Twijfels
vrijdag 2 februari 2018 om 10:00
Hallo wil graag mening. want kan echt geen beslissing nemen zal even kort houden ik woon al jaren in willebroek heb twee kinderen maar heb nu al 3 jaar en relatie maar is altijd aan uit geweest hij.heeft.mij 3 keer laten zitten voor. andre. vrouw maar dernaa stuurde. hij me weer dat hij spijt had in mei . en ik was gwn nog verlieft en toen zij hij dat we samen moeten wonen hij woont in.rego Limburg en ben sinds. zomer hier mijn kinderen gaan hier naar school en heb in november mijn sociale woningen opgezecht. na en maand had ik spijt want die man die doet niets voor mij en mijn kinderen.en hij heeft ook en zoon die om de twee weken komt en hij doet altijd scheiding tussen mijn kinderen als die zoon er is doet ze helemaal anders ook naar ons en hij koopt nooit eten behandelt me niet als zijn vrouw ik leef nog altijd op mijn eigen kosten die zit 24 op 24 op gsm nooit aandacht 1 keer permaand sex en nooit samen buiten hier in zijn dorp en toen stuurde ik nog mail naar volkshuisvesting da ik mijn woning terug wil da ik spijt heb maar mensen help mij want kan al weken niet slapen door gedachten 
en die geven mijn woning terug op voorwaarde van controle dus 28 februwarie moet ik of wel mijn huis verlaten of terug er in maar op 1 kant dacht ik bij hem blijven wonen. want ondertussen is mijn adres hier ook dus hier blijven wonen en sparen tot ik en Andre wongin vin of gewoon terug gaan want op 1 kant denk ik waar gaan mijn kinderen beter leven hebben in Antwerpe of hier in Limburg aub graag advies.
anoniem_363810 wijzigde dit bericht op 03-02-2018 21:53
Reden: Tip fouten
Reden: Tip fouten
2.52% gewijzigd
vrijdag 2 februari 2018 om 10:03
Beste TO, ik zou de plaatsnamen even verwijderen. Dit is nu erg herkenbaar ben ik bang.
Verder vind ik het een warrig verhaal zo zonder leestekens en alinea’s. Ik begrijp uit het verhaal dat jouw “vriend” een lapzwans is. Hier hoef je niet aan te twijfelen, je moet hem gewoon uit je leven bannen.
Verder vind ik het een warrig verhaal zo zonder leestekens en alinea’s. Ik begrijp uit het verhaal dat jouw “vriend” een lapzwans is. Hier hoef je niet aan te twijfelen, je moet hem gewoon uit je leven bannen.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
vrijdag 2 februari 2018 om 10:06
Dit is niet te lezen zo. Je kent het verschil tussen het woordje "en" en een punt?
Wat ik eruit begrijp is dat je je kinderen vanuit hun vertrouwde woonplaats naar een vent hebt gesleept, en dat dat nu niet zo'n lot uit de loterij blijkt te zijn. Verder begrijp ik dat de kinderen nu al in de nieuwe woonplaats op school zitten waardoor terug gaan lastiger wordt? En volgens mij schrijf je vervolgens dat je je oude huis terug kunt krijgen, maar dat je twijfelt omdat de kinderen dan weer op een andere school terug komen?
Mijn advies zou zijn héél rapido terug naar je eigen huis, kinderen terug naar hun vertrouwde school en nóóit meer de wensen van je hart/poes voor de belangen van je kinderen zetten.
Oh en een cursus Nederlands volgen.
Wat ik eruit begrijp is dat je je kinderen vanuit hun vertrouwde woonplaats naar een vent hebt gesleept, en dat dat nu niet zo'n lot uit de loterij blijkt te zijn. Verder begrijp ik dat de kinderen nu al in de nieuwe woonplaats op school zitten waardoor terug gaan lastiger wordt? En volgens mij schrijf je vervolgens dat je je oude huis terug kunt krijgen, maar dat je twijfelt omdat de kinderen dan weer op een andere school terug komen?
Mijn advies zou zijn héél rapido terug naar je eigen huis, kinderen terug naar hun vertrouwde school en nóóit meer de wensen van je hart/poes voor de belangen van je kinderen zetten.
Oh en een cursus Nederlands volgen.
vrijdag 2 februari 2018 om 10:19
Ik hoor altijd dat Vlamingen zo goed zijn in taal.....

Wat willen je kinderen?.....dan zou ik daarvoor gaan. Misschien zijn zij beter in het maken van verstandige beslissingen.
Wat willen je kinderen?.....dan zou ik daarvoor gaan. Misschien zijn zij beter in het maken van verstandige beslissingen.
viva-amber wijzigde dit bericht op 02-02-2018 10:21
46.07% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
vrijdag 2 februari 2018 om 10:44
Samenvatting:
- je hebt een relatie met een lapzwans die je al een aantal keer bedrogen heeft.
- je bent met deze lapzwans gaan samenwonen en hebt daarvoor de kinderen uit hun vertrouwde omgeving gehaald. Nieuwe school, nieuwe vriendjes etc.
- nu woon je samen en het valt tegen en je wil je oude huis terug.
- o ja, als zijn zoon er is, maakt hij een duidelijk onderscheid tussen zijn zoon en jouw kinderen.
Mijn advies:
- terug naar je oude huis
- denk aan je kinderen, zet ze op de eerste plaats
- verbreek 'relatie' met lapzwans
- kweek eigenwaarde
- volg een cursus Nederlands
- je hebt een relatie met een lapzwans die je al een aantal keer bedrogen heeft.
- je bent met deze lapzwans gaan samenwonen en hebt daarvoor de kinderen uit hun vertrouwde omgeving gehaald. Nieuwe school, nieuwe vriendjes etc.
- nu woon je samen en het valt tegen en je wil je oude huis terug.
- o ja, als zijn zoon er is, maakt hij een duidelijk onderscheid tussen zijn zoon en jouw kinderen.
Mijn advies:
- terug naar je oude huis
- denk aan je kinderen, zet ze op de eerste plaats
- verbreek 'relatie' met lapzwans
- kweek eigenwaarde
- volg een cursus Nederlands
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
vrijdag 2 februari 2018 om 10:52
vrijdag 2 februari 2018 om 11:24
Tokkie? Is dat in het Vlaams vertaald je marginalen-alarm? Dan heb ik dat ook.
Meisje, volg een cursus Nederlands.
Ik hoop dat dit een verzinsel is. Arme kinderen.