Trouwen in 2010

07-11-2009 23:48 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het topic voor iedereen die bij wil praten over alle voorbereiding rondom hun (bijna) geplande huwelijk in 2010 (of 2011). Wie doet er mee?

Nickname // Trouwdatum of periode // Budget

Spinnetje // 27 februari 2010 // ¤ 500 (Kaapstad)

theelepeltje // 5 maart 2010 // ¤ 5000 - 8000

Visje66 // 5 maart 2010 //

Bridges6 // 10 maart 2010 //

goudkever // 29 april 2010 //

MvdK // 12 mei 2010 // ¤ 7.500

Choco // 10 juni 2010 // ¤ 10.000

dribbel // 11 juni 2010 // ¤ 3.500

Boom_87 // 5 juli 2010 // ¤ 2.500

Mevrouw75 // 14-15 of 16 juli 2010 // ¤

Yverne // 17 juli 2010 // ¤ 6000

fancy83 // zomer 2010 // ¤ 8.000

Kastanjez // 21 augustus 2010 // ¤ 10.000

abcdefg2009 // 21 augustus 2010 // ¤ 12.000

legpuzzel // 27 augustus 2010 // ¤ 7.500

ilske79 // nazomer 2010

regen // september 2010 // ¤11.000

Nazife // sept / okt 2010 // ¤ 4.000 max

miss dubbelfris // najaar 2010 // ¤ 8.000

Frahim // 15 oktober 2010 // ¤ 10.000

Vreemde Vogel // 15 oktober 2010 // ¤ 10.000

sterretje // ??? 2010 //

joos80 // ??? 2010 //

Sarafin // ??? 2010 //

DarkEnchantress // ??? 2011 //

Tuut // to be proposed //

Ti_Ta_Tuttebelle // to be proposed //

pipo79 // to be proposed //

Bonny82 // to be proposed //
Leuk Vogel, ik hou van horror.

De schoenen waar ik op gereageerd heb zijn redelijk verstandig (denk cm of 5/6) Maar come on, zoiets is toch veel sexier dan al die enge bruidspumpjes?

ik weet al wat ik wil voor ringen....gewoon voor mij geelgoud, voor hem witgoud en dan van buiten tekst erin laten zetten..iets van mijn en zijn naam en dan 'voor altijd' in mijn of zijn moedertong.

en nu hopen dat lief t ook een goed idee vindt haha.
Nou hier ook dan maar ff een update voor Vreemde_Vogel:

trouwdatum 5 juli 2010, budget 2500 (was 2000, maar stiekem met 500 verhoogd).

Denk dat ik maar ga zoeken met mijn jurk onder mijn arm. Dacht dat ik ook wel roze schoenen kon kopen in de kleur van mijn bruidsboeket, maar mijn medeshopper en ceremoniemeester en getuige in 1 is het er niet mee eens
quote:Mevrouwdekees schreef op 05 januari 2010 @ 20:54:

Leuk Vogel, ik hou van horror.

De schoenen waar ik op gereageerd heb zijn redelijk verstandig (denk cm of 5/6) Maar come on, zoiets is toch veel sexier dan al die enge bruidspumpjes?

[afbeelding]Ik denk dat ik om zou vallen met dat soort schoenen maar ze zijn wel mooi. Misschien als ik ze tegen kom in de goede kleur
boom...kan best roze schoenen....ligt eraan wat je verder nog aan accesoires hebt. ik ga denk ik gewoon voor witte schoenen met een beetje bling.
Ga morgen trouwens voor het eerst jurken kijken hier in de buurt. heb er zin in!

(Sorry voor de vreselijke topticvervuiling)
niks topicvervuiling...t gaat over trouwen hehe. ik wil al dagen jurken kijken maar t gebeurt steeds niet.
leuk juist! wel gaan voor hardroze/ fuchsia dan, maar dan vind ik het juist gaaf bij een bescheiden kleur jurk!

quote:Mevrouwdekees schreef op 05 januari 2010 @ 21:05:

leuk juist! wel gaan voor hardroze/ fuchsia dan, maar dan vind ik het juist gaaf bij een bescheiden kleur jurk!

[afbeelding]

[afbeelding]

Moet ik wel opzoek naar knalroze roosjes voor in mijn bruidsboeket. Vrees dat ik meer een zachtroze meisje ben.
i love die laatste roze...
Trouwens een andere vraag: Hoe doen jullie het met tradities en dingen die horen. Ik verzin van alles en dan hoor ik weer van die dat dat niet kan en de ander vindt dat dat weer zo hoort. Houden jullie je erg aan hoe het hoort?
deels wel deels niet, hoewel "hoe het hoort" bij mij wssch verschilt van "hoe het hoort" bij de meeste van jullie..

hij ziet mn jurk bijvoorbeeld wel gewoon.

en traditie is eigenlijk dat de bruid de handen van de ouders van de bruidegom kust...en ik wil dat alleen doen op voorwaarde dat hij ook de handen van mijn ouders kust.
Niramira, volgens mij zijn die van Dior.
welke???
oh die...ik snap m al, maakt niet uit dat ze van dior zijn...dit soort schoenen kun je op zoveel plekken krijgen.
Nirammira heeft een dure smaak
quote:Boom_87 schreef op 05 januari 2010 @ 21:16:

Nirammira heeft een dure smaak fout, niramira heeft dure smaak icm vermogen dingen die duur lijken voor goedkoop te vinden. yeah!!!
Pffff... Heeft me 2 uur gekost om bij te lezen!!

Ik ben er weer! Leuk al die verhalen en tips etc hier, mn hele browser staat vol met links, ga maar even kijken..
Boom, ik kom uit een zeer a-traditioneel nest. Kees zijn ouders hebben genoeg meegemaakt om zich te realiseren dat tradities meer beklemmen dan toevoegen. Maar wat zou niet kunnen dan? roze schoenen? Korte jurk? Trouwringen die niet van goud zijn? Recepties?
volgens mij bedoelt ze dingen als...dat aanstaande de jurk ziet van te voren...en rijst gooien enzo.
Een voorbeeld is dat we eerst foto's willen maken bij 'het kasteel' en daarna de ceremonie en dat we dus ook niet verzamelen vanuit ons/mijn huis.

Ik wil er graag schijt aan hebben, maar merk dat ik me er toch aan irriteer.
anoniem_82322 wijzigde dit bericht op 05-01-2010 21:30
Reden: 1 keer voorbeeld = genoeg
% gewijzigd
Arme Vogel
ik wil dat dan juist weer wel...dat lief me komt ophalen van huis met de anderen. Misschien omdat we dan pas samen gaan wonen..is t echt zo van hij neemt me s ochtends mee van mn ouderlijk huis, en savonds mee naar ons huis.
quote:chocolover schreef op 05 januari 2010 @ 21:18:

Pffff... Heeft me 2 uur gekost om bij te lezen!!

Ik ben er weer! Leuk al die verhalen en tips etc hier, mn hele browser staat vol met links, ga maar even kijken..mijn hele browser staat ook vol....helaas met de belastingsdienst...aaaah stomme DigiD codes,,,ok nu weer ontopic.
Wat een nonsens, daar heb ik niet eens over nagedacht. Wij hebben een piepklein huisje, moet ik daar dan 65 gasten in proppen? Dat hele verzamelen is niet in me opgekomen eigenlijk. Gezeur.

Leuk trouwpumpje?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven