Trouwen in 2020!
woensdag 26 september 2018 om 18:09
Ik kon niet een soortgelijk actief topic vinden dus bij dezen een nieuwe
. Ik ben recentelijk ten huwelijk gevraagd en heb ja gezegd
. Het lijkt me leuk om met andere vrouwen te praten over waar te beginnen, het uitzoeken van een jurk, hoe jullie het samen aanpakken etc.
Dus, vertel! En misschien kunnen we er zo nog wat extra van genieten, voorkomen dat we IRL nergens anders meer over praten en voorkomen dat we terecht komen in het "verschrikkelijke feesten en partijen"-topic
!
Dus, vertel! En misschien kunnen we er zo nog wat extra van genieten, voorkomen dat we IRL nergens anders meer over praten en voorkomen dat we terecht komen in het "verschrikkelijke feesten en partijen"-topic
anoniem_374675 wijzigde dit bericht op 26-09-2018 18:16
28.77% gewijzigd
woensdag 18 maart 2020 om 19:52
Het thema van onze bruiloft is Italië dus we hebben traditioneel 4gangen:
Antipasti: Charcuterie, Salami van octopus, paddenstoelencarpaccio, salade met aubergine en artisjok en zalmcarpaccio.
Primi: paddenstoelenravioli met truffel
Secondi: vleesgerecht maar weten nog niet wat (wachten nog op suggestie van de chef)
Dolce: creatief van de chef, passend bij de port die ik van mijn ouders bij mijn geboorte heb gekregen.
Antipasti: Charcuterie, Salami van octopus, paddenstoelencarpaccio, salade met aubergine en artisjok en zalmcarpaccio.
Primi: paddenstoelenravioli met truffel
Secondi: vleesgerecht maar weten nog niet wat (wachten nog op suggestie van de chef)
Dolce: creatief van de chef, passend bij de port die ik van mijn ouders bij mijn geboorte heb gekregen.
donderdag 19 maart 2020 om 09:29
De locaties die we op het oog hebben hebben de catering inbegrepen, dus ik verwacht daar verder geen moeilijkheden met organiseren. En we vieren het klein, dus geen band of DJ nodig.Bloesem25 schreef: ↑18-03-2020 15:29Wij gaan half sept trouwen, maar hebben een 2e datum vastgelegd in mei, en ondanks dat 'vangnet', lijkt me toch heerlijk om zorgeloos te kunnen plannen. Ik zou bij voorbaat al uitstellen als ik jullie was, omdat ik zelf merk dat de voorpret wel echt minder is.
Daarbij...van onze leveranciers (locatie, band) hoor ik dat ze compleet leeg zijn voor de komende maanden, maar vanaf september weer vol. Veel mensen stellen nu uit, vandaar dat wij vorige week al een datum in mei hebben vastgelegd. Het wordt natuurlijk superdruk als de storm weer een beetje is gaan liggen, dat is ook wel een factor. Heb je daar zin in, of wil je het lekker op je gemak doen?
Ik kreeg net overigens een mail dat de winkel waar mijn jurk gekocht is, dicht is. Hij moet nog vermaakt worden. Een pak is er nog niet, dus hoop dat die zaak nog even openblijft...
Wel een goede tip om ook een reservedatum te bespreken.
donderdag 19 maart 2020 om 10:32
Dank je wel. Jij ook sterkte!
Mijn moeder heeft maandag nog chemo gehad en daar is ze nu weer goed ziek van. De waardes van haar bloed waren nog niet helemaal goed dat ze ook weer aan de tabletten kan dus dat is even afwachten. Ze vind het zelf ook wel heel lastig. Ze hoopte al jaren dat we ooit eens gingen trouwen. En dit gaf haar dus echt een lichtpuntje in de duisternis. En dan nu dit allemaal. Maar goed. Ik probeer positief te blijven. Gisteren iemand van de locatie gesproken en die is ook nog best positief dat het in juni gewoon door kan gaan, dus we houden hoop.
donderdag 19 maart 2020 om 13:45
maandag 23 maart 2020 om 20:22
Wat ontzettend kut zeg. Ik voel met je mee. Hug.AnAppleADay schreef: ↑23-03-2020 19:43Nou het is officieel. De avond voor onze uitnodigen op de mat vallen is mijn bruiloft afgelast.
Het zat er aan te komen maar het komt toch nog ff hard binnen. Ik moet er toch wel ff van huilen![]()
maandag 23 maart 2020 om 21:55
Ik zal heel hard duimen dat het gaat lukken.AnAppleADay schreef: ↑23-03-2020 19:56Nou ja, waarschijnlijk gewoon uitstellen maar dan moeten we wel een datum vinden dat locatie/fotograaf/band/kapster/visagie/bloemist allemaal nog kunnen....
maandag 23 maart 2020 om 22:06
Ja. Basically wel.Lachattenoir schreef: ↑23-03-2020 22:02Vreselijke toestanden dit. Betekent dat dat alle bruiloften tot 1 juni niet meer door kunnen gaan?
dinsdag 24 maart 2020 om 00:16
Merde! Tjezus, wat een grafdag voor je. Ik voel met je mee.AnAppleADay schreef: ↑23-03-2020 23:55En nu is m’n vader net ook nog naar het ziekenhuis gebracht. Wat een kutdag.
dinsdag 24 maart 2020 om 20:51
Even een update: het gaat naar omstandigheden goed met mijn vader.
Hij ligt aan de beademing maar is wel stabiel en bij kennis en hij ligt niet op de IC.
Hopelijk knapt hij gauw op, zet de bruiloft wel in een ander perspectief.
Zijn er nog anderen die moeten verzetten trouwens? De meesten hier staan pas na de zomer gepland toch?
Hij ligt aan de beademing maar is wel stabiel en bij kennis en hij ligt niet op de IC.
Hopelijk knapt hij gauw op, zet de bruiloft wel in een ander perspectief.
Zijn er nog anderen die moeten verzetten trouwens? De meesten hier staan pas na de zomer gepland toch?