Trouwen in 2010

07-11-2009 23:48 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het topic voor iedereen die bij wil praten over alle voorbereiding rondom hun (bijna) geplande huwelijk in 2010 (of 2011). Wie doet er mee?

Nickname // Trouwdatum of periode // Budget

Spinnetje // 27 februari 2010 // ¤ 500 (Kaapstad)

theelepeltje // 5 maart 2010 // ¤ 5000 - 8000

Visje66 // 5 maart 2010 //

Bridges6 // 10 maart 2010 //

goudkever // 29 april 2010 //

MvdK // 12 mei 2010 // ¤ 7.500

Choco // 10 juni 2010 // ¤ 10.000

dribbel // 11 juni 2010 // ¤ 3.500

Boom_87 // 5 juli 2010 // ¤ 2.500

Mevrouw75 // 14-15 of 16 juli 2010 // ¤

Yverne // 17 juli 2010 // ¤ 6000

fancy83 // zomer 2010 // ¤ 8.000

Kastanjez // 21 augustus 2010 // ¤ 10.000

abcdefg2009 // 21 augustus 2010 // ¤ 12.000

legpuzzel // 27 augustus 2010 // ¤ 7.500

ilske79 // nazomer 2010

regen // september 2010 // ¤11.000

Nazife // sept / okt 2010 // ¤ 4.000 max

miss dubbelfris // najaar 2010 // ¤ 8.000

Frahim // 15 oktober 2010 // ¤ 10.000

Vreemde Vogel // 15 oktober 2010 // ¤ 10.000

sterretje // ??? 2010 //

joos80 // ??? 2010 //

Sarafin // ??? 2010 //

DarkEnchantress // ??? 2011 //

Tuut // to be proposed //

Ti_Ta_Tuttebelle // to be proposed //

pipo79 // to be proposed //

Bonny82 // to be proposed //
quote:Mevrouwdekees schreef op 04 januari 2010 @ 20:21:

[...]

tja iets onder de 1.85 was er hier niet in gekomen hoor. En met mijn 1.63 maakt het echt niet uit hoeveel hak ik draag naast mijn reus van 1.90 *maakt lange neus* en hier een nog langere neus, naast 1.95, met mijn 1.68 kan ik in ieder geval enorme killer heels aan. Wil dat ook wel gaan doen, zoals al die hakken die jij te hoog vindt, wil ik graag! En dan voor het lopen van de ene plek naar de andere wat gemakkelijkers (en dan lekker mijn jurk optillen)
ha allemaal

ik lees trouw mee, maar jullie gaan zo snel!

super leuk om jullie plannen te lezen, de plaatjes van alles te bekijken! Ik heb nog drie maanden, en moet inderdaad deze maand gaan kijken naar schoenen (met piepklein hakje). Door jullie foto's krijg ik daar al iets meer zin in, want vind het eigenlijk maar een stom klusje. Zo in de winter, de stad door, op zoek naar witte veel te dure schoentjes. Maar ja, ik heb inderdaad eerst maar eens met jullie mee gegoogled! Dat scheelt alweer :-) Gaan jullie ze online bestellen? Stad in? Bruidswinkels af?

en verder de ringen, de uitnodigingen, dat soort dingen. Leuk, het komt echt dichtbij!

Iemand vroeg nog of er in Utrecht getrouwd werd, ik trouw niet in utrecht, maar er wel heel dichtbij. Telt dat ook?
@joos..ik zou ze gewn in de stad kopen, kun je ze even passen, erop lopen. is toch wel belangrijk.
Mevrouwdekees, ik wilde je nog even hier lastig vallen. Ben inmiddels 2 weken geleden getrouwd en jij hebt ringen van hetzelfde materiaal uitgezocht als ik. Op onze ringen zitten inmiddels al flinke krassen, we gaan er eerdaags mee terug.

Wilde je in elk geval even waarschuwen, er is niet gezegd dat jou hetzelfde overkomt natuurlijk.
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
Oei Carerra, da's niet zo leuk. Heb je een foto?

Overigens ga ik er wel van uit dat het niet eeuwig goedblijft zo'n matte finish, maar 2 maanden is wel heel kort.
Hey allemaal,

Ik kom ook eens even rondneuzen hier...Ik ga ook trouwen in 2010, over iets minder dan 8 weken al!

We gaan 27 februari trouwen in Kaapstad (we wonen in ZA) en alleen onze ouders komen. Het wordt du een hele kleine en intieme bruiloft. Lekker buiten in een strandjurkje en hij in linnen broek.

Budget is echt minimaal omdat er toch niemand komt. Bloemencorso's enzo hebben we ook niet. Denk dat het totaal bedrag niet meer dan 500 euro zal bedragen.

Ik heb dus dan ook nog geen bruidsstress
Ik heb zo waa waa waa waanzinnig gedroomd
geheel in mijn stijl (google je een ongeluk en doe het dan net effe anders heb ik net een bod op een stel schoentjes op MP uitgebracht. Modelletje net even anders dan ik bedacht had maar wel in die superkleur groen. Al een wat oudere advertentie, dus spannend!
quote:spinnetje schreef op 05 januari 2010 @ 15:52:

Hey allemaal,

Ik kom ook eens even rondneuzen hier...Ik ga ook trouwen in 2010, over iets minder dan 8 weken al!

We gaan 27 februari trouwen in Kaapstad (we wonen in ZA) en alleen onze ouders komen. Het wordt du een hele kleine en intieme bruiloft. Lekker buiten in een strandjurkje en hij in linnen broek.

Budget is echt minimaal omdat er toch niemand komt. Bloemencorso's enzo hebben we ook niet. Denk dat het totaal bedrag niet meer dan 500 euro zal bedragen.

Ik heb dus dan ook nog geen bruidsstress

Leuk Spinnetje!! Al heb je hier dus eigenlijk niks te zoeken....... (grapje hoor).

Waar trouw je precies? Ik ben nieuwsgierig hoe dat gaat in Afrika. En hoe veel koeien krijg je vriend van je ouders, hahaha!!
quote:Bonny82 schreef op 24 december 2009 @ 19:43:

Ik vind het grappig om te zien hoe sommige dingen zo hetzelfde zijn voor iedereen, terwijl andere dingen zo verschillen.

Iets waar ik nog over nadacht, in het kader van cultuurverschillen. 'Wij' wonen meestal een tijd samen voor we gaan trouwen, zodat we elkaar door en door kennen. 'Anderen' (Sorry voor de generalisatie, maar dat is even in het kader van de versimpeling voor mjijn vraag) trouwen al na een jaar, maar toch werkt het allebei. Is dat omdat het werkt als je elkaar heel goed kent, maar dat het ook werkt als het huwelijk een soort 'vanzelfsprekendheid' is in de zin van een verbinding tussen man en vrouw die bij elkaar horen, en waaraan dus niet getwijfeld en daardoor continue gewerkt wordt?

Misschien formuleer ik het vaag, maar hoop dat jullie het snappen en ben benieuwd hoe jullie daarover denken.

Ben nog steeds een beetje aan het bijlezen op dit forum, en kwam dit topic van Bonny tegen.

Grappig genoeg hebben wij 5 weken geleden besloten te gaan trouwen, zónder dat we wisten wanneer we precies zouden gaan samenwonen. Vorige week hebben we besloten dat nú wel een mooi moment was, dus uiteindelijk wonen we samen vóórdat we trouwen (9 maart) maar dat is dus eigenlijk 'per ongeluk'. In de zin van 'ik ben graag een beetje recalcitrant' had ik dat ook wel leuk gevonden...

En we hebben dan nog niet eens 1,5 jaar een relatie (als we trouwen dus).

En nee, ik ben geen moslim of zwaar christelijk (al wil ik wel graag in de kerk trouwen), maar zo is het gewoon gelopen, op een hele fijne manier!
Aaah die schoenen zijn echt zo tof, ik vind die groene kleur trouwens erg mooi, maar past helemaal niet bij mij, ik ben echt helemaal gek van rood.

Ga ook zeker geen gewone trouwschoenen kopen, die vind ik toch allemaal lelijk. Koop wel bij een goeie zaak een mooi paar en dan draag ik ze daarna lekker ook nog

En MdK heb je al wat gehoord van je bod op mp?
quote:Carrera schreef op 05 januari 2010 @ 11:47:

Mevrouwdekees, ik wilde je nog even hier lastig vallen. Ben inmiddels 2 weken geleden getrouwd en jij hebt ringen van hetzelfde materiaal uitgezocht als ik. Op onze ringen zitten inmiddels al flinke krassen, we gaan er eerdaags mee terug.

Wilde je in elk geval even waarschuwen, er is niet gezegd dat jou hetzelfde overkomt natuurlijk.Waren ze van edelstaal of titanium? Ik las dat edelstaal eigenlijk gewoon RVS is en ik weet dat die gasfornuizen erg krassen dus vroeg me al af of dat goed zou gaan. Wel super dat je het komt vertellen hier. En natuurlijk balen dat je ringen nu al niet meer zo mooi zijn.

misschien kun je aanstaande heirtoe verleiden...ben je meteen een stuk kleiner kun je zelf hakken aan.
Djees en ik dacht dat ik zere voetjes kreeg van 9+ cm

Nog geen reactie op advertentie, maar bod is ook pas 2 uur geplaatst.
trouwen is verplaatst naar september/oktober, ivm geld en vinden woning etc. jammer, maar t is wel beter/verstandiger zo.

nog een paar schoentjes dan maar:

Linker:

Hier nog wel veel leuke (betaalbare!) witte schoentjes gezien trouwens:

http://www.cest-la.com/N_frame.html?htt ... st-la.com/

En deze site heeft veel voorbeelden (niet goedkoop) http://www.stylezshoes.com/salesshoes.htm
ik weet niet waarom, maar van alle bruidsschoenen die ik heb gezien(in de stad,, op internet etc) ik vind de meeste gewoon niet mooi...
Via de 1e link van MdK vond ik deze. Die zijn wel wat voor mij en ook voor mijn budget. Alleen is het met wit zo lastig dat het precies het zelfde wit moet zijn.

Boom....budget is kwa schoenen nieteens zo'n probleem...had laatst perfecte gezien voor 25 euro...helaas niet in mijn maat...
De meeste bruidsschoenen hebben ook hele lelijke 'verstandige' hakjes. Nou moet ik wel op kunnen lopen hoor, maar van die smurfenhakjes van 2,5 cm is echt schromelijk overdreven.

Moeilijk boom, ga je de gok wagen, of kies je (wel de makkelijkste en ws. goedkope oplossing) voor een gekleurd schoentje? Of zoek je je gewoon net zolang de pestpokke tot je de goeie vindt?
hello allemaal...

jeetje, ik dacht dat mijn topic een vroege dood gestorven was.. Ben een tijdje niet op het forum geweest.... Blijkt er toch ineens een hele horde aan trouwlustige forummers te zijn

LEUK!
Ha ha vreemde vogel; verrassing! Mag jij fijn het hele topic doorspitten de OP aanpassen om alle trouwlustigen er in te zetten.
verstandig hakje heb ik schijt aan zoveel wordt er op onze touwdag volgens mij toch niet gelopen. en als t gaat om lopen in moeilijke schoenen mag ik mezelf toch ervaringsdeskundige eerste klas noemen dacht ik zo.

he vreemde vogel, welkom terug. we zijn idd flink bezig geweest!! misschien kun je je openingspost even het lijstje aanpassen?
@ MvdK & Nah; ik ga meteen aan de slag :P

dan post ik straks mijn trouwjurk-bridzillah-actie-verhaal.. .
trouwens...mn dingen zijn veranderd....ga trouwen in september of oktober(wanneer precies geen idee). budget 3000 max 4000

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven