Trouwen in 2020!

26-09-2018 18:09 2409 berichten
Ik kon niet een soortgelijk actief topic vinden dus bij dezen een nieuwe :) . Ik ben recentelijk ten huwelijk gevraagd en heb ja gezegd :cheer2: . Het lijkt me leuk om met andere vrouwen te praten over waar te beginnen, het uitzoeken van een jurk, hoe jullie het samen aanpakken etc.

Dus, vertel! En misschien kunnen we er zo nog wat extra van genieten, voorkomen dat we IRL nergens anders meer over praten en voorkomen dat we terecht komen in het "verschrikkelijke feesten en partijen"-topic :applause: :hihi: :cheer: !
anoniem_374675 wijzigde dit bericht op 26-09-2018 18:16
28.77% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nog gewoon lekker aan het plannen voor mei. Net onze menu keuze doorgegeven en het wordt volgens mij zo lekker! :-9
Leuk Apple, waar heb je voor gekozen?
Het thema van onze bruiloft is Italië dus we hebben traditioneel 4gangen:

Antipasti: Charcuterie, Salami van octopus, paddenstoelencarpaccio, salade met aubergine en artisjok en zalmcarpaccio.
Primi: paddenstoelenravioli met truffel
Secondi: vleesgerecht maar weten nog niet wat (wachten nog op suggestie van de chef)
Dolce: creatief van de chef, passend bij de port die ik van mijn ouders bij mijn geboorte heb gekregen.
Ohhhhh, ik kom ook voor het diner :-9
Bloesem25 schreef:
18-03-2020 15:29
Wij gaan half sept trouwen, maar hebben een 2e datum vastgelegd in mei, en ondanks dat 'vangnet', lijkt me toch heerlijk om zorgeloos te kunnen plannen. Ik zou bij voorbaat al uitstellen als ik jullie was, omdat ik zelf merk dat de voorpret wel echt minder is.

Daarbij...van onze leveranciers (locatie, band) hoor ik dat ze compleet leeg zijn voor de komende maanden, maar vanaf september weer vol. Veel mensen stellen nu uit, vandaar dat wij vorige week al een datum in mei hebben vastgelegd. Het wordt natuurlijk superdruk als de storm weer een beetje is gaan liggen, dat is ook wel een factor. Heb je daar zin in, of wil je het lekker op je gemak doen?

Ik kreeg net overigens een mail dat de winkel waar mijn jurk gekocht is, dicht is. Hij moet nog vermaakt worden. Een pak is er nog niet, dus hoop dat die zaak nog even openblijft...
De locaties die we op het oog hebben hebben de catering inbegrepen, dus ik verwacht daar verder geen moeilijkheden met organiseren. En we vieren het klein, dus geen band of DJ nodig.
Wel een goede tip om ook een reservedatum te bespreken.
Bloesem25 schreef:
18-03-2020 15:24
Dank jullie wel! De situatie van mijn moeder is nu overigens goed, en eea lijkt onder controle, maar dat weet je bij longkanker natuurlijk nooit. Ik hoop dat het bij jullie ook zo gunstig mogelijk verloopt allemaal, Zonnewarmte!

Dank je wel. Jij ook sterkte!
Mijn moeder heeft maandag nog chemo gehad en daar is ze nu weer goed ziek van. De waardes van haar bloed waren nog niet helemaal goed dat ze ook weer aan de tabletten kan dus dat is even afwachten. Ze vind het zelf ook wel heel lastig. Ze hoopte al jaren dat we ooit eens gingen trouwen. En dit gaf haar dus echt een lichtpuntje in de duisternis. En dan nu dit allemaal. Maar goed. Ik probeer positief te blijven. Gisteren iemand van de locatie gesproken en die is ook nog best positief dat het in juni gewoon door kan gaan, dus we houden hoop.
Onze uitnodigingen zijn binnen!
Wel heel raar dat we ze nu uit gaan sturen zonder te weten of onze bruiloft door gaat maar we moeten toch wat.
Niet uitsturen heeft ook geen zin en als we het verzetten dan emailen we de nieuwe datum wel naar mensen en dan kunnen ze opnieuw RSVPen.
Wij hebben ze 2 weken geleden ook verstuurd. Ik houd gewoon hoop dat we in juni kunnen trouwen..
Nou het is officieel. De avond voor onze uitnodigen op de mat vallen is mijn bruiloft afgelast.

Het zat er aan te komen maar het komt toch nog ff hard binnen. Ik moet er toch wel ff van huilen :cry:
Oh Apple, wat onwijs verdrietig :hug: :rose: . Raas maar even lekker uit. KUT corona!
Ah fuck. Echt afgelast dat je from scratch weer moet beginnen of uitgesteld?
Dikke knuffel! :rose:
Nou ja, waarschijnlijk gewoon uitstellen maar dan moeten we wel een datum vinden dat locatie/fotograaf/band/kapster/visagie/bloemist allemaal nog kunnen....
AnAppleADay schreef:
23-03-2020 19:43
Nou het is officieel. De avond voor onze uitnodigen op de mat vallen is mijn bruiloft afgelast.

Het zat er aan te komen maar het komt toch nog ff hard binnen. Ik moet er toch wel ff van huilen :cry:
Wat ontzettend kut zeg. Ik voel met je mee. Hug.
Ach Apple, dat is ook gewoon kut. Logisch dat je daar even heel verdrietig om bent. :hug:
AnAppleADay schreef:
23-03-2020 19:56
Nou ja, waarschijnlijk gewoon uitstellen maar dan moeten we wel een datum vinden dat locatie/fotograaf/band/kapster/visagie/bloemist allemaal nog kunnen....
Ik zal heel hard duimen dat het gaat lukken. :)
Vreselijke toestanden dit. Betekent dat dat alle bruiloften tot 1 juni niet meer door kunnen gaan?
Lachattenoir schreef:
23-03-2020 22:02
Vreselijke toestanden dit. Betekent dat dat alle bruiloften tot 1 juni niet meer door kunnen gaan?
Ja. Basically wel.
En nu is m’n vader net ook nog naar het ziekenhuis gebracht. Wat een kutdag.
Voor kerkelijke bruiloften is een uitzondering. Maar verder inderdaad geen bruiloften. Tenminste, zo begrijp ik het.
AnAppleADay schreef:
23-03-2020 23:55
En nu is m’n vader net ook nog naar het ziekenhuis gebracht. Wat een kutdag.
Merde! Tjezus, wat een grafdag voor je. Ik voel met je mee. :smooch:
Even een update: het gaat naar omstandigheden goed met mijn vader.
Hij ligt aan de beademing maar is wel stabiel en bij kennis en hij ligt niet op de IC.
Hopelijk knapt hij gauw op, zet de bruiloft wel in een ander perspectief.

Zijn er nog anderen die moeten verzetten trouwens? De meesten hier staan pas na de zomer gepland toch?
Heel veel sterkte Apple, wat een schrik.
Fijn dat je vader stabiel is en niet op de IC terecht is gekomen.
Verdrietig dat jullie de bruiloft moeten uitstellen.
Oh, da's al fijn om te horen, Apple. Ik blijf duimen voor je. :)
Jeetje Apple! Wat enorm schrikken!! Heeft hij corona of is het iets anders? Aan de beademing, heftig.. Dikke, dikke knuffel!

Hier mid/eind september. Ik denk dat het door kan gaan, maar we gaan het zien.
Ko ik PB je nog terug hoor!!

Wij mikten natuurlijk op eind juli..maar omdat er familie uit Zweden moet komen weet ik niet of we het risico kunnen nemen. We kijken het nog een paar weken aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven