twee liefdes...........nieuw topic...

20-07-2007 11:41 3608 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had nog wat voor thea geschreven als andwoordt dus bij deze..

Thea..........mss wel...

Maar ben na de bevalling van mijn zoontje depressief geweest en toen was die er in goede en slechte tijden...

Maar ik wou graag een tweede en hij niet.........en hij voerde later wel goede argumenten aan, maar heeft me toen ook al wel wat gekwetst..

Toen hebben we een jaar of 3 geen seks etc gehad en nu wil die weer..

Maar ik weet niet meer wat ik wil. mss hou ik nog wel van hem maar we hebben elkaar zo gekwetst.

En nu kwetst die ander me ook al..........pffff, maar ik kan hem dat niet aanrekeken want hijs nog zo jong..

En mijn man...........hij wou niet op vakantie want dan zou hij zich ergeren aan mijn buien..

Mijn zoon loopt over me heen...zo kan ik wel doorgaan nog......

En ik mag met niemand als hem over onze problemen praten..want ik heb hem gekwetst door tegen mijn vriendinnen te zeggen hoe ons seksleven was.........heb dit overginds 3 jaar opgekropt en hij vertelde altijd dat ie sex vies vond etc...

Maar verder is die wel heel lief hoor..

maar ik weet niet of we ooit samen nog gelukkig kunnen worden..

Ik kan niet sex hebben met iemand en aan een ander denken..

En ik wil niet meer aan die ander denken want die trapt me ook alleen maar op mijn ziel..

Het liefst zou ik mss wel alleen wonen met mijn zoontje..

Alles is nu zo warrig op dit moment. Weet alleen dat ik alle dagen hoofd en buikpijn heb en das ook niet alles..ik weet het niet meer dusz..
Misty,

Ik krijg toch wel de indruk dat hij het even niet wil, er een punt achter wil zetten. Waarschijnlijk weet jij dat ook wel, maar wil je er niet aan. Hug!!!!

Probeer om afstand van hem te nemen, probeer het voor jezelf op een rijtje te krijgen. Wat wil je wel, wat wil je niet? Bedenk dat je jezelf niet afhankelijk hoeft op te stellen, ik weet het, ik heb makkelijk praten, maar als je jezelf zo afhankelijk van nr. 2 opstelt, komt dat je emoties ook niet ten goede. Je zit maar te wachten op een teken van leven van hem, aandacht van hem. Dat sloopt je! Laat het los, zie wat ervan komt. Probeer geen contact meer met hem op te nemen en bedenk wat je gaat doen als hij dat wel doet. Wees geen speelbal!

Een tweede liefde moet ook gelijkwaardig zijn, als dat niet het geval is...... hoe moeilijk ook.... stoppen.

Ik wens je heel erg veel sterkte!!! Wees sterk! Voor jezelf!

x Knipoogje
quote:Knipoogjes schreef op 26 februari 2008 @ 12:48:

Misty,

Ik krijg toch wel de indruk dat hij het even niet wil, er een punt achter wil zetten. Waarschijnlijk weet jij dat ook wel, maar wil je er niet aan. Hug!!!!

Probeer om afstand van hem te nemen, probeer het voor jezelf op een rijtje te krijgen. Wat wil je wel, wat wil je niet? Bedenk dat je jezelf niet afhankelijk hoeft op te stellen, ik weet het, ik heb makkelijk praten, maar als je jezelf zo afhankelijk van nr. 2 opstelt, komt dat je emoties ook niet ten goede. Je zit maar te wachten op een teken van leven van hem, aandacht van hem. Dat sloopt je! Laat het los, zie wat ervan komt. Probeer geen contact meer met hem op te nemen en bedenk wat je gaat doen als hij dat wel doet. Wees geen speelbal!

Een tweede liefde moet ook gelijkwaardig zijn, als dat niet het geval is...... hoe moeilijk ook.... stoppen.

Ik wens je heel erg veel sterkte!!! Wees sterk! Voor jezelf!

x KnipoogjeIk weet t ook wel, dat hij het contact wil laten doodbloeden. Je kunt veel van me zeggen maar niet dat ik naief ben....Ik vind het alleen zo vreselijk moeilijk. Laat hem dan helemaal geen contact meer met me opnemen maar als ik een paar dagen niets van me laat horen dan mailt ie mij toch weer!! Ik wil ook niet afhankelijk van hem zijn en neem me telkens voor om niet te reageren op zijn mailtjes maar zodra ik dan toch weer een mailtje van hem krijg doet me dat zoo goed......Ik weet dat ik hem uit mijn systeem moet krijgen maar hoe doe ik dat?? Ik wil hem verwijderen uit mijn hyves maar dat plezier gun ik hem niet, snap je? Nou ja, het zal vanzelf wel doodbloeden. Zal elke keer als ik het moeilijk heb hier mijn frustaties neerknallen, misschien dat dat helpt. Ik ga NIET meer reageren op zijn mailtjes, dat beloof ik hierbij plechtig!!
Schrijf maar lekker van je af!!!

Toen ik je posting las, moest ik direct aan het liedje van Van Dik Hout - Laat het los denken:

http://nl.youtube.com/watch?v=rzfncZpNn9Q

Waarschijnlijk helpt dit liedje niet om je beter te voelen, maar ik vond het wel heel erg toepasselijk.

Naïef, nee zeker niet! Je wilt hem niet kwijt, je wilt hem dichtbij je blijven voelen. Verstand en gevoel he? Twee heel verschillende dingen.

Hug!!!!
MistyVienna, ik herken zoveel van wat je schrijft. Ik heb hetzelfde met collega, er zijn geen gevoelens uitgesproken. Behalve dan dat we wel besproken hebben dat onze vriendschap best wel intens is en uit de hand zou kunnen lopen. Maar dan ook tegelijk dat dat niet gebeurt om dat we daar voor niet voor zullen kiezen. Af en toe denk ik ook dat het beter is om helemaal geen contact te hebben, maar als ik het al voel hou stuurt hij wel een mailtje of een smsje met "bel je me?" En 99% bel ik dan zo snel mogelijk op. Het is nog maar dinsdag en we hebben alweer gemaild, gesmsd en lang gebeld. Zucht, binnenkort zullen we echt een paar weken weinig contact kunnen hebben omdat we beiden tegelijk op vakantie gaan. (niet met elkaar LOL) Misschien wordt dat een keerpunt.

Knipoogje, ik vind het echt apart dat jij er zo mee om kunt gaan. Ik denk niet dat het mij zou lukken. Ben je echt niet bang soms dat het uitkomt en dat je Nr1 kwijtraakt?
jeetje, wat een herkenbaarheid

misty, zelfde verhaal hier... we doen niks meer, het moet over zijn....maar meneer is op wintersport, zou niet meer reageren, maar stuurde zaterdagavond sms dat hij aan was gekomen. ik heb niet gereageerd, zoals afgesproken...

nu zit ik al drie dagen zonder sms-jes... vind het maar stil en saai... na vrijdag en zaterdag had ik gedacht dat hij het niet zomaar los kan laten, stiekem hoop ik uiteraard dat het hem niet lukt, maar verstandelijk weet ik dat het beter is als het hem wel lukt... ik zit me nu af te vragen of het hem niet lukt om prive te sms-en of dat hij zich er idd bij neer heeft gelegd.... nu voel ik me weer onzeker... erg he?

en thea: ik weet idd dat ik ook geen contact meer moet opnemen, maar ik weet dat zodra hij terug is en mij wel zou sms-en dat ik waarschijnlijk onmiddellijk zou reageren als ik dat zou kunnen...

slagroom op de taart he? ja, dat klinkt wel bekend.... ik weet dat het niet meer kan zijn dan het tot nu toe was, maar dat zou ik best graag willen houden, ook al zou het niet goed zijn....

wat blijft dit een 'geweldige' situatie zeg...
Ik probeer inderdaad zo nuchter mogelijk te zijn, ik geniet van het moment. Ik geniet extra van de momenten met nr. 2. En soms.... vind ik het ook moeilijk hoor, als nr. 2 te lang met zijn antwoord wacht of als hij een paar dagen stil is. Gelijk een glimlach hier, andersom geldt voor hem ook.

Bang dat het uitkomt ben ik niet echt. Ik ben inmiddels een meester in het uitwissen van allerlei "sporen", het is een tweede natuur geworden, hoe vervelend ook.

Ik denk toch ook dat de manier waarop je in deze situatie staat te maken heeft met het verwachtingspatroon.

Ik verwacht niets, alles is extra. Daar komt nog bij dat mijn nr. 2 en ik elkaar op de hoogte houden van het wel en wee, dat weet je ook dat je soms niets hoeft te verwachten. Regelmatig vragen wij aan elkaar of we nog blij zijn met elkaar, of we moeten stoppen. Dus er is duidelijkheid.

Natuurlijk moet ik er niet aandenken dat hij op een dag zal zeggen, meid we moeten er mee stoppen, dat zal zo vreselijk pijn doen, maar ik zal het respecteren, hoe moeilijk ook. Datzelfde mag ik van hem verwachten.

Hoe nr. 1 zal reageren als het uitkomt? Ik kan er alleen maar naar raden. Ik denk dat hij mij geen tweede kans zal geven, daarom ben ik ook zooooo voorzichtig. En ondanks dat ik heel erg veel van nr. 1 hou, kan en wil ik mijn nr. 2 niet opgeven.

x Knipoogje
Ik heb dus besloten om niet meer te reageren op zijn mailtjes...Smsjes zullen er wel helemaal niet meer inzitten :'( Ik heb nog geen mailtje van hem gekregen maar die zal morgen wel komen, denk ik (hoop ik) Het zal vreselijk moeilijk zijn om hem te negeren, maar t MOET..Ik wil meer energie in mijn huwelijk steken, al werkt mijn man niet al te erg mee de laatste tijd ( zit slecht in zijn vel en is een beetje depressief)

Ik denk niet dat mijn GM zal merken dat ik hem negeer, zo diep zat ik niet in hem denk ik

Morgen meer

X B
Misty,

Ik sta achter je hoor!!! Ik wens je heel erg veel sterkte!!! En als je toch de behoefte hebt om iets te schrijven, doe dat dan in Word, verstuur geen mail of smsje. En hier kan je natuurlijk ook altijd je verhaal kwijt als je dat wilt.

Grrrrr..... msn en hotmail doet het de hele middag al niet hier.... en nu net, net terwijl wij een afspraak aan het plannen zijn..... Daar kan ik dus niet tegen. Gelukkig kan ik erom lachen.

Knipoogje
@Knipoogjes

Bedankt voor je advies.

Maar ik heb er gewoon alles uit gegooid via mail.

Of dit zo een goed idee was weet ik niet.

Maar met me exnummer 1 hield ik vaker me mond,dus dat doe ik nu zeker niet meer.

Of ik nog een reactie krijg,wie zal het zeggen.

Dan weet ik wel hoe de vork in de steel zit.

@MistyVienna

ik heb soms ook van die momenten hoor.

de ene keer wil ik niks liever dan me leven met hem delen,en als we eens niet op een lijn zittten dan denk ik weer och zo bijzonder ben je nu ook weer niet. hahahahahahaha

De rest van de dames en heer

probeer ondanks alles toch de zien.
Haha ik heb al duizenden mailtjes geschreven aan mijn nummer 2, maar gelukkig niet verzonden..Een heleboel ook wel maar die waren minder heftig :-)

Ik weet ook niet of hij me morgen mailt, aan de ene kant hoop ik van niet.Het geeft een hoop rust want telkens als ik een mail van hem lees gaat mijn hart tekeer als een gek. Maar aan de andere kant hoop ik uiteraard dat ie me wel mailt. Hij wil het voorlopig alleen bij mailen houden...Weet niet of ik dat aan kan!! Bij mij is het meer alles of niets...Alles kan niet, geeft veel te veel trammelant en niets kan wel maar is gevoelsmatig (nog) niet haalbaar..

Maar ik ga mijn best doen!!! Echt!! Ik moet die man uit mijn systeem deleten op een of andere manier..

Heeft ikkezelf geen adviezen meer :P

X B
Jaikke, goed van je die mail, je laat nog wel even weten hoe hij reageerde denk? Misschien krijg je nu die antwoorden?

Misty, sinds ik het ook op Knipoogjes advies heb 'losgelaten' en niets meer 'verwacht' niet meer binnen een minuut (haha) terug sms, soms ook gewoon halve dag wacht, is nr2 weer volledig 'terug', ik stelde mij ook te afhankelijk op, alles draaide om hem,nu ben ik relaxt en zie welwat er gebeurt of niet hi

Knipoogje, tja, wij hadden dat ook zo afgesproken, zodra er 1 van ons er mee wilden stoppen, dan zouden we dat gelijk respecteren , nu je weet het nog wel, totdat dat gebeurde vanaf zijn kant, net toen ik mij zo dichtbij hem voelde, er zeker van was dat hij 'altijd bij mij zou blijven', nu, toen raakte ik in een heel diep dal van liefdesverdriet, maandenlang kon ik amper 'leven',, ik was er wel, maar ook weer niet,

Toen was hij weer 'terug', maar ik was bang, bang mij weer te 'geven', en weer gaf hij aan te willen stoppen, toen heb ik een afscheid geéist, en mij er wel bij neergelegd, het deed nog steeds pijn, maar ik wist dat ik door moest, en nu is hij echt 'terug', en nu weet ik, net als jij zegt, als het even teveel wordt, ook voor mij, even time-out, en we komen toch weer bij elkaar terug, eindelijk duidelijkheid, en rust, het enige verschil is dat ik het echt niet meer kan vinden bij nr1 , hij ook niet, maar voor de kids kabbelen we door,

groetjes Anna
Anna,

mocht je GM morgen zeggen dat hij bij zijn vrouw weggaat, zou je dan ook nog bij je nr 1 blijven voor de kids? Of geef je alles op om bij je GM te gaan? Ligt de beslissing om bij je nr 1 te blijven 'voor de kids' dan niet helemaal bij hem?
ai, iedereen zelfde problemen: smst hij wel, dan is het niet goed, want eigenlijk wil je afstand (maar je antwoord wel direct!) en smst hij niet, dna is het niet goed, want dan voel je je onzeker.... herkenbaar allemaal

ik heb nog steeds niets gehoord, maar goed, vrouw zal wel iedere dag erg dichtbij zijn, zodat het niet kan... mis het wel hoor.... ben blij als deze week voorbij is (zwak vlees, ik weet het, ik weet het, het zou niet meer moeten, maar toch)

ben wel een beetje bang voor zijn thuis komst.... zou hij echt de stap zetten om het contact te verbreken of 'schendt' hij de afspraak direct weer, net zoals vorige week donderdagavond, vooral vrijdagmiddag en zaterdagavond? ik ben zo vreselijk onzeker... jakkes.... hou er niet van om de controle te verliezen....
@anaianai

in eerste instantie kreeg ik geen antwoord.

De dag erna maar nog eens gemailt en gevraagd of het mogelijk was te reageren( ja sorry hoor daar hou ik niet van he,wel op leuke dingen reageren maar niet op negatieve dingen.)

Ja toen kreeg ik een mailtje terug met de strekking dat ik het helemaal verkeerd zag.

En ik moest alles maar eens goed op een rijtje zetten.

heb hem maar terug gemailt .dat zonder antwoorden dit er moeilijk gaat.

En eerlijk gezegd begin ik er langzaam aan schoon genoeg van te krijgen.Ik heb genoeg problemen gehad met me ex.

Ik wil nu niet weer een relatie die al bijvoorbaat begint met gezever.

Als hij echt om me geeft(en zijn scheiding is waar) waarom kan hij dit dan niet gewoon zeggen.

oftewel is het teveel gevraagd om gewoon te zeggen dat hij om me geeft of gek op me is.( ja gek op me lichaam dat is hij wel.dit kan hij dan ook wel zeer duidelijk zeggen)

Ja sorry dames en heer

even wat fustratie van me af schrijven.

Ik hou jullie wel op de hoogte hier.

anna en tantetje verlies je zelf niet he.( er is meer in de wereld dan mannen)
verlies jezelf niet.. nee... I know

heb gisteravond toch nog een sms gehad... controle was scherp van zijn vrouw gaf hij aan.... toch voel ik me nu een stuk beter... vreemd hoor...

(even kort, moet naar de kapper)..
Tantetje is het voor jou al te laat?? je weet dat deze man een absolute no go is!! zijn vrouw controleerd hem? dan weet ze ook al dat er niets van die man klopt,ga jij daar ook nog aan meewerken,voor wat lieve woordjes enz??

wake up wat moet hier dan van komen? of neem je de koseqwentie voor lief?

denk je dat jij iets bijzonders bent? wat je ook doet,blijf realistich,en vul geen dingen in die er niet zijn.deze man wil zijn zin,en die zinnen heeft hij op jou gezet,jij bepaalt of het spel doorgaat of niet.succes
nee, ik heb niks terug gesmst... dapper he?

ik weet dat ik niet bijzonder ben... zoals ik al eerder zei, ik denk dat het een machtsspelletje is... we zouden geen contact meer zoeken... hij wilde dat niet meer en ik ben er, zonder tegen te spartelen, in mee gegaan... ik denk dat dat een kleine schok was.... als ik nu jankend in zijn armen was gedoken, dan had hij er denk ik anders op gereageerd.... nu ben ik in ene weer spannend en verboden, dus nu begint hij weer....

ik weet dat ik volgende week, als de werkweek weer begint en hij er weer is, degene ben die sterk moet zijn... ben erg benieuwd hoe dat gaat.....
Ik hoorde laatst weer, dat aandacht heeeel belangrijk is binnen een relatie, maar ook daarbuiten. Heerlijk als iemand jou interessant en leuk vindt. Als je dan binnen je relatie als vanzelfsprekend wordt beschouwd, er is sleur, dan is de verleiding enorm groot om het ergens anders te zoeken. Volgens mij is dat waar het om draait, als je je partner bedriegt.

En natuurlijk ben je verliefd, klikt het en kunnen jullie zo goed met elkaar praten. Over wat je thuis mist etc..

maar als je dan iets mist, wat het dan ook is, is het dan niet eerlijker om daarover met je partner te praten? Desnoods te stoppen met je huidige relatie, ipv er twee op na te houden?

Ik heb het ook gedaan, heb mijn ex bedrogen en had een tijdje iemand erbij.

Wilde ze allebei hebben, maar heb na twee weken een keuze gemaakt. En dat voelt fijn. Immers; je bent toch zo gek op die ander, waarom dan nog twijfelen......ik vraag me dus echt af waarom de meesten hier neit eerlijk zijn naar nr1. Als nr2 werkelijk de man van je dromen is dan is de keuze toch niet zo moeilijk??

Mijn vriend wilde mij niet aan het lijntje houden, was verliefd en ging ervoor. Wetende dat het tegen kon vallen, maar hij kon het neit verdragen om twee vrouwen te hebben. Hij kon ook niet echt kiezen, bleef aan mij trekken.

Maar ik wilde hem niet loslaten, heb het geprobeerd. Het is nu weer goed met ons en dat komt juist omdat hij toen zo eerlijk was. Hoe pijnlijk ook.

Het is trouwens ook bekend dat als je iemand een tijd niet spreekt/ziet, de verliefdheid weggaat. Je moet het blijven voeden. Net zoals je een relatie leuk houdt door het te voeden. Als je het kunt opbrengen om met nr2 een tijdlang geen contact te hebben, is het even pijnlijk maar voel je je daarna vast beter. En dat is voor iedereen het beste. Dat zou ik pas stoer vinden!
Tantetje; je voelt je telkens heel kortdurend happy als je weer contact hebt gehad, en daarna voel je je kut als je niks hoort. Dat is zelfpijniging.

Dat je daarvoor kiest..snap ik niet zo goed. En dan ook met de wetenschap dat een nr2 toch niet weggaat bij zijn vrouw. Dus zal die pijn altijd doorgaan.

Kun je beter je energie steken in je huidige relatie, stoppen of doorgaan en er dan echt voor gaan.
quote:fien1 schreef op 27 februari 2008 @ 11:20:

Anna,

mocht je GM morgen zeggen dat hij bij zijn vrouw weggaat, zou je dan ook nog bij je nr 1 blijven voor de kids? Of geef je alles op om bij je GM te gaan? Ligt de beslissing om bij je nr 1 te blijven 'voor de kids' dan niet helemaal bij hem?

Fien, dan blijf ik dus nog steeds bij nr1 voor de kids, dat hebben wij zo afgesproken, ook als het hier fout zou gaan, blijft hij, want het werkt niet , we moeten dan eerst elk onze scheiding verwerken, wij vinden dat we niet op andermans verdriet gelukkig kunnen worden, dus, nee, ik geef niet alles op, ik geef hem ook niet op,

Jaikke, blijf ons op de hoogte houden, het blijft een strijd he, succes meisje

Tantetje, voor je het verdriet inrolt, denk goed na, wordt je gek of niet?
Anna je klinkt goed vind ik, ondanks dat je met je Nr1 in een hele moeilijke situatie zit. Of misschien is het niet meer moeilijk omdat jullie beiden niet veel meer van elkaar verwachten. Dat kan ook rust geven denk ik.

Tantetje, ik blijf bij jou zo vallen over het feit dat je zijn nr3 zou zijn, dat is nog verder op die reservebank. Stop er toch mee, dit gaat je heel veel verdriet geven en heel weinig vreugde ben ik bang.

Knipoogje, rustig over je nr1 en 2 en druk met je eigen leven, go girl. Je houdt alle ballen goed in de lucht geloof ik.

Hier heerlijke break gehad met Pukman en Pukzoon. Moeder is herstellende, nog een lange weg maar het had zo anders kunnen zijn.

Josephien, hoop dat je weekje je rust heeft gebracht. Heb veel aan je gedacht tijdens mijn break. Het was voor mij in lange tijd een break zonder relatieshit, maar een gewone break van het keurige gezinnetje om de hoek. Is me trouwens weer goed bevallen.
Hallo allemaal,

Ik ben te moe om op al jullie berichten te reageren, sorry... De dagen zijn te kort.

Heel kort even dan, haha, ik kan het toch niet laten.

Puk wat fijn dat je zo'n heerlijke break hebt gehad! Hoe gaat het met je moeder?

Anna, je zit goed in je vel geloof ik, houden zo!!!

Julus, je hebt gelijk, je moet je liefde blijven voeden, tijd en aandacht voor elkaar hebben.

Tantetje, wees sterk! En als het je niet lukt, zie het dan niet als verliezen, maak dan gebruik om alles naar elkaar uit te spreken.

Jaikke, het moet ook energie en liefde opleveren. Moeilijk hoor. Heeft hij altijd veel moeite gehad om zijn gevoelens uit te spreken?

Daisy, jij houdt ons een spiegel voor, dank je!

Misty, nog iets gehoord?

Josephien, hoe was je weekje? Heb je een beetje genoten, los kunnen laten, even je gedachten kunnen verzetten?

Alle anderen, ik hoop dat het jullie ook goed gaat!

Zoals al gezegd, de dagen zijn te kort, nr. 2 en ik hebben het allebei zo vreselijk druk op het werk, zou dat ooit overgaan? Hahaha!

Het is in ieder geval gelukt om een afspraak te maken, ik kijk er uiteraard ontzettend naar uit, maar realiseer me tegelijkertijd dat het zo weer van beiden kanten kan worden afgeblazen. Nou ja, deze staat!

Komende week gezellige dagen met mijn nr. 1, een concert en een weekendje weg. De week erop met mijn nr. 2 afgesproken, dus allemaal heerlijke dingen om naar uit te kijken.

Heel erg veel sterkte tijdens alle moeilijke momenten, geniet en koester van de mooie!

x Knipoogje
@ jules

Ik heb nu pas je hele bericht gelezen.

Ja het klopt 100% teminste dat vind ik.

Mijn ex kreeg gevoelens voor een andere.

En ik had dus iets met mijn nummer 2.

Met daarbij nog diverse andere problemen.

Heb ik net als jij de knoop doorgehakt.

Een dubbel leven sloopt je.Teminste dat was in mijn geval zo.

Ik was al gestopt met me nummer 2 omdat ik het gewoon weg niet meer aankon.

En wilde dus toch wel 100% voor nummer 1 gaan.

maar ja it,s takes two to tango.

@ anna

Ik zal zeker hier mijn belevenissen blijven schrijven.

Waar kan ik ze anders kwijt.

Het mailcontact met nummer 2 is erg moeizaam nu.

Ik heb het eens over een ander boog gegooid.

En maar duidelijk gemaakt dat hij maar eens met voorstellen moest komen en over hoe nu verder.

Krijg ik een mail terug.

wat bedoel je?

Ja heeft die man een plank voor de kop of zo.

@ knipoogje

Ja in het begin was hij best wel gesloten.

en erg voorzichtig naar mijn kant toe.

maar naar mate de afairre toch wel wat relatietrekken begon te krijgen,en ik al diverse keren had gezegd dat ik er mee stopte.

Ja toen is hij tot wel een beetje dicht geklapt.

Oke nu ik het geen terug lees,snap ik wel dat hij meschien gekwetst is.

Maar als ik over het onderwerp sex begin dan kan meneer wel zijn mond open doen.

Intussen is mijn contact met me ex nummer 1 toch wel aan het verbeteren.

Hij zou deze week toch eens langs komen voor een etentje.

Nou ik laat me maar verassen.

maar ja in tussen wel nog twee mannen in me leven.

Het spreek voor zich dat ik een keuze moet maken.

Maar nu op dit moment vindt ik het wel goed zo.

En mocht nummer 2 zo blijven,nou dan jammer voor hem.

Maar dan is het toch echt einde geschiedenis.

Voor de rest van dames en heer hier.

heel veel sterkte en wijsheid en heb vertrouwen in je zelf.
ik ben zo trots op mezelf!

hij is terug van wintersport, heb een bericht gehad. Toen ik vroeg of hij de onrust een beetje uit zijn hoofd had kunnen krijgen, zei hij dat het wel gelukt was, maar dat het allemaal snel terugkwam toen hij thuis was. Hij vroeg of het niet beter was om te stoppen...

mijn antwoord: dat hadden we vorige week toch al afgesproken?

goed he? heb ook geen antwoord meer teruggehad!

ik bedacht me ook dat ik op dit topic eigenlijk niet thuis hoor... twee liefdes... dit is toch geen liefde? kom op man! ik heb maar 1 liefde... dat andere is voor mij alleen lust.... meer kan ik er niet van maken....

oh, ik voel me zo sterk! ik hoop dat ik me de rest van de week (de rest van mijn leven.. haha), ook zo sterk kan houden als ik hem weer zie op het werk....

@Puk: fijn dat je moeder beter gaat, hoop dat het zo blijft! fijn er tussenuit geweest. Wij zijn dit weekend ook met zijn 2en weggeweest.. Heb ook niet aan nr 2 gedacht totdat hij smste... dus het kan wel degelijk!
Tantetje, het klikt stoer en toppie wat je gedaan hebt. Volhouden deze week!

Met mijn moeder gaat het goed, het grote gevaar is weg het (lange) herstel begonnenn.

Allemaal hug verder, ben een beetje moe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven