Twijfels

02-02-2018 10:00 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo wil graag mening. want kan echt geen beslissing nemen zal even kort houden ik woon al jaren in willebroek heb twee kinderen maar heb nu al 3 jaar en relatie maar is altijd aan uit geweest hij.heeft.mij 3 keer laten zitten voor. andre. vrouw maar dernaa stuurde. hij me weer dat hij spijt had in mei . en ik was gwn nog verlieft en toen zij hij dat we samen moeten wonen hij woont in.rego Limburg en ben sinds. zomer hier mijn kinderen gaan hier naar school en heb in november mijn sociale woningen opgezecht. na en maand had ik spijt want die man die doet niets voor mij en mijn kinderen.en hij heeft ook en zoon die om de twee weken komt en hij doet altijd scheiding tussen mijn kinderen als die zoon er is doet ze helemaal anders ook naar ons en hij koopt nooit eten behandelt me niet als zijn vrouw ik leef nog altijd op mijn eigen kosten die zit 24 op 24 op gsm nooit aandacht 1 keer permaand sex en nooit samen buiten hier in zijn dorp en toen stuurde ik nog mail naar volkshuisvesting da ik mijn woning terug wil da ik spijt heb maar mensen help mij want kan al weken niet slapen door gedachten 😪😪en die geven mijn woning terug op voorwaarde van controle dus 28 februwarie moet ik of wel mijn huis verlaten of terug er in maar op 1 kant dacht ik bij hem blijven wonen. want ondertussen is mijn adres hier ook dus hier blijven wonen en sparen tot ik en Andre wongin vin of gewoon terug gaan want op 1 kant denk ik waar gaan mijn kinderen beter leven hebben in Antwerpe of hier in Limburg aub graag advies.
anoniem_363810 wijzigde dit bericht op 03-02-2018 21:53
Reden: Tip fouten
2.52% gewijzigd
MarindaH schreef:
02-02-2018 11:17
Wie is André toch??
De persoon die maar 1 maand per jaar spijt heeft?
Alle reacties Link kopieren
Zorg dat je terug komt in het huis op 28 februari en neem de kinderen mee.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven