Trouwen in 2016/2017+

13-06-2016 13:55 2570 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als vervolg op het TROUWEN IN 2016 topic heb ik een nieuw topic aangemaakt met daarin een tabel die ik zo goed mogelijk wil bijhouden. Hier kletsen we samen over de voorbereidingen richting de bruiloft en alle vragen/opmerkingen/ideeën kunnen met elkaar gedeeld worden. Geef je naam en trouwdatum indien gewenst aan mij door en ik zet je erbij.

NaamLeeftijdTrouwdatumLocatiesammie00-voorjaar 2017-Liefs7dan 306 mei 2017UtrechtFruity-Pebbles-16 mei 2017-Goudstraal2424 mei 2017Zuid-HollandJaneJane384924 mei 2017Zuid-Hollandsmurfin88dan 2826 mei 2017Noord-Veluwezwartekater25mei 2017-Nienah23juni/juli 2017Noord-Hollandilovemycat-23 juni 2017Zuid-Hollandmirleni35zomer 2017Gelderlandeagle-eye28/34zomer 2017-flipje2-7 juli 2017-Lapflop24juli 2017-xx_Juffie25juli 2017-Nav_26juli/augustus 2017OverijsselHalcyon_Days-11 augustus 2017-minnimousedan 3211 augustus 2017-Ttass28dan 3025 augustus 2017-leonidan 381 september 2017Zuid-HollandMaritinwonderland241 september 2017FrieslandPotjePindakaas31september 2017Zuid-Hollandmotorbloemetje2615 september 2017Noord-Hollandssea198136september 2017Zuid-Hollanddaneli2422 september 2017GelderlandVier29september 2017Zuid-HollandIBlopviva3312 september 2017GelderlandWildePerzik28september 2017-Ladigital-najaar 2017Limburgmanadisdan 26oktober 2017- Daremanda2717 oktober 2017-Ambition-21december 2017-Rosa_vB2721 juni 2018Zuid-HollandJeluze3822 juni 2018Zuid-HollandSunshine1992dan 26juni 2018/2019-estrellas2---
Hallo dames

Afgelopen zaterdag was onze grote dag. En wat hebben we genoten!! Alle belangrijke momenten was het droog met zelfs een zonnetje.

Alles was heerlijk relax. Smorgens met de meiden naar de kapper, toen thuis de visagiste en videograaf en fotograaf. Heerlijk ontspannen gelachen en genoten. Om half 11 ging het eerste wijntje er al in hahha.
Met 5 man mn jurk aantrekken want die was heeeeel groot.

Om 13 uur kwam mn aanstaande me ophalen, half uurtje later dan gepland omdat we wat uitliepen met het aankleden etc (en wijn drinken haha) maar aangezien alles ruim gepland was was dit geen enkel probleem.

Foto's gaan maken en om 15.30 stiekem om de hoek gekeken hoe alle daggasten in de partybus gingen richting de locatie.

Om 16 uur zijn we getrouwd. Super mooie ceremonie. Van 16.30 tot 18
00 uur lekker geborreld en taart gegeten zelfs buiten kunnen zitten met een zonnetje.

Om 18 uur aan het diner... mooie speeches van de getuigen.

20.00 uur begon ons feest. Dit was er 1 voor in de boeken. Super goede dj en de artiesten waren ook top! John West, Mike Peterson, Bertha Verbeek en Dean Saunders zijn geweest. Om 2 uur was het feest afgelopen en is iedereen katslam de partybus weer ingestapt.
Nog een dik half uur in de bus door gefeest.

Zo.genoten de hele dag maar wat vliegt het voorbij.

Alle gasten hebben ontzettend genoten en lekker gefeest.

Nu val ik toch in een soort gat hahaha maanden bezig met de voorbereidingen en nu ineens niets....

Maar wat heerlijk om getrouwd te zijn.

Lekker cliché maar geniet van je dag dames... Hij vliegt voorbij!!!
Gefeliciteerd vier!

En hele fijne dag vandaag ibi! Veel geluk.
Ik heb vanavond proef make-up, we gaan het zien.
Vier, klinkt als een gezellige dag; gefeliciteerd!

Ibi, heel fijne dag! Hier schijnt de zon, hopelijk bij jou ook!
Gisteravond nog contact gehad met de locatie. We kunnen donderdagavond alvast spullen brengen en onze motoren. Ook mag de DJ zijn spullen alvast brengen. Erg fijn, geeft mij weer wat rust.
Ambtenaar nog even gecontact. Op zijn papieren stond dat ik mijn eigen naam behoud, wat ik absoluut niet wil. Hij gaat daar nog even achteraan. Komt vast wel goed. En ook gezegd dat het toch niet helemaal ons ding is, dat wij hem apart van elkaar, onze geloftes sturen en dat hij dit dan voorleest of een verhaal van maakt. Dus we houden het gewoon lekker bij zijn verhaal.
Nu allebei de laatste dag werken. Morgen wat laatste dingetjes regelen, vriend naar de tandarts, kaartjes halen voor de fotograaf en dergelijke en voor d laatste keer met de ceremoniemeester afspreken. Donderdag mijn nagels, en vriend gaat ook zijn handen/nagels even laten verzorgen. 's avonds alle spullen brengen. En dan is het vrijdag zover!
De pas getrouwden, van :heart:e ! Erg leuk om te lezen. En ibi, ik hoop dat je een prachtige dag had!

Het wordt wel koud zeg, vrijdag, 14/15 graden. Maar 3-5 mm regen (dat valt dus wel mee) en af en toe een waterig zonnetje. Hebben savonds 3 warmtelampen in de tent, hoop maar dat t niet te koud is... En na de ceremonie de borrel in de binnenruimte ipv buiten in de mooie tuin, maar ach.

En oja als we aankomen in de bakfiets hopelijk net even droog...

Verder heb ik nu vakantie! 5,5 week vrij! Klaar voor onze wereldreis, waar het iig wel zonnig is... :)

Morgen haal ik mijn jurk op, die last minute nog ingenomen is, spannend!
Hier is ook de vakantie begonnen! Heerlijk; mail en werkapp staan uit. Wat een rust. Al bijna een jaar geleden weer dat ik dat had.

Vandaag nog even de stad in voor de laatste dingetjes; reispapieren halen, kaartjes kopen enzo.

We zijn vandaag vier jaar samen, maar doen er niet echt iets aan, dus maar even een taartje eten in de stad. Goed excuus daarvoor ;)

Wilde perzik, toch nog vanwege dat je bang was dat hij af zou zakken?
Motorbloemetje, ja, hij is nu in de taille en boven ook wat ingenomen. Het moment dat ze die speld in de taille zette, voelde ik het gewicht van de jurk veel minder! Omdat-ie op m'n heupen leunt meer nu. Zooo fijn, een last van m'n schouders, letterlijk! :P was stiekem ook teveel afgevallen denk ik, voor t inneemmoment lukte het maar niet om een laatste kilootje kwijt te raken en nu vliegen ze ineens. Zat mezelf maar misselijk te eten en vol te proppen omdat ik me zorgen maakte, gelukkig is dat nu van de baan.

Ik ben helaas wel wat ziekig nog, maar neem nu rust en dan komt het vast allemaal goed.

Ah leuk, toch even vieren die 4 jaar :) Wij zijn zondag 6 jaar samen en vieren dat met een borrel in t vliegtuig gok ik zo :P
Gister dus die proefbruidsmake-up en ben wel tevreden :)
draag normaal nooit make-up dus het gevoel is wel even wennen.

Over 4 dagen is het precies over 1 maand.
Het wordt tijd dat ik de bedankjes in elkaar ga zetten denk ik.

De 30ste heb ik mijn vrijgezellenfeest. :)

O en gisteravond belde de BABS! Ik ga er vandaag terugbellen want zat toen midden in de make-up sessie. Ze zei wel dat ze nu al belde omdat ze het gewoon heel erg druk heeft. Ik vind het wel fijn, weer iets wat ik zo van mijn lijst kan afstrepen :)
We hebben het deze week ongelofelijk druk met ons huwelijk. :-o

Gisteren, net als Daremanda, proef make-up gehad. Ik was tevreden, maar mijn vriend? Laaiend enthousiast. Dus daar is geen twijfel meer over. Eergisteren een gesprek met de BABS. Geweldig mens! Ook dat gaat helemaal goed komen. :D Vandaag mijn bruidsjapon afgepast, mijn vriend is geslaagd voor een pak, schoenen, blouse en stropdas. Vrijdag moeten we de tijdslijn met de fotograaf doornemen. Zaterdag, zondag, maandag nog even doen wat we willen. En dan wordt het dinsdag pas echt een drukke dag... Ik kijk er naar uit, ik zie er tegenop.
Raar het lukt steeds niet om een bericht te plaatsen. Maar ik ben al om 6u op en zenuwachtig! Morgen is het gewoon al!
En het weer lijkt mee te vallen :yes:
Wilde perzik! Hier ook! Morgen is het gewoon zo ver, dan wordt mijn haar nu in de krullers gezet. Heel gekke gedachte. Ik ga zo mijn nagels laten doen.
En ja hoor, daar zat ik net op te wachten; even een blaasontsteking. Dus gelijk maar even een bepaalde AB gevraagd, daar hoef ik er dan maar een van en dan is het morgen als het goed is weg. Een een reserve kuur mee voor op vakantie. Wat een ellende.
Ach wat balen motor, ik zit aan de prednisonstootkuur, voor bronchitis. Lekker bezig ook... Gelukkig voel ik me nu best ok. Hele waslijst aan dingen (lijfje van m'n jurk zit nu perfect, sluit prachtig aan, zelfs m'n bh gaat uit!) afgevinkt en straks naar de sauna. Heeeeerlijk!
Fijne dag morgen dames!
Heel veel liefde gewenst.
Vandaag is het dan zo ver...

Wat een gek gevoel; nu gaat het gebeuren, waar we al een jaar mee bezig zijn.

Wilde perzik, jij ook een mooie dag vandaag!
Motorbloemetje jij ook! Zo'n superveel zin in!! En op van de zenuwen!!
Zo even de tijd om hier te reageren.

Ik ben een getrouwde vrouw!!! :jump: :cheer: :cheer2: :lijstje: :love: :yes: :couple:

De dag was echt geweldig. Maar 1 klein buitje gehad wat een meevaller. Iedereen was er, bij de ceremonie zelfs nog veel meer mensen dan ik had verwacht. Veel mensen moesten zelfs staan.

De dag is voorbij gevlogen zou het zo nogmaals willen doen. En wat zagen de bruidskinderen er geweldig uit. Mijn zus was zelfs in een jurk en dat stond haar zeer goed.

Tuurlijk zijn er wat dingen anders gelopen dan gepland maar dat kwam net door dat ene buitje. Een aantal foto's heb ik al binnen van de fotografe en vrij veel van alle gasten.
De versiering was er vrijwel helemaal af gegaan maar een lieve vriendin had alles dinsdagochtend weer opgehangen.

Er was zoveel liefde, vreugde en blijdschap. Alle gasten konden goed met elkaar overweg. Ondanks dat er niet veel gedanst is was de dj top!

We zijn vreselijk verwend en zijn nu bezig met het inpakken van onze koffers. Morgen lekker op huwelijksreis.

Hopelijk hebben jullie ook een leuke dag gehad wildeperzik en motorbloempje. :high5:
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Wow Ibi wat mooi om te lezen. Voel de warmte bijna hier door mijn scherm heen. Goede reis!!
Je kunt méér.
Gefeliciteerd Ibi; heel veel geluk!
Ook wij zijn getrouwd!

Wat een fantastische dag was het, intentie genoten van iedereen minuut.

Sochtends kwam de kapster en mijn moeder. Eerst haar van vriend en moeder gedaan en daarna was ik aan de beurt. Er was een nagel afgebroken dus de manicure kwam ook nog even snel langs. Rond half elf kwam de fotograaf, die begon heel relaxt gelijk foto's te maken maar zonder dat ik er echt erg in had/me er bewust van was. Mijn tante kwam nog en schoonzus+nichtjes kwamen eventjes kijken. Vriend was bij schoonzus aan het omkleden en wachten.
Toen mijn jurk aanging werd ik zenuwachtig en mocht het voor mij echt wel zo ver zijn.
Vriend belde aan, wat een emotie bij allebei. De eerste tranen van de dag haha.
Rondje gereden en foto's gemaakt. We hebben super weer gehad, ging pas regenen tijdens de ceremonie.
Weggegeven door mijn vader. Ambtenaar hield een super toespraak, precies zoals wij zijn. Ook toen nog heel veel spanning en emotie bij ons. Na het ja-woord liepen wij samen even naar de kamer waar wij sliepen. Wat was dat fijn, even moment voor ons zelf. Er viel echt een spanning van ons af!
Daarna weer naar alle gasten, niet gelijk gefeliciteerd door iedereen; super fijn want dat wilden we ook niet. Gewoon relaxt, en het komt wel als we elkaar spreken!
Heerlijk geborreld. Daarna bbq, iedereen was zo enthousiast over het eten! Toetjes buffet. En daarna toch nog dansen! De dj voelde dat heel goed aan!
We hebben genoten, van minuut tot minuut. Dag afgesloten, lekker alvast wat kaarten en kadoos bekeken en geslapen als een blok!
Gister thuis wat aangerommeld, alles bekeken. De hele tijd om niks moeten huilen, zoveel indruk heeft het gemaakt en zo geweldig was het! Nog zoveel mooier dan we van te voren hadden gehoopt en verwacht! En zoveel dingen van "ons" in de dag, daardoor voelde het ook zo fijn.
En, toen kregen we gister ook al een aantal foto's van de fotograaf! Wow, war zijn we daar gelukkig mee, ze zijn echt prachtig!

Kortom, wij hebben intens genoten! Genieten nog na!
En nu ik er weer over nadenk, denk ik: oh ja en dat was zo mooi en dat en dat en dat! Maar dan blijf ik bezig met dingen opschrijven. Zooo fantastisch was het :heart:
*
anoniem_296953 wijzigde dit bericht op 18-09-2017 00:29
0.00% gewijzigd
-ivm herkenning- :)
anoniem_296953 wijzigde dit bericht op 18-09-2017 00:27
98.51% gewijzigd
Wat klinken jullie dagen mooi :heart:
van harte gefeliciteerd!
En fijne huwelijksreis
Nog 25 dagen :cheer2:
Morgen afspraak met de babs
vandaag laatste dingen voor bedankjes kopen, dan ga ik die volgende week in elkaar zetten. :yes:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven