. Voor mij hangt het geloof ook niet per definitie af van hoevaak je in de kerk komt.
zondag 3 januari 2010 om 22:22
http://www.theperfectwedding.nl/trouwen_kerk.html
Heb de hele tekst gelezen uit interesse. Van de uitleg over het katholieke en protestantse huwelijk kreeg ik een beetje de kriebels, maar het laatste stuk maakte me erg blij.
Heb de hele tekst gelezen uit interesse. Van de uitleg over het katholieke en protestantse huwelijk kreeg ik een beetje de kriebels, maar het laatste stuk maakte me erg blij.
maandag 4 januari 2010 om 16:38
Welkom Fleurflirt! Aangezien ik in het paars trouw ga ik w.s. voor zwarte schoenen. Of limoengroene als ik die kan vinden. Persoonlijk zou ik me niet zozeer op trouwschoenen richten maar op leuke schoenen, waar vandaan dan ook. In de kleur van je jurk is leuk, maar een contrasterende kleur zoals die van je boeket, nagellak, stropdas van je man, je lievelingskleur, oorbellen of bril kan natuurlijk ook heel goed.
Kijk hoe cool!
Kijk hoe cool!
maandag 4 januari 2010 om 16:42
Wat vind jij weer prachtige plaatjes MdK!
Maar allemaal weer met hoge hak, ik vind het altijd zo lastig om mooie platte schoenen te vinden, elegant, bedoel ik.
Gisteren heel voorzichtig met Donny besproken wat ik op die site had gelezen over trouwen in de kerk, hij weet namelijk dat ik dat graag wil, maar is er zelf op tegen. Maar hij was het eens met hoe ik het zie en wil nu dus ook in de kerk met me trouwen!
Dat wilde ik even delen
Welkom Fleur!
Maar allemaal weer met hoge hak, ik vind het altijd zo lastig om mooie platte schoenen te vinden, elegant, bedoel ik.
Gisteren heel voorzichtig met Donny besproken wat ik op die site had gelezen over trouwen in de kerk, hij weet namelijk dat ik dat graag wil, maar is er zelf op tegen. Maar hij was het eens met hoe ik het zie en wil nu dus ook in de kerk met me trouwen!
Dat wilde ik even delen
Welkom Fleur!
maandag 4 januari 2010 om 16:46
Liefst zo plat mogelijk, ik ben een centimeter groter dan Donny. Normaal gesproken draag ik best een mini hakje of laarzen met een wat dikkere hak zeg maar, maar op de bruiloft vind ik dat zo raar, zeker op foto's. Dus als je je talent er op los wilt laten...
maandag 4 januari 2010 om 16:58
maandag 4 januari 2010 om 17:06
In nl, zou ik gewoon zoeken op/ naar ballerina's Bonny en dan daarbinnen de witte/ zilveren gaan zoeken.
Ik wil het allerallerliefst pumps met een t-strap bandje, in de kleur van die groene pumps hierboven met een hak van 5 tot 7 cm en dan een kegelvormige hak. Wie me die bezorgd kom ik persoonlijk bruidstaart brengen
Ik wil het allerallerliefst pumps met een t-strap bandje, in de kleur van die groene pumps hierboven met een hak van 5 tot 7 cm en dan een kegelvormige hak. Wie me die bezorgd kom ik persoonlijk bruidstaart brengen
maandag 4 januari 2010 om 17:13
Haai Bonny!
Wij hebben hetzelfde hihi, ik wil ook platte schoenen.
Maar vind mn houding altijd wel mooier met hakken en dan voel ik me vrouwelijker, dus het liefst wil ik wel een klein hakje,.
Wel moeilijk te vinden, maar ik heb nog ff.
Wij moeten binnenkort gaan nadenken wat wij wel en niet in een kerkelijke dienst willen.
Heb je misschien suggesties van wat mogelijk is? Aangezien ik het nog nooit eerder heb gedaan weet ik niet echt wat gebruikelijk is en waar je voor kan kiezen.
Snap je me nog.
Ben nog niet op zo heel veel kerkelijke bruiloften geweest.
Wel een, waarbij de bruid een nummer zong. MAar dat durf ik echt niet hoor.
Wij hebben hetzelfde hihi, ik wil ook platte schoenen.
Maar vind mn houding altijd wel mooier met hakken en dan voel ik me vrouwelijker, dus het liefst wil ik wel een klein hakje,.
Wel moeilijk te vinden, maar ik heb nog ff.
Wij moeten binnenkort gaan nadenken wat wij wel en niet in een kerkelijke dienst willen.
Heb je misschien suggesties van wat mogelijk is? Aangezien ik het nog nooit eerder heb gedaan weet ik niet echt wat gebruikelijk is en waar je voor kan kiezen.
Snap je me nog.
Ben nog niet op zo heel veel kerkelijke bruiloften geweest.
Wel een, waarbij de bruid een nummer zong. MAar dat durf ik echt niet hoor.
maandag 4 januari 2010 om 17:15
schoenen kun je gelukkig overal krijgen!! in alle soorten, maten, kleuren en prijzen!!! ik vind persoonlijk bijna geen "trouwschoenen" echt mooi, en ik vind ze duur. ik ga ze dus gewoon ergens anders kopen. bij de v&d verkopen ze een hele mooie lijn schoenen duurder dan de gemiddelde v&d schoen maar nog steeds betaalbaar. in het voorjaar zal daar vast wel mijn trouwschoen te vinden zijn! als ik thuis ben post ik nog wel fotos van schoenen die ik mooi vind