Trouwen in 2016/2017+

13-06-2016 13:55 2570 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als vervolg op het TROUWEN IN 2016 topic heb ik een nieuw topic aangemaakt met daarin een tabel die ik zo goed mogelijk wil bijhouden. Hier kletsen we samen over de voorbereidingen richting de bruiloft en alle vragen/opmerkingen/ideeën kunnen met elkaar gedeeld worden. Geef je naam en trouwdatum indien gewenst aan mij door en ik zet je erbij.

NaamLeeftijdTrouwdatumLocatiesammie00-voorjaar 2017-Liefs7dan 306 mei 2017UtrechtFruity-Pebbles-16 mei 2017-Goudstraal2424 mei 2017Zuid-HollandJaneJane384924 mei 2017Zuid-Hollandsmurfin88dan 2826 mei 2017Noord-Veluwezwartekater25mei 2017-Nienah23juni/juli 2017Noord-Hollandilovemycat-23 juni 2017Zuid-Hollandmirleni35zomer 2017Gelderlandeagle-eye28/34zomer 2017-flipje2-7 juli 2017-Lapflop24juli 2017-xx_Juffie25juli 2017-Nav_26juli/augustus 2017OverijsselHalcyon_Days-11 augustus 2017-minnimousedan 3211 augustus 2017-Ttass28dan 3025 augustus 2017-leonidan 381 september 2017Zuid-HollandMaritinwonderland241 september 2017FrieslandPotjePindakaas31september 2017Zuid-Hollandmotorbloemetje2615 september 2017Noord-Hollandssea198136september 2017Zuid-Hollanddaneli2422 september 2017GelderlandVier29september 2017Zuid-HollandIBlopviva3312 september 2017GelderlandWildePerzik28september 2017-Ladigital-najaar 2017Limburgmanadisdan 26oktober 2017- Daremanda2717 oktober 2017-Ambition-21december 2017-Rosa_vB2721 juni 2018Zuid-HollandJeluze3822 juni 2018Zuid-HollandSunshine1992dan 26juni 2018/2019-estrellas2---
Ik begin toch best wel te flippen over het weer O_O heeeeele dag regen staat er nu... Plan B maar eens in gang zetten... paraplu's bekijken enzo :|
WildePerzik schreef:
06-09-2017 12:02
Ik begin toch best wel te flippen over het weer O_O heeeeele dag regen staat er nu... Plan B maar eens in gang zetten... paraplu's bekijken enzo :|
Ja hier ook ja. Echt wel balen! Bij droog weer zouden we met alle gasten, ook de mensen die alleen naar de ceremonie komen, proosten buiten bij het kasteel.
Daarna foto's maken in een mooi bos en een kleine picknick.

Plan B gaat hier ook in werking. Jammer!
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Vandaag weer de gemeente gebeld en een behulpzame vrouw aan de telefoon gekregen. Die snapte dat we inmiddels wel wat wilde horen van de ambtenaar. Zij vertelde ook dat we een man hadden. Dus ik zei nou we zouden een vrouw hebben. Ja nee er is gewisseld. Eh Okee... ja tuurlijk echt helemaal prima en maakt ons het uit; maar toch is het gek dat wij er niks van weten. Anyway, hij belde 10 minuten nadat ik weer belde, en we hebben morgenavond een afspraak! Kunnen we ook weer afstrepen ;)

Ondanks dat ik mij niet druk maak om het weer; wat balen zeg! Hoop dat het voor jullie meevalt!
Ging er vandaag nou iemand trouwen?! Het zal vast een fantastische dag worden, ondanks het weer!

Bij ons is gister de ambtenaar geweest. Leuke vent, ook relaxt, dus zoals wij onze dag ook zien. Dus dat komt wel goed!

Nog een week...

Haar en make-up van de week nog een keer gedaan. Locatie gemaild met de laatste dingetjes en wat vragen. Wij willen onze motoren op de locatie hebben, of die donderdag al kunnen brengen want daar hebben we vrijdag geen tijd voor. Met de DJ van de week alles doorgenomen. Nu alleen nog een keer met de ceremoniemeester afspreken.
Fijn Motorbloemetje dat dat eindelijk geregeld is! Hier proef make up gehad, was ook heel prettig en gelukkig naturel :)

Gisteren met getuige jurk aantrekken geoefend, maak me wel klein beetje zorgen over eventueel afzakken (strapless jurk). Als ik veel beweeg zakt het een beetje (niet dat ie helemaal af kan dat sowieso niet) maar wel dat het net wat netter is als ik em weer rechttrek. Maar vind een "heisende bruid" ook zowat maar het ding is echt 8 kg dus ook onvermijdelijk :| Hebben jullie daar last van? Hij zit wel strak genoeg en alles maargoed maak me nu ook wel druk om kleine dingen dus zal t maar proberen los te laten..
Dat was ook mijn grootste angst, als ik voor een strapless jurk zou kiezen. Is je jurk met een veter aan de achterkant of een rits? Misschien van dat, goh hoe heet dat eigenlijk, tape waarmee je ook je strapless bh kan vast plakken? Gewoon, als zekerheid voor jezelf? Ik heb zo'n rolletje met tape bij de Hunkemoller gekocht. Maar ze zullen dat vast ook op andere plekken verkopen.
Ik denk idd dat het mee valt of niet echt opvalt hoor, dat het een onzekerheidje van jou is. Tenminste, dat kan ik mezelf zo maar indenken ;)
Raphunus ik knijp em ook hoor.. we hebben een tuinfeest met behoorlijke festivaltent (zouden 100 mensen kunnen passen denk ik als je zou willen) plus kleine binnenlocatie (waar 30/40 man kunnen staan). Wij hebben 55-60 gasten, dus ook bang dat het te leeg is. We hebben de tuin wel ingericht met foto hoekje, zit hoek, cadeautafel, 5 staantafels maar toch. Ben ook benieuwd wie binnen of buiten gaat staan, bar is binnen dus zal een soort vanzelf moeten gaan aldus locatie dat men naar binnen en buiten loopt.

En of de muziek wel goed is en hard genoeg, het niet te koud is (warmte lampen: check, maar ik heb niks over m'n jurk qua jasje of boa ofzo! Jullie wel?) en kan nog wel even doorgaan :P
motorbloemetje schreef:
08-09-2017 11:38
Dat was ook mijn grootste angst, als ik voor een strapless jurk zou kiezen. Is je jurk met een veter aan de achterkant of een rits? Misschien van dat, goh hoe heet dat eigenlijk, tape waarmee je ook je strapless bh kan vast plakken? Gewoon, als zekerheid voor jezelf? Ik heb zo'n rolletje met tape bij de Hunkemoller gekocht. Maar ze zullen dat vast ook op andere plekken verkopen.
Ik denk idd dat het mee valt of niet echt opvalt hoor, dat het een onzekerheidje van jou is. Tenminste, dat kan ik mezelf zo maar indenken ;)
Haha ja denk dat je wel gelijk hebt, die vriendin vindt dat ook ;-D Tape is een goeie, zat ik ook over te denken, kan het iig even proberen!
Jurk is met rits en daarover knoopjes. Maar hij zit zeker strak genoeg is ook meer het gewicht.
Dank je wel voor jullie leuke reactie !
Ik wens jullie allemaal een mooie en gezellige bruiloft!
Probeer je dag met aandacht te beleven, want het gaat allemaal zo snel voorbij.

Ibi :hug:
Dank je consuela!

Ik heb een jurk met mauwen. Ik ben nogal stevig en dan vind ik mauwloze jurken overwegend niet zo mooi.

Hier zijn de laatste dagen aangebroken. Vanmorgen mijn nagels laten doen en voor de gelegenheid ook mijn teennagels. Staat wel leuk bij het zwembad met de huwelijksreis haha.

Het weer wisselt per site dus we kijken het gewoon aan die dag en het moment. Heb wel een mooie bijpassende paraplu.

Morgen kunnen we de feestlocatie al versieren dus straks gaan we vast dingen in de auto zetten zodat we hier in de woonkamer weer wat meer overzicht hebben.

Nu druk bezig met opruimen en schoonmaken van de woning want de heren komen maandag logeren. En tja het is sowieso wel fijn als het weer lekker fris is voor de bruiloft.
Ook bezig met boodschappen doen voor in het vakantiehuisje waar ik en de dames de nacht ervoor verblijven en een aantal gasten op de dag zelf.

Druk maar leuk druk! Kreeg gisteren ineens nog inspiratie voor het maken van een zwarte krans met witte hartjes erop. Dus gisteren snel nog naar de winkel gegaan en de krans gemaakt.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Ik ben zo benieuwd naar jouw jurk ibi

Succes met de laatste dingen!
Een week voor het huwelijk en ik ben de bedankjes vergeten. Is ook geen geld meer voor. Want wat ik wil is heul erg duur. Dus heel snel op zoek gegaan naar budget bedankjes zodat ik alsnog kan geven wat ik mensen wil meegeven. Hoe dom kun je zijn? Alles doordacht en dat dan vergeten...

Ik had mensen ook chocolade kunnen geven, maar ik wil dat ze bij thuiskomst mijn zaadjes in de tuin smijten en jaren achteraf nog worden herinnert aan onze liefdevolle, mooie dag. Dus hopla, iedereen op pad gestuurd voor kraft zakjes, zaadjes uitgezocht en ik hoop dat mijn schoonzusje éénmaal 'let love grow' wil tekenen op wit papier. Nog even stress...
Ik had bedankjes onder aan de prioriteitenlijst gezet.
Met de gedachte dat de gasten dat niet echt het belangrijkste onderdeel van de dag zouden vinden.
Uiteindelijk zijn er ook geen bedankjes gekomen en heb ik het gelaten bij een welgemeend " bedankt" bij het afscheid nemen.

Ik ga nog bedankkaartjes sturen met foto erbij.
Ach..
Lieve dames, uiteindelijk gaat het vooral om het samen zijn met zijn allen!
Dat is het meest belangrijke van de dag, dat je geniet van elkaars gezelschap 😊
Raphunus schreef:
09-09-2017 14:56
Een week voor het huwelijk en ik ben de bedankjes vergeten. Is ook geen geld meer voor. Want wat ik wil is heul erg duur. Dus heel snel op zoek gegaan naar budget bedankjes zodat ik alsnog kan geven wat ik mensen wil meegeven. Hoe dom kun je zijn? Alles doordacht en dat dan vergeten...

Ik had mensen ook chocolade kunnen geven, maar ik wil dat ze bij thuiskomst mijn zaadjes in de tuin smijten en jaren achteraf nog worden herinnert aan onze liefdevolle, mooie dag. Dus hopla, iedereen op pad gestuurd voor kraft zakjes, zaadjes uitgezocht en ik hoop dat mijn schoonzusje éénmaal 'let love grow' wil tekenen op wit papier. Nog even stress...
Kan gebeuren.

WIj hebben bedankjes hierop gebaseerd. Zo ongeveer gaan wij het dus ook uitstallen.

Afbeelding
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Ongelofelijk leuk idee, IBIopviva. Ongeveer een half jaar zag ik op pinterest liefdeszaadjes en hoe het bloemetje eigenlijk onkruid was. Denkbeeldig zag ik hoe iedereen bij thuiskomst, of later wanneer ze het bedankje weer zagen, de zaadjes in de tuin strooiden. Ik ben nog steeds helemaal voor de bloemzaadjes. Maar als het mij niet lukt om het lowbudget op te lossen, dan worden het lastminute toch nog iets van chocolaatjes. Heb nu iedereen op het vinden van kraftzakjes gezet. :P En dat voor iemand die een half jaar geleden nog zei dat zo'n boterbriefje helemaal niet belangrijk is.... :O
Ik heb zaadjes gekocht van dezelfde bloemen die in mijn boeket zitten. Er een doorzichtig zakje om gedaan en er omheen een kaartje in de vorm van een hartje. Daar een stempel op gedaan met onze namen, de trouwdatum erop en de tekst: let love grow.
Ook een kaartje met bedankt hangt eraan.

In de andere kant van het zakje een link geschreven waar je kan leren hoe je de bloemen kan planten en verzorgen.

Als ik eraan denk zal ik een foto plaatsen van het resultaat als je het leuk vind.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Door de uitleg ben ik inderdaad heel erg benieuwd, IBIopviva. Dus als je eraan denkt dan ben ik echt heel erg benieuwd naar jouw bedankje. Klinkt in ieder geval al geweldig.
Creatief met de bedankjes; leuk!

Ik werd gister lichtelijk geïrriteerd. Inmiddels gaat het wel weer ;) Wij hadden op de kaart gezet, alleen kinderen bij trouwen en borrel. iedereen komt uiteindelijk zonder kinderen. behalve een stel. wat echt heel vervelende kinderen heeft, uitgerekend zij nemen de kinderen mee! er waren wat meer dingen voorgevallen bij hun waardoor ik er echt zo klaar mee was! Onze eigen "schuld" natuurlijk, want iedereen mocht de kinderen tijdens dat gedeelte meenemen. Maar wat baalden we er van. Inmiddels zeggen we ach het komt wel goed, niet druk om maken.
Haha motorbloemetje, snap het helemaal. Wij hebben helemaal geen kinderen gedaan (behalve 2 bruidskinderen). Onze daggasten (39) hebben samen 23 kinderen vonden we too much ;-D

Morgen toch nog even langs coupeuse, kijken of ergens nog wat verstevigd kan worden / ingemaakt. Al is t voor m'n eigen gemoedsrust...

Het weer, ik ben er wel soms beetje down om... onze buitenlocatie zijn we steeds geweest als t zonnig is en het is er zo mooi.... Binnenzaal ook, maar toch. En daarna tuinfeest; heeft een grote festivaloverkapping en ja er zijn heaters maar toch :'( Hoop dat het met aankomst en foto's toch droog is. Of dat het überhaupt meevalt, 17 graden, een buitje maar daarna breekt de zon even door. Dan ben ik al blij, duimen!
Raphunus schreef:
09-09-2017 21:15
Ongelofelijk leuk idee, IBIopviva. Ongeveer een half jaar zag ik op pinterest liefdeszaadjes en hoe het bloemetje eigenlijk onkruid was. Denkbeeldig zag ik hoe iedereen bij thuiskomst, of later wanneer ze het bedankje weer zagen, de zaadjes in de tuin strooiden. Ik ben nog steeds helemaal voor de bloemzaadjes. Maar als het mij niet lukt om het lowbudget op te lossen, dan worden het lastminute toch nog iets van chocolaatjes. Heb nu iedereen op het vinden van kraftzakjes gezet. :P En dat voor iemand die een half jaar geleden nog zei dat zo'n boterbriefje helemaal niet belangrijk is.... :O
Ik heb van die kleine kraftenvelopjes gezien bij sostrene grune of hoe je dat schrijft ;-D en ook flying tiger volgens mij. Kost haast niets.
Ik heb het gelijk even gegoogled, maar die winkel missen we hier helaas. Flying tiger missen we ook. :( Moeder opperde kantoorwinkels en morgen ga ik maar even een ronde maken. Als ik ze heb gevonden dan ga ik mijn schoonzus heel lief aankijken of ze misschien één keer 'Let love grow' wil tekenen met onze namen en datum. Dan kopieer en plak ik de tekst op de kraftzakjes. En dan nog op zoek naar zaden. :D Iets anders dan anders, maar het moet zo goed komen.
Ow, en wat betreft het weer? Ik knijp hem behoorlijk. Nog tien dagen en er is voornamelijk regen voorspeld. :( Ik hoef geen 30 graden, maar ik wil op zijn minst dat het droog blijft. Hier zou in eerste instantie sprake zijn van een tuinfeest, maar dat hebben we omgeboekt naar een eventueel binnenfeest met tuin. Echt hoor, laat het regenen ophouden.
Zo wij zijn met 3 mensen maar liefst 3.5 uur bezig geweest met versieren! Maar het is leuk geworden. Dinsdagochtend gaat een vriendin nog even kijken of het allemaal nog goed hangt.

Morgenmiddag komen zussen, zwagers, neefjes, nichtje en tante. En slaap ik in een vakantiehuisje. Zo spannend allemaal!
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
[inbreker]
Ieb heel veel plezier morgen! Ik wens je echt een hele mooie prachtige dag toe met iedereen die je dierbaar is en met je lieve man. En mooi weer!
[/inbreker]
Je kunt méér.
Spannend ibi.

Hele fijne dag morgen! :heart:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven